Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tiden. (Dominic.)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tiden. (Dominic.) Empty
IndlægEmne: Tiden. (Dominic.)   Tiden. (Dominic.) Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 10:30 pm

T: 24:00
S: Ved Lake Washington.
V: Gråt vejr. Overskyet. Bye på vej.
O: Kun Daniella ved vandkanten.
D: 4. Juli 2010.
Å: Sommer.


Det var så roligt her ved midnat. Ingen mennesker som ville bade så sent. Ingen ude. Og selv hvis de var ude, så var de i byen. Der var sjældent at menneskeene vadede herud ved midnat. Det var sådan set kun vampyrer hun så herude. Daniella sukkede. Hun sad ved vandkanten. Hun var lige så rolig som floden. Den stille flod varede dog ikke længe, for vandet begyndte langsomt at blive mere og mere uroligt.. Daniella lagde ikke mærke til spor, for hun sad bare i sine egne tanker, mens hun så ud over det stille, sorte vand. Hun lod blidt sine tåspidser ramme vandets overflade, hvorefter at der straks begyndte at sprede sig ringe i vandet. Ringene i vandet mindede hende om at der altid skulle nogle eller noget til at starte de ting der skulle ske. Blandt andet havde hun lige for tiden nogle problemer der skulle løses. Hun var den der var nød til at gå i krig med problemerne.. Ellers ville de aldrig blive rettede.. Hendes øjne lukkede sig langsomt i mens hun stak sine følelsesløse fødder ned i det iskolde vand.. Hun tog en dyb indånding af ren og skær vane, og åbnede dernæst sine øjne igen. Hun havde på fornemmelsen at der var noget på vej. En fjende. Eller en ven. Det var ikke til at sige. Indtil videre var der ingen lugt at spore, bortset fra alle træerne omkring hende. Et vindstød tog et tag i hendes hår og lod det suse i vinden. Sprede hendes lugt. Nu ville hun sikkert blive sporet først.



Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Tiden. (Dominic.) Empty
IndlægEmne: Sv: Tiden. (Dominic.)   Tiden. (Dominic.) Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 10:38 pm

Dominic var ikk til at kende mere, han var blevet rablende skør. Han var på alle fire og løb hen af jorden som et andet dyr, hvad fanden var han blevet til?! Han kunne lugte en vampyr, alfa fordi de havde en speciel duft. Han grinte og løb i fuld fart imod hende og inden længe stod han kun få meter fra hende, men stod nu på benene igen og hans øjne var blevet smaragdgrønne igen fordi hans normale personlighed var udkket op igen. Han gik over imod pigen som ikk så meget ældre ud end ham yderst, men i det indre var hun ældre ned ham, har var jo kun omkring de 20-21, men hun virkede som en i slutningen af tyverne nu. Han var hurtigt ovre ved hende med et smil, koldt og følsesforladt "godaften" sagde han, hans sorte skjorte blafrede i vinden fordi den var åbent, hans mørkeblå jenas var helt ødelagt med huller overalt ved benene og med et par sorte converse på som han egentlig ikke behøvede fordi han elskede at løbe i bare fødder. Noget var dog anderledes ved hans skjorte, der var mørke pletter på, blod. Han havde lige været på jagt så blodet var ikke helt størknet endnu så man kunne stadig lugte blodet som endnu var friskt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tiden. (Dominic.) Empty
IndlægEmne: Sv: Tiden. (Dominic.)   Tiden. (Dominic.) Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 10:56 pm

Hun rejste sig yndefuldt fra vandkanten da hun hørte noget komme løbende. Hun spidsede ørene og lyttede godt efter. Det lød som noget på fire ben. Det lød som når en hund løb, eller når en.... ulv løb. Der var bare den lille forskel at dette her næsten var lydløst. Hendes næsebor blev langsomt fyldt med denne her søde duft af vampyr.. Dette var en alfavampyr kunne hun dufte. En som hende selv. Alfa vampyrs dufte skilte sig nemlig en smule ud fra de normale vampyrers. Hun kiggede ned af sig selv. Hun havde iført sig en sort knælang kjole der var nedringet ved brystet, og ingen sko. Hun rettede hurtigt og afslappet på sin kjole inden hun lod sit blik glide i den retning lugten kom fra. Hun ventede bare på vampyren ville dukke op. Og hvilken vampyr? En der løb på fire ben? Det var mærkeligt. Hendes øjne zoomede ind på ham da han kom hen til hende. Hun lagde sit hovede på skrå og nikkede høfligt. "God aften. Hvem har jeg den ære af at møde?" spurgte hun, mens hendes blik flakkede frem og tilbage mellem hans ansigt og hans åbne trøje. En sød duft af menneske kom fra ham. Hvilket tydede på han lige havde jagtet. "Havde du en god jagt?" spurgte hun og sendte ham et sidste interresant blik inden hun lod sit blik glide ud over det kolde mørke vand igen.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Tiden. (Dominic.) Empty
IndlægEmne: Sv: Tiden. (Dominic.)   Tiden. (Dominic.) Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 11:13 pm

Da han så op og ned af hende tænkte han ikk over om hvordan hendes krop så ud, men om hun var så stærk som en normal alfa?
"Dominic. Og hvem tør man spørge, træffer jeg?" spurgte han og bukkede ikk selvom alfa'er jo plejede at være over hunddrede år gamle, så var han okay ung, han var ikke som dem fra 1800-tallet som bukkede og nejede.
Da hun hentydede til jagt, tørte han blodet væk og slikekde det så af sin finger "Jagt er altid dejligt og de er altid vellykket, men nogle gange laver vi nogle smuttere og forvandler mennesker selvom de har et pragtfuldt liv som et .. menneske" sagde han og så hende i øjnene, hun undrede sig vel over hvorfor han havde løbet på alle fire, men sådan var han dog nogle gange og det måtte folk finde sig i, men nogle havde ikke så de holdte ham ude fra ting som fællesjagt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tiden. (Dominic.) Empty
IndlægEmne: Sv: Tiden. (Dominic.)   Tiden. (Dominic.) Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 11:50 am

Hun nikkede hilsende og svarede; "Dav Dominic. Jeg er Daniella Phoebe Penelope Elizabeth." Hendes øjne gled tilbage og hvilede på hans fuldendte ansigt.. Hun betragtede ham tørre blodet af tøjet, mens hun nikkede til det han sagde. Han havde fuldstændig ret.. Men hun havde nu overhovedet ikke problemer med hverken at dræbe menneskene, eller at forvandle dem. De forvandlede skulle bare ikke blandes ind i hendes liv. Den fejl havde hun lavet før. Med Tom, der nu forsøgte at skjule det.
Godt nok var de blevet venner igen, og hun holdte stadig af ham. Men det havde været en fejl at lade Tom forvandle. Hun havde ikke kunnet kontrollere sig selv.. Hun mødte hans blik, og besvarede det sigende. "Før da du kom løbende. Du løb på alle fire. Er der en grund?" spurgte hun med et hævet øjenbryn. Hvordan kunne det være at han løb på alle fire som et dyr? Jo hun undrede sig i den grad..
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Tiden. (Dominic.) Empty
IndlægEmne: Sv: Tiden. (Dominic.)   Tiden. (Dominic.) Icon_minitimeTirs Jul 06, 2010 11:14 pm

"yndigt navn, lyder meget gammeldags" forklarede han og så på hende med et stift og falsk smil.
Han smilte til hende og rakte hånden ud imod hende for at give hende hånden, det gjorde han altid, bortset hvis det var et menneske og han ville nok kun have lidt respekt overfor almindelige og lidt mere overfor omega'er og med alfa'er vilel han være venlig ovefor dem.
"Har du nogensinde forvandlet nogle?" spurgte han og undrede sig over om hun havde.
Da hun spurgte ind til det om at han løb på alle fire "Har opdaget at jeg kan løbe hurtigere på den måde, jeg kan godt selv lide den måde, for når jeg jager er jeg som et dyr og så løber jeg også som et dyr" fortalte han og kiggede lidt på sit håndled, hvid som månen. lidt efter kiggede han ud over søen.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tiden. (Dominic.) Empty
IndlægEmne: Sv: Tiden. (Dominic.)   Tiden. (Dominic.) Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 3:08 pm

Hun rynkede på næsen. Det havde hun ikke rigtigt tænkt over.. "Jeg er ikke en så gammel vampyr igen. Desværre." svarede hun, med et koldt smil spillende på hendes læber.. Hun kiggede ned på Dominic's hånd inden hun lagde sin hånd i hans og trykkede den blidt, inden hun igen slap. Hun nikkede roligt til hans spørgsmål. "Ja. En gang. Jeg var ukontrolleret, og kom til at bide min eks. Han var dog ikke min kæreste da det skete. Vi blev nemlig først efter hans forvandling. Men altså. Jeg ville ikke bide ham da jeg havde kommet til at lide den dreng. Det er aldrig godt at komme til at kunne lide et menneske. Hans liv så nærmest perfekt ud. Og jeg ødelagde det." fortalte hun og tænkte lidt over det. Hun nikkede til Dominic. Hun fandt det temmelig mærkeligt, ville hun gerne indrømme. Men hun sagde ikke noget til det. Det måtte han da selv om. Men alle vampyrene så sikkert virkelig mærkeligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Tiden. (Dominic.) Empty
IndlægEmne: Sv: Tiden. (Dominic.)   Tiden. (Dominic.) Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 8:36 pm

"nej det kan jeg regne ud" forklarede han koldt og så ind i hendes øjne.
Da hun forklarede det der havde sket med hendes eks nikkede han forstående og så på hende "tja det kan jo ske, man forvandler personen og så går personen fra dig." sagde han og stadig ind i hendes øjne.
"Jeg har altid været mærkelig blandt andre, da jeg var dødelig og nu igen hvor jeg er udødelig." sagde han og fjernede ikke sit blik fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tiden. (Dominic.) Empty
IndlægEmne: Sv: Tiden. (Dominic.)   Tiden. (Dominic.) Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 8:52 pm

Hendes blik veg ikke fra hans ansigt. Hun stirrede bare gennemborende på ham, uden at bevæge en muskel. "Undskyld mig. Hvor ved du fra at han gik? Er du tankelæser?" spurgte hun med et lille kast med hovedet. Hendes øjne flakkede let, og undersøgte detaljerne i hans hud.. "Men du har måske selv prøve at forvandle nogen, hvorefter de forlod dig? Har jeg ret?" sagde hun med en stemme der lød som tusinde klokker... "Hvordan mærkelig i dit menneskeliv?" spurgte hun med sin kolde, venlige stemme efter et stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tiden. (Dominic.) Empty
IndlægEmne: Sv: Tiden. (Dominic.)   Tiden. (Dominic.) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tiden. (Dominic.)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tiden står stille når man er alene, men sammen med nogen går den alt for stærkt
» Parkeringspladsen (Dominic)
» Dominic's hus.
» Forsigtig-Dominic^^
» Sne.. kulde.. ikke raske mennesker - Dominic.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: