Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Varulve gravid??

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Varulve gravid?? Empty
IndlægEmne: Varulve gravid??   Varulve gravid?? Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 2:33 pm

Hey ^^

Jeg vil lige spørge hvorfor kan varulve hunner ikke blive gravide, fordi de er jo levende i forhold til vampyrerne.
Jeg mener heller ikke at man for at vide i bøgerne at hunnerne ikke kan blive gravide, for jeg har læst alle fire bøger nemlig.
For varulve hannerne kan jo sagtens gøre andre piger gravide, så jeg er ret forvirret :S.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varulve gravid?? Empty
IndlægEmne: Sv: Varulve gravid??   Varulve gravid?? Icon_minitimeTors Dec 24, 2009 3:21 pm

Nu er det jo ikke min hjemmeside, og jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men:

Husk at denne her side, er ikke helt ligsom selveste bøgerne, da man feks skal blive bidt, for at blive varulv, og det skal man jo ikke i Twilight-sagaen..

Just so you know it x}
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulve gravid?? Empty
IndlægEmne: Sv: Varulve gravid??   Varulve gravid?? Icon_minitimeFre Dec 25, 2009 2:19 pm

Jamen det ved jeg skam godt Heh xD
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Varulve gravid?? Empty
IndlægEmne: Sv: Varulve gravid??   Varulve gravid?? Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 5:32 pm

der står i bogen at den eneste grund til hende søsteren blev varulv var fordi hun alligevel ikke kunne lave børn der kunne vidreføre genet, skulle hun selv kunne gøre gavn til ulveflokken.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Varulve gravid?? Empty
IndlægEmne: Sv: Varulve gravid??   Varulve gravid?? Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 6:34 pm

Ja, Leah har ikke menstruation mere, fordi at varulvene også fryser fast i en alder Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varulve gravid?? Empty
IndlægEmne: Sv: Varulve gravid??   Varulve gravid?? Icon_minitimeSøn Jan 24, 2010 8:25 pm

Totalt spooky ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Varulve gravid?? Empty
IndlægEmne: Sv: Varulve gravid??   Varulve gravid?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Varulve gravid??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Spørgsmål-
Gå til: