Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kaay, sååe billeder fokzz? x3

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Empty
IndlægEmne: Kaay, sååe billeder fokzz? x3   Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Icon_minitimeSøn Okt 30, 2011 11:08 pm

Heys. Jeg kan se de fleste af jer på siden har lavet billeder på en speciel måde, eller også bare skrift. Eller skrift på billeder. Dette spørgsmål er derfor til jer alle, for helt ærligt fokzz. Jeg er lost. Surprised Hvis nogen af jer der kan det der, ser dette indlæg, så please svar! Og fortæl mig hvordan i gør, har brugt år på at finde ud af det og er der ikke endnu. x3

Hilsen Lita!;D ♥️
Tilbage til toppen Go down
Skye
Bruger
Skye


Erfaring : 45
Respekt : 0
Antal indlæg : 45

Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaay, sååe billeder fokzz? x3   Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Icon_minitimeMan Okt 31, 2011 10:41 pm

Uhm, jeg forstår ikke helt dit hjælp-kald XD

Jeg kan se på din signatur at du godt kan uploade billeder, og også skrive på dem. Hvad skal du mere have hjælp til? ^^
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaay, sååe billeder fokzz? x3   Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Icon_minitimeTirs Nov 01, 2011 1:01 pm

Enig med Skye
- For mig ligner det faktisk, at du bruger samme billedredigeringsprogram som mig? I hvert fald, plejer jeg at gøre som du har gjort på dit signatur. Bare sådan at teksten er inde på billedet i stedet, men. ^^
Tilbage til toppen Go down
Madeline
Bruger
Madeline


Erfaring : 199
Respekt : 10
Antal indlæg : 152

Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaay, sååe billeder fokzz? x3   Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Icon_minitimeFre Nov 25, 2011 5:06 pm

Kay, har også lært mere om det nu, end da jeg lavede dette emne. Men er der nogen der ved hvordan man laver skriften om så det er fx: sort skrift med hvis rundt om, uden at det er hvis baggrund på billedet. Resten tror jeg nok jeg her fundet ud af. ^^
Tilbage til toppen Go down
Robyn
Bruger
Robyn


Erfaring : 91
Respekt : 13
Antal indlæg : 69

Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaay, sååe billeder fokzz? x3   Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Icon_minitimeSøn Jan 29, 2012 2:50 pm

Det går an på hvilket program du bruger. Hvis du mangler et godt program, så prøv Photoscape. Det er gratis Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kaay, sååe billeder fokzz? x3   Kaay, sååe billeder fokzz? x3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kaay, sååe billeder fokzz? x3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fokzz, come on. Den her side styre! Skal den gå helt ned? :(
» Billeder
» Øhh.. Billeder til Emner?
» Billeder på min profil!
» Fortidens billeder?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Spørgsmål-
Gå til: