Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Aften luft? xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 3:55 pm

Tessie lagde sine arme tæt om hans hals. Hun så ind i hans øjne med et smil. "Det er jeg glad for at høre søde. Du er dejlig. Nogen gange skulle man tro du ville gøre alt for mig. Næsten bare trække vejret for mig" lo Tessie. Hun kyssede ham blidt, og kort, da hun ikke ville ha' ham til at tro at det hele kun gik op i kys og kram. Han betød mere for hende end nogen anden. Hun så igen ind i hans øjne for at han skulle se hendes kærlighed til ham, for at han skulle kunne mærke hvor meget han betød. Hun smilte en smule
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 4:07 pm

John kiggede på hende med et kørligt smil hen over læber. Han pressede hende mere ind til sig. "Nårh ja... Hvor skal vi hen?" spruget han smilende med en glad undertone. Han smilte mere, da hun sagde noget mere. "Jeg vil nu også gøre alt for dig min tøs," sagde han smilende med kærlig stemme. Han kyssede kort med, indtil at hun slap det. Han elskede hendes læber/smag. Han snusede ind, han lukkede øjne i. Han smilte til hende, og åbnede hans øjnene. Han kiggede hende ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 5:51 pm

Tessie smilte til ham, et rigtigt smil der nåede øjnene. "Jeg vil gerne se hvor du bor, hvordan du bor. Hvis jeg må?" Hun smilte sødt til ham. En af hendes fingre nussede ham blidt i nakken. hendes tøj var efterhånden vådt, og hun havde kun en tynd skjorte på. hun kyssede ham blidt på kinden inden hun igen så ind i hans smukke gule og røde øjne. " Ved du hvad?" spurgte hun smilende. "Jeg tror jeg holder mere af dig end det er sundt at gøre. Casanova"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 5:56 pm

"Det lyder helt fint for mig, normalt, vil jeg kun spørge om du vil sove bved mig... Men vi sover jo ikke," sagde han smilende med en glad undertone. Han trak let på skulderne. hans ene hådn kørte stille ned af hendes ryg. Han smilte til hende. han var helt våd, han havde et par comboy bukser på og en hvid skjorte. Men nu kunne man nemt se hans byst. "Jeg mener nu at det er sundt at holde af en... Men hvis det ikke skal være sund, må du vist holde for meegt af mig," sagde han smilende i hendes øre. Han nippede let i hendes øre for at drillede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 7:53 pm

Tessie lo blidt over hans snak om at sove. " Det ville nu være hyggeligt at overnatte hos dig" sagde hun blidt. Hun nød virkelig hans berøring, specielt hans hånd ned af hendes ryg. Hun lo igen da han nippede til hendes øre. "Du har måske ret. Måske. Men jeg holder i hvert fald rigtig meget af dig søde." Hun så ned og opdagede man nemt kunne se igennem hans skjorte. Hun smilte idt for sig selv. Synet var langt fra en straf. " Wauw. Smukt. Træner du eller noget?" Hun smilte til ham. Det syn ville hun aldrig glemme om hendes Casanova
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 8:00 pm

John smilte til ham. "Ja, men vi sover jo ikke, vel smukke?" sagde han med t grin i stemme. Han kiggede på hende med et kærligt blik, men et smil hen over læber. Han lagde hovedet let på skrå og klukkede stille fa hende. "Måske? Jeg har vel rigtig?" sagde han smilende med en drillende undertone og med et grin i stemmen. Han havde vist aldrig smilte og leet for meget i sit liv før nu. Og noget sagde han at det ikke være slut endnu. Han kiggede på hende, da hun så på hans byst som man kunne se. Lige nu ville han godt ønske at det ikke havde regnet. "Nej? Og hvis jeg gjorde ville det jo bare se sådan ud? Jeg kan jo ikke ændre noget smukke," sagde han smilende med en glad undertone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 8:12 pm

Tessie smilte til ham. " Nej vi kan ikke.. Vi kan lade som om??" Hun lød som om hun virkelig ønskede det. Og det var ikke forkert. Hun ønskede virkelig at være mennekse igen. At kunne menneskelige ting. Som at sove. Hun savnede hyggen i at sove, specielt sammen med nogen. Hun kom ud af sine tanker og smilte så igen. " Selvfølgelig har du ret" sagde hun blidt og strøg en hånd gennem hans våde hår. Hun var glad for at man knap kunne se gennem hendes egen tynde skjorte. " Du har ret. Jeg glemmer tit at fyre som dig er født lækre. Jeg tænker stadig som et menneske nogen gange." Hun smilte trist til ham. Hun ville ikke til at være trist. Nu ville hun være glad, glad sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 8:19 pm

Han lukkede stille og kom i tanke om hvordan det havde været dengang, da han være menneske. Det var lang tid siden, for ham. Han skulle snart være død? Eller gammel. Han smilte stille med et lille suk. "Ja, sikkert, jeg har jo noget som jeg kan få tiden til at gå med," sagde han smilende og med en kært undertone. Han smilte glad ogg lidt stolt, for sjov. "Det er jo det de siger ud i verden: Casanova har altid ret," sagde han med et grin i stemme, sammen med en drillende undertone. Han pressede hende let ind til sig, han mærkede hendes hånd i hans hår. Han smilte til hende. "Jeg er ikke fødte sådan," sagde han smilende. " Tes? Jeg har jo selv fået det, dengang jeg var menneske," sagde han smilende med en drillende undertone, selvom at det vra rigtig nok. Han lod mærke til hendes trist smil. Han nussede hendes ryg stile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 8:39 pm

Tessie smilte til ham. Hun prøvede at glemme hendes længsel efter at være menneske igen. " Nå, men måtte jeg se hvor du boede? Jeg vil meget gerne kende min egen Casanova's hjem. Eller det han kalder hjem" sagde hun drillende. hun lo blidt, lidt mere glad. Hun så på hans bryst da han nævnte det. Hun lagde forsigtig en hånd mod det og smilte til ham. " Det er flot klaret af et simpelt menneske. Jeg har aldrig rigtig dyrket sport eller motion som menneske. Jeg kunne bare ikke ta' på." Hun sagde det ligegyldigt og henkastet. Hun smilte lykkeligt John. Hun kyssede ham kort igen, noget hun nemt kunne gøre til en vane
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 8:46 pm

Han smilte glad til hende, da hun sagde noget om det igen. Han nikkede stille. "Dat skal du vel," sagde han smilende med en glad undertone. Han pressede hende igen let ind til sig. Han gik mod huset i menneskefarten, da de stadig snakkede sammen jo. Han kiggede bare på hende med et smil. Han var helt væk i hende duft, hun vra et og alt lieg nu for ham. Og det ville hun sikkert være i lang tid. "Der skulle jo noget til den gang, smukke," sagde hun smilende. "Jeg skulle jo brugs til mange ting, da jeg jo var ung," sagde han smilende med en glad undertone. Han huskede de uge i England. Han smilte til hende. Han satte i løbe mod huset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 9:00 pm

Tessie satte i løb sammen med ham. hun var gennemblødt nu, og det var ikke en særlig fed følelse, vampyr eller ej. " Hør, søde, du har ikke noget tøj jeg kan låne vel? Jeg er helt gennemblødt. Det ville virkelig være skønt" sagde hun. hun nød tiden med ham, tiden hvor hun var sammen med ham. Hun tog hans hånde og flettede deres fingre sammen. Sådan skulle det være fra nu af. De skulle være sammen fra nu af. Sådan skulle det bare være, for at miste ham ville hun ikke kunne bære. Hun vidste ikke hvorfor, men hun var begyndt at tænke så negativt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 9:04 pm

Han tænkte lidt over det. Han lod sit blik glid ned over hende. Han målet hende. "Det bliver nok lidt svært," sagde han smilende med en uskyldig undertone. Han vidste ikke helt om han havde noget, lige hvad han gik ud fra, han havde ikke noget hun kunne passe. Han smilte uskyldig til hende. Han flettede sine finger ind i hendes. Han kyssede hendes kind hurtigt med et smil hen over læberne. Da de kom til huset stoppede han uden for med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 9:34 pm

Tessie stoppede og så på huset. " Bor du her? helt seriøst? Det er jo vildt kært! " Hun var begejstret, og hun glemte alt om tøjet. Hun smilte til ham, rigtig glad og positivt overrasket. " Går du først ind? Du ved, åbner, viser mig rundt. F. eks. til et sted jeg kan skifte tøj? bare en eller anden gammel trøje eller noget. Ligemeget om det er for stort, bare det er tørt" sagde hun virkelig bedene. Hun lavede hundehvalp øjne og klemte blidt om hans hånd. Hun ville virkelig gerne ha' det ulækre tøj af. " please?" sagde hun og blinkede med sine store øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 2:06 pm

John smilte glad, da han kunne se at hun var begejstret over huset. "Ja... For en tid," sagde han smilende med en glad og rolig undertone. "Det er nu min søsters hus, men hun er England," sagde han smilende. Han fik en idé. Han målet hende igen med øjnene. "Jaja, det skal jeg nok smukke. Ja, er ret så sikkert på at du kan passe min søster tøj," sagde han smilende og flettede sine finger mere ind i hendes. "Kom," sagde han smilende mens han trak hende med ind. De stod i en lille gang, alt var næsten hvid eller sølv i gangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 2:20 pm

Tessie så rundt i gangen. "Wauw.. Din søster bor virkelig.. fedt. Og meget stil rent. Og angående tøjet, så tusind tak. Hvis din søster bor så flot, må hun da ha' midst lige så fedt tøj!" Hun lo glad og stilte sig helt tæt op af ham. Hun var glad for at være i tørvejr. Hun havde aldrig kunne li' regnvejr, heller ikke som menneske. Hun elskede solskin, selvom det var ret upraktisk nå hun nu var vampyr. Hun så på John med et smil, et der nåede helt op til øjnene. "Hvorfor er hun egentlig i england?" spurgte Tessie nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 2:26 pm

John grinte let af hende, da hun sagde det. han løftede øjenbrynet let op. "Det her også kun gangen," sagde han smilende, han vidste hvad der var i de andre rum.. Hun ville nok gå lidt i chok. "Ja... Du kan jo bare gå op i skabet," sagde han smilende med en drillende undertone. Hun vidste hvor stort det var, det var størrere end selvom sovevørelset. Han lagde armene om hende, og kiggede på hende med et smil som nåede øjnene. "Hvorfor? Hun savner vel England? Eller så vil hun bare hjem igen," sagde han smilende og trak let på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 2:49 pm

"Når ja i kommer jo fra England. Det havde jeg lige glemt" sagde hun stille. Hun smilte til ham. "Hvor lang tid er hun væk endnu?" Hun ville gerne vide hvor lang tid han havde huset selv, hvor lang tid hun kunne komme her uden nogen søster. Hun kærtegnede hans kind med et par fingre. Hun ville da gerne ha' noget nyt tøj på, men hun vidste ikke hvor tøjskabet stod henne i det utroligt indrettede hus. Hun stillede sig tætter på ham med et smil og glade øjne. Hendes øjne var ved at blive mørke, hun vidste godt hun snart burde jage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 2:55 pm

Han lo stille af hende. "Det er da også bare let at gemme, når man laver noget helt andet," sagde han smilende med et grin i stemmen og drillende undertone. Han nippede hende drillende i øret for sjov. Han trak hende tættrere på sig, før han bare løftede hende op. Han nussede let hende ryg. "Jeg ved det ikke, men hun ringer når hun er træt at England," sagde han smilende. Han kiggede kort på trappen før han lod blikket gled ned over hende igen. Han løb hurtigt op i soveværelset. Hun ville sikkert godt ha noget nyt tøj. Han satte hende smilende ned igen. Han tog ehnde bare i hånden og gik over til en dørne. Han åbnede den. "Sådan, håber du kan finde noget," sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 3:14 pm

Tessie lo over hans drillerier. Hun så på døren og nikkede. " Bare du er sikker på at det er okay med din søster at jeg låner noget" sagde hun stille. Hun smilede til ham inden hun kort kyssede ham. Hun gik hen og åbnede skabet. " Hold da op!! hun noget af det fedeste tøj! Er du klar over hvor.. Nej selvfølgelig ikke. Men det er virkelig vildt. Hun grinte blidt over det sidste. Hun fandt noget ganske enkelt tøj, bare nogen Jeans og en t-shirt. Efter John gik ud af værelset trak hun sin skjorte og Jeans af. Hun trak hurtigt i det tøre tøj og følte sig bedre tilpas. Hun gik hen og åbnede døren. "Tada" sagde hun og ginte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 3:26 pm

John smilte af hende, da hun grinte. Han elskede lyden af hende. "Hun er helt ligeglad, hvis jeg kender hende ret, har hun gemte alt det her tøj," sagde han smilende. Han kiggede smilende på hende og rystede så stille på hovedet fa hende. Han klukkede let over hende. Han satte sig ned på sengen, mens han ventede på at hun blev færdig. Han tænkte lidt, hans tanker var på hende. Hans blik var tænkende, da hun kom ud. Han smilte til hende og nikkede smilende. Han stod ved hende på inegn tid. Han smilte kærligt til hende. "Du er smuk," hviskede han smilende. Han trak hende ind til sig. Han pressede hende letd op af væggen ved siden af døren. Han kiggede hende ind i øjnene, han blik var blidt og kærligt, men dog lidt frækt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 3:55 pm

Tessie grinte blidt da hun stod op af væggen. Hun så ind i Johns øjne med et smil. Hun kunne li dét blik. Hun smøg sine arme rundt om hans hals og holdt ham tæt på sig. "Mange tak. Vi skal jo også passe sammen, ikke?" hviskede hun blidt tilbage. Hendes stemme var så blødt som silke, og så sød som sukker. Hun smilte kærligt til ham. Hun lænede sig en smule frem mod ham og kyssede ham kort. Bagefter lod hun sig falde tilbage mod væggen så der var en smule plads imellem dem. "Hvad vil du så lave nu Casanova?" hviskede hun med et smil om læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 4:01 pm

John kiggede hende ind øjnene, men det sammen blik: Kærligt og blidt, men samtid frækt, Han klukkede stille til hende, da hun sagde noget. "Vi passer altid sammen smukke," sagde han smilende med en roligt og kærlig undertone. Han nød hendes smag, da hun kyssede ham. Hun kiggede lidt på hende, han tænkte på kort på hendes spørgsmål. "Det ved jeg ikke helt... HVad vil du min tøs?" spurgte han smilende. Han pressede sig lidt mere ind til hende, så der ikke rigtig var noget imellen dem mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 4:27 pm

Tessie smilte til ham. "Hvad jeg vil? lige nu vil jeg bare være sammen med dig. Helst forevigt" hviskede hun blidt. Hun holdt ham tætere ind til sig med et smil der var lidt svært at tyde. Hun kyssede ham nogle gange på halsen inden hun så ind i hans øjne igen. "Er du sikker på du ikke har lyst til noget specielt? " spurgte hun blidt og kærligt. Hun blinkede et par gange, som om hun prøvede at få noget ud af ham. Hun nussede ham blidt i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 4:37 pm

Han smilte over hendes svar. "Nårh der ikke så svært at få," sagde han smilende med et rolig og små frækt smil hen over læberne. Han pressede hende lidt mere op af væggen med et smil hen over læberne. Han klukkede stille af hende. han nød at hun kyssede han ned af halsen. Han tænkte kort over der, hun vidste sikkert godt noget. Han smilte bare til hende. "Hvad mener du helt med det?" Sagde han smilende med en drillende undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 4:54 pm

Tessie nød at de stod så tæt på hinanden. Hun smilte blidt til ham og kyssede ham på halsen inden hun svarede ham. "Jeg mener det jeg siger. Er der noget specielt du vil? Noget jeg kan gøre for dig?" hviskede hun blødt. Hun roede en hånd ind i hans fugtige hår. Hun trykkede sig en smule ind til ham, så de næsten kunne mærke hinanden tydeligt. Hun smilte blidt, nærmest upåvirket af det hele. hun kyssede ham igen på halsen nogen gang. Der var hans duft tydeligst og hun elskede den duft
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 4:58 pm

John smilte af hende. Han snusede i luften, han fangede hendes duft. han blev helt varme ved den. han skulle lige til at svare på det, da han kom i tanke om noger. Han smilte mere. "Hmm.. Har du selv noegt i tankerne min tøs?" sagde han smilende til hende. Han kyssede hende på munden, først blidt, men så lidt mere vildt. Han pressede hende let op af væggen imens, det var ikke noegt luft imellem dem mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 5:07 pm

" Nej jeg har ikke noget i tankerne søde" svarede hun. Hun kyssede med da han satte hans læber mod hendes. Hun holdt ham tæt ind til sig, så tæt hun kunne. Hun holdt modvilligt op med at tænke, hans smag og duft fyldte alt for meget i hendes hoved. Hun prøvede at koncentrere sig om at kunne tænke fornuftigt, selvom det var svært. Hun fik alligevel tankegangen i gang igen, men kyssede alligevel med. Hun ville ikke slippe hans læber lige med det samme, ikke hvis hun kunne lade vær
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 22, 2010 5:42 pm

John smilte roligt og små frækt bag kysset. Han pressede hende mere op af væggen, mens han selv blev pressede sig let ind til hende. Han var helt fuld af hendes duft. Han lukkede øjnene i. Han prøvede at tænke klart, men det var ikke så let. Han kunne ikke helt få gang i det helt oppe hans hoved. Han tænkte kort på om hun selv stoppe når det blev for vildt for hende. Han var ikke helt sikker på det nu. Han blev mere tøvende, for at mærke om hun havde det fint, eller om det var for meget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aften luft? xD - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aften luft? xD
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Dejlig frisk luft ...
» Aften..
» aften (:
» Aften!
» Aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: