Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skole igen.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 3:38 pm

Dato :: 11. sep.
Årstid :: Efterår.
Dag :: Fredag.
Vejr :: Let blæst, Overksyet men en smule lummert.
Sted :: Skolen.
Tid :: 07:20
Omgivelser :: Få mennesker.

Valencia var mødt tideligt op på skolen, hun ville helst komme når der var så lidt mennesker som muligt, hun gik hen over parkerings pladsen med en taske over skuldern, hun gik i skole hverdag, det irriterede hende lidt, at hun som en af de eneste ikke havde en bil og blev nødt til at gå, hun besluttede sig for at sætte sig på en bænk ude foran skolen, da der stadig var langt tid til den første time startede, hun trak en bog op fra sin skole taske og begyndte at læse, men kunne ikke koncentrere sig og tænkte på noget helt andet end på det hun læset, hun blev nødt til at læse den samme side igen og igen fordi hun glemte hvad hun læste, hun klappede så opgivende bogen sammen og så hen over parkeringspladsen, så stille og tom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 3:41 pm

Victoria kom kørende i sin sølv Volvo op til skolen, da hun jo ikke kunne sove og ikke have noget at give sig til på denne tid af morgen, så kunne hun jo ligeså godt komme i skole, hun var alligevel snart færdig med den og det sukkede hun letter over, hun parkerede tæt på skolen og steg ud, hun tænkte ikke over om der var nogen eller ej, hun ville bare gerne have noget at give sig til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 3:47 pm

Daniel gik også hen over parkerings pladsen. Han sukkede lavt, han kunne stadig ikke køre bilen efter han havde smadret noget at den.
Hans næse fik hurtigt færten af et menneske og en vampyr.
Han kiggede hurtigt rundt og så dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 3:54 pm

Valencia fik både øje på Victoria og den fremmede dreng, hun smilte svagt over Victoria var kommet så tideligt, så skulle hun ikke side her alene, hun rejste sig op og tog sin taske over skuldern og vinkede til Victoria i håb om at hun så hende, hun tænkte lidt over hvad der skete efter hende og donnie var gået fra legepladsen i går, hun gik lidt hen mod hendes bil med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 4:01 pm

Daniel så mennesket gå hen til Vampyren og hævede lidt øjenbrynet mens han pillede lidt ved ved sin skoletaske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 4:04 pm

Victoria snuste lidt i luften og fik så færten af Valencia og en varulv, hun viftede lidt med hånden foran næsen, men ikke så tydeligt så Valencia kunne se det, da Victoria kunne dufte at hun kom nærmere, hun så op og smilte svagt til Valencia og skænkede varulven et kort blik, før hun vinkede stille til Valencia
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 4:11 pm

Valencia var nu nået helt hen til hende og smilede lidt "Hvorfor så tideligt?" hun så kort på hende bil, hun var lidt misundelig men det har man vel også lov at være en gang i mellem, hun trak skoletaske ordentligt op på skuldern og betragtede victorias tøj valg i dag, pænt som altid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 4:15 pm

Victoria trak på skulerne, " tja.. jeg kedede mig derhjemme, kunne heller ikk sove mere" sagde Victoria og smilte til Valencia, hun kunne godt se at Velencia skænkede hendes bil et kort blik, og havde lyst til at kommentere det, men lod værer, Victoria læned sig på det ene ben og betragtede Valencia lidt, hun kunne godt lide hendes tøj, hun havde en god stil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 4:16 pm

Stanken fra Vampyren rev ham i næsen. Han havde svært ved at holde op med at nyse og holde bræket tilbage.
*Hvorfor er jeg ikke lige så god som de andre* tænkte han surt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:10 pm

Valencia trak lidt på skuldern og så på hende "Du heldig at have en bil .. " Sagde hun så med et lille smil og så på bilen, hun så lidt rundt på parkerings pladsen hvor der forsigtigt kom flere mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:14 pm

Victoria smilte og så kort på sin egen bil, " den er nyttig at have, så ja er ret glad for den" sagde hun selvom Victoria godt viste at hun sagtens bare kunne løbe til skole på ingen tid, men man skulle jo opfører sig som et menneske i Forks, og det ville nok også se lidt mærkeligt ud hvis hun kom løbende med fuld fart hen til skolen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:22 pm

Daniel hørte det og smilte kort.
Han burde snart lade være med at smuglytte konstant.
*Dårlig vane* tænkte han hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:25 pm

kevan kom kørende på hans crosser han kom ind på p-pladsen og kørte så rundt på baghjul for at blærer sig lidt for pigerne og stoppede lidt efter og parkerede og så victoria og valencia og daniel han gik hen til dem alle sammen han nys over stanken af daniel og sagde " heej piger!"Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:31 pm

Han nøs igen og tørrede sig kort for næsen...
2 vampyre, Daniel tog sig kort til hovedet før han gik helt op til døren og stillede sig ved den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:38 pm

Valencia så på hende og nikkede lidt "Det vil jeg tro .. Det irriterende hele tiden at skulle tage bussen .. " hun sukkede stille og tænkte, hun havde ikke selv råd til en bil og hendes forældre boede jo i afrika, så de kunne ikke betale for en, hun slog blikket væk fra asfalten som hun havde faldet i staver på og så hende igen og rettede sig lidt op "Skal du have i første time?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:44 pm

Victoria smilte skævt, " jeg kan da bare hente dig om morgen, hvis det er" foreslog hun smilende, hun tænkte sig derefter lidt om og bed sig kort i læben, " hmm.. jeg skal have Dansk tror jeg, kan ikke helt huske det" sagde Victoria og smilte igen, hun betragtede igen Valencia, " hvad med dig?" spurgte hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:48 pm

kevan kom over til victoria og sagde " har snakket med min mor og hun siger det er ok jeg er hos dig. kan jeg os have min crosser hos dig. vil ikke af med den, og hvornår kan jeg komme med mine ting?!" han kiggede på den anden pige og sagde " hej med dig!" han stod med sin hjelm i hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:51 pm

Valencia smilede og så næsten lykkeligt på hende "Det ville være nice!" hun blev så afbrudt af kevan inden hun fik svaret på hvad hun skulle have, men hun vidste det heller ikke så det gjore ikke så meget hun smilede lidt til drengen og svarede på hans hilsen "Hejsa .. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:55 pm

Daniel satte sig bare op ved siden at døren og kiggede på dem med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:00 pm

Victoria smilede til Valencia og kiggede derefter på Kevan, " du kan komme med dine ting om et par dage, skal stadig lige have aftalt det ordenligt med mine søstre, og ja den må gerne stå der, bare du ikke fylder for meget med den, for vi har altså også tre biler stående" smilede hun og kiggede på Valencia igen, " må jeg se dit skema, så kan jeg se hvad du skal have" sagde Victoria og kunne godt høre at Valencia var i tvivl om hvor hun skulle være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:09 pm

Igen hørte han det hele og slog sig selv let på panden.
*Dumme Dumme Mig. Du burde ikke høre det der* skændte han sig selv og kiggede på dem alle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:17 pm

Valencia fandt sin taske frem og rode lidt rundt i den og fandt et lidt krøllet skema frem og rækkede det "Kan ikke helt .. finde rundt i´det" hun smilede svagt og så på hende, skolen var så meget større end den skole hun havde gået på før, og det var forvirrende for hende, men hun blev også alt for let forvirret mellem mange mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:22 pm

Daniel så skemaet og smilte, han kunne hellere ikke selv finde rundt i sit eget skema.
Han tog sit skema og gik hen til de andre "Er der nogen af jer der kan hjælpe mig lidt? Jeg er sådan lidt Lost her" indrømmede han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:26 pm

kevan så daniel og begyndte at hoste vildt meget overdrevet .
han kiggede iskoldt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:28 pm

Victoria smilede, " det gør ikke noget, jeg er vandt til store skoler, viste du at på min gamle skole gik der næsten over 700 elever og det voksede et par gange om året" sagde Victoria og gav sig til at finde dagen og klokkeslættet så hun kunne finde ud af hvad for en time Valencia skulle have i første time
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:28 pm

Han gengældte hosten med et nys og lavede et sigende smil til ham.
Han kunne stadig ikke få ud af hovedet Hvordan han havde reageret på ham da han nøs på ham som ulv.
Daniel kiggede på Kevan som man kiggede på en baby og spurgte så "Er du syg?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:31 pm

"ja i hoved og pas på !!!!" hvæssede han
og så ISKOLDT på ham
han vilel gerne springe på ham som en alm. fight mellem to drenge Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:33 pm

Valencia så på daniel der kom over og så på ham "Jeg kan heller ikke finde ud af det .. er selv lige startet" sagde hun med et smil og vendte så opmærksomheden på kevan "Er du .. okay?" hun tænkte lidt og så igen på victoria "åh .. Det .. var mange!" sagde hun lidt forbavset, hun så så rundt på dem alle og var allerede ved at blive forvirret, hun stak hænderne i jakke lommerne, da det blev en smule køligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:35 pm

Selv når han ikke var i Ulveform, var han muskoløs...
Hans krop var bare fyldt med slanke muskler.
Daniel grinte bare lidt af ham og smilte bare "Så skal det nok tjekkes" sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:37 pm

Kevan smed sin hjelm og taske. og hev sine bukser op så de ikke sad på røven og sagde " så kom din svans main!!!. du tør ikke noget!!!!" han stod over for ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:39 pm

"Jeg behøver ikke skulle komme for din skyld" sagde han bare og smilte.
Han kiggede på Valencia "Er der en klub for sådan nogen som os?" spurgte han og smilte bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:42 pm

kevan skubbede hårdt til ham så han væltede og han grinte højt og sagde " tudefjæs!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:45 pm

Valencia smilede lidt og så på ham "Hvis der var .. Var jeg nok formand" lo hun og rystede så lidt på sit hoved af sig selv, hun kiggede så på kevan og tænkte lidt "Nu skal i ikke komme op og slås .. " sagde hun stille og var ikke meget for slås kampe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:47 pm

Han smilte og svingede benet sådan så han ramte ham lige i knæhasserne og væltede om på siden.
Han kom let op og stå og stod som om intet skete.
Hvis han havde ramt rigtigt på et menneske ville bnet have været brækket og lammede selv om han ikke ramte rigtigt.
Men sådan var det nok ikke med Vampyre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:49 pm

"Nej... Det ville nok være mig" grinte han venligt.
"Jeg lover ikke at komme op og slås" sagde han så med et afslappet smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:51 pm

kevan lå på jorden og tog sig til benene og lidt efter rejste han sig op igen og sagde " bare vent jeg sladrer til min lærer!!!!" han hostede igen af daniel og kiggede på victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:52 pm

Valencia svarede ikke på det første og satte bare armende over kors "hvad var det der så?" hun så hen på kevan og rystede på hovedet af ham *Drenge ..* Tænkte hun irriteret og så dem begge "Det nytter ikke noget at komme op at slås .. " hun tog fat sin taskerem og havde egentlig ikke lyst til at overvåge det her, hun vendte sig og skulle til at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:56 pm

"Intet" sagde han bare og gik selv hen mod døren.
Han kastede et blik på Kevan før han gik ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:58 pm

" jeg har ikke tænkt mig at slås med ham. jeg er stærkere end ham og det ved hans os godt:P !" sagde han koldt.
og kiggede på Valencia. og sagde " heey bliver du ikke her, der er stadigvæk masser af tid før det ringer"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:12 pm

Victoria have ignoreret Kevans og varulvens skænderi, hun ledte stadig lidt på skemaet og smilte så og så på Valencia, " du skal have time med mig, næsten helle dagen idag, undtagen i sidste time, der skal jeg have sprog og du skal have biologi" sagde og var lidt trist over det, men ragte Valencia skemaet igen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:17 pm

Daniel kunne ikke finde rundt og stillede sig i midten og lavede 'Ælle-Bælle' finten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:21 pm

Kaven resjte sig og gik over til victoria og sagde " vil du høre noget godt noget jeg har gjort? nemlig omkring skolen?!"han krammede hende han trængte til et kram Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:29 pm

Valencia sukkede og ignorerrede Kevan, hun gik ind af døren og så Daniel, men sagde intet og gik bare ned ad gangen, hun holdte om sin taske og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:34 pm

Uden at Valencia havde set det, gik Victoria ved siden af hende, hun forventede nok et chok, men ventede på hendes reaktion, hun gik tavs og så på Valencia, hun så slet ikke fremaf, hun viste hvor hun gik, og havde ikke problemer med ikke at kigge på andet end Valencia, hun sukkede dog lidt og bed sig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:53 pm

Valencia bemærkede ikke Victoria til at starte med, men fik set sig til siden og fik et mindre chok og hoppede lidt til siden "Hvor .. Hvor længe har du gået ved siden af mig?" hun tog sig til sit bankende hjerte og tænkte lidt.
hun faldte så lidt til ro og stilte sig ved hendes side igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:58 pm

"Undskyld" mumlede Victoria svagt og mumlede noget andet på fransk, " jeg har gået ved siden af dig i nogen min, men når man er vred så lægger man ikke mærke til så meget" sagde Victoria og gik stadig videre, hun så stadig på Valencia og flyttede lidt af sit røde hår væk fra ansigtet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:07 pm

Valencia knugede kort hænderne og så på hende "Jeg er ikke vred .. " mumlede hun Selvom hun godt kunne mærke en lille vred valencia inde i sig (XD), der skulle ikke meget til at gøre hende vred eller ked, alle mulige følelser væltede rundt i hende for tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:36 am

jace kom kørene på sin puch/knallert i skole han så virklig træt ud
han satte den på p-pladsen også gik han hen til skolen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:53 am

Victoria så kort fremaf inden hendes blik faldt på Valencia igen, "hmm.. du ligner en der er godt forvirret, og ikke hved hvad du skal gøre ved det" sagde hun og betragtede Valencia kort og så fremaf igen, den svage lugt af en anden varulv sved i hendes næse og Victoria nøs lidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skole igen. Empty
IndlægEmne: Sv: Skole igen.   Skole igen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skole igen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skole.. Igen o.O
» i skole igen efter påskeferien //alle er velkomne :D
» Hjemme igen
» første skole dag på ny skole
» Er hjemme igen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: