Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Et møde med min første ulv. ~ Matthew.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bonnie
Bruger
Bonnie


Erfaring : 12
Respekt : 0
Antal indlæg : 6

Et møde med min første ulv. ~ Matthew.  Empty
IndlægEmne: Et møde med min første ulv. ~ Matthew.    Et møde med min første ulv. ~ Matthew.  Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 5:30 pm

Sted: I skoven ved Forks.
Tid: Midt om formiddagen ca.
Vejr: Overskyet med regn på vej.
Omgivelser: Træer, andre skov ting?
Påklædning: En fin kjole, som for Bonnie til at ligne en lille pige. Dog med højhælede sko til.
Humør: Glad, som normalt.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Bonnie gik en rolig tur i skoven. Det var længe siden hun sidst havde været ude om dagen, eller det var det jo ikke, men det var nyt for hende at være i skoven. I dag havde hun lyst til en dejlig spassertur i skoven i stedet for at tage i skole som hun burde. Hun var ikke langt bagud med lektierne, hun lå faktisk rimlig godt i skolen, og hun kunne derfor ikke se hvad der skulle være galt i at tage en dag fri for at nyde vejret. Desuden var det nemmere for Bonnie bare at tage fri og forlade det hele lidt, det var svært for hende, at være omkring mennesker hele tiden. Hun havde brug for lidt puste rum en gang i mellem.
Derfor var hun også taget i skoven. Bonnie havde noget med skoven, den facinerede hende. Ikke fordi hun i sin menneske tid, var en der gik rundt i skoven hele tiden, men der var noget ved denne skov. Noget anderledes og nyt. Måske var det også lidt det, at hun nu havde kræfter til at havde det sjovt, på en måde hun ikke havde haft muglighed for før. F.eks. at klatre i træer, det elskede hun.



Tilbage til toppen Go down
Matthew
Bruger
Matthew


Erfaring : 19
Respekt : 0
Antal indlæg : 19

Et møde med min første ulv. ~ Matthew.  Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med min første ulv. ~ Matthew.    Et møde med min første ulv. ~ Matthew.  Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 5:49 pm

Matthew kom gående i lange bukser og en jakke. Han havde på det seneste gået meget i skoven, da der hele tiden rendte vampyrer og formskiftere rundt. Han ønskede at deltage et andet sted end bare ved menneskerne. Nej, han ville ud fra sit sikre sted. Ud og møde nye, som ham selv, som bar rundt på en hemmelighed. Matthews hår sad som det skulle, og smilet var oppe og vende i dag. Selvom dagen i dag var overskyet, så lyste det klart op i hans indre. Han boblede næsten af iver for at se verden. Det var en dejlig dag i dag. Pludselig mødte en stank hans næsebor og han fnøs. En stinkende vampyr. Efter at have mødt flere vampyrer, havde han haft mere og mere imod dem. Men selvfølgelig, der var vel også nogle vampyrer man i det mindste kunne være høflige overfor, da der også fandtes vegetarer, som ikke skadede indbyggerne i Forks og omegn. De så bare ud til at være svære at finde. - Uheldigt for ham, men heldigt for de vampyrer som ønskede alle formskiftere udryddet, og som ikke ønskede at vampyrer skulle leve i skyggen af mennesker. Han gik mod vampyren forude, velvidende om at det burde han ikke. Han burde gå i en bue udenom. Men, på den anden side. Man vidste aldrig hvem man ville møde, vel?
Tilbage til toppen Go down
Bonnie
Bruger
Bonnie


Erfaring : 12
Respekt : 0
Antal indlæg : 6

Et møde med min første ulv. ~ Matthew.  Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med min første ulv. ~ Matthew.    Et møde med min første ulv. ~ Matthew.  Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 6:00 pm

Med et halv stort smil gik Bonnie videre gennem skoven, uden så meget som at næerme sig tænken om, at der måske var andre herunde, som ikke lige var som hende. Bonnie havde kun mødt vampyrer som hende selv i skoven før, men hun vidste godt at det var noget menneskene en gang gjorde, det med at gå sig en tur i skoven. - Ulve kendte hun dog intet til. Det var endnu en af de ting ved at være ny vampyr, som Bonnie selv kaldte det. Det næsten trin efter nyfødte. Hun havde levet i Seattle og var nu i Forks, hvor hun boede, men hun havde jo ikke været der ret længe. Det hele var som sagt nyt for hende. De nye sanser, den nye by, alt det omkring hende mere eller mindre.
Bonnie, som ellers var fortsat uden bekymringer eller lignene, blev ramt af en stank. En stank hun aldrig før havde stødt på. Hun undrede sig over hvad det var. Kneb øjnene sammen og tog et lille skridt mere i retningen af den stank, som kun blev tydeligere. Hun havde svært ved at takle den stank, som var ret kræftig og som kom lige imod hende, men hun var også nysgerrig. Bonnie lavede en grimasse og fortsatte lige ud, hvor hun forhåblig ville finde, det hun søgte efter. Kilden til alt dette.
Tilbage til toppen Go down
Matthew
Bruger
Matthew


Erfaring : 19
Respekt : 0
Antal indlæg : 19

Et møde med min første ulv. ~ Matthew.  Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med min første ulv. ~ Matthew.    Et møde med min første ulv. ~ Matthew.  Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 6:08 pm

Matthew kom smilende vandrende imod vampyren. Hvordan han skulle takle situationen, anede han ikke. Afhang af vampyren. Han løb længere og længere ind i skoven, indtil han stod ansigt til ansigt med en vampyr pige. Faktisk køn, bare utroligt bleg i forhold til hans egen solariebrune hud. Men hver gang han fik tanken om at vampyrer var levende død, så røg alt det charmerende bare af dem. Denne vampyr virkede ikke helt så stærk, som nogen af de andre han havde mødt, men det kom vel også ud på et. Stærk eller ej. - de var alle ens. Næsten. Næsten alle blodsugende igler, som intet godt ønskede for andre end dem selv. Hende her var vel ikke meget anderledes. "Er du ude i skoven og vandre, helt alene? Jeg har ikke set dig før.. Er du her fra Forks?" han var i tvivl om han skulle spørge om alt det her. Men, hvad fanden. Han kunne ikke få andet end et køligt svar tilbage, og så kunne han altid skride igen, hvis det var. Der var bare noget over hende, som fik ham til at blive hvor han var. Noget som også havde fået ham til at gå imod hende. Han kunne ikke vide hvad der lå under overfladen. Og han ville bestemt ikke bedømme hende, før han havde fået nogle svar fra hende, og set noget mere. Og først efter bedømmelsen, kunne han få sig selv til at forlade stedet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et møde med min første ulv. ~ Matthew.  Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde med min første ulv. ~ Matthew.    Et møde med min første ulv. ~ Matthew.  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et møde med min første ulv. ~ Matthew.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et møde om død ..
» Aftalt møde
» Vil møde nogen
» Møde nye folk
» Et møde i de tomme gade?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: