Dato :: 09/09/ 09 Årstid :: efterår Dag :: Onsdag Vejr :: Mørkt og ret så koldt. Sted :Dominic's hus Tid :: Lige nu. Omgivelser :: ingen.
Man kunne høre en motorcyke, men som hurtigt stoppede foran et hus. Dominic slukkede og stod af med et smil og så på elizabeth "så er vi her!" smilte han og satte det støttebenet på så den ikk faldt til en af siderne. Han så lidt på huset, selvfølgelig var der ikk lys i huset, han boede jo alene.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dominic's hus. Ons Sep 09, 2009 10:55 pm
Elizabeth så på huset og steg af motorcyklen. Hun strøg hænderne over sin sorte kjole for at få noget snavs af og så så på på Dominic "Det er et flot hus" sagde hun muntert.
Dominic Bruger
Erfaring : 800 Respekt : 11 Antal indlæg : 763
Emne: Sv: Dominic's hus. Ons Sep 09, 2009 10:57 pm
"Tak fik det malet da jeg var flyttet hertil" smilte han og låste op ind til huset, han holdte døren for hende og smilte til hende. Han så ind i huset og så en lille bue som skulle forestille en dør, hvor at når man gik ind der så kom man ind til stuen hvor en hjemmebiograf var stillet op.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dominic's hus. Ons Sep 09, 2009 10:58 pm
Hinata gik ind i huset og så sig omkring "Wow" sagde hun og så så på Dominic med et sukkersødt smil.
// Skal til at logge, men skrive videre i morgen??//
Dominic Bruger
Erfaring : 800 Respekt : 11 Antal indlæg : 763
Emne: Sv: Dominic's hus. Ons Sep 09, 2009 11:00 pm
Han lukkede døren og tændte noget lys på den anden side af 'døren' "tjaa, har fået møblerne og selv indrettet hytten" smilte han og så på hende, han gik over og åbnede en lang skuffe med film "hvilken en? der er alle slags næsten" smilte han.
Hun så lidt på de forskellige film. Hun havde ikke set særlig mange film i hendes liv og havde derfor ingen erfaringer om hvilke der var gode. Hun så tilbage på Dominic "Hva vil du se? Jeg ved ikke rigtig om hvilke nogen af filmene som er gode" indrømmede hun og strøg nogle fingre gennem sit mørkerøde hår.
"Hvilken slags er du til? Gyser, romantisk, komedie eller hvad?" spurgte han og så lidt rundt, han fandt nogle film, han var jo til gyserfilm så det var de fleste han havde, der lå ogs nogle splatter gemt lidt helt inde, de var ret støvede.
"okay" smilte han og gik derover og fik sat den på "to sekunder, jeg henter lige noget" smilte han og gik ud i køkkenet der lå lige ved siden af, men kunne høre han roede i noget som larmede.
Elizabeth så over mod køkkenet og undrede sig over hvad det var Dominic rodede med. Hun trak let på skuldrene og gik så over mod køkkenet med yndefulde skridt.
"Folk tror det er vin, men jeg fandt det da jeg flyttede ind og opdagede at det er velhavende menneskers blod!" smilte han og hentede to glas og så smilende på hende "vil du stadig ha'?"
Hun havde godt hørt om sår'n noget. Blod på flaske. Var der nogen som kaldte det. Hun rystede på hovedet "Nejh tak. Kan ikk li sår'n noget. Det skal være frisk og skal komme direkte fra et menneske eller det som jeg nu kan finde" sagde hun og grinte lavmælt.
Hun satte sig tilbage. Hun havde haft siddet stift med rank ryg i noget tid, men følte at hun godt kunne slappe lidt af. Hun smilte svagt og så på filmen.
//sorry at det tog så lang tid at svare. Skulle lige spise x3//
Hun åbnede øjnene da han stoppede og tog sig til sin kind og så op på ham og rystede svagt på hovedet "Nejh.. Det gør skam ikk noget" sagde hun og smilte sit sukkersøde smil.
han smilte og blev ved med at give ryg massage, men ændrede det nogle gange til skuldermassage "Er du afslappet nu?" hviskede han i hendes øre med et smil
Hun smilte og nød skuldermassagen. Hun så op på ham og rakte en hånd ud og lod nogle kølige fingre stryge hen over hans ene kind, men trak så sin hånd hurtigt tilbage.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …