Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Empty
IndlægEmne: Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas.   Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Icon_minitimeTors Sep 02, 2010 6:44 pm

T: Irl.
S: I byen.
V: Overskyet. Voldsomt regnvejr og storm.
O: Daniella der går alene igennem stormen.
Å: Efterår.
D: 2 september.


Regnen styrtede ned i store stænger. Alle mennesker havde søgt ly i deres huse. I tv'et havde de advaret mod at gå ud, da det muligvis ville trække op til storm. Og de fik ret. Det var virkelig voldsomt. Skyerne var i udbrud! Vinden var hård og kold, præcist som vampyren der kom gående ned gennem byens lange gade. Hendes våde hår klistrede mod ansigtet, og halsen, og lagde sig som en tung byrde på hendes skuldre. Tidligere på dagen havde hun lagt make up, og sat sit hår, nu var hendes hår bare vådt og ulet, hendes make up faldet ned, og lagde sig i uhyggelige folder i skyggerne. Hun havde iført sig en nathimmel-farvet kjole, der var nedringet ved hendes utroligt faste bryster, og flænset i bunden. Rester af menneske blod, hang på kjolens stropper. Det havde været en al for hurtig uge syntes Daniella. Der var så meget at tænke på. Claires tilbud, hendes kæreste Bill, hendes eget temperament der havde slået meget til på det eneste, og mødet med sin gamle veninde. En såkaldt varulv. Hun væmmedes ved tanken om ulve, og besluttede sig for at tage et puste øjeblik. Og slappe af, uden at hendes tanker forvirrede hende og fik hende til at blive ved med at gå. Med hurtige, lange, skridt begyndte hun at gå mod det nærmeste hus. Langs den ene mur stod der en masse skraldespande som hun hoppede op på, inden hun fik svinget sig elegant op på taget. Et smil formede sig på hendes læber da hun kiggede ud over byen fra huset. Byen var utroligt smuk. Hun ville ønske at hendes kæreste kunne være der i det øjeblik, så de kunne nyde stormen sammen. Hun kneb øjnene en smule i, og tog en dyb indåndig. Åh nej. Ikke nu igen. Lorte hvalpe.
Tilbage til toppen Go down
Ezra
Bruger
Ezra


Erfaring : 24
Respekt : 0
Antal indlæg : 22

Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas.   Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Icon_minitimeTors Sep 02, 2010 7:12 pm

Vinden som stod i hans hår, den blæste som fik hans hår til at det var meget længere end det virkelig var. Sargas kom frem fra det fjerne, han havde drejet ud af en lille gyde som lugtede af fisk af en eller anden grund. Hans tøj som stadig ikke var ødelagte men kun slidte. Den sorte t-shirt og de normale cowboys shorts som han næsten altid havde på. Lidt efter lidt kunne Sargas mærke en bestemt lugt.. en igle.. *Hvorfor lige nu? En alfa end da..* tænkte sargas med en undren på hans ansigt. Han var virkelig ligeglad med blodsugeren han havde faktisk bare tænkt sig at følge gaden, selvom der var en mage alfa vampyr.
Sargas øjne kiggede frem han kunne se en person i det fjerne? Det var sikkert vampyren, han træk på skuldrende og prøvede at helt lade som ingenting med den vampyr men det var svært.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas.   Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Icon_minitimeTors Sep 02, 2010 7:41 pm

Den lugt var dog godt nok forfærdelig. Man kunne ikke engang være bekendt at kalde det en lugt. Det var den værste stank der nogensinde havde eksisteret. Hendes næsebor brændte, og en snerren flød over hendes læber. Hvorfor skulle den dumme hvalp også dukke op midt i det hele!? hun kunne bare ikke gå ét sted hen uden at være omringet af de bæster. Og så det værste af det hele. Det var så skønt med denne storm, og så kommer den pelsklump bare og ødelægger alt det smukke! De ulve kunne virkelig gøre hende i dårligt humør. Bare ved at være til stede.. Nå nu var hendes humør alligevel ødelagt. "Hey, gulvtæppe. Hvad lokker en så sød vovse som dig ud i dette vejr?" råbte hun med en stemme der var hård af foragt. Man kunne høre hvordan hun foragtede den art. Der var i virkeligheden ikke noget galt med varulvenes personligheder, men bare det at de var varulve gjorde at hun ikke kunne fordrage dem. Det var synd. Hun havde jo selv haft en masse varulve venner da hun var menneske.
Tilbage til toppen Go down
Ezra
Bruger
Ezra


Erfaring : 24
Respekt : 0
Antal indlæg : 22

Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas.   Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Icon_minitimeTors Sep 02, 2010 9:03 pm

Sargas hævede det ene øjenbryn da denne vampyr råbte af ham uden en gyldig grund? Denne vampyr var enten dum eller bare generelt en tosse?
Sargas smilte skævt til hende med det hævet øjenbryn. Han trådte frem så han stod lige over hende, han prøvede at nå hendes øjne med hans øjne "Lille igle jeg har desværre ikke tid til dig? Og selv hvis jeg havde ville du ikke være her nu"sagde han med et selvtilfreds smil på læben, selv hans øjne blev lidt mere glade. Han gik lidt tættere ind på hende "Ved du hvorfor en køn pige som dig er blevet et monster? Men desuden vil jeg ikke kæmpe, jeg vil gerne havde en ende på mit liv som varulv så hvis du vil være så venlig at flytte dig så jeg kan Komme videre og komme lidt væk fra forks? Min lille kolde ven?!" sagde han og blinkede med det ene øjne.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas.   Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Icon_minitimeFre Sep 03, 2010 3:33 pm

Hun skævede ned fra sin plads på taget ned på den lille ulv. Hvor vovede den at kalde hende 'Lille igle'?'. Hvor dum var denne varulv lige? vidste den ikke at hun faktisk var alfa, og kunne dræbe ham så nemt som at vælte et træ? En hvæsen plantede sig i hendes bryst og hun lod en snerren komme over hendes læber. "Hvad mener du hvalp?" spurgte hun isende, inden hun svarede på hans næste spørgsmål. "I mit tilfælde blev jeg forvandlet af min bedste veninde. Har du brug for mere info omkring min foretid, pelsfrakke?" spurgte hun irritabelt. "Hvorfor skulle jeg flytte mig? jeg sidder lige så rart. Der er desuden frit plads til at gå. Men når du nu vil dø, såeh.." sagde hun roligt og hoppede ned på den kolde våde jord fra 2 meters højde. Hun landede yndefuldt på sine smukke ben.. Hun greb fat i varulvens trøje og kastede ham fra sig, så han slyngede hen langs jorden. "Så vil jeg gerne hjælpe dig på vej, hvalp." fortsatte hun sine ord og smilede hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas.   Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en dag uden ende. Og nu også... - Sargas.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» må man også reklamere?
» Tænker en masse tanker, er de nu også værd at tænke på
» Gymnastik - lær om din krop, og åbenbart også om dine fejl -.-
» The city will drown in blood, once again //til Claire, men andre må vel også gerne joine? ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: