Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den nye skole!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 10:43 am

S: Forks High School
T: I et frikvarter
O: Masser af elever der er ankommer til skolen
V: Oversyket og små regner
P: Se i profil, det nederste billede

Selena kom gående hen over skolens p-plads.. Hun gik med små hurtige skridt. HUn smilte til de fleste hun kom forbi, mens hun kiggede efter nogen hun kendte.. Hun havde sin taske hængende over sin skulder og et kort over skolen, men hun kunne ikke finde ud af det og smed det derfor ud i den nærmeste skraldespand.. Hun gik ind på skolen og gik ned af en lang gang.. Hun vidste ikke hvilken vej hun skulle og standsede derfor op og kiggede sig omkrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 10:46 am

Hayley gik bagved hende og listede sig ind på hende for at give hende et lille chock hun havde lige sæt bilen og løb ud af den og listede nu bagved hende hayley hoppede frem mød hende og lagde sine hænder på hends skulder "Bøh"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 10:56 am

Selena lev altid ekstra forskrækket når nogen ville forskærkke hende.. Så hun skreg kort og tabte sin takse.. Hun vendte derefter sig hurtigt om og så at det var Hayley.. "Gud hvor du gøre mig bange" sagde hun og tig sig et hjetet mens hun trak vejret meget hurtigt.. Men begryndte derefter at grine..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 11:25 am

Hayley grinede lidt "Det var da heller ikke meningen" hun smilede og tog selena s taske "Her du tabte den" sagde hun grinene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 11:28 am

Da Selena var faldet lidt til ro tog hun tasken og smed den over sin skulder igen.. "Heej" sagde hun da kom i tænke om hun ikke havde sagt hej til hende..

//Skal logge.. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 11:36 am

Hayley smilede "Hejsa hvad så"
Hun gik op ved siden af hende og smilede til hende


//Okai skrives//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 7:15 pm

"Hva´så selv" smilte hun.. "hvad skal du have i første time?" spurgte hun og kiggede på sit eget skema..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 1:50 am

Hayley smilede og kiggede lige ud "Hmm jeg tror jeg skal have fysik" hun trak på skulderne og så så på Selena "Hvad skal du have"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 3:13 pm

"Engelsk" sagde hun og sukkede dybt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 5:14 pm

Hayley smilede "Okay" hayley stoppede med og smilede og kiggede bare på dem i skolegården "Du går i 2.g ikke" hun løftede det ene øjenbryn og så hen på Selena
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 7:45 pm

"Jo det gør jeg" nikkede Selena og gav hende ret.. "Og du er i 3. g.. har jeg ret" spurgte hun og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 7:46 pm

Hayley smilede kort og nikkede "Jo det gør jeg" de var over ved døren og hayley åbnede den og gjorder teng til Selena og rykkede sig lidt så hun kunne komme inde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 7:51 pm

Selena smilte og gik ind. "Tak" sagde hun kort og vendte sig om for at vente på hende.. "er det godt så" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 7:53 pm

Hayley nikkede "Jep" hun kiggede rundt "Når havd synes du så"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 7:55 pm

"Det hele er meget anderledes end der hvor jeg kommer fra" sagde hun med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 7:59 pm

Hayley smilede kort "Hvor kommer du enig fra" spurgte hun lige pludslig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:13 pm

"New York.. Hvor jeg var skuespiller og sanger" smilte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:22 pm

Hayley smilede "Sagde du ikke det igår" Hun smilede tog hænderne i jakke lommen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:25 pm

Selena tænkte sig lidt om.. "Jo det gjorde jeg da vist nok" sagde hun muntert.. "Hvor var det nu du var fra." spurgte hun og bed sig i læben da hun ikke kunne huske det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:28 pm

Hayley smilede "Jeg er fra chicago" hun gik over til sit skab og sætte tasken ind i og tog de bøger hun skulle have med i fysik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:32 pm

Selena nikkede og gik lidt længere ned af gangen til sit skab. Hun greb hurtigt sine bøger og smed tasken og gik derefter hen til Hayley igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:34 pm

Haýley smilede til Selena "Du er faktisk ret cool...Altså alle ander jeg har mødt fra New york er snopede men du er bare dig selv det-det er vildt fedt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:36 pm

Selena lo kort.. "Tak. Og i ligemåde, må man sige" smilte hun.. "Lige som mit motto.. Hellere hadet for den du er end elsker for den du ikke er" sagde hun og nikkede lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:40 pm

Hayley smilede stort "Ja" hun smilede stort og så hen på hende og begyndte og gå ned af gangen "Puha der er også mange snopper i chicago,Jeg var ved og blive sindsyg" hun smilede og så så på selena
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:45 pm

Selena lavede store øjne.. "Jeg ved hvad du mener" sagde hun og himlede med øjene.. "Alle er godt dullede op med masser af makeup" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:48 pm

"Ja" hayley rystede let på hovedet "Hvad tænker de mon på"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:51 pm

"at de godt ud" sagde hun og rynkede på næsen.. "Det lykkes bare ikke rigtig" lo hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:52 pm

Hayley lo med "Nej jeg har aldrig set noget grimmer"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:55 pm

"Så skulle det da lige være når de tager for nedringet trøjer på så deres bryster er ved at falde ud" sagde hun og rynkede endnu en gang på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:57 pm

"Jeg synes det er..Ja klamt" hayley lød fingerne køre igemmen håret og lød dem så falde ned ige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:58 pm

Selena nikked med store øjne. "Og det er mildt sagt" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 9:59 pm

"Ja meget mildt sagt" hayley sukkede og kiggede ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 10:00 pm

"Noget galt" spurgte hun og bed sig i læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 10:01 pm

Hayley rystede på hovedet og så så på selena "Nej" hayley smiliede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 10:03 pm

"Hmm.. Okay" svarede hun lidt efter mens hun studerede hende ansigt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 10:04 pm

Hay kiggede rundt og så hen på selena "Glæder du dig til timen "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 10:07 pm

Selena rynkede på panden og bed sig i læben.. Lidt efter rystede hun på hovedet.. "Ikke specielt.. jeg er ikke så godt til at sidde stille og bare lytte efter" sagde hun og trak på skulderne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 10:08 pm

"Okay" hayley trak også på skulderne en enkel gang
"Når jeg må til time" hayley smilede til selena og gav hende et hurtigt kram
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitimeSøn Sep 27, 2009 10:10 pm

Selena gengældte krammet og gik så i den retning hun troede lokalet hvor hun skulle have sin første time lå..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den nye skole! Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye skole!   Den nye skole! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den nye skole!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første dag i skole
» første skole dag på ny skole
» En ny skole
» I skole på en lørdag ?!
» Skole igen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: