Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 12:52 pm

Årstid. Sommaar!
Dag. Fredag
Vejr. Overskyet, og omkring de 20 grader
Påklædning. http://2.bp.blogspot.com/_OoofzdWdU8s/SnxZeTR-iJI/AAAAAAAAC-4/tR7iiclxOww/s400/gallery_main-kellan-lutz-taylor-lautner-vancouver-08072009-16.jpg
Sted. På caféen i Forks dér!
Omgivelser. Mennesker. Og så mig xD
Tid. Om formiddagen

Jake havde lige været oppe ved baren, og bestilt en kop iskaffe. Det var alt for varmt til almindelige kaffe, og den ande slags smagte egentlig bedre. Han smilede til bartenderen og betalte, inden han så sig omkring efter et sted at sidde. Der var en del mennesker på caféen, både unge og gamle, så det var svært at finde et sted at sidde. Men han var heldig. Netop som han havde fået kaffen, rejste en dame og en mand sig op, og der var et bord fri, henne i det ene hjørne. Han gik hurtigt derhen, satte sig ned, og betragtede roligt de andre. Han kunne lugte at der ikke var nogen vampyrer herinde, heldigvis, det var sådan en dejlig dag, og han gad ikke have den ødelagt af en blodsuger.
Tilbage til toppen Go down
Luna
Bruger
Luna


Erfaring : 140
Respekt : 0
Antal indlæg : 120

Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 1:02 pm

på: http://www.collegefashion.net/wp-content/uploads/2009/08/bike-shorts-trend.jpg - sættet til højre ^^

Luna havde for en gang skyld vovet sig ud af reservatet og helt ind til Forks centrum. hun bed sig let i læben og åbnede døren ind til en lille café. Hun gik ind og så dig lidt omkring. Duften af varulv ramte hende med det samme*sikkert en af Annikas undersåtter*tænkte hun, hun havde lidt på fornemmelsen af at hun var den eneste strejfer i reservatet, men det havde hun intet i mod. Hvorfor Luna ikke var en del af koblet var meget enkelt; Hun ville have lov til at tænke selvstændigt, og ikke skulle gøre absolut hvad koblet leder beordrede.
Hun gik op i baren og bestilte en ice tea, hun blev nødt til at få noget koldt inden hun smed en trøje eller lign. pga af hendes egen krops varme og vejrets varme, hvis man kunne sige det. Hun kiggede sig lidt rundt omkring, der var ikke rigtig plads nogle steder, så hun stilte sig stille op af en søjle ved siden af baren og betragtede nysgerrigt folk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 1:04 pm

// Skal på arbejde nu, men skal nok komme på og svare senere! (: Bye bye ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 4:40 pm

Da dørklokken klingede muntert, løftede Jake automatisk hovedet. Det var en pige der kom ind, og han kendte hende ikke. Det var ikke så underligt, han kendte jo ikke alle i Forks. Men han kunne dernæst lugte at hun var en varulv, hvilket forbløffede ham lidt. Så burde han da næsten kende hende? Men hun var måske ny i området. Det var jo en mulighed. Han forsøgte at få øjenkontakt med hende, for at fortælle at hun da kunne komme her og sidde. Han var altid parat til at møde nye mennesker, og især parat til at møde nye varulve.
Tilbage til toppen Go down
Luna
Bruger
Luna


Erfaring : 140
Respekt : 0
Antal indlæg : 120

Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 4:46 pm

Hun kiggede rundt og pludselig faldt hendes øjne på en dreng som sad og kiggede på hende, hun smilte venligt og lagde mærke til ulve aromaen over ham. hun tøvede lidt men gik så over til ham"Må jeg sidde?"spurgte hun med sin muntre, og venlige stemme. hun tog en tår af sin ice tea, og kiggede sig hurtigt omkring. Det ville nu være meget hyggeligt at snakke med en anden varulv end kun hendes bror. Men det var vel også lidt hendes egen skyld, hun havde jo selv meldt sig ud af det sociale netværk mellem varulvene da hun besluttede at hun ikke ville være en del af koblet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 5:10 pm

"Det var lige det jeg håbede på at du ville spørge om!" Sagde han muntert, og slog en hånd ud mod stolen foran ham. "Der er rift om siddepladserne idag." Tilføjede han. Det var sandt, lige hvad han kunne se, var der ingen pladser frie. Han smilede skævt til pigen, og betragtede hende. Nej, han havde helt sikkert ikke set hende før. Og han ville nok også kunne genkende lugten, hvis han havde.
"Jeg hedder Jacob Moon, eller bare Jake." Præsenterede han sig muntert. Han hed faktisk rigtigt Jacob, men det var der ingen der kaldte ham, ikke engang hans familie.
Tilbage til toppen Go down
Luna
Bruger
Luna


Erfaring : 140
Respekt : 0
Antal indlæg : 120

Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 5:17 pm

hun grinte venligt og satte sig ned på pladsen over for ham. Der var ikke mange der kendte hende, selvom hun var opvokset herude. Hun havde gået i skole, fritidshjem og high school i seattle, og havde derfor kun været i reservatet om aftenen og i ferierne, og i ferierne havde hun altid leget med sin bror, eller det var kun da de var små, for både Luna og hendes bror havde forvandlet sig første gang, da de var rimelig unge, Aaron havde gjort det et år før hende, så de havde begge haft den samme alder ved første forvandling, bare med et års mellemrum. " Luna O'Harol" præsenterede hun venligt"jake.."samtykkede hun"meget enkelt, ikke et af de der lange besværlige navne. Det er pænt"sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 5:19 pm

"Tak!" Lo han, "og i lige måde."
"Luna O'Harol." Han smagte lidt på navnet, og tilføjede så:"Giv mig lige et øjeblik, til at finde på et kælenavn." Han trommede lidt med fingrene i bordet, mens han tænkte. Så smilede han bredt.
"Jeg vil kalde dig Lunu! Det lyder som en bamse! Er det okay?" Han smilede skævt, og tænkte ved sig selv, at han simpelthen var genial til at finde på navne.
Jake havde boet i reservatet hele sit liv, og kendte derfor de fleste der boede der. Han var rigtig gode venner med mange af varulvene derfra, men også en del fra Forks.
Tilbage til toppen Go down
Luna
Bruger
Luna


Erfaring : 140
Respekt : 0
Antal indlæg : 120

Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 5:26 pm

Hun grinte venligt og lod ham tænke.
imens betragtede hun ham kort, han lignede en charmør af den værste slags, men han var meget venlig,
og man kunne skulle jo ikke tænke på hvordan folks udseende var, men hvordan de var indeni.
hun grinte lidt, han havde ret det lød lidt som en bamse"det er helt fint med mig"sagde hun med et smil.
hun havde sikkert set ham et par gange, inde i landsbyen eller lign. men det var jo ikke noget man gik rundt og huskede sig selv på..hun gjorde i hvert fald ike, hun fandt en smule undeligt, hvis man skulle det, og i hendes tilfælde skulle hun tage billeder af folk, skrive måned, år, dag, vejr, sted, tid osv for at kunne genkalde sig et lille minde om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 5:30 pm

//Årh hvad, af den værste slags?? O: Men okay, tager det som en kompliment n___n //

"Det var godt," sagde han veltilfredst, og betragtede hende muntert. "Og hvordan kan det så være, at jeg ikke har set dig her før? Er du lige flyttet til, eller hvad?" Han så på hende med sine varme, brune øjne, og tog så en tår af sin kaffe. Han lod kortvarigt blikket glide rundt i lokalet, og stoppede så ved hendes ansigt igen. Hun virkede umiddelbart som en rigtig sød pige, og han kunne godt tænke sig at lære hende bedre at kende. Men det kunne han jo med alle, bortset fra blodsugerne.
Tilbage til toppen Go down
Luna
Bruger
Luna


Erfaring : 140
Respekt : 0
Antal indlæg : 120

Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 5:38 pm

//det er det også lækre Jakie, det betyder at du er den man ikke kan lade være med at falde for x'D//

"mmh jeg har gået i skole, firtidshjem og highschool inde i seattle, også blev jeg forvandlet første gang som..11 årig tror jeg, men jeg er først blevet aktiv ulv nu, så det er derfor jeg sadig har udviklet mig"sagde hun med smil, hun snakkede meget lavt så ingen andre end han kunne høre det, folk ville jo nok tænke at man var en smule skør i bolden hvis de overhørte dette.
Hun smilte venligt til ham da han kiggede på hende, han virkede flink, og rolig, helt nede på jorden, ikke en af de der, der altid skulle skabe sig for at få opmærksomhed fra alt og alle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 6:30 pm

//Det er rigtigt frække Lunu! xD //

Han nikkede let.
"Det forklarer hvorfor jeg ikke har set dig før, hvis du har gået i skole i Seattle." Jake tænkte sig lidt om, forsøgte at huske hvor mange år han havde været varulv.
"Hmm, tror nok jeg blev forvandlet første gang, for 10 år siden, eller sådan noget. Men er først for nylig blevet medlem af Annika's kobel."
"Er du med i et kobel, eller er du bare fri?" Spurgte han hende interesseret om. Hun var jo i hvert fald ikke medlem af Annikas kobel, for så ville han vide det.
Tilbage til toppen Go down
Luna
Bruger
Luna


Erfaring : 140
Respekt : 0
Antal indlæg : 120

Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 6:36 pm

//jeg er så god xD//

"jah det er det nok"sagde hun smilende og drak lidt mere af sin ice tea.
"og hvor gammel er du så nu?"spurgte hun nysgerrigt og kiggede på ham, han var nok lidt ældre end hende selv, og dog, det kunne jo være måneder, men også et år eller to, eller også var han yngre? det var ikke til at vide med, med de drenge, der udseende kunne så let snyde en.
"Jeg er fri, jeg vil tænke selvstændigt, og det kan jeg ikke i et kobbel, det er for diktatorisk for min smag, du ved, man SKAL gøre hvad lederen siger, og man kan ikke engang kæmpe imod..Nej det er ikke lige min kop the"sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 6:45 pm

//Du herre god xD//

Han tænkte sig lidt om. Det var sku ikke så nemt at holde styr på det hele.
"Altså - Jeg blev forvandlet første gang som 15 årig, og der var min krop jo allerede udhvilket, som en almindelig 20 årigs eller sådan noget. Så stoppede jeg med at ældes der, og nu er jeg hele 25 år gammel." Han smilede stort. Det var så forvirrende det der varulve-noget. Med alder, krop og den slags. Men hans krop forandrede sig i hvert fald ikke mere.
Han trak på skuldrene.
"Jeg er nu meget glad for det, og Annika er en god alfa synes jeg. "
Tilbage til toppen Go down
Luna
Bruger
Luna


Erfaring : 140
Respekt : 0
Antal indlæg : 120

Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 12:47 am

//yayie : D //

Hun smilede stille. hmm måske var han alligevel lidt mere end 1-2 år ældre end hende..faktisk var han 7 år ældre end hende, men sådan var det jo, og venskab havde jo ingen alder, og det havde kærlighed heller ikke.. Hun tænkte lidt på ham vampyren som hun havde et crush på, og skjulte et smil, hun vidste ikke hvor gammel han var, men sikkert meget gammel i forhold til hende selv.
"hun er sikkert også meget sød, har ikke mødt hende endnu..Men jeg er bare ikke typen der kommer for godt ud af det med ordre, du ved."sagde hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 2:40 pm

"Hvor gammel er du så?" Spurgte han nysgerrigt, og tømte koppen med kaffe. Han stillede den fra sig på bordet, og overvejede at smutte op og købe en ice tea, ligesom hende. Det havde han pludselig lyst til.
Han smilede skævt. Der var en vis fornuftighed i hendes ord. Han havde heller aldrig brudt sig om ordre, men han var temmelig sikker på, at han ville komme til at gå amok indtil flere gange, hvis ikke der havde været én til at fortælle ham hvad han skulle gøre.
"Tja, det bryder jeg mig heller ikke for meget om, men du ved - i starten havde jeg en del problemer med temperamenet, og være en del af et kobel, har hjulpet mig. En der fortæller mig hvad jeg skal gøre. Ellers ville jeg have gjort en masse dumt i et anfald af raseri," forklarede han.
Tilbage til toppen Go down
Luna
Bruger
Luna


Erfaring : 140
Respekt : 0
Antal indlæg : 120

Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 12:23 pm

"jeg er 18"sagde hun smilende, hun fandt selv denne alder temmelig god, hun var ikke for ung og heller ikke for gammel..Men selvfølgelig ville hun ikke have noget i mod at blive 20-22 år.
"Tjah, jeg har selv et meget hidsigt temperament, men jeg holder det i kort snor, og bruger det aldrig, jeg vil ikke have at de skal ødelægge noget som helst.. Man kan vidst godt sige jeg har lært at kontrollere det. Det er kun min bror der kan få mig til at miste kontrollen og gå helt amok"sagde hun med et grin"Såh jeg har ike rigtig brug for nogen til at give mig ordre og holde styr på mig, jeg klarer mig ganske fint, efter hvad jeg selv kan bedømme, ihvert fald kan jeg mere kontrollere det end min bror kan"sagde hun med et skævt smil
//undskyld længden :s //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Empty
IndlægEmne: Sv: Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD   Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Udkig. Mmm, og bare en smule iskaffe!! -- Lunuu!! xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny i byen..... udkig efter en guide!
» Sidder bare her ^_^
» Bare en gå tur..
» Tænkte bare på det ??
» Bare idag?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: