Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 You and I- Deamon

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 08, 2011 1:05 pm

Han smilede roligt og stak en finger ind i hendes underliv blidt og en anden finger ind i hendes røv mens han smilede "så må vi vel blive en smule frækkere" hviskede han og kom op til hende og kyssede hende blidt på munden mens han tog hende på brystet med sin frie hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 08, 2011 1:15 pm

Hun mærkede at han stak en finger ind i hendes underliv og røv. Hun stønnede let. "Jaeh, det har jeg ikke noget imod," hviskede hun smilende med en fræk undertone. Hun smilte sexet til ham. Hun kyssede ham grådigt igen, hun lagde hænder bag han nakke, efter hun ´lige havde taget hans trøje af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 08, 2011 1:35 pm

Han fortsatte kysset nydende og rykkede fingrene i hende blidt og nydende med et smil mens han hev sin lem frem fra bukserne og underbukserne med et smil før han slap hendes læber og rørte med sin lem hendes underliv "vil du have den ind" hviskede han ind i hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 08, 2011 1:43 pm

Hun stønnede svag og nydende, da han kørte fingrene inde i hende. Hun hjalp ham let med at få hans underbukser og bukser af. Hun mærkede hans lem mod hende underliv, hun nød følelsen. Istedet af at svar ham, lod hun sine hænder kører langs siden på ham. Hun lod let sin ene hånd rør hans lem, før hun kørte hendes hånd op og ned af den. Hun kyssede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 08, 2011 2:34 pm

Han nød det meget og fortsatte kysset blidt "mmmm" hviskede han igennem kysset fordi hans hånd føltes som smør og det var utroligt hvor behageligt det var og han nød det meget med lukkede øjne han kunne ikke få nok af det så han pressede blidt sin lem ind i hendes underliv for mere nydelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 08, 2011 2:40 pm

Hun smilte mere, da hun lod mærke til at han nød det hun gjorde. Hun forsatte hurtigere, indtil at han pressede hans lem ind i hende. Hun flyttede dog sin hånd så. "Færdig med at kæle?" hviskede hun frækt med en sexet undertone ind i hans øre, efter hun havde sluppet hans læber. Hun nappede let hans ørefilp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 08, 2011 4:05 pm

Han smilede og rykkede i hende "nej" hviskede han og nød det og tog så sin lem ud igen og drejede sig rundt så hun lå ovenpå ham mens han smilede "fortsæt endelig skatter" hviskede han roligt mens han ventede på hun gjorde noget kælende mens han smilede frækt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 08, 2011 4:09 pm

Hun gav et let støn fra sig da han rykkede kort inde i hende. Hun klukkede stille til at hans svar. Hun kyssede ham hårdt og inderlig, efter han havde avndt dem om. Hun rødmede dog, hun vidste dog ikke helt hvorfor hun var blevet flov. Hendes hænder kørte tøvende ned over hans mave. Hun tog dog let fat i hans lem igen. Hun rødmede mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 11, 2011 7:23 pm

Deamon smilede roligt og lod sine hænder nusse hendes ryg før den ene hævede sig og smækkede hende på røven kort før hans finger kørte ind i hendes røv blidt med et ondt smil "kom så skat vis mig hvad du har" hviskede han roligt til hende og så på hende fortsat
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 12, 2011 2:48 pm

Silver smilte frækt til ham, selvom at hun var vildt nervøs lige pludselig. Hun mærkede hans hånd ned af hendes nøgne ryg, og kort mod hendes røv. Hun smilte let til ham. Hun stønnede da han stak en finger ind i hendes røv. Hun hørte ham, og lagde hovedet let på skrå. Hun kørte sin hånd blidt ned og op af hans lem, dog var hun tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 13, 2011 6:01 pm

Han smilede mens hans anden hånd smækkede hendes røv mens den ene stadig havde en finger inde før han pressede endnu en så hun havde 2 fingre inde i røven og smækkede hendes røv med den anden hånd mens han fortsat smilede stort "kom så skat lad være med at være tøvende gør hvad du har lyst til" hviskede han smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 13, 2011 9:44 pm

Silver lod mærke til at han smækkede hende nogle gange, hun smilte små frækt til ham. Hun gav igen et støn fra sig da han pressede endnu en finger ind o hendes røv. Hun forsatte blidt med at køre sin hånd op og ned af den. ”Jamen… Du gøre mig nervøs, eller jeg er bare nervøs,” sagde hun stille med et smil. Hun var stadig lidt tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 13, 2011 10:12 pm

Han smilede og tog fingrene langsomt ud af hendes røv "sådan nu rør jeg dig ikke kom så" hviskede han til hende mens han lod sine hænder falde ned langs ham og så på hende smilende og kærligt og nød at hun rørte hans lem efter så lang tid kan han igen mærke hendes fantastiske hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 13, 2011 10:17 pm

Hun rødmede let, da han havde gjort det og havde sagt det. HUn blev bare flov, hun vidste ikke hvorfor."Jeg har ikke noget imod at du rør mig," hviskede hun med en let fræk undertone. Hun bevægede dog sin hånd hen over hans lem, selvom hun var nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 13, 2011 10:20 pm

"så fortæl mig hvor jeg skal røre dig" hviskede han frækt "kom så sig det på en fræk måde du skal mene det du skal have lyst til jeg rør dig og du skal bede mig om det på den frækkeste måde du kan" han smilede roligt og så hende frækt i øjnene med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 13, 2011 10:27 pm

Hun flyttede sin hånd, for at sætte sig op på ham. Hun lod ikke rigtig mærke til hun sad på han lem. Hun smilte til ham, hun rødmede mere. "Hvordan kan det være at kan få mig til rødme så meget lige skat," mumlede hun frækt. Hun bukkede sig ned til hans øre. "Jeg er nu lidt ligeglad hvordan du røre mig, så længe du gøre mig vildt efer dig," hviskede hun med en frækt og sexet undertone. Hun bed ham let i øreflippen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 13, 2011 11:03 pm

Han smilede frækt før han hævede begge hænder og med en voldsom kræft smækkede han hende hårdt på begge baller med hans hænder mens han smilede frækt "skal det være brutalt" hviskede han roligt mens han smilede og ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 13, 2011 11:06 pm

Hun mærkede det, og af rent vane knurrede hun kort, før hun slog hænderne op foran munden. Det havde jo gjort ondt, hun kunne jo godt mærke den slags, han var jo halv vampyr. "Ikke så hårdt," hviskede hun sexet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 13, 2011 11:27 pm

"hvad med dette" hviskede han og pressede sin ene pegefinger ind i hendes røv bagefter stak han den anden hånds pegefinger ind og hev lidt fra hinanden med et ondt smil og kyssede hende på halsen "er det fint nok" hviskede han roligt med et ondt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 14, 2011 10:00 pm

Hun lyttede til ham, hun havde stadig ind mund tæt ved hans øre. Hun stønnede let, da han stak fingre ind i hendes røv igen. Hun stønnede let igen. "Sexet," hviskede hun frækt i hans øre. Hun nappede han let i øreflippen. "Men helt fint..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 15, 2011 12:49 am

"og dette" hviskede han og stak en finger fra hver hånd mere ind og spredte lidt mere fra hinanden mens han nød hun nappede hans øre "husk min lem" hviskede han ind i hendes øre med et stort smil mens han fortsat så på hende smilende og slikkede hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 15, 2011 11:27 am

Hun flyttede stille sit hovede væk fra hans øre, da hun stønnede igen. Hun synes ikke helt at hun burdet stønne i hans øre, hun vidste jo ikke helt om han blev vildere af det. "Det er frækt," hviskede hun til det første han sagde. Hun kom til at presse sig lidt ned mod hans lem, som hun sad på, uden at vide det. "Hvad mener du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 15, 2011 1:21 pm

Han løftede hende lidt op og tog hendes hånd ned til hans stive lem som hun havde siddet på "den der" hviskede han og tog hende på underliv med et smil og nussede hendes underliv hurtigt så hun ville komme snarest mens han ondt smilede og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 15, 2011 6:56 pm

Hun undrede sig kort over hvorfor han løftede hende op, hun rødmede dog let. Hun mærkede at den var stiv nu, hun smilte frækt til ham. Hun kørte hånden op og ned af hans lem igen. Hun nød at han nussede hendes underliv, hun kunne mærke at hun snart ville komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 2:16 am

Han smilede og fortsatte

//Ingen krea
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 2:27 am

Hun smilte færkt til ham. Hun flyttede sin hånd, og hans. Hun vnedte dem om med et smil hen over læberne. Hun kyggede ham hård.

//Hellere ikke her oo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:29 pm

Deamon smilede roligt før han tog sin lem og pressede den hårdt og dybt ind i hende "så det nu skat" hviskede han og begyndte at rykke hårdt i hende for at få hende til at stønne højt det var det han ville høre hendes støn hendes dejlige støn og hendes vidunderlige krop han tog hende på brystet mens han kyssede hende hårdt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:38 pm

Silver smilte færkt til ham. Hun stønnede let, da han pressede sin lem ind i hende. Hun lo let over hvad han sagde. Hun lagde armene over hans nakke, hendes ene hånd kørte let ned over hans ryg. Hun stønnede lidt mere, da han rykkede hårdt i hende. Hun nød det, den måde han også bare rørt hende på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 20, 2011 11:48 am

Han smilede og rykkede videre og hurtigere som galdt det livet og han nød det årh hvor han nød det virkelig meget mens han smilede fortsat og drejede rundt så hun var øverst ovenpå ham mens han virkelig nød det som bare sindssyg mens han smilede roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 20, 2011 4:15 pm

Silver stønnede mere, da han rykkede hurtigere inde i hende. Hun nød det meget, hun lagde let benen om ham, indtil at han vendte dem om. Hun pressede lidt sin tunge ind mod hans munden. Hun nussede ham oppe i hovedet med et smil hen over læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 21, 2011 7:31 pm

Han rykkede hurtigere før han satte sig op sammen med hende tog hende på røven og løftede hende op og ned mens han virkelig nød det sindssygt og elskede det virkeligt mens han smilede og så på hende smilende "jeg elsker dig Silver sindssygt meget" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 21, 2011 7:48 pm

Silver smilte til ham. Hun lagde benene om han da han satte sig op med hende. ”Elsker også dig min skatter,” hviskede hun frækt i hans øre. ”Du gøre mig vildt lige nu,” hviskede hun i hans øre. Hun nappede let i hans øre, hun stønnede, små højt. Hun løftede sig let op og ned af han lem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeLør Feb 19, 2011 2:48 am

Han kom i hende hårdt men selvom der kom så meget det flød ud af hende blev han ved med at rygge fordi han kunne komme igen vis han blev ved og det ville han gøre lige inde i hende så der kom endnu mere ud så hun kunne nyde det endnu mere "jeg kommer snart igen" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 4:57 pm

//Sorry, har ingen kreav til emnet mere :/ Tænkte på om vi kunne lave et nyt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 6:19 pm

Du laver:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 27, 2011 8:21 pm

Fint... Håber du snart kommer på så Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You and I- Deamon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You and I- Deamon   You and I- Deamon - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
You and I- Deamon
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hjemme- Deamon
» Jeg venter - Deamon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: