Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;) Empty
IndlægEmne: Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;)   Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;) Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 9:51 pm

Sted :: Caféen, Forks.
Tid :: 18:23 cirka.
Vejr :: Rolig aften uden regn eller for meget vind. Bare helt roligt.
Omgivelser :: De unge der sidder og hyggesnakker, for sig en smule kaffe eller te. Dem der arbejder der selvfølgelig.
Påklædning :: Kristens tøj, sko og tilbehør.

Madeline var på vej hen til caféen. den lå i Forks, hvor hun boede, så det var ikke fordi der var specielt langt. - Forks var en lille by, som alle kunne finde rundt i. En hyggelig lille flægge, så lå godt hvor byen nu var.
Madeline havde aftalt med hendes ven, at de skulle mødes på caféen. De havde ikke talt sammen et stykke tid og ville begge to gerne tilbringe mere tid sammen. De havde derfor aftalt at mødes på den lille hyggelige café. Madelines ven, Demitri, boede ikke i byen, så Madeline synes nu det var meget sødt af ham, at møde hende lige netop hvor hun bedst kunne komme hen. Hun havde ikke selv noget problem med at tage til Reservatet, for at komme til ham, faktisk var hun ret vild med naturen i La Push. Alt det, som der ikke var meget af i Forks, var værd at se. Stranden ved La Push f.eks. Men Demitri havde sagt at det var okay, at møde hinanden hvilket Madeline var virkelig taknemmelig for.
Madeline og Demitris forhold var godt - Madeline havde altid set lidt op til ham, men han havde også altid været den godt ven hos hendes side. Ikke den alt for smarte fyr, som gik og bakkede sig selv op, med sære komplimenter, som: Jeg er for god til hende.
Hun så skam på ham, med rolige øjne. Det var en gang imellem en smule svært at se hvordan han havde det med hende. En ting var ihvertfald sikkert. Hun elskede ham. Han var der altid for hende og havde altid været der. Tæt ven eller, bare ven.. Det gjorde ingen forskel for Madeline.
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Bruger
Demitri


Erfaring : 12
Respekt : 1
Antal indlæg : 9

Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;)   Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;) Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 10:07 pm

På:
Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;) Liam-hemsworth-gq-style-01-6r6u-c5a5

Demitri var på vej til cafen.Han skulle mødes med en som han ikke hade snakked med i noget tid.Han var meget nervøs fordi denne person han skulle møde fyller en hel del i hans liv.. Han skulle mødes med sin bedste veninde Madeline Han gik vider intil han kom til cafen han åbnede døren og gik ind,så kiggede han lidt rund intil han fandt hinde. Et stort smil kom frem på hans ansigt.han skulle altid smile nor han så hinde. selvom de kun var bedste venner viste han at da var mere i ham han følgte mere måske ville han aldrig sige det til hinde men det var soden at da var mere føgelser få hinde en bare som en ven.Han tog sin jakk af og hang den et sted vor alle jakker fra de andrer os var. Så gik han over til hinde."Hi Mad." sag an smilene og gav hinde et kærlig kram.


Sidst rettet af Demitri Lør Mar 09, 2013 12:24 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;)   Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;) Icon_minitimeTors Mar 07, 2013 10:53 pm

Det tog ikke lang tid, for Madeline at komme ud af hendes fine bil og ind på Caféen. Hun så sig en smule omkring, med et smil, som blev opløftet af den gode stemning. Mens hun stod der, kom en tjener hen, for at hjælpe det par, som sad ved bordet, Madeline stod ved siden af. Med en lille og rolig bevægelse, flyttede hun sig fra bordet, så paret ikke følte sig generet af hende, og så tjeneren kunne komme helt hen til dem og skaffe det, som de havde brug for.

Madeline sad stille og så rundt, mens hun ventede. Hun havde intet imod at vente, hun vidste at hendes ven ville komme. Og hun havde heller ikke noget imod at vente her, i den gode stemning. Et stort smil gled over Madelines læber da døren blev åbnet og Demitri kom ind af døren. Lige ham hun havde ventet på. Hun rejste sig roligt med et venligt smil og bredte hendes arme ud for ham. "Heys.." smilede hun, tydeligt glad og positivt påvirket af hans tilstedeværd. Hun gengældte roligt og kærligt krammet, uden at sige meget. Hendes smil fortsatte dog med at brede sig ud over hendes rosa røde læber. "Det er rart at se dig igen." fortsætte hun og bed sig kort i underlæben, mens hun satte sig ned igen og tog hendes jakke af. Hun lagde jakke over hendes sofa-sæde og smilede lidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Demitri
Bruger
Demitri


Erfaring : 12
Respekt : 1
Antal indlæg : 9

Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;)   Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;) Icon_minitimeLør Mar 09, 2013 12:33 pm

han smilede."Det er os rart at se dig igen" han satte sig også ned på en stol som da var overfå hinde og kigge så på hinde med et smil.Han var så glad få og se hinde igen selvom de ikke hade set hinanden i ca en måned så syndes han at det var som 1 år fordi ellers laved de noget sammen vær eneste dag. de var ved stranden, i byen eller bare hjemme ved hinde eller ham og hade det lidt sjovt. "Nå men hvad har du så laved i alt den tid vi ikke har set hinanden?." han smilede og kiggede på hinde. *nej vor ser hun god ud i dag igen* tænkte han og smilede bare.


//Sorry at denn ikke er så lang men er lige stoed op så min Kreativitet er lidt død i nu xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;)   Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Long time no see ~ Demit, min dejlige ven. ;)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Long time a go?..
» Long time since i have bean acting like a wolf, a real wolf - Tessa
» Stormvejr.. Big time..
» En smuk formiddag i den dejlige skov
» The long way

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: