Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En ny skole

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 8:02 pm

//åhh..Uuuuhps xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 8:08 pm

" jaer Sydney Rice" sagde hun tog hånden gav den lille klem hun sukkede kort hun havde mindst mødt to nye mennsker idag hun trak vejret i stor tunge suk hun lukkede kort øjene og åbende den igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 8:15 pm

"Hva sys du så om Forks?" spurgte hun og smilede svagt da hun rørte hendes kolde hånd.. Emilys hånd måtte føles som en varm Brændeovn ^^ Hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 8:19 pm

" din hånd den er varm" sagde hun og smilede svagt det første hun mødt med varme hænder " jeg den er en god by" sagde hun grinede kort " hvor længe har du været her?" spurgte hun lagde hovdet nysrrigt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:21 pm

"Jeg har lidt feber" smilede hun "Men det smitter ikke ^^" Hun lagde hovedet på skrå "Jeg har været hjer i en Måneds tid kun ^^" sagde hun glad og trak på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:45 pm

" jeg har kun været her i et par dage" sagde hun lagde hovdet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 3:04 pm

Emily smilede "jeg kan godt lide forks ^^ Det er sådan et lidt Mystisk sted..Næsten helt Magisk" sagde hun drømmende og rystede det så af sig igen "Nå..Men velkommen til så xD"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 3:08 pm

" øhm tak det er ret at møde nogen" sagde hun sukkede kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 3:11 pm

"Er der noget galt?" spurgte hun hurtigt efter at Sydney sukkede.. "Har jeg glæmt at presenterer mig??" spurget hun pludselig "Emily her" sagde hun med et muntert smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 3:13 pm

" nej nej det er ikke det øhm jeg var sammen med Madelaine tror glemt" sagde hun var lige ved gå tilbage men ombestemte sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 3:15 pm

"Madelaine" sagde hun med sammenbidte tender og kiggede olmt på Syndey "Hvad snakkede i om?" spurgte hun en anelse bange over at Vampyrerne må¨ske havde brudt traktaten..igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 3:18 pm

" sådan forskelligt ting hun viste mig hvor kontoret og kantinen er og så fik vi ikke snakket mere for så gik jeg her ud" sagde hun smilede forundret over hendes sprøgsmål som engeligt ikke kom hende ved men hun var ny her og kendte ikke så mange ville helst ikke blive uvenner med nogen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ny skole - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En ny skole   En ny skole - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny skole
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Første dag i skole
» første skole dag på ny skole
» Fri fra skole..
» Den nye skole!
» Skole igen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: