Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sidder bare her ^_^

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 5:58 pm

"Kun 2 gange på 4 år. Trist," sagde Zoey, og kiggede opmuntrene på ham.
Hun rystede på hovedet, og lod ham ligge armen om hende.
"Det går nok, jeg har jo aldrig kendt ham," sagde hun, og smil til ham.
"Bonnie og jeg har et meget sært forhold til hinanden...
Men tror det eller ej, er jeg altid hidsig på hende," sagde hun, med et smil.
Hun lo kort, og lagde også armen om ham.
*Hvis nogen så os, ville de sikkert se det som om vi var mere end venner.* tænkte hun.
Hun lo af tanken, og smilte til Shin.
Hun kunne ikke lade være....

//Åh nej den er væk igen -.-//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 6:09 pm

Shin gav hende ret med et lille nik. "Ja, det er en skam for hun er en dejlig pige, hun er hybrid" sagde han og smilte til hende.
"Du ved, halv vampyr og halv menneske" han fortalte meget kort hvad en hybrid var, for det var ikke ret mange der kendte til dem. Han havde heller ikke selv hørt om dem, før hans søster havde fundet frem til ham. Eller den gang de mødtes på gaden og hun genkendte ham med det samme.
"Er de fleste ikke også mere sur på deres søskende" spurgte han efterfulgt af et lille grin. "Hvad er det der får dig til at blive sur" spurgte han og vendte igen blikket på hende.
De lignede helt sikkert nogle der var lidt mere end venner, men Shin gik ikke så meget op i hvad folk sagde om ham, så han var ret ligeglad. Selvfølgelig hvis det generede Zoey ville han da hive armen til sig.

//Vi klarer den nok alligevel.. xD //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 6:51 pm

Zoey nikkede.
Hun anede ikke hvad en hybrid var, så hun var glad for Shin forklarede det kort.
Hun rystede på hovedet.
"Tak for foklaringen, jeg anede faktisk ikke de fandtes," sagde hun smilene.
Hun lyttede til hans spørgsmål, og tøvede lidt.
"Det plejer at være små ting som...." Hun gik i stå.
Det virkede underligt at tænke på det.
"Som da vi jagede... mennesker, i dagslys...
Vi var diskrete men... Bonnie er van til natten, så hun er ikke helt så diskret som jeg."
Hun smilede til ham.
"Jeg er van til at jage i dagslys... det plejer bare at være i skoven," sagde hun, og grinte lidt.
Det var underligt at tænke på at hun havde jaget mennesker.
Hun rystede på hovedet.
"Bonnie tvang mig til det, fordi jeg tvang hende til at drikke fra et dyr."
Hun lo let, og smilte så.
"Jeg flippede på hende, fordi hun ikke havde ryddet op efter sig...
Jeg ved det er latterligt, men tænk hvis menneskerne fandt ud af hvad vi er?
Hvad ville der så ske?"
Hun tænkte lidt over det.
Hun anede det ikke...

//Jubii jeg fandt den Very Happy men jeg er sikker på at den snart stikker af igen..//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 6:58 pm

Shin smilte. "Så lidt. Men det er ret klam at tænk på at en vampyr har været sammen med en kvinde, gjort hende gravid og så når hun skal føde barnet, bider hybridbarnet sig igennem sin egens mor's mave, så hun dør" sagde han og rystede lidt på hovedet af det. Det var da lidt klamt at tænke på.
Shin lyttede til det hun sagde. "Men jeg kan da godt forstå at du blev sur på hende, at hun presser dig til sådan noget. Hun får da sikkert ikke dårlig samvigtighed af at drikke dyreblod, men det gjorde du sikkert" sagde han lidt vred. Han vidste at han ikke havde nogen ret til at være vred, men hvis det havde været ham nogen havde presset til at drikke menneskeblod, og han selv drak dyreblod, ville han selv blive ret sur.
"Det er da ikke latterligt, for hvis i var blevet opdaget, kunne i jo være blevet slået ihjel. Af Volturi" sagde han stille og snerrede lidt da han sagde Volturi, han havde ikke det bedste forhold med dem.

//Super.. xD Vi finder den bare hvis den smutter igen.. ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 7:23 pm

Zoey nikkede, det var ret klamt.
"Ja, men der må vel være en måde at redde dem på inden hybriden gør det."
Det var hun sikker på at der var.
"Det koster jo mange liv!" sagde hun, og kiggede på ham.
Hun smilte til han, selv efter at have hørt hans vrede tonefald.
"Ork, det gå nok. Det var mig der lokkede, uden at mene det...
Så da det kom til stykket ville jeg ikke, og så tvang hun mig," sagde hun.
"Jeg skal bare lære at holde min store mund!" sagde hun opgivende.
Hun kunne let sige tingene forkert, og det gav desværre bagslag.
"Ja, men når jeg bliver hidsig, er jeg sikker på at du ville ønske du var 100 km væk."
Hun smilte til ham, men da han nævnte volturierne forsvandt det.
Hun havde meget respekt for dem, og havde heldigvis ikke set/snakket med dem...
Endnu. Hun håbede det aldrig ville komme til at skulle snakke med dem.
"Ja det ville være, det forfærligste der ville kunne ske," sagde hun.
"Jeg kan høre du ikke kan lide dem," sagde hun forstående...

//Jep så hjælpes vi ad xD//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 8:57 pm

Shin trak lidt på skulderne. "Det ved jeg ikke om der er, men i hvert fald overlever hun ikke som menneske. Heldigvis er der ikke så mange hybrider, for der er ikke mange der kan gøre det uden at lade kvinden dø" sagde han stille.
Shin smilte lidt undskyldende for at han havde sådan hidset sig op, det var han jo slet ikke i sin ret til.
"Så du kan blive rigtig sur" sprugte han med en drillende stemme. "Du virker bare slet ikke som typen der kunne finde på det" sagde han og lo lidt. "Men jeg tror ikke du ville kunne slippe så let af med mig" tilføjede han drillende.
Endnu en gang trak Shin på skulderne. "Har prøvet at en af mine venner gik til dem, før at dø. Jeg er meget glad for at de opretter orden og sørger for at ingen afslører hemmeligheden, men på en måde tror jeg at de udnytter den magt de har fået" sagde han lidt efter.

//Vi skal nok til at lede efter min, for den er da helt væk.. Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 9:17 pm

Zoey rystede trist på hovedet, men sprang så over det.
"Det er okay at du blev vred," sagde hun, da hun så det undskyldene smil.
"Næh men det kan jeg, og det er ikke noget kønt så," sagde hun og lo.
"Nej det kan jeg gætte mig til, for jeg virker som en meget social vampyr.
Ligesom jeg selv er," sagde hun, og smilte stort.
"Men jeg er også nået af en skuespiller," sagde hun, lidt efter med et smil på læberne.
Hun tænkte lidt over det.
"Ja måske har du ret. Jeg har aldrig været på grænsen til det...
Eller jeg har engang overvejet det, fordi jeg følte mig som en morder...
Det var midt i min forvandling..." Hun gik i stå, og kneb øjnene sammen.
Hun kiggede ud i mørket, da hun tænkte tilbage.
Hun havde ikke ligget som alle andre gjorde.
Nej i stedet var hun gået forvirret rundt.
Hun kunne kun huske når smerten kom, og hun knækkede sammen.
Hun rystede på hovedet.
"Undskyld," sagde hun, og kiggede i stedet ned i jorden....

//Vi leder xD//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 9:28 pm

"Så du er en af de vampyr der går rundt og gemmer alle sine følelser" spurgte Shin og smilte lidt til hende. "Som menneske var jeg ret god til det der med at skjule mine følelser, sådan var jeg nemlig opdraget." sagde han og kom til at tænke tilbage på sin menneskebarndom i Frankrig. Det hele var lidt sløret, men noget kunne han da huske.

Shin kunne virkelig ikke forstå hvordan nogen kunne bare så meget som overveje at begå selvmord. Han havde altid betragtet det som en meget selvisk ting at gøre, bare efterlade sin familie og venner med en stor sorg. Han havde den holdning at de der begik selvmord, havde en stor ansvarsmangel. Bare at efterlade det hele til nogen andre at ordne.
Men det var vel nok også kun fordi at han ikke selv gik rundt med de tanker og følelser. Shin var glad for sit liv som vampyr og han havde også været glad for sit liv som menneske, efter at han var stukket af hjemme fra og endelig flyttede til Forks.
"Jeg er glad for at du ikke gjorde det" sagde han med et lille smil. Han lagde mærke til at han stadig havde armen om hende. Han trak den langsomt til sig, han vidste ikke om det var okay med hende eller om hun havde lyst til at rive armen af ham, men ville bare ikke sige noget. Så for at være på den sikre side trak han armen til sig og sendte hende endnu et smil.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 9:47 pm

Zoey smilte.
"Jeg kan godt, men det kan også gå galt...
Jeg kan F.eks. ikke lyve... eller jo det kan jeg...
men til sidst bryder jeg sammen, og fortæller det hele, så ikke presse," sagde hun, og lo.
"Men jeg er bedst til at spille skuespil. Jeg gjorde det meget engang, men så...
Ja så må man jo rejse, og så fald den kariere på jorden," sagde hun, og trak på skulderne.
"Der er jeg også nu," sagde hun, og nikkede.
Da han fjernede hans arm, så hun uforstående på ham.
*Hvorfor gjorde han det?* tænkte hun, men sagde ikke noget.
Det ville virke underligt, men det var hun jo, så hvorfor ikke?
"Er der noget galt?" spurgte hun forstående.
Der var vel ikke noget galt.
Hun kiggede undersøgende på ham...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 9:53 pm

"Et af ulemperne var at aldrig blive ældre, men bliver nødt til at rejse" svarede Shin og fugtede læberne. Shin var heldigvis ikke så gammel at han blev nødt til at flytte endnu. Men om et par år blev han vel nødt til det.
Det var ikke noget han ligefrem så frem til for han elskede at bo i Forks. Der var så hyggeligt, de fleste af hans venner boede her og det var det første rigtige sted han havde kunne kaldet hjem.
"Så jeg ville nemt kunne finde ud af hvis du lyver" spurgte han med et lille smil. "så hvis jeg stiller dig en masse spørgsmål og du løj, ville jeg så kunne presse sandheden ud af dig" spurgte han med et lille drillende smil om læberne.
"Såe, hvad syntes du om mig" spurgte han og lo lidt efter. Han ville se om hun var god til at lyve, men hvis hun fortalte sandheden ville det heller ikke skade ham.
Shin rystede på hovedet. "nej, alt er fint. jeg var bare ikke sikker på om det var okay med dig" sagde han og hentydede til det med at han havde armen om hende.

Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 10:22 pm

"En stor, men efter et år ti ville man kunne flytte tilbage," sagde Zoey, med et smil.
"Jep, så jeg siger næsten altid sandheden," sagde hun, pg lo let.
Hun stoppede op og kiggede op og ned af ham.
Så begyndte hun at gå igen.
"Udsends mæssigt ser du kanon godt ud, selv af en vampyr at være.
Og personligheds mæssigt - nu svare jeg udfra det jeg har fået intryk af.
Så er du en kanon sød fyr, meget beskyttene overfor dem du holder af,
og så er du meget snaksaglig. Det er hvad jeg mener om dig," sagde hun.
Alt det hun lige havde sagt var sandt, og så var det positivt.
Hun havde endnu ikke fundet noget negativt.
"Jeg vil ikke sige mere for så kan jeg rams på hele natten," sagde hun, med et kæmbe smil.
"Okay, og det er okay med mig. Jeg er ikke sart, jeg syntes bare det er hyggeligt."
Hun smil til ham, og hentydet også til det med armen...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 21, 2010 10:34 pm

"Ja, men hvor skulle man finde et sted der er lige så hyggelig som Forks" sagde Shin med et smil. "Det ville i hvert fald være svært" tilføjede han lidt efter.
"Hvor er du født henne af, hvis du kan huske det. Menneskeminder er trods alt ikke det man går rundt og husker på" sagde han og smilte igen.
Da hun standsede op, gjorde han det samme og ventede spændt på hendes bedømmelse. Han smilte lidt og så kort ned i jorden, inden han så på hende igen.
"Kan jeg så stole på at det er sandheden" spurgte han med en drillende stemme. "Det er jo lige før du får mig til at rødme" jokkede han og smilte til hende. Det var dog noget af det han savnede meste ved pigerne, lige de røde kinder der kunne blusse op en gang imellem, men han havde lært at leve uden.
Shin smilte igen og lagde så armen om hende igen. "Sådan her" spurgte han og fugtede kort og hurtigt læberne.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 22, 2010 4:30 pm

Zoey rynkede på næsen.
"Nej Forks er faktisk hyggeligt at bo her...
Så må man vel bare gå mindre på gaden," sagde hun, og smilte.
Hun nikkede.
"Ja menneske minder er slørede, men jo jeg kan godt huske det," sagde hun.
"Jeg er oprindelig fra fra Rom, og boede der i 18 år.
Jeg boede der i 2 år, og så flyttede jeg væk....
Faktisk kan jeg huske alle mine mennesker minder, hvilket Bonnie ikke kan."
Hun smilte til ham, da han lagde armen om hende.
"Ja det er da meget hyggeligt, også ser man meget menneskelig ud."
Hun kendte til alt det menneskelig, for hun havde studeret dem engang...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 5:23 pm

Shin lyttede til det hun fortalte. "Rom? har du så været en af de der rige snobbede familie, som alle respekterede tilbage i tiden." spurgte han med et lille grin.
hun var jo noget ældre end han var så han vidste jo ikke rigtigt hvordan tiderne havde været den gang, ikke andet end det havde havde lært om i skolen.
"Alle minder, det må jeg sige" sagde han lidt efter. Shin huskede hele forløbet i sit liv, men ikke i detaljer. Han huskede det som om at der var nogen havde havde fortalt ham det som en historie. Så alle de detaljerne, farverne og nogle af følelserne var gået tabt.

Shin nikkede. "ja vi ligner sikkert et forelsket par, der lige er kommer fra middag og er på vej hjem til den nye lejlighed vi har købt sammen" sagde han og lo lidt. Det var helt sikkert sådan det så ud, hvis man ikke kendte dem.
Tilbage til toppen Go down
Zoey
Bruger
Zoey


Erfaring : 330
Respekt : 2
Antal indlæg : 284

Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 30, 2010 7:38 pm

Zoey rynkede næsen.
"Nja, jeg ved ikke rigtigt. Snobbet mor... Ja lidt. Snobbet far, nej overhovedet ikke.... eller jo måske. Det er svært sige... jeg kan huske jeg var sur på min mor, da hun ville have mig giftet væk... Og alle de der bal hun altid slæbte mig til... Hendes venner var snobber! Tror mig, jeg kunne ikke klare at være der, når de var der... Alle deres 'Nej Zoey de tager da vel den skrækkelige kjole på,' eller, 'Zoey skal de ikke snart giftes," sagde hun, og rystede på hovedet.
"Jeg fik nok tilsidst, og ønksede mig væk. Bonnie var heldig. Hun slap for at skulle slæbes med," sagde hun, med misundelse i stemmen. Hun smilte til ham.
"Det var andre tider dengang," sagde hun, og kiggede frem, med et smil.
Hun kiggede igen på ham.
"Ja alle minderne," sagde hun stolt. Hun huskede alt. Følelser, stemmer, ansigter osv... Hun lo kort.
"Ja ligesom et forelsket par," lo hun. Det lignede de sikkert...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/index.htm
Sponsoreret inhold





Sidder bare her ^_^ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sidder bare her ^_^   Sidder bare her ^_^ - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sidder bare her ^_^
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Bare en gå tur..
» Tænkte bare på det ??
» Bare idag?
» Bare lidt?
» Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: