. |
|
| En ny skole | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Man Aug 17, 2009 8:02 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Man Aug 17, 2009 8:08 pm | |
| " jaer Sydney Rice" sagde hun tog hånden gav den lille klem hun sukkede kort hun havde mindst mødt to nye mennsker idag hun trak vejret i stor tunge suk hun lukkede kort øjene og åbende den igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Man Aug 17, 2009 8:15 pm | |
| "Hva sys du så om Forks?" spurgte hun og smilede svagt da hun rørte hendes kolde hånd.. Emilys hånd måtte føles som en varm Brændeovn ^^ Hun smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Man Aug 17, 2009 8:19 pm | |
| " din hånd den er varm" sagde hun og smilede svagt det første hun mødt med varme hænder " jeg den er en god by" sagde hun grinede kort " hvor længe har du været her?" spurgte hun lagde hovdet nysrrigt på skrå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Man Aug 17, 2009 9:21 pm | |
| "Jeg har lidt feber" smilede hun "Men det smitter ikke ^^" Hun lagde hovedet på skrå "Jeg har været hjer i en Måneds tid kun ^^" sagde hun glad og trak på skuldrene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Tirs Aug 18, 2009 4:45 pm | |
| " jeg har kun været her i et par dage" sagde hun lagde hovdet på skrå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Ons Aug 19, 2009 3:04 pm | |
| Emily smilede "jeg kan godt lide forks ^^ Det er sådan et lidt Mystisk sted..Næsten helt Magisk" sagde hun drømmende og rystede det så af sig igen "Nå..Men velkommen til så xD" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Ons Aug 19, 2009 3:08 pm | |
| " øhm tak det er ret at møde nogen" sagde hun sukkede kort |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Ons Aug 19, 2009 3:11 pm | |
| "Er der noget galt?" spurgte hun hurtigt efter at Sydney sukkede.. "Har jeg glæmt at presenterer mig??" spurget hun pludselig "Emily her" sagde hun med et muntert smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Ons Aug 19, 2009 3:13 pm | |
| " nej nej det er ikke det øhm jeg var sammen med Madelaine tror glemt" sagde hun var lige ved gå tilbage men ombestemte sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Ons Aug 19, 2009 3:15 pm | |
| "Madelaine" sagde hun med sammenbidte tender og kiggede olmt på Syndey "Hvad snakkede i om?" spurgte hun en anelse bange over at Vampyrerne må¨ske havde brudt traktaten..igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: En ny skole Ons Aug 19, 2009 3:18 pm | |
| " sådan forskelligt ting hun viste mig hvor kontoret og kantinen er og så fik vi ikke snakket mere for så gik jeg her ud" sagde hun smilede forundret over hendes sprøgsmål som engeligt ikke kom hende ved men hun var ny her og kendte ikke så mange ville helst ikke blive uvenner med nogen |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: En ny skole | |
| |
| | | | En ny skole | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 10 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 10 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|
|