Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Empty
IndlægEmne: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(    Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 5:12 pm

Heys fokzz.
Kris her! Wink
Men ihvert fald. Jeg vil bare lige høre hvorfor man ikke er så meget på. Den her side betyder virkeligt meget for mig og jeg er da helt 100 på, at der er nogen af jer, som har det lige præcis sådan også.
Jeg synes det er utroligt at der ikke er flere på en der er, og så med det store mellemrum. Jeg kan ikke lade være med at tænke lidt over hvorfor der ikke er nogen admin på i det mindste. Jeg mener, jeg kan godt se grunden. Eksammen er nu, ihvert fald for mig, og også for andre ved jeg. Der er også andre grunde sikkert, det kan jeg godt forstå. Men burde vi ikke gøre bare lidt alligevel, for at for siden op at køre igen?
Jeg vil ihvert fald gøre mit for det, men jeg vil også meget gerne tale med en admin om dette liille problem. ^^' Hvis der er nogen admins, som ser det her, så må i gerne skrive ind her så jeg kan få fat på jer. xD
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Empty
IndlægEmne: Sv: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(    Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Icon_minitimeTirs Jun 12, 2012 12:44 am

Okay... Jeg er ikke admin men anyway! ^^' Jeg er helt enig i det du siger Kris og det ved du udemærket også, men har bare ikke tiden altid. Vi har jo eksaminerne, så er der teater for mig og min familie. Det gør bare at jeg ikke har tid. Eller jo, sådan som idag hvor jeg ikke rigtigt har skullet andet end teater. Jeg vil gerne hjælpe dig når alt dette eksamens-halløj er overstået ^^ Men lige pt.. Der kan jeg ikke overskue det.. :/
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Empty
IndlægEmne: Sv: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(    Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Icon_minitimeOns Jun 13, 2012 9:05 pm

I know. Jeg sætter pris på at du gider hjælpe. Men, hvis du ikke kan hjælpe nu, så tror jeg bare slet ikke du kan. Er bange for at siden snart lukker helt ned. Jeg er den eneste der kæmper, men det er altså ikke nok.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Empty
IndlægEmne: Sv: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(    Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Icon_minitimeTors Jun 14, 2012 11:51 pm

Jeg er admin. Hvad er det du vil? Smile
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Empty
IndlægEmne: Sv: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(    Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Icon_minitimeLør Jun 16, 2012 5:06 pm

Heys x3
Jeg ville først og fremmest høre om du ikke ville være med til at sætte siden i gang igen. Ellers vil jeg gerne hjælpe. ^^ Men da jeg ikke kan gøre noget for siden uden at være admin så kan du jo også være på og hjælpe til. x3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Empty
IndlægEmne: Sv: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(    Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skal hente Donnie og skal så i skole
» En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur
» Kaay, sååe billeder fokzz? x3
» Musiken skal ud
» Skal snakke med Ced

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Nyheder-
Gå til: