Heys. Jeg kan se de fleste af jer på siden har lavet billeder på en speciel måde, eller også bare skrift. Eller skrift på billeder. Dette spørgsmål er derfor til jer alle, for helt ærligt fokzz. Jeg er lost. Hvis nogen af jer der kan det der, ser dette indlæg, så please svar! Og fortæl mig hvordan i gør, har brugt år på at finde ud af det og er der ikke endnu. x3
Enig med Skye - For mig ligner det faktisk, at du bruger samme billedredigeringsprogram som mig? I hvert fald, plejer jeg at gøre som du har gjort på dit signatur. Bare sådan at teksten er inde på billedet i stedet, men. ^^
Kay, har også lært mere om det nu, end da jeg lavede dette emne. Men er der nogen der ved hvordan man laver skriften om så det er fx: sort skrift med hvis rundt om, uden at det er hvis baggrund på billedet. Resten tror jeg nok jeg her fundet ud af. ^^
Robyn Bruger
Erfaring : 91 Respekt : 13 Antal indlæg : 69
Emne: Sv: Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Søn Jan 29, 2012 2:50 pm
Det går an på hvilket program du bruger. Hvis du mangler et godt program, så prøv Photoscape. Det er gratis
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …