Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vanære // Dominic

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 9:23 pm

Tid: 11:00
Sted: Queets River
Omgivelser: Græs, træer, sø.
Påklædning: Buksedragt, og stram hestehale.
Årstid: Sensommer.
Vejr: Støvregn.

Regnen støvede let. På den sorte sø, lignede det at der var diamanter, på grund af stjernernes lys. Daniella sad på hug ved søen, og kiggede mod den blanke overflade, og lyttede til de rolige lyde. Claire, og Bill, var i hendes tanker. Hun savnede Claires tanker og Bills kærtegn. Mest af alt savnede hun vildskaben i forholdsvis jagt og sex med sine to yndlings personer.
Dagen i dag havde været ensom og hun følte sig mutters alene. Det hjalp heller ikke meget, at det stank af våde hunde uanset hvor hun gik hen. Forks burde have et sted kun for vampyrer og mennesker. Lugten af ulv gjorde hende svimmel. Ækle bæster.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 9:32 pm

Dominic havde ikke bevæget sig ned omkring Queets River i længere tid. Han havde ikke rigtig orket at gå udenfor sin grund, dybt dybt inde i skoven. Dog havde den indespærring fået ham på andre tanker, omkring denne fjendskab med ulvene. Han havde nu besluttet sig, at forholde sig neutral imellem de to parter. Hvis det kom helt ud i hampen, ville han dog blive nødt til at vælge side. Dog ville det komme an på, hvilken af de to parter ville angribe ham først.
Da Dominic endelig nåede ned til Queets River, lagde han mærke til en, som sad dernede, helt alene. Han kunne dog med det samme mærke, at det var en alfa vampyr, som ham selv, der sad der. Han var både glad, men også en smule nervøs for, om denne alfa ville tage ulvenes parti eller vampyrernes, og om hun ville ende med at komme ham til livs, hvis hun fandt ud af hans neutralitet.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 9:48 pm

Duften af alfa vampyr spredte sig som ringe i vandet. Hun havde set denne vampyr flere gange, men dog aldrig snakket personligt med ham. Daniella gav et lille vink mod ham og kiggede ellers ud mod vandet. Så vidt hun vidste var han en rigtig vampyr, for han støttede op om deres fællesven, Claire. Så hun lagde aggressiviteten på hylden. Hun vendte de røde øjne mod vampyren som kom slentrende ned mod denne herlige flod. Queets River. Her elskede Daniella at tilbringe sin tid. Det havde hun gjort meget før i tiden. Men de sidste to måneder havde hun gemt sig i skoven. Hun havde ingen kontakt haft til mennesker eller vampyrer i mellemtiden. Den eneste kontakt hun havde fundet var hos dyrene, inden hun slog dem ihjel for føde. Lidt tid alene havde gjort hende godt. Det var helt sikkert. Men nu hungrede hun efter kontakt til omverdenen. Sjovt nok, var det lige denne vampyr hun stødte på, og ikke en af dem hun havde kære. Typisk nok.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 9:56 pm

"God formiddag" sagde han, med et lille buk, da han ankom til søen og denne kvindelige vampyr.Han satte sig derefter ved siden af hende med sine ben strukket helt ud. Han kiggede ikke på hende, men bare ud over søen.
Da han endelig talte igen, var det kun disse ord som kom ud af hans mund: Har du vampyrernes parti?" og før han opdagede hvad han sagde, var det forsent! Han ville egentlig slet ikke snakke om det, men blev nu nødt til det. Han håbede på, at hun ikke havde hørt hvad han havde spurgt hende om. Han ville ikke snakke om krig nu, og slet ikke med en fremmed alfa vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 10:05 pm

"Goddag." svarede hun med paraderne nede. Intet fjendtlighed for en artsfælle. Og da slet ikke en alfa. Hun fulgte hans blik ud mod søen, og sagde ingenting. Nød faktisk den stilhed som havde lagt sig over dem. Det var dejligt ikke at behøve tale og alligevel føle den kontakt mellem en anden person. Hans næste ord kom fuldkommen bag på hende, og hun drejede hovedet med lynets hast. "Hvorfor i himlens navn spørger du om det?" Hun rynkede brynene og kiggede vantro på den vampyr som sad overfor hende. "Hvad tror du dog lige jeg er? En forræder af min egen art? Er det dét, som du antyder?" spurgte hun og satte et stort spørgsmålstegn ved hans ord. Så svarede hun mere roligt: "Ja, selvfølgelig har jeg min artsfælles parti. Alt andet ville være idioti." Hendes stemme var blød som en engel, men alligevel faretruende.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 10:12 pm

Han kiggede ikke på hende, men forstod alligevel godt at hun blev sur over hans spørgsmål. Han lukkede kortvarigt sine øjne for at tænke over, sit svar. Men uanset hvad, stod det klart, hvad han skulle sige til hende. "Det beklager jeg, men der er nogle som har 'konverteret' over til ulvene" forklarede han da hun jo, som sagt, blev lettere aggressiv over hans spørgsmål.
Hvad hun sagde derefter, kommenterede han ikke på og åbnede bare sine øjne igen. Hans smaragdgrønne øjne nærmest lyste ud af hans øjenæbler. Selvom han havde valgt at stå neutral i denne sag, så havde han altid været skizofren og hans 'anden' side havde altid haft et større had imod disse ulve, som vampyrerne var i krig med.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 10:21 pm

"Ja, du har ret." svarede hun. Alle disse direkte forrædere gik hende på nerverne. Hun fik lyst til at knytte hænderne, når hun hørte om disse vampyrer som skiftede side. Forstod de ikke cirklen af liv? Planter bliver spist af dyr, som bliver spist af dyr, dyr, mennesker, og menneskerne fortæres af vampyrerne. Cirklen af liv. Alt bygget op i en fin balance. At vampyrer ikke kunne se dét, var uforståeligt. Tænkt at de ville sulte for .. Ja, de skravl til mennesker. "Jeg formoder stærkt at du ikke har skiftet side, og ved hvor din loyalitet ligger?" sagde hun spørgende, og lagde en hånd på den anden vampyrs kind, ligeglad med hvad han syntes om det, og stødte deres øjne sammen. "Har jeg ret?" Tanken om at nogle vampyrer ville gå imod deres race, for noget mad og nogle hundehvalpe, var simpelthen til at kaste op over.. Hvis altså vampyrer overhovedet havde kunnet det.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 10:27 pm

Dominic kunne nu føle presset som alfa, da hun lagde en hånd på hans kind og han opnåede øjenkontakt med hende. Han tog sig sammen og fik nu fortalt hende, uden frygt i hans stemme, "Jeg har valgt, at forholde mig neutral i denne sag. Dog, vil jeg tage det parti, som ikke angriber mig når krigen officielt er brudt ud. Hvis en ulv angriber mig, tager jeg vampyrernes parti. Angriber en vampyr mig derimod, må jeg gå imod mine artsfæller og hjælpe ulvene." der var ikke et spor af frygt for hvad hun ville gøre ved ham, i hans øjne. Han havde truffet sit valg, og ville ikke gå tilbage nu. Havde havde altid været stædig, uanset hvilken grund der var.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 10:32 pm

Hendes læbe sitrede og hun stirrede vantro på ham og med gru malet i ansigtet. Hun var stadig smuk at se på, men lignede mest af alt en som havde lyst til at kaste op på ham. "Hvad pokker snakker du om, knægt? Hvorfor skulle én vampyr angribe en anden vampyr? Og hvorfor, hvis endelig én gjorde, hvorfor fanden ville du slå alle over en kam? Og de bæster, ville slet ikke stole på dig. Overhovedet. Når alle dine artsfæller ville være udryddet, ville de tage din strube ligeså, bare for god ordens skyld. Så er du skudt i hovedet, eller noget? Hvad pokker har Claire ville med dig, hvis du tænker sådan? Jeg håber virkelig at det ikke er dit alvor." sagde hun med væmmelse i stemmen. Hun fjernede hurtigt hånden og græmmedes.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 10:42 pm

Han kiggede ikke på hende mere. Hun havde fået sit svar, og var ikke tilfreds. "Så må du da håbe, at det er en ulv som ikke kan holde sine aggressioner tilbage, og angriber mig istedet for en vampyr" sagde han. Om hun kunne lide dette svar, ville han ikke rigtig tage i sine overvejelser. Han havde truffet sit valg uanset hvad.
"Om de vil gøre det, så tager jeg flere af dem med mig. De får mig ikke ned alene." forklarede han og kiggede på hende, som om han var bleet utilfreds med hvad hun havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 10:48 pm

"Og hvad pokker skulle det så lige hjælpe? Er du fra forstanden? Ingen vampyr ville kunne finde på at røre en anden vampyr, så at du overhovedet har de tanker der, får fuldkommen en til at flippe. En Alfa af din styrke burde støtte sin race, med mindre du vil være den resterende vampyr tilbage. Er det ikke nok at én vampyr er gået fra snøvsen?" spurgte hun og lavede et skud med sin hånd mod sit eget ansigt. Hun var da fuldkommen ligeglad med om han var utilfreds med det hun sagde. Det var ham, som kunne finde på at forråde sin egen art. "Og hvad gør du så, hvis ingen angriber dig? Hælder du mest til dine små hundehvalpe-venner?" spurgte hun med sammenknebne øjne og rejste sig op. Hendes ansigt var fuld af væmmelse.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 10:56 pm

"Så ender jeg nok med enten at forholde mig neutral." sagde han. Om hun ville tro ham eller ej måtte hun gøre op med sig selv. Han kom dog med et lille lumsk smil "Man skal dog også tage højde for, at je er skizofren. Og min 'ven' kan ikke lide ulve, så hvem ved? Jeg ender måske, på vampyrernes side?" sagde han, men om det ville ske eller ej, vidste man jo aldrig. Men dog skulle der tages højde for det. Han kunne jo ende som en eller anden gal person som begyndte at slagte alle de ulve der var i hans vej.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitimeSøn Aug 05, 2012 11:09 pm

"Så håber jeg virkelig at det er din skizofreni som har talt indtil nu, for ellers er du fandeme blød i bolden." sagde hun lavt. "Du aner ikke hvad der ville ske, hvis halvdelen af vores alfa'er gik fra os. Vi ville klare os, men vi ville også miste langt mere end vi har lyst til." sagde hun med blikket rettet direkte mod hans ansigt. Hvordan kunne en så flot fyr, have de tanker? Indrømmet, han var laber at se på. Specielt de øjne der. Selvom hun havde kæreste, kunne hun da kort lige fantaserer lidt om hvor vild en alfa måtte være i sengen. Det havde hun trods alt ikke prøvet før. Synd hvis den krop skulle gives til hundene, fordi hjernen ikke fulgte med krops-standarden. Der ville helt klart være nogle vampyr-babes der ville have et stykke med ham, hvis intelligensen havde været i top. "Hvad er dit navn egentlig?" spurgte hun og lod blikket hvile på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vanære // Dominic Empty
IndlægEmne: Sv: Vanære // Dominic   Vanære // Dominic Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vanære // Dominic
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dominic's hus.
» Parkeringspladsen (Dominic)
» Tiden. (Dominic.)
» Forsigtig-Dominic^^
» Hemmelighed i mørket - Dominic

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: