Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skoven. (Kreativt navn xD)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 4:59 pm

//Ej hvor underligt o___o' .. Det var nok hjemmesiden XD //


Hun gik hen til dem med et skævt smil på læben.
Hun lagde godt mærke til hvert ansigt. Denne gang lagde hun mærke til
hvor kønne de englig var. Hun bed sig i læben da hun hørte forklaringen.
"Ikke mennesker?" mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 4:59 pm

"Så Saria er en lille outsider!" fniste hun. Selvom at de lige havde været igennem dette, så havde hun intet imod at drille. Hun kunne bare ikke lade være med at gøre det. Hun vippede lidt på grenen og håbede snart på at den måske ville knække så hun kunne øve lidt på at redde sig selv fra fald.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 4:59 pm

"Nej vampyer og varulv" sagde Isha mens hun bøjede hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:01 pm

Saria smilede over Claire's drillerier.
Hun kunne ikke lade være med at smile.
"Jeg er ked af at du skulle vide dette, Daniella, men hvem ved? I morgen er du måske selv en vampyr?"
Hun trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:03 pm

"Må i ikke fortælle dette?" spurgte hun.
"Er det meningen at vi mennesker ikke må vide til varulve og vampyre?" sagde hun.
Det hele virkede så forkert i hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:03 pm

Isha så på Saria og puffede lidt til hende, "sådan noget skal man ikke lave sjov med" selvom hun selv smilede
"Vi må faktisk ikke fortælle det" sagde Isha bagefter
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:05 pm

"Så jeg må ikke sige til nogle at jeg ved noget om dette?" sagde hun.
Hun så skiftevis på dem.
"Og vil i så fortælle mig hvorfor i kiggede sådan dér på mig?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:06 pm

"Det ville blive bedre for dig hvis hun nu blev til en vareulv! Så har du i det mindste en der er i dit fodspor!" grinte hun. Fodspor = vareulve havde poter. Men hun rystede på hovedet af den selv og så på Daniella. "Jeg er sikker på at du får det fint som menneske, men de fleste der får hemligheden at vide, dør!" grinte hun muntert. "Ej.. endten bliver de til vampyre eller også bliver de til vareulve.. hvis du bliver til vampyr skal du ikke glæde dig til når det sker.. det gør hammer ondt!" hun så på hende. "Men grunden til at vi så sådan på dig, var fordi at vi havde lyst til at æde dig!" svarede hun ligeud.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:07 pm

Saria smilede.
"Grunden til at jeg bliv til en ulv, uden at jeg ville, var at jeg var meget tørstig..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:08 pm

"Vampyrer og varulve kan lugte andres blod, og dit lugtede godt så vi prøvede at beherske os" sagde Isha og så på Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:10 pm

"Hey, i skræmmer livet af mig" mumlede hun.
"Men Claire, hvorfor bad du mig så om at tage en jakke på?" spurgte hun og så
med gennemborene øjne på hende.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:12 pm

"Fordi at jo mere du er dækket, jo mindre kan vi lugte dig.. og jo mere kan vi beherske os" smilte hun og smilte så man kunne se hends sylespidse tænder. "Jeg tror næppe at du ville have din svage lille hals knækket over.. og jeg tror også at vi ville slippe for besværet af at få alt det blod væk der kommer" smilte hun skævt og hun grinte stille og en smule ondt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:12 pm

"Unskyld Daniella, jeg ville gerne være tættere på dig men jeg er stadig tørstig så bliv venligst derover" og holdte sig for munden
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:16 pm

Hun nikkede.
Hun ville ikke vide mere. Det var lidt underligt for hende at høre om.
Og hele oplevelsen skræmte hende nærmest.
Hun så bare på dem .. Hendes tanker strømmede frem. En masse spørgsmål
som hun ville have besvaret. men hun bed dem i sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:17 pm

Isha så spørgende på hende,"Du må godt stille os spørgsmål, det gør ikke noget at være nysgerrig" og så på Daniella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:17 pm

Saria smilede og lagde en skulder på Danielle's skulder.
"Rolig,"
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:20 pm

Hun så på Saira's hånd og så derefter på Isha ..
"Nej jeg vil ikke vide mere." mumlede hun.
Hun så hen på Claire og derefter så hun op i himlen.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:21 pm

"Jeg er satme tørstig" mumlede hun for sig selv og kløede sig let i håret. Hun så over på Daniella som sin første bytte. Men den tanke var hun nødt til at ryste fra sig. Hendes søster havde jo også sagt at det var forbudt at jage i Forks. Hun var nødt til at vente til at hun kom til Port Angeles. Men tænk nu hvis hun ikke kunne holde sig til der?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:22 pm

Isha så op på Claire "drikker du blod hos mennesker?" og så undrende på hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:24 pm

Hun så på Isha. "Man tager altid det bedste, så ja" smilte hun skævt og en smule lumsk. Hun lod en hånd køre igennem håret. "Af og til sker det lige pludselig at.. jeg myrder dem" hun smilte skævt og så lidt over imod Daniella. Hun sad helt roligt hvor hun var, men hendes øjne glimtede af sult og tørst. Hun tørstede efter menneskeblod, hun tog ikke dyreblod ligesom alle mulige andre. Man måtte tænke hvad man ville om hende, sådan var hun bare.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:26 pm

Isha så på Claire uden at sige noget, og så, så tilbage på Daniella og Saria
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:30 pm

Hun smilede stille til Claire. Hun så ned uden rigtig at vide noget som helst.
Hun kunne sagtens mærke på Claire at hun var tørstig.
"Jeg stoler på dig." sagde hun til Claire og så igen ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:32 pm

Hun grinte af Daniellas lille kommentar. "Det lyder da dejligt" blinkede hun muntert. "I forhold til at lytte til andre arter.. eller sin egen" hun så lidt over imod de to andre. Hun lod derefter blikket atter glide på Daniella og hendes øjne var helt sorte i det. "Må jeg få lov til at smage dit blod?" spurgte hun med en drilsk tone. Hun vidste at hvis hun fik noget af Daniellas blod, ville Daniella være væk i meget lang tid.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:32 pm

"Hun får ikke lov til at gøre dig noget, mens jeg er her." sagde Saria og grinede.
"Men vil det komme bag på dig, at dø?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:37 pm

Hun kiggede på Claire. "Blod er dyrt?" lo hun til Claire.
Hun fortsatte derefter at kigge ned i jorden, men Saira snakkede. Hun
så på hende.. "Det tænker jeg ikke så meget på.. Men det ville
det vel?" sagde hun..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:39 pm

Hun rejste sig op, "nu tror jeg at jeg endten tager på jagt i Seattles eller også Port angeles.." mumlede hun. "Jeg kan ikke klare det her" hun så lidt på dem, nejede elegant med et skævt smil på læben. "Jeg er desværre nødt til at forlade jer nu" blinkede hun drilsk og så lidt på vareulven. "Pas nu på at du ikke angriber flere" sagde hun stille og forsvandt så meget hurtigt, da hun kunne mærke tørsten.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:40 pm

Isha sagde ikke noget, hun stod bare og lyttede mens hendes øjne var halvt lukkede
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:41 pm

"Farvel." råbte hun efter Claire.
"Lugter jeg virkelig så grimt?" mumlede hun.
Hun så på Saira og Isha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:42 pm

"Jamen, hvor glædeligt..." mumlede hun og smilede.
Hun krammede Daniella.
"Hvis du dør, håber jeg at du overlever." sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:44 pm

"Nej du dufter" rettede Isha på Daniella og smilede
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:46 pm

Hun lo.. "Hvis jeg død kan jeg jo nok ikke overleve det?" grinede hun.
Hun satte sig lidt til rette, og smilede næsten fra øre til øre.
"Hvordan dufter jeg så?" lo hun til Isha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:47 pm

"Godt!" spandt Saria og snusede overdrevet til hende.
Hun knækkede sammen af grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:48 pm

"Og til sig første svar så; jo! Hvis du bliver drabt af en vampyr så kan du MÅSKE blive en vampyr, og ligså med en varulv." belærte hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:48 pm

Isha kom lidt tættere på men ikke ret meget på grund af sin tørst, hun vaklede lidt derhen men stoppede inden hun faldt " Hmm du dufter ret godt" fnisede Isha
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:51 pm

"Hey hey ikke duft til duftsprederen!" lo hun til dem.
"Kan man... finde nogle bøger om vampyre og varulve?" spurgte hun.
Hun så på dem begge mens hun kløede sig i håret og havde et grin på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:54 pm

"Ja det kan du godt, det er bare ikke altid at det er sandt det hele" smilede hun og gik helt hen til Daniella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:54 pm

"Helt sikkert!" sagde Saria og gav hende en bog.
Den så ret gammel ud.
"Altså jeg har bare alt var?"
Hun smilede.
"Jeg havde så svært ved at forstå det at jeg ikke drak eller spiste i en uge."
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 5:57 pm

Hun tog bogen med et smil.
"Er der nogle ulemper ved at være vampyr?" spurgte hun
Isha. "Jeg mener.. det hele kan ikke være godt?"
Hun så op og ned ad hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:03 pm

Hun så på Daniella og tænkte " Forvandlingen er virkelig pinefuld, men går over efter en dag mener jeg, man kan ikke gå ud i sollys for så ved alle at du er vampyr og så bliver du slået ihjel hvis du viser det, du kan heller ikke være ret tæt på mennesker de første mange år, hvis du vil lære at styre din boldtørst eller er der ikke noget" smilede Isha og satte sig ved siden af Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:06 pm

"Så er der da intet ved at være vampyr." sagde hun træt.
"Det må da være røv kedeligt .... Undskyld jeg siger det. Men det lyder bestemt
ikke sjovt at være vampyr" mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:09 pm

"Det er dejligt at løbe og få vinden i hovedet det er det bedste ved at være vampyr, du har også bedre chance for at beskytte dem du holder af fordi man er stærk, og så kan man også gøre den man elsker om til en vampyr så man kan være sammen for altid" smilede Isha til Daniella og så op på skyerne
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:12 pm

"Hvor fedt er det at leve altid?" spurgte hun.
"Vi mennesker er født for at dø og det har jeg det fint med..
For det er ikke altid at det er det værd at holde sig i live." sagde hun og
kiggede med elevatorblikket på Isha.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:16 pm

"Jeg viste du så det på den måde, sådan tænkte jeg også den første dag jeg var blevet vampyr men man vender sig til det med tiden" sagde Isha og så på Daniella med sine gyldenbrune øjne da de ikke var sorte mere
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:21 pm

"Hvordan blev du til en vampyr?" spurgte hun hende.. hun talte roligt og langsomt.
"I siger jo at det er pinefuldt at blive forvandlet. Men hvordan foregår det, siden
at det er så pinefuldt?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:28 pm

Isha´s smil sank væk og hun rettede blikket mod Daniella igen, " Min mor gjorde mig til vampyr, jeg havde været ude for en ulykke så jeg ikke kunne gå mere, min mor ville ikk se mig ligge der resten at mit liv så hun gav mig sin styrke så jeg kunne blive vampyr, men hun døde desværre af at give mig sine kræfter, hun kunne ikke tåle det, min far stak af og blev nogen dage efter fundet og man mente han var blevet dræbt af et dyr på grund af bide mærkerne, så jeg bor alene med min storesøster, hun blev forvandlet af sin kæreste men hun slog ham ihjel bagefter fordi hun ikke havde givet ham lov til at gøre hende til vamyr, hun er forresten 25 år hos jer mennesker" smilede Isha og sank ned i sin jakke " Smerten er nok for mig det helle værd, når man gør det for at glæde andre der bare ønsker at man lever lykkeligt" Sagde Isha og så igen på Daniella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:30 pm

"Det er så pinefuldt fordi det er gift man for ind i kroppen, og det spreder sig vildt hurtigt" sagde Isha og så på sin hånd
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:32 pm

Hun så på hende.. "Du har fandme været meget igennem..
Undskyld jeg spurgte" sagde hun og så ned igen.
"Det lyder virkelig ubehageligt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:36 pm

" Det gør ikke noget nogen gange er der radt at tale med andre om det selvom det er et menneske man taler med, men jeg har ikke noget imod mennekser heller ikke vaulve" sagde Isha og så på Daniella
"er du slet ikk bange for at jeg angriber dig fordi jeg er så tæt på dig?" spurgte hun og så tænkende på Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:39 pm

"Nej.. Ikke spor" smilede hun overrasket over det pudsige emneskift xD
Hun så lidt på hende uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 6:39 pm

"Det er næsten det samme, at være varulv... Man kan også bare være født som varulv, men det er meget sjældent." sagde Saria tænktsomt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven. (Kreativt navn xD)   Skoven. (Kreativt navn xD) - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skoven. (Kreativt navn xD)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» Skoven!
» Killing uden navn?
» i skoven
» En tur i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: