Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Aften luft? xD

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 7:11 pm

Sted: Skoven
Tid: 21:23
Vejr: stjerneklart


Tessie gik rundt i udkanten af skoven. Hun var kommet for lidt tid siden. Hun havde ikke vidst hvad hun skulle lave, så hun var løbet en tur, og hendes fødder havde ledt hende til skoven. Det passede hende også meget fint, det eneste probmleb var bare at her var så frygtelig ensomt. Vinden legede lidt med hendes hår. Det morede hende, og fik hende til at føe sig en smule mindre alene, selvom en anden vampyr at snakke med nu ikke ville være så ringe...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 7:23 pm

John var ude i skoven, han gik forsigtig. Han var næsten lige kommet til Forks, han skulle lige lære stedet at kende. Han havde hørte om de Varulve, som boede nede ved stranden og det. Han havde dog aldrig mødte en af dem endnu. Han rørt let ved et træ, da en lugte ramte hans næse. En anden vampyr. Et smil gled ned over hans læber, han havde hellere ikke mødte nogle vampyr, så det ville han gøre nu. Han smilte kært og sødt, da han satte af sted mod hende.

//Sorry er ikke saå kreav lieg nu o.o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 7:31 pm

Tessie tog en dyb indånding ved det næste vindpust og fik færten af en anden. Hun smilte glad og og vendte hovedet mod den retning duften var kommet fra. Hun havde ikke snakket sammen med andre end Zoey meget længe. Ikke engang Bonnie. Vinden tog igen fat i hendes hår og lod det danse blidt om hendes blege ansigt. Færten blev kraftigere, og mere detaljeret. En Han-vampyr


// heller ikke mig xD men jeg prøver ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 7:51 pm

Johns smil blev større da han snusede til luften. Han kendte den dejlige duft af hun vampyr. Han rystede stille hovedet så hans hår sad lige bedre, han klukkede stille af sig selv. Det lignede bare han at rette lidt på sin hår, før han mødte en ny pige, men sådan var han bare. Folk som kendte ham, vidste det godt. Han satte farten op, han var ikke særligt langt fra hende. Han havde nogle cowboy bukser og en T-shirt på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 8:00 pm

Tessie kunne høre bladene under den fremmede vampyrs fødder nu. Hun kendte ikke duften, andet end at det var en Han-vampyr. Hun elskede at møde nye vampyre. For at drille hoppede hun op i træet ved siden af hende så den nye Han blev sat på prøve for at finde hende. Hun lo stille over hendes egen lille 'leg'. "Halløj" hilste hun på den anden vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 8:07 pm

John kiggede rundt, da han var henne var hun havde været få nogle sekunder siden. Han kiggede efter hende, han var sikker på at hun var her et eller andet sted. Hendes lugte var jo stærk her, hvor hun havde været. Han smilte stille. Han kiggede rundt stadig, han snusede i luften. Han var helt sikkert på at hun var her. Han hørte hendes stemme, som var ligesom alle andre hun-vampyrs, ud over at den lidt en anden, selvfølgelig . Han kiggede op, han smilte. Han hoppede op bag hende. For sjov lagde hans hænder på hendes øjne. ”Hej,” hviskede han i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 8:13 pm

Tessie lo kort og sødt over at han spillede med på legen. Hans duft meget tydelig lige nu. Den velkendte søde duft af Han-vampyr gjorde hende tryg, da det betød hun ikke længere var alene. "Tessie her. Og manden bag hænderne?" spurgte hun, stadig små fnisende over ham. Hun prøvede at vende sig mod ham for at få ham ordentlig at se, ikke bare hans hænder, eller se ham fra oven i et træ xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 8:22 pm

Han klukkede stille, over hende. Han var lidt højere end hende, så han lagde sin hage mod hendes hoved. Han smilte mere over at hun havde det lidt sjov. Han var lidt bedre til at få folk til at grine. ”Smukt navn,” sagde han smilende, han talte sand, og det kunne hun jo hører. Han gjorde så hun ikke kunne vendte sig mod ham. Han klukkede lidt mere. ”Mig? John,” sagde han smilende. ”John Black,” hviskede han i hendes øre, med et smil hen over sine læber. Han snusede ind, så han fik noget mere af hendes duft til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 8:33 pm

Hun lo blidt over hans personlighed. "Mange tak John. John Black. Må jeg ikke nok se hvilken fyr der gemmer sig bag mig?" spurgte hun og lød som en uskyldig lille pige. Hendes latter blev blidere og sødere for hver gang han fik hende til at le. hun prøvede at få fat i ham, så hun rakte sin arm bag ud for at finde ham. Vinden tog igen fat i hendes hår, hvilken fremdrog endnu en mild latter fra hende, som om hun var en bundløs latter kilde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 8:41 pm

Han smilte over at hun nu brugt hans efter navn også. Han rystede smilende på hovedet. Han klukkede stille. ”Det tror jeg nu ikke, Tes,” hviskede han i hendes øre. Han havde et smil over hele ansigtet, noget som han ikke plejede at ha. Han trak lidt tilbage, så hun ikke kunne rør ham. Han grinte nu rigtig, i sted for at klukke. Han snusede ind igen, han kunne godt li lugten af hende, den var godt og tryk. Han flyttede lidt sine hænder, så hun kunne se lidt frem an
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 8:52 pm

Hun smilte lidt over han drillerier. "Tes? Åh du mystiske fyr der kaldes John, lad mig se dit åh ansigt!" lo hun glad. Hun prøvede stadig at få fat på ham, godt nok uden held. "Kom nuuuu John, må jeg ikke nok se dig? Der må gemme sig en flot fyr bag ved det navn, den duft og den stemme" sagde hun sødt, en smule overtalende. Hun trykkede blidt sin kind mod hans ene hånd som en slags bedene overtalende tilføjelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 9:06 pm

”Det er dit nye kælenavn Tes,” sagde han leende til hende, men et let og sød undertone. ”Mystiske? Jeg er nu ikke mystiske for vampyr som sig selv,” sagde han med en let undertone. Han snusede ind igen, han kunne virkelig godt li duft af hende. Han trak sig lidt tilbage igen, men ikke helt, bare så hun ikke kunne nå ham. Han grinte, da hun sagde det andet med smuk. ”Dufter jeg så godt? Jeg synes mere det er dig som dufter godt,” sagde han smilende og glad. Han snusede ind igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 9:11 pm

"tak" Sagde Tes, og hun ville rødme hvis hun kunne. Hun følte sig godt tilpas med sit nye kælenavn. John's latter gjorde hende glad og tryg. "Men må jeg ikke nok se dig? Det er lidt unfair du kan se hele mig, og jeg kun kan se dine hænder, er det ikke?" Spurgte hun lavt leende. Hun opgav at få fat på ham og lagde istedet sin hånd på den gren de sad på for ikke at se helt tosset ud. Hun kunne godt li at være omsværmet af John's duft, den mindede hende sbagt om hendes dejlige tid som menneske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 9:24 pm

”Selv tak Tes, håber at du kan bruge det lidt eller noget?” sagde han smilende og leende. Han synes selv godt om hendes nye kælenavn, han smilte lidt mere. Han lagde hovedet lidt tilbage og kiggede kort op på himmel med et smil. Hvordan kom til at være sammen her med en som duftede så godt? ”Nej, det synes jeg ikke, jeg her det helt fint med det,” sagde han med et drillende undertone og smilte stille og glad bag hende. Han slap hendes ene øje med et stort smil hen over læberne. Han snusede ind igen. Han kunne ikke få nok af hendes duft, hun lugte da bare for godt! :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 9:31 pm

Tessie lo lidt over ham. "Du driller mig. Men det er kun fedt. Længe leve humor" sagde og lo igen. Hun ville dreje hovedet for at se hendes mystiske nye ven der opførte sig sært men alligevel helt vildt dejligt, da hun virkelig kunne li hans underlige humor, og hans underlige væremåde. Hun lod et ben glide ned over grenen så det dinglede frit ned mod jorden, bare for at sidde anderledes og bevæge mig xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 9:39 pm

John grinte af hende med et smil hen over læberne. Det var virkelig noget over hende, han vidste dog ikke hvad. Men han kunne li det. Han klukkede over det tanke. ”Ja, og det er vildt sjov!” Sagde han med en drillende undertone på. Han smilte glad. ”Længe leve humor!” Sagde han smilende, med en glad undertone. Han satte sig lidt bedre til rette, da hun bevægede sig lidt. Så nu sad han med begge ben ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 9:45 pm

Hun vendte sig og så undersøgende på ham. Hun smilte sødt til ahm efter lidt. "Jeg havde altså ret? Der gemte sig jo en flot fyr bag ved den dejlige duft og den dejlige stemme?" Sagde hun roligt og sødt. Hun lo kort over den 'leg' de havde gang, men vist også fordi hun følte sig lidt usikker. Hun så op på stjernerne med et smil, da det var en af hendes yndlings ting i hele verden. "De er smukke, hva? " Sagde hun og smilte glad. Hun snusede noget af hans duft til dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 9:55 pm

Han kiggede på hende, hans smil blev større og gladere af at se hendes smukke ansigt. Han blinkede lidt med øjne og smil. ”Nej, jeg synes nu ikke at du havde ret min lille fine ven,” sagde han smilende, med en drillende undertone på. ”Jeg synes nu mere at det beskriver dig,” sagde han smilende, men mente det. Han fulgte hendes blik. Han lagde hovedet let på skrå og kiggede på stjernerne . ”Ja, de er smukke, men jeg kender noget som er smukke.,” sagde han med en let drillende undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 9:59 pm

Tes vendte blikket mod John og smilte til ham. "Hvad er det du prøver på at sige Casanova?" spurgte hun og lo blidt. Vinden tog igen fat i hendes hår, og lod det hvirvle om hendes ansigt, så hun lignede en fra et eventyr. Hun satte sig så hun sad og så mod hendes nye ven. " Hvad kender du som er smukere end stjernerne? Det er der næppe noget i den her verden der er" Sagde hun, og smilte drillende til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:12 pm

John smilte og kiggede på hende med et smil hen over læberne. Smilte lyste næsten på hans læber. ”skal jeg tag Casanova som et kælenavn?” spurgte han med en let drillende undertone. Han smilte sit engel smil til hende, og lagde hovedet let på skrå. Han snusede ind, han kunne som sagt godt li hendes duft. ”Normalt vil bare sig en vampyrpige, men den pige jeg mener er noget særlig,” sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:17 pm

"Du må nok lade vær, folk får det galt i halsen hvis jeg begynder at kalde dig det" lo hun blidt. Hun så på ham og prøvede lidt at forstå hm. Hun blinkede et par gange med hendes halvsorte øjne som hendes søde smil nåede helt op til. " Lad mig nu gætte, denne særlige pige kunne vel ikke være din mage, vel?" Spurgte hun smilende. Hun fjernede hurtigt en tot pandehår der var faldet ned foran hendes ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:30 pm

Han grinte af havd hun sagde, men hun havde nok ret, det havde pigerne jo.. Nogle gange. Han klukkede mere af den tanke. Han kiggede smilende på hende, mens hun tænkte. Hans smil var sødt og venlig. Han lagde sine hænder ned på sit skød men et smil. Han kiggede chokket på hende, da hun det er vel ikke sin mage. Han havde ikke noget mage, og havde aldrigt været tit på at få en. "Nej, det er en mage, få jeg har nu ikke," sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:35 pm

" Ingen mage? Underligt, en fyr som dig burde ha' en. Jeg mener.. Glem det, jeg får mig bare rodet ud i noget jeg ikke kan redde" Sagde hun lo lidt. Hun smilte til ham som undskyld for misforståelsen. så lagde hun hovedet lidt på skrå og spurgte så igen. "Hvad er så smukere end stjernerne John? Eller hvem?" Hun lød mere alvorlig den her gang, selvom hun stadig havde et smil der nåede hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:50 pm

Han smilte til hende. "Ja, burdet ha en, men det er nu nok der vil har en... Men kan ikke li dem," sagde han med en lettere undertone. Man han kunne godt li hende. Hun havde det helt, også var hun ikek selvoptage. Han smilte mere af den tanke og holdte et grin tilbage i sig. "Det brudet du da selv kunne gætte," sagde han i en let tone, med en små drillende undertone. Han kunne hører at hun tag det mere alvorlig nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 10:56 pm

"Hvorfor gætte når du kan fortælle mig det John??" Spurgte hun smilende. hun lagde hendes hænder foran hende, ikke ret langt fra hans, godt nok uden at tænke over det. Et vindpust sente hans duft lige imod hende og satte endnu engang hendes hår igang med en elegant dans om hende. Hun var glad for at hun var kommet her i aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 11:02 pm

Han trak smilende på skulderne. "Måske fordi jeg ikke sige det?´" sagde han smilende med en drillende undertone. Han bevægede hans ene hånd mod hendes, uden at lægge mærke til hvad han gjorde. Han kiggede smilende på hende. Han kiggede på hendes dejlige hår. Han snusede stilel i luften. Der her ville ikke været sket hvis han ikke var kommet her i aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 11:09 pm

Tessie lo sødt og blidt. "Kom nu Casanova, smigr mig nu du kan" Sagde hun drillende. Hun lagde godt mærke til hans hånd, men gjorde intet ved det, da hun intet havde imod det, hun bevægede tværtimod hendes hånd mod hans også. Hun var langt fra sikker på hvad alt det her kunne ende med da der var en sær men rar forbindelse melem dem. Hun så ind i hans øjne som bæev lyst op af månen der var stået op over dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 4:08 pm

John løftede det en øjenbryn let op og kiggede på Tes. ”Smiger sig?” spurgte han med en undrende undertone på. Han lagde hovedet let på skrå. ”Ja, det kan jeg sikkert godt?” sagde han og lød stadig undrende. Men var det nu ikke. Han rykkede hans hånd lidt, så hans finger rørt let ved hendes. Han smilte til hende, et rigtig engelsmil på læberne. Han vidste ikke hvordan denne nat skulle end, eller hvordan den næste morgen startede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 4:21 pm

"Jeg venter i spænding. Du skal jo kunne leve op til at jeg kalder dig Casanova, ikke?" Sagde hun drillende. Hun lod ham røre ved sin hånd, og følte sig godt tilpas hos ham og hans nærvær. Hun ville ønske at denne nat aldrig ville slutte. Hun smilte sødt til ham, en også drillende så det passede til hendes toneleje. Hun elskede at møde nye vampyre, men havde det alligevel som om det her var anderledes fra de andre gange hun havde mødt folk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 4:27 pm

Han grinte stille og roligt, men samtid lidt drillende kunne man hører på at hans toner. ”Så komme du vist til at vente noget tid, Tes,” sagde han med en drillende undertone. ”For jeg er jo ikke Casanova!” sagde han smilende og med en drillende undertone. ”Måske bliver jeg dog din,” sagde han smilende og drillende, men hvis hun søgt langt ned i hans stemme/tone, kunne hun også hører at han mente det. Han havde det godt i hendes nærvær, noget som han ikke plejede at gøre. Eller jo, han havde det fint med andre også videre. Men det her var noget helt andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 4:33 pm

Tes smilte til ham, og kunne høre den lille undertone af sandhed i hans stemme. "Det ville nu heller ikke gøre mig noget" Svarede hun, hun smilte sødt. Hun flyttede sin hånd en smule mod ham, så hans hånd lå mere over den. Efter lidt tids overvejelser rykkede hun en smule tættere på ham så hans duft blev mere tydelig for hende. Duften var sød og blid, og den fik hende til at føle sig tryg og usårelig, som om hans duft alene kunne beskyttende hende mod alt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 4:39 pm

John smilte sødt til hende, men stadig drillende til hende. ”Vil det ikke?” Han løftede endnu engang øjenbrynet let op. Han stemme var undrende, af rigtig undren. Han lukkede hans øjnene lidt sammen, men ikke helt så han stadig kunne kigge på ham. Han trak kort på skulder med et stort smil hen over læberne. ”Det er jeg vel glad for at hører,” sagde han charmende, og stadig lidt drillende. Hvis han skulle være casanova, kunne han ligeså godt starte nu med det synes han selv. Han lagde sin hånd helt over hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 4:46 pm

Tes lo kort over ham da hun ikke unne lade vær. "Det var da rart. Fortæl mig hvad du tænker på. Jeg vil gerne vide hvad der foregår i dit hovede lige nu." Hun talte blidt og roligt, og med et smil om munden. Hun var glad for at det var netop en som ham hun havde mødt i nat. Hun så ned på deres hænder da hun mærkede hans helt over hendes, og smilte endnu mere. Hun kunne mærke at jo tættere de kom på hinanden, jo mere kunne hun li ham. For hver gang hun trak vejret og hans duft kom med ind, blev hun mere tryg ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 4:53 pm

John smilte af hende, da hun lo af ham. Han kunne godt forstå at hun grinte af ham. Hans smil blev bare større på hans læber. ”Ja, ikke?” sagde han i en let tone med et lille grin. ”Hmm, det var et meget godt spørgsmål Tes,” sagde han smilende. Han vidste jo ikke helt hvad han skulle svar, han ville jo ikke sige noget dumt til ham. Han kiggede op hende. ”Det ved jeg ikke helt, lidt af hver?” sagde han, men fik det mere til at lige et spørgsmål, meste til sig selv. Han snusede stille til aften luften, han fik fange i hendes duft i luften. Han blev mere og mere rolig ved hende. Og kunne godt li hende nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 4:59 pm

Hun lo blidt igen og så ind i hans øjne. "Og hvad er lidt af hvert så? Jagt? Mennesker? Ulve?" spurgte hun smilende. Hun ville gerne høre hvad han tænkte, finde ud af hvordan han havde det med hende før hun gjorde noget som helst. Hun blinkede et par gange med hendes klare mørke øjne, mest af vane. På en måde havde hun lyst til at blive hos ham for evigt,´men også lyst til at forsvinde, da han gjorde hende forlegen, fordi han fik hende til at føle sig speciel og betydningsfuld
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 5:05 pm

Han kløede sig lidt i nakken, på en forlegen måde. Han smilte dog stort til hende. Lidt af hver var jo hende og lidt mere hende. ”Nej, ikke ligefrem ulve, eller menneske, og hellere ikke jagt,” sagde han smilende med et let undertone. Han prøvede at vinke ikke så forlegen som han var. ”Lidt af hver, er nu mere dig Tes,” sagde han smilende, med et lidt charmende undertone. Han var jo casanova. Han kiggede kort deres hænder, hans lå på hendes. Han løftede hendes hånd blidt op . Hvis han kunne ha rødmet havde han sikkert gjort det nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 5:17 pm

Tes var glad for at hun ikke var menneske da hun ellers ville være helt rød i hovedet. Hun smilte genert til ham da det var noget hun ikke havde forventet at høre. "Det var meget sødt sagt. Hvad tænker du så om mig?" Spurgte hun nysgerrigt og forlegent. Da hun mærkede deres hænder blive løftet op lod hun forsigtigt hendes fingre glide ind mellem hans, både fordi hun følte sig tryg ved det, men også fordi hun virkelig havde lyst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 5:21 pm

John kiggede på hende med et stort smil hans over hans læber. Han var dog lidt nervøs nu, noget han ikke plejede at være, når han var sammen med nogle. Det var lige meget om det var piger eller drenge. Men Tes var noget helt andet, og det vidste han nu. ”Det er så et andet godt spørgsmål, som jeg ikke er sikkert på om jeg kan svar,” sagde han smilende, men stadig lidt drillende. Han smilte skrævet til hende, han var helt klar genert, men han vist det bare ikke rigtig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 5:33 pm

Tes smilte til ham med et glad smil. "Så behøver du heller ikke svare på det" Sagde hun roligt. Hendes smil nåede endnu engang hendes øjne, hvilket John burde kunne se. Tes rykkede igen tættere på John så der nu var meget lidt afstand mellem dem. Hans duft var tydeligere for Tes nu, hvilket bare gjorde hende mere glad, og langt mere tryg. "Ved du hvad? Jeg tror jeg kan li dig" Sagde hun smilende, en smule drillende for ikke at blive for seriøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 5:39 pm

Han smilte stort og glad til hende. Han ville godt svar hende på hendes spørgsmål, men det ville bare for plingt at gøre. Han rystede stille på hovedet meste over sin nye flovhed, han kunne ikke rigtig li at være flov, men på en måde var det dejligt, når det handlede om hende og han selv. Han smilte til hende. Han elskede at se hendes smil når det nåede hendes smukke øjnene. ”Det er vist ikke så dårligt,” sagde han smilende med et let undertone. ”Fordi jeg tror nu også at jeg kan li dig Tes,” sagde han smilende, det var helt sandt. Han kunne ikke lige finde sin drillende tone der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 6:04 pm

Tes smilte genert til John. "Det.. det er da.. fnatastidk". Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere på alt det her. Hun så ind i John's øjne som om hun kunne finde svar på hvad der nu skulle ske med dem der. Vinden tog igen fat i hendes hår og lod det danse om hendes blege og spinkle ansigt. Hun bed sig en smule genert i læben da alt det her var nyt og uvant for hende. Tes gav Johns hånd et blidt klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 6:10 pm

John smilte til hende, hans smil var kærligt, men genertheden lå stadig hen over hans læber på samme tid. "Du har vist helt ret fantastisk," sagde han smilende og med et let og kærlug undertone. Det her var helt ny for ham. han havde aldrig været/ haft en elsker før. Han kiggede smilende ind i øjnene på hende. Han tog hendes anden hånd i sit. Han snusede i luften, og smil mere. Han elskede hendes duft, en var så sød og dejlig. Han lukkede stille nydende øjnene og snusede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 7:59 pm

Tes smilte genert selvom John lukkede øjnene. Hun ahvde aldrig prøvet nogen lignene med nogen før. På island havde der ikke været så mange Vampyr-hanner, og ingen af dem havde været halvt så søde som John. Hun tog en dyb indånding for at få hans duft ind i kroppen. Det varmede hende, og fik hende igen til at føle sig tryg og beskyttet. Hun iagtog hans ansigt, og blev mere og mere vild med ham for hver detalje hun opdagede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:45 pm

John smilte glad og genert til hende, da han åbnede øjnene. Han kiggede på hende med et smil hen over læber. Han blev gladere og gladere bare ved at se på hende. Han snusede i luften, hendes duft kom som noget fa det første. Han kom i tanke om London, han smilte stille, mens han kiggede på hende. ”Hvor lang tid har du så boet i Forks?” spurgte han smilende med en let undertone. Han ville vide lidt om hende, så de kunne jo lige godt bare starte med det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:56 pm

" Et par dage. Jeg er næsten lige flyttet hetil fra Island. Og dig, Casanova?" spurgte Tessie drillende. Hun sad så tæt på ham nu at hvis de havde været mennesker, ville de kunne mærke hinandens kropsvarme. Hun følte sig tryg endnu engang, og viste at det her var rigtigt. Hun smilte til ham med set smil der nåede øjnene. Hans duft nærmest fortryllede hende og fik hende til at føle sig mere tiltrukket. Hun havde aldrig mødt en vampyr hun havde så stærkt et bånd til efter så kort tid, en hun ville overlade hendes livs sikkerhed til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 10:01 pm

Han nikkede stille til hendes svar. Et par dage, han havde selv været her i en uge eller lidt under. ”Wow, det er langt væk her fra,” sagde han smilende. ”Island,” mumlede han stille for sig selv. Et land han ikke havde været på endnu. Men hvem vidste om han kom der over. ”Omkring en uge,” sagde han smilende, med et lidt drillende undertone. Han ville nok komme til at tag Casanova som et kælenavn når de var alene. Han smilte mere ved den tanke. ”Og jeg kom fra England,” sagde han med et smil hen over læber. Han flettede lidt mere sine finger ind i hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 10:14 pm

Hun smilte over ham, hans ord, hans duft, hans smil. "England? Der har jeg ikke været. Jeg er født på Island, så der har jeg været. En kort periode af mit liv var jeg i sverige, men tog tilbage til Island. Jeg flyttede hertil fordi en af mine veninder bor her" svarede hun ham. Hun så på deres hænder og deres sammenflettede fingre. Det føltes godt, fordi det føltes rigtigt. Hun så ind i hans øjne med et smil der var roligt og kærligt på samme tid. Hun var sikker på at hun aldrig ville glemme den her aften sammen med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 10:20 pm

Han kiggede på hende, hans blik var mere drømmende nu. Han lyttede til hvad hun fortalte, mens han kigge på hende med et smil hen over læberne, som var glad og sødt, men stadig lidt kærlig. ”Ja, jeg boede i England det meste at mit liv, eller mit menneske liv, så flyttede jeg Canada da jeg var vampyr. Efter nogle år flyttede jeg så tilbage til England, jeg flyttede jo bare by derover, indtil at jeg kom her til,” sagde han smilende. Han kiggede på hende. ”Hmm.. Det lyder godt der hvor du har været søde,” sagde han smilende, med en let undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 10:34 pm

Tes smilte over ham. Hun lagde hovedet let på skrå og så på John. Smilet der nåede hendes øjne pyntede igen på hendes ansigt. Hans duft var tydeligere nu hvor de sad så tæt, hvilket gjorde hende afslappet. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige eller gøre, der var så mange ting der kørte rundt i hovedet på hende. "Island var skønt. Hvordan var Canada?" Spurgte hun, både af interesse men også for at bryde tavsheden. Hun ville gerne tættere på ham, men hvordan?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 10:42 pm

John smilte roligt og afslappet til hende, hun gjorde ham mere afslappet. ”Island lyder også skøn. Men Canada er noget helt andet, det er jeg sikkert. Det er lidt for sol, efter min mening. Og de steder jeg var, det var for åben, så ikke så godt jagt muligheder, men det var ellers fint. Jeg tror ikke at jeg nogensinde læste så meget på 5 år,” sagde han smilende med et let suk. Han huskede sol lidt for godt, det var jo kun om vinter at det var noget værd, også ikke helt. For så var alle ind og ikke ude, selv dyr var ind. Han trak hendes smilende lidt tættere på sig, hans smil var lidt drillende i det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aften luft? xD Empty
IndlægEmne: Sv: Aften luft? xD   Aften luft? xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aften luft? xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Dejlig frisk luft ...
» Aften..
» aften (:
» Aften!
» Aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: