Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg venter - Deamon

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeMan Feb 28, 2011 9:36 pm

T: 14:00
O: Folk
V: Fint
S: En butik


Silver var ud og shoppe. Hun tænkte at hun ville købe noget nye tøj, nu hvor hun havde en kæreste. Hun rødmede let ved at tænkte på dig. Hun lukkede kort øjne, og kiggede mod nogle undertøj. Hun lagde hovedet let på skrå, undertøjet var en smule frækt, det var nogle med nogle blonder også videre. Hun havde fundet noget små frækt nattøj også. Hun gik over for at kigge på undertøjet. Hun vidste ikke helt hvad Deamon vil synes om det, måske skulle hun spørger han. Hun mente at han kom hen til hende her, altså her i byen. Hun kunne ikke helt huske det. Hun rystede kort på hovedet af sig selv, hun burdet kunne huske den slags ting. Hun havde en lår kort nederdel på, sammen med en sort små stram top på. Hun havde All Starts på. Hun kiggede videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeTors Mar 03, 2011 4:40 pm

Oppe på taget kom en hybrid hoppende og landede på centerets tage med en eller anden form for menneske efter sig med en slags pistol som egentlig selvom han var halv vampyr gjorde ondt på ham han var blevet snittet på skulderen og blødte en smule han skyndte sig ned i en luftskakt inden jægeren så det og smuttede videre og ned i selve centeret hvor han så rundt og pludselig så Silver han smilede stort men tog sig hurtigt til skulderen før han smuttede hurtigt ind i en sportsforretning og købte en motorcykel jakke hurtigt som han tog på og gik derefter hen til hende og lagde armene om hende bagfra "hej skat" hviskede han ind i hendes øre med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeTors Mar 03, 2011 5:00 pm

Silver lagde ikke rigtig mærke til at der var larm på taget, selvom hun godt kunne hører det. Hun trak kort på skulderne, og kiggede videre på tøjet. Hun kunne bare ikke bestemme sig, hun sukkede kort og lagde hovedet let på skrå. Hun mærkede noget bag hende, hun kendte duften. Hun smilte sødt, og lænede sig ind mod ham. ”Hej skat,” hviskede hun smilende til ham. Hun havde ikke set ham i nogle dage, de var jo ikke flyttet sammen. Hun havde leget med den tanke før, hun ville også spørger ham. Men bare på det rigtig tidspunkt. ”Går det godt?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeTors Mar 03, 2011 5:16 pm

Han kyssede hende blidt "har du tænkt dig at købe noget af det frække undertøj skatter" hviskede han smilende og tog hende på røven "det ville klæ dig godt" hviskede han frækt mens han så hende i øjnene "det går fint tak fordi du spørger" han så rundt kort "altså næsten" hviskede han "de sidste par dage har Hybrid jægere jagtet mig" sukkede han og nussede hendes mave mens han kiggede på undertøjet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeTors Mar 03, 2011 5:24 pm

Hun vendte sig om ham, og kyssede ham blidt igen. Hun trak let på skulderne. ”Det ved jeg ikke helt. Har overvejret det min skat,” hviskede hun smilende, med et glimt i øjet. Hun smilte sødt til ham, hun fik et små frækt smil hen over læberne. ”Så lidt…” Hviskede hun og kyssede hans kind. Hun kiggede chokket på ham. ”Hvad?!?” hviskede hun så stille hun kunne. Hun holdte sit blik mod ham, stadig chokket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeTors Mar 03, 2011 6:25 pm

Han smilede mens han så på hende "rolig de kan ikke fange mig jeg træner hver dag jeg bliver hurtigere end nogensinde og jeg er for det meste på taget når de finder mig så jeg stikker bare af det intet du skal tænke på min skat" hviskede han og kyssede hendes kind "jeg synes du skal købe den der" han pegede på en af de frække undertøjs sæt "eller det der" han pegede på et andet undertøjsæt og smilede roligt

http://www.provocateur.dk/images/root/461_273x366_1_0_ffffff.jpg

http://www.provocateur.dk/images/root/4889_273x366_1_0_ffffff.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeTors Mar 03, 2011 6:34 pm

Hun kiggede på ham med rykket panden. ”Rolig? Skat, nogen prøver at fange dig?!” hviskede hun stille men surt. Hun rystede let over hele kroppen. Hun lukkede sine hænder hårdt. Hun vendte sig om for at sig på det undertøj. Hun lagde hovedet på skrå, og rystede stille på hovedet. Hun holdte op med at ryste. ”Det ser frækt ud,” sagde hun smilende med en sexet undertone. Hun vidste ikke helt selv hvad hun synes om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeFre Mar 04, 2011 5:05 pm

Han smilede roligt og nussede hendes mave blidt "jeg får helt lyster af at forestille mig i det" hviskede han og kørte sin ene hånd ned og nussede hendes lår kort for sjov før den kørte op på hendes mave igen "bare rolig skat de får aldrig fat i mig" sagde han smilende mens han nussede hendes mave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeFre Mar 04, 2011 10:43 pm

Hun vendte sig om for at kigger bedre på tøjet Hun nød hans nussen mod hendes mave, hun lænede sig let ind til ham. Hun lo stille, og lænede hovedet tilbage, og nappede let i hans ene øje med et smil hen over læberne. "Det er ved godt?" Hun mærkede hans hånd, hun kiggede lidt ned af sig selv. "Jeg håber du har ret," sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeOns Mar 09, 2011 12:07 pm

Han smilede roligt og kyssede hendes kind "hvad med at smutte hjem til mig efter vi har fået en middag på en restaurant nemlig" han flyttede hende hen mod en fransk restaurant "den der er den dyreste restaurant i hele byen" sagde han smilende mens han nussede hendes mave "skal vi ikke gå derhen og spise nu?" spurgte han og så tilbage kort på det frække undertøj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeOns Mar 09, 2011 1:31 pm

Hun smilte til ham, hun nød hans kis mod hendes kind. Hun kiggede på ham med et glad smil hen over læberne. "Lyder helt fint med mig," sagde hun med en glad undertone. Hun lænede sig let ind i ham. "Jo, det kan vi godt... Men jeg tror nu lige... At jeg skal ha noget nyt undertøj," sagde hun med et let førkt glimt i øjet. Hun kyssede let hans læber, hun smilte bag kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeFre Mar 11, 2011 1:10 am

Han kyssede hende blidt tilbage før han blidt slap hende "vis du gør det så skaffer jeg et bord" sagde han smilende og kyssede hende blidt på kinden "men lad nu vær med at tage det jeg valgte lad det være en overraskelse" sagde han smilende og gik så hen til restauranten for at snakke med tjeneren for at få et bord og man kunne se at han bestak ham ellers kunne han ikke få et bord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeFre Mar 11, 2011 10:18 pm

Hun kyssede ham videre, indtil at han slap det. Hun smilte sødt og rolig til ham. "Det lyder fint.. Det skal jeg da nok lade værre med," sagde hun smilende til ham. "Overraskelse? Hvem siger at du ser det?" spurgte hun smilende, før han gik. Hun kiggede efter ham, før hun fandt noget undertøj. Hun købte det, sammen med det andet hun havde fundet. Hun gik over til ham igen, hun kyssede let hans kind. "Sådan..." Hviskede hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeMan Mar 14, 2011 12:07 am

Han så på hende smilende da hun kom "jeg håber sandelig at jeg får lov til at se det undertøj skat jeg mener jeg håber sandelig ikke at du skal vise det til andre" sagde han smilende og kyssede hendes kind osse og så på menukortet kort før han sagde "jeg vil gerne have snegle til forret og en hummer til hovedret og til dessert en oste tallerken" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeOns Mar 23, 2011 3:00 pm

Hun himlede let med øjne. "Hvem ved om du kommer til at se det? Men nej, jeg har ingen planer om at lade andre se det," sagde hun smilende med et lille grin. Selvfølgelig ville hun ikke vise sig til andre, end hendes Deamon. Det ville nu også virke lidt underligt hvis hun gjorde. Hun trak lidt ned i sin nederdel. "Skat?? Jeg er ikke helt sikker på om vi burde spise her, jeg mener har langt fra fint tøj på," mumlede hun og rødmede en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitimeLør Apr 02, 2011 10:25 pm

Han smilede roligt og tog hendes hånd "kom her skat" sagde han blidt og hev hende langsomt hen og sidde på hans skød "der findes ingen pænere end dig skat der findes ingen smukkere end dig ligemeget hvad du går i er du fin nok til dette sted dette er et hul i forhold til din skønhed" hviskede han blidt og kyssede hende blidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg venter - Deamon Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter - Deamon   Jeg venter - Deamon Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg venter - Deamon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» You and I- Deamon
» Hjemme- Deamon
» Venter..
» venter på en ven
» Venter på Shin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Port Angeles :: Butikkerne-
Gå til: