Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Går bare og tænker på at dø(alle må skrive)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Går bare og tænker på at dø(alle må skrive) Empty
IndlægEmne: Går bare og tænker på at dø(alle må skrive)   Går bare og tænker på at dø(alle må skrive) Icon_minitimeSøn Maj 08, 2011 9:01 am

sted::i skoven
Humør:trist
art:vampyr

jeg går bare igennem skoven og tænker på at krydse grænsen og dø
jeg kiggede igennem krattet og så en sød lille hundehvalp..hej lille ven sagde jeg og tog den op til mig...vuf sagde den og kiggede på mig...er du også blevet forladt sagde jeg og tænkte mig om..jeg tror at jeg tager dig med hjem sagde jeg til hunden...jeg er så ensom jeg savner en anden vampyr tænkte jeg og faldt sammen på jorden..der tænkte jeg og stirrede over på den anden side af grænsen..der stod en stor ulv over på den anden side den stirrede tilbage som om den bare ventede på at jeg gik derover...niks du jeg går ikke over idag sagde jeg til den..den knurrede lavt af mig og lagde sig ned og kiggede over på mig...jeg tror måske ikke at du er så farlig jeg er en meget gammel vampyr og jeg ville snildt kunne dræbe dig du er jo ikke så frygtingydelig sagde jeg den knurrede højt af mig og rejste sig op...jeg hvæste højt af den og krummede mig sammen..men en stemme i mit hoved huskede mig på at jeg ikke måtte gå over grænsen..jeg stoppede midt i mit spring og satte mig bare ned igen...
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Går bare og tænker på at dø(alle må skrive) Empty
IndlægEmne: Sv: Går bare og tænker på at dø(alle må skrive)   Går bare og tænker på at dø(alle må skrive) Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 6:14 pm

//Hey (: - Har du læst reglerne? Mener der står, at indlægene skal skrives i 3. person/datid ^^//
Tilbage til toppen Go down
 
Går bare og tænker på at dø(alle må skrive)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bare en gå tur..
» Tænkte bare på det ??
» Bare idag?
» Bare lidt?
» Nu kalder vi bare overskriften DUN! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: