Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(
3 deltagere
Forfatter
Besked
Madeline Bruger
Erfaring : 199 Respekt : 10 Antal indlæg : 152
Emne: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :( Ons Jun 06, 2012 5:12 pm
Heys fokzz. Kris her! Men ihvert fald. Jeg vil bare lige høre hvorfor man ikke er så meget på. Den her side betyder virkeligt meget for mig og jeg er da helt 100 på, at der er nogen af jer, som har det lige præcis sådan også. Jeg synes det er utroligt at der ikke er flere på en der er, og så med det store mellemrum. Jeg kan ikke lade være med at tænke lidt over hvorfor der ikke er nogen admin på i det mindste. Jeg mener, jeg kan godt se grunden. Eksammen er nu, ihvert fald for mig, og også for andre ved jeg. Der er også andre grunde sikkert, det kan jeg godt forstå. Men burde vi ikke gøre bare lidt alligevel, for at for siden op at køre igen? Jeg vil ihvert fald gøre mit for det, men jeg vil også meget gerne tale med en admin om dette liille problem. ^^' Hvis der er nogen admins, som ser det her, så må i gerne skrive ind her så jeg kan få fat på jer. xD
Zoey Bruger
Erfaring : 330 Respekt : 2 Antal indlæg : 284
Emne: Sv: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :( Tirs Jun 12, 2012 12:44 am
Okay... Jeg er ikke admin men anyway! ^^' Jeg er helt enig i det du siger Kris og det ved du udemærket også, men har bare ikke tiden altid. Vi har jo eksaminerne, så er der teater for mig og min familie. Det gør bare at jeg ikke har tid. Eller jo, sådan som idag hvor jeg ikke rigtigt har skullet andet end teater. Jeg vil gerne hjælpe dig når alt dette eksamens-halløj er overstået ^^ Men lige pt.. Der kan jeg ikke overskue det.. :/
Madeline Bruger
Emne: Sv: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :( Ons Jun 13, 2012 9:05 pm
I know. Jeg sætter pris på at du gider hjælpe. Men, hvis du ikke kan hjælpe nu, så tror jeg bare slet ikke du kan. Er bange for at siden snart lukker helt ned. Jeg er den eneste der kæmper, men det er altså ikke nok.
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :( Tors Jun 14, 2012 11:51 pm
Jeg er admin. Hvad er det du vil?
Madeline Bruger
Emne: Sv: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :( Lør Jun 16, 2012 5:06 pm
Heys x3 Jeg ville først og fremmest høre om du ikke ville være med til at sætte siden i gang igen. Ellers vil jeg gerne hjælpe. ^^ Men da jeg ikke kan gøre noget for siden uden at være admin så kan du jo også være på og hjælpe til. x3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(
Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …