Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Well ^^ Why not?(Alexander=privat)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 11:06 pm

Tiden ** Irl

Stedet ** Skoven og nær byen Forks

Omgivelserne ** træer, og fugle?, lyde og buske..

Vejret ** Trist, gråt, Regn


Vejret var uanmindeligt deprimerende, stedet var varmt og fugtigt, jorden mudret og svampet, regnen lun men forfriskende, og myggene var på rov efter blod de kunne suge!.
natsumeri mærkede hvordan de sværmede efter hende, som var de blot skabt for netop at gå efter kun hende??. Hun viftede med armene og klaskede nogen væk fra sine bare lår, efter som hendes beklædning var hvide shorts en stram sort trøje der gik ned over shortsene og stoppede inden de forsvandt helt. Hendes sko var blot almindelige grå converse og hendes armbånd var et smukt hvidt et med hvide runde kugler der så perle agtige ud?, det platin blonde hår flagrede blidt efter hende mens hun forsvandt fra den markerede sti og det mudret jord, og gik nu på de ødelagte faldne grene og blade på skovens bund. Hun smilede og så op mod himlen med hånden foran panden"Nøøj??, så det stoppet med at regne endelig!" hun grinte og gik videre ind i skoven det var sent og uhyggeligt men havde dog en charme over sig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 1:11 pm

Alexander løb så hurtigt han kunne gennem den, kolde mørke skov. var på jagt - for en gangs skyld ikke på mennesker. Nu hvor Emily var kommet tilbage til ham måtte han vænne sig til tofu. Denne gang var det et gigantisk vildsvin, og han morede sig egentlig ligeså meget med at prøve og fange den, som han glædede sig til at sætte tænderne i den. Det var det sjove med dyr, de var bedre til at flygte. Måske smagte mennesker fantastisk, men de løb ikke nær så stærkt. Han havde ladet den få et forspring, men indså at han måtte til at fange den inden den kom for langt ind imod byen. Han indhentede den med lethed, og satte tænderne i den. Da han havde suget lidt af den slog det ned i ham. Der lugtede af menneske blod!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeFre Jul 23, 2010 1:23 pm

Natsumeri gik stille gennem den blad fyldte skov, hun så stille rundt om sig og bed sig let i underlæben i det hun mærkede et vis ubehag.. hun havde gået det meste af natten alene, men der var dog stadig overskyet. hun hørte et vildsvin råbe på hjælp eller nærmere skrige*Hvad var det?* hun løb mod lyden selv om det ville være risikabelt og listede stille hen bagved et træ på stor afstand, hun lod sine lange smukke smalle finger berør træets bark, mens hendes grønlige dyriske øjne så mod manden der sugede! af vildsvinet. hun trådte få skridt tilbage og tænkte*Nej... hvad er han* hun satte sit blonde hår op i en hestehale dog med pandehåret nede og så temmelig skræmt ud. *Skal jeg flygte!?* hun begyndte at vende ryggen til ham og satte i løb og håbede han ikke hørte hende...

Hjertet hamrede som var hendes brystkasse ved at sprække.
Hendes fornuft sagde hun skulle flygte!... hendes fare signaler var oppe..
*Hvad er han for et uhyre!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 2:01 pm

Alexander blev grebet af trængen til at jagte den unge kvinde, da det slog ned i ham at han lige havde afsløret vampyrenes hemmelighed. På en eller anden måde påvirkede det ham nok til, at glemme sin tørst et øjeblik. En stemme i hans hoved mindede ham om, at hvis han bare dræbte hende ville det jo ikke gøre noget. HAn rystede på hovedet og mindede sig selv om at der måtte være en lettere - eller i hvert fald mere civiliceret måde - at løse det på.
Han skyndte sig at løbe efter pigen i menneske-tempo mens han tog sin skjorte af og tørrede det værste blod væk fra munden med det. Så kylede han det op i et træ. "Vent!" råbte han til pigen og håbede hun ikke havde set godt nok efter til at vide at han før havde trøje på. Han lod sit lyse hår falde ned i øjnene så man ikke kunne se den røde farve, da han indhentede hhende. "Vent," sagde han igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 2:09 pm

Natsumeri stoppede bart op i det hun mærkede sit hjerte banke hurtigere... hun boede ved en af disse væsner, men var han vampyr?. hun vendte sig langsomt om og betragtede ham i det hun stille strøg det platin blonde hår bagved øret, og de grønne dyriske dog rolige og venlige øjne betragtede ham i helhed og væsen.. *hvem er han og hvorfor... hvorfor sku jeg vente?* hun gik stille mod ham og så rundt og sagde"Sig mig,? havde du ikke trøje på for få sekunder siden" hun gik lidt på afstand fra ham igen dog havde han løbet i menneske tempo, men kunne man stole på ham?, kunne hun nå væk vis han virkelig var en af disse hurtige vampyr hun havde hørt om i historier selv om hun ikke kendte en skid til ægte vampyr??.. Hun så flovt ned og sagde"Så hvad laver du her ude, helt alene og hvorfor skadet du det vildsvin? det var vel et vildsvin eller en gris nærmere sagt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 9:52 pm

Alexander smilede forsigtigt uden at afsløre sine øjne under håret. "Hvad?" spurgte han og så forundret ud. Hans hud var næsten så lys som hans hvide skjorte. Hun kunne sagtens have set forkert hvis det var. Nu var det eneste problem at bortforklare det med vildsvinet. Hans super-hurtige hjerne arbejdede på højtryk, mens han forsøgte at finde en måde hvordan han fik det til at se ud som ingenting.
Han fortsatte med sit tryllenbundne smil og fortsatte så før hun lagde mærke til stilheden. "Hvad snakker du om??" spurgte han og fortsatte med at spille dum. Han havde stadig muligheden at dræbe hende, men det havde han ligepludselig ikke lyst til. Han kunne flirte overdrevent og få hende til at glemme det? Den slags var han mester i. Det var jo den måde han skaffede føden på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 9:59 pm

Natsumeri så ikke intresseret på Alexander som om at hans magiske charme ikke virkede på hende, som var hun anderledes end alle de andre tøser.. hun bed sig let i underlæben og sagde"Hmm okay Vampireboy" hun grinte og smilede kært i det hun stille vendte ryggen til Alexander og sagde"Så du så ikke det store vildsvin som du var bøjet over som var stort og blødte fra der hvor du var" hun smilede lidt og sagde"Ligesosm en vampyr ville ha gjordt, en vampyr der ikke drikker menneske blod" hun roede sig let i håret og sagde"årh eller os er det blot mig der så forkert og der intet vildsvin var og jeg blot hallusinere og at historierne om vampyr fra min barndom blot kommer lidt frem når jeg ser en fyr bøjet over et vildsvin er skriger og bløder" hendes tunge berørte hendes læber i mens hun stille gik væk fra Alexander mens hendes hjerte hamrede der ud af... hun tænkte at vis hun nået ud til skov stien ville hun hurtigt finde tilbage til byen og være i sikkerhed? måske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 10:12 pm

Et chok gippede igennem Alexander da han hørte hvad hun sagde. Hun kendte til vampyre? På den anden side; Det burde de fleste mennesker jo vide, nu hvor Forks var så boomet med vampyre, som alle sammen gik rundt og afslørede hemmeligheden. Det var utroligt at volturrien ikke havde sat ind endnu.
Han kunne stadig høre hvor højt og hurtigt hendes hjerte slog, og det fik den konstante brænden i hans hals til at blusse maksimalt op. Han prøvede at synke for at få det til at gå væk, selvom han godt vidste det ikke ville virke. Han vædede sine læber med spidsen af tungen og besluttede sig for at gøre noget dumt.
"Jeg hedder Alexander!" sagde han med en glad stemme da han med lynets hast var oppe foran hende og gik tættere på hende, med højre hånd rakt frem mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 10:20 pm

Natsumeri gik ned i knæ og sad blot der og så chokeret på ham i det hun begyndte at grine kært, mens hun bed sig let i underlæben og fik armene mod jorden blidt, og mærkede bladene mellem de smalle smukke finger med de glas agtige negle og fik sig endelig rejst op og sagde"årh hej" hun rejste sig op og tørte blidt hånden tør igen og gav ham den og sagde"mit navn er Natsumeri" hun smilede sødt og sagde"Så? har jeg ret.... er du en vampyr" hun kendte kun vampyr fordi hun faktisk boede med en, hvilket jo var utrolig ? mærkeligt hun lige havde ramt hans hus som et offer for sin kriminelle linje job og så endda endt med at lægge i hans seng smidt af ham og så få stjålet sit aller første kys og så ende med at flytte ind ved ham som veninde... hun betragtede Alexander og sagde"tænkte nok du var vampyr"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 10:30 pm

Alexander grinede kort over Natsumeri's reaktion. Han nikkede da han havde rystet hendes hånd. "It's tha look," sagde han og antog en tøset posering. Han grinede af sig selv og trådte endnu et skridt tættere på. Den brændende tørst i hans hals, dunkede i takt med hendes hjerte og han blottede sine skarpe tænder i et stort smil. "Hvorfra kender du så til vampyre?" spurgte han og gik stadig nærmere. Et par kolde dråber regn sivede ned gennem træernes blade og ramte hans skulder, men han skænkede dem ikke en tanke. Han så meget intenst på hende med sine blodrøde øjne og løftede øjenbrynene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 10:34 pm

Natsumeri smilede og sagde"haha ja det er det vel for det meste, dog er der os albinoer der ikke er vampyr så man ved dog aldrig" hun sagde ikke sku, hun var meget den der, uskyldige pige dog med et kant af badgirl. hun betragtede Alexander og så han nærmede sig temmelig meget og fik få skridt bagud varsomt, dog med blikket stift mod ham for at holde øje med hans bevægelser og sagde"øhm? hvor ved ved det fra... ja se det er min hemmelighed fordi at jeg lovede personen at holde tæt dog kan jeg sige det en jeg bor ved faktisk, altså en ven og sambo jo??" hun grinte og sagde"han er nemlig vampyr og sådan" hun roede sig let i håret og så rundt og gik lidt uden om Alexander og gik videre mod skovstien og så mod ham og sagde"vi kan gå og snakke" hun var på vej mod stien...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 10:42 pm

"Hmmm..." Alexander nikkede da hun snakkede om sin sambo. Han blokkerede vejen for hende en gang til og trådte endnu et par skridt hen imod hende. "Vi kunne også bare snakke her?" sagde han og kiggede på hende med charmerende smil.
Han vidste endnu ikke hvad han havde bestemt sig for at gøre, men tørsten i hans hals var hvad der snakkede, og bevægede sig for ham. Hans jagtinstinkt var allerede sat ind, og han vidste at hvis hun løb ville han løbe efter hende. Han ville ikke længere kunne styre det.
Nu arbejdede han kun efter sin rutine og trådte så tæt på hende, at han nærmest kunne mærke vibrationerne fra hendes hjerte. Han spændte alle muskler og koncentrerede sig for ikke at gøre noget dumt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 10:49 pm

Natsumeri kiggede på ham da han trådte foran hende pludselig, hendes instinkter blev sat til, fare signaler var klar og hun vidste at han ikke ville lade hende gå nu, ikke gå mod frelsen, der nu var stien der var som et hus... hun betragtede ham og bed sig let i underlæben i det hun trådte få skridt bagud og tænkte*vis nogen skal bide mig så skal det være Nathan.... det skal det være jeg tør ikke lade andre, jeg vil ikke bides...* hun så rundt efter noget angående som et våben.. hun betragtede Alexander og sagde"øhm.... jeg syntes nu det bedre vis vi finder en ØHM!? Cafe??? hva siger du til det, en dejlig cafe midt i Forks og ude fra denne væmmelige skov der er så mørk og uuuh jeg kan høre folk!.." hun smilede og gik forbi hurtigt forbi(vender sig om så hun har ryggen til Alexander og drejede og er bagved ham nu).. og kiggede mod stien hun kunne se og råbte"Hejsaaa!!" der var to ude og løbe, to unge kvinder nær 24 år.. hun smilede og gik mod dem.. de havde set hende og vinkede glad.*bare han ikke gør noget nu...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 10:31 pm

Alexander rystede på hovedet. Hvad havde han gang i?! Han jagtede jo lige netop dyr (for en gangs skyld, og kun for Emilys skyld)! Han var glad for at Natsumeris paniske anfald havde stoppet ham. Han bakkede langsomt baglæns og han satte i løb, hoppede op af det nærmeste træ, og fortsatte fra trætop til trætop. Han fandt stedet med sin skjorte. Den skulle bare renses og så kunne den bruges igen. I forhold til at han var en vampyr, var han ikke ligeså rig som de andre blodsugere.
Han fandt sit vildsvin og sugede hurtigt resten af blodet ud af den. Den rare varme fornemmelse af væske der strømmede ned gennem hans hals var så beroligende at han tillod sig selv at slappe af. Han tænkte lidt over hvad han nu skulle gøre. Han havde ikke noget hjem lige fortiden og vidste ikke hvad han skulle gøre. Han kunne jo selvfølgelig tage hjem til Emily, men hvordan kunne han bortforklare blodet, uden at afsløre sit 'begær' efter Nat? Emily var jo den eneste der kunne se igennem hans løgne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 10:51 pm

Natsumeri så på Alex og bed sig let i underlæben i det hun stille så på folkene og løb der hen til dem og snakkede med dem i et stykke tid, i det de forsvandt.. vendte hun sig langsomt om. Hendes hår flagrede blidt om på skuldrene af hende og hendes blanke grønlige øjne spejdede over skovens lettere bløde bund, og opdagede at Alex ikke var til at se i nærheden...*han var så tæt på mig og pludselig er han væk...* hun tog sig til hjertet langsomt og stod blot og prøvede at få vejret igen, og nedsætte hjerte rytmen der så langsomt var begyndt at banke hurtigere*hvor er han...?* hun så rundt og begyndte at gå mod stien igen og skyndte sig at følge stien ud til vejen og slappede af, dog var der endnu en skov overfor hende men hun valgte at følge den lage vej. Med vejen gik hun, og mærkede den rolige vind i sin trøje og bed sig let i et af sine ærmer, og mærkede hvordan hendes mave stille rumlede"århhhh jeg vidste jeg ikke skulle ha sprunget maden over" hun begyndte så småt at sætte farten op, og begyndte at jogge som så gik over i et hurtigere løb mens hendes hjerte pumpede hurtigere nu og hun mærkede sommerbrisen i håret og mod de bare lår, der ikke var dækket kun halvt for vinden, på grund af de stramme dog ikke for stramme shorts.. Hun så rundt og smilede i det hun så en Cafe lægge smukt et åbent sted blandt skoven ud til vejen og gik der ind.. hun skubbede døren til side og så rundt, i det hun strøg nogen platin blonde smukke lokker til side og så ned mod en bås helt forneden og satte sig der ned og trak vejret dybt og lettere ureglmæssigt. Hun tog sig til brystet(i midten ikke brysterne) og så rundt og bestilte en kande is vand og kiggede blot ud af vinduet... mørket var stadig fremme og vejret trak op til regn.. Senere begyndte det at dryppe blot få minutter fra da Natsumeri kom ind af døren..*Great... endnu mere regn*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 11:35 pm

Alexander løb igennem skoven og søgte efter sin sportstakse. Det var som om at regnen gjorde ham klarere selvom det sikkert bare var indbildning. Da han fandt sin taske, trak han i en ny T-shirt og pakkede det blodstænkte skjorte ned. Han besluttede sig for at han skyldte Natsumeri en undskyldning. Nu var problemet bare at finde hende. Han brugte sin næse og fulgte sin egen duft tilbage til hvor han havde efterladt hende. Han kunne lugte hvilken retning hun var gået i. Eller rettere sagt løbet i. Han kunne lugte at hendes duft var svagere og mere luftig. Han løb i samme tempo som hun havde gjort og så snart caféen. Han trådte og rystede med det ultra-blonde hår for at få den klaskede våde fornemmelse væk. Han så sig omkring på alle de saftige - sikkert velsmagende - mennesker der kiggede forbløffet på ham. Han sørgede rettede håret så det sad ned i øjnene. Han måtte have fat i nogle flere kontaktlinser. Han smilede til de mennesker han passerede og så så menneskelig ud som han han kunne. Han fandt Natsumeri og satte sig lydløst foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 11:58 pm

Natsumeri satte glasset op til de peach farvede læber, og slikkede sig blidt over læberne efter at det dejlige isvand havde ramt hendes overlæbe og blidt havde vandet skyllet sig ned af hendes hals og hendes dyriske dog varme grønne øjne betragtede nu Alex der kom gående ind på Cafeen?.. hun så mod ham og satte glasset blidt ned, på bordet foran sig og så på ham med et lille smil*Han er tilbage?, og med en ny trøje på hihi, så skrammer han da ikke folk så meget mere...* hun betragtede hver et skridt Alex tog, og sagde meget venligt og sødt"hejsa Alex..." hun grinte og sagde"Så fandt du mig hva, ej jeg mener du forsvandt bare pludselig og nu er du her igen? og flot tshirt" hun grinte kært og sagde"Så er der noget du godt kunne tænke dig her inde altså jeg skal nok gi" et kort sekundt havde Natsumeri helt glemt at de ikke spiste normal mad, og troede lidt at alex ikke var en vampyr, hvilket han var og en temmelig farlig af slagsen?, dog skræmte han hende, men hun var skam ikke forsvarsløs, hun var en mester til at stikke af, dog havde det mislykkes et par gange, og så tæt han havde stået op af hende som havde hun kunne mærke hans ånde vis han dog havde ilt i sig... Hun smilede kært og så mod regnen og sagde"Hør alex undskyld du skulle være alene i regnen men jeg trængte virkelig til at være nær nogen og føle mig mere sikker, altså" hun hviskede nu"Blandt folk kan du jo ikke gør noget, og dit instinkt så ud til at være ved at sætte ind"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 12:17 am

Alexander sad bare smilende og lyttede mens Natsumeri snakkede. Han nikkede fraværennde et par gange. "Jeg vil gerna bare have en cocacola," sagde han så og så på hende ud under hans hår. "Hvis det ikke er til besvær?" tilføjede han med et lille grin der ville have knust enhver anden piges hjerte. Men selvfølgelig ikke en der allerede kendte til vampyre. Vampyre var ikke menneskelige nok til at være rigtigt smukke. Det var i hvert fald Alexanders mening. Han satte langsomt albuerne i bordet og støttede hagen i hænderne. "Det er okay, det med regnen," sagde han kort. Det gjorde ham overhovedet ikke noget. "Det er nærmere mig der skylder dig en undskyldning." sagde han lidt mere alvorligt og vinkede en servetrice over til sig og bestilte sin cola. Hun virkede meget glad for hans valg. Han så tilbage på Natsumeri og lagde ikke længere skjul på øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 12:27 am

Hun betragtede ham meget indgående og bed sig let i underlæben i det hun grinte og sagde"Nej det gør det skam ikke, altså!? jeg mener det ikke til besvær og sådan" hendes finger strøg blidt fingerne hen over bordpladen og mærkede dens smukke blankpoleret bordplade og smilede kært i det hun stille lod tankerne flyve over mod hvorfor Alex gik så tæt på hende???... hun så på ham igen og bevarede blikket i det hun fik et lille gys hen over ryggen og bed tænderne sammen og rejste sig langsomt op og sagde"Øhm... jeg går lige på toilet" hun gik hen til hende der stod i baren og snakkede med hende i det hun pegede på en dør ud til og viste tegn til noget bagved.. Natsumeri gik ud af døren og kastede blidt blikket mod Alex inden hun trådte ud og lod døren stille gå i og gik i regnen hen til et skur, dog ikke ødelagt men et slags halv stort hus hvor der var fyldt med døre og toiletter... hun tog en af dørene hvor der stod til kvinder og gik der ind og så sig i spejlet... hun tog sig til hovedet og tændte for vandet og lod fingerne blidt blive våde og strøg det igennem sit hår i det hun bøjede sig ned mod vasken, så hun ikke kunne se noget og lod vandet rør hendes hoved og lod sig så få rank ryg igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 5:34 pm

Alexander så efter Natsumeri da hun gik ud på toilettet. Han grinede for sig selv. Det var så sjovt at hun var helt ude af den. Troede hun, hun havde en chance for at stikke af? Det havde hun nemmelig ikke hvis han besluttede sig for at tage hende. Det var SÅ urealistisk at flygte fra en en sulten vampyr. Den henrygte servetrice kom og afleverede hans cola. Han smilede til ham og tog en stor slurk af sin læskedrik. han rynkede på næsen og forsøgte at skjule sit ubehag over den grimme smag.
Servetricen stod et øjeblik og så på ham, men gik hurtigt igen da hun forstod, at han syntes det var ubehageligt.
Han satte colaen fra sig og sad stille og roligt og ventede på Matsumeri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 5:43 pm

Natsumeri så sig i spejlet og strøg blidt håret til siden og satte det løs lidt så det lå over skuldrene og dækket hendes hals så det ikke skulle tiltrække ham, dog var hun lidt usikker på hvor vidt det ville forhindre ham vis det var??... han var den 3 vampyr der nærmest var efter hende, først Nathan så Cata en tøs??? og nu Alex... dog regnene hun ikke mere med at alex ville prøve på noget efter som han virkede rolig af natur og meget som om hun ikke intresseret ham mere, hvilket hun var glad for, fordi at Alex var som og tiltrækkende stærk kunne hun se og flot hår og høj, men hun ville ikke komme for tæt på folk og især!! IKKE VAMPYR.... og vis Alex prøvede på at bide hende ville hun skam gi igen, hun ville ikke forvandles eller ha andre tog noget af hendes blod, det var hendes og de kunne ellers tag blodposer, dog havdet hun ikke vampyr men ingen skulle tro hun var en let tøs at få?, hun var jomfru, havde kun fået et kys på de peach farvede smukke fyldige silkebløde læber, og hendes hud var nærmest uberørt og ren, som var hun det reneste væsen der aldrig var rørt på jorden.... hun gik tilbage til Alex og smilede i det hun satte sig igen og tog vand over i sit glas igen og tog blidt en tår og sagde"uuuh" hun trak vejret langsomt og hjertet hamrede hurtigere i det, det kolde vand løb ned i hendes hals... hun grinte og sagde"Så Alex??? hvad ville du egenlig??, du vel ikke en stalker af nogen form haha vel"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 6:10 pm

Alexander smilede bare til hende til at starte med. Han så ned i colaen med erynkede bryn og satte så de blege læber til glassets kant igen. Han tog endnu en tår og forsøgte denne gang at se fornøjet ud. Det lykkedes ham ret godt, men indeni havde han mest af alt lyst til at kaste det op igen. Han slikkede sig om læberne og satte glasset på bordet igen. "Jeg ville sige undskyld," sagde han. Det var svært at koncentrere sig når hun duftede så godt. Han forsøgte at drukne den brændene følelse med cola. Hvad mon der sketehvis en vampyr fik noget galt i halsen? Alexander tænkte lidt over det, men bestemte sig for at prøve det senere. "Du ved," fortsatte han med et uimodståeligt smil "For at prøve at... Æde dig!" han grinede kort over sig selv og bælledehurtigt resten af den klamme sukkerrige substans i glasset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 6:22 pm

Hun grinte og sagde"Det gør skam intet altså det er jo ikke sket og jeg tror næppe du ville ha ku gjordt det efter som jeg er temmelig god til at stikke af eller forsvare mig, dog er i stærke men i kan jo ikke blot dræbe alle mennesker om jer eller vis man gemmer sig??? så ... ooh i kan vel lugte menneskeblods lugten ikke også" hun bed sig i underlæben og tænkte sig om i det hun sagde"Okay det var godt du ikke gik hen og blev sindsyg fordi så var jeg nok aldrig kommet fri og havde fået mit første bid, men hvordan..... hvordan bliver man egenlig vampyr" hun så undrende på Alexander og slikkede sig hen af læberne og lagde penge på bordet og rejste sig i det hun sagde"vil du med alex?" hun gik udenfor og begyndte at gå så småt mod stien ved skoven for at finde hjem af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 6:37 pm

Alexander blev nærmest forvirret af den store talestrøm. Han så lidt på hende før han nikkede. "Jaer, jeg er lige bag dig!" sagde han og lod sine smilehuller titte frem i et stort smil. "Der er en slags gift der flyder rundt i kroppen på os vampyre..." startede han med at svare på hendes spørgsmål. Han smilede til servetricen der så forgabt efter ham. Alexander var lidt træt af at komme ud i regnen. Det skærpede hans sanser så meget, især hans syn, og det irriterede ham gevaldigt. Han smilede hurtigt over til Natsumeri da de begyndte at gå. Han holdt en passende afstand så hun ikke behøvede at være nervøs eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 6:42 pm

Natsumeri betragtede hvordan folk kiggede etfer ham og rystede på hovedet i det hun gik stille videre hen af vejen da de endelig var kommet væk fra de nysgerrige mennesker, hun var selv nysgerrig men altså det var ikke så meget som dem der betragtede ham der idne???... Hun så på ham og sagde"hvorfor holder du så lang afstand er det dit instinkt igen og blodlyst der fucker op?? og jeg tænkte når i har den gift er det så direkte når i bider en at det går galt og man er nød til at suge giftejn ud som var det en slange der havde bidt en eller noget i den stil eller kan man ikke få giften ud eller noget" hun rødmede let og berørte blidt hendes hår og strøg det op i hendes hestehale igen og gik nu på skovstien igen og satte sig så efter noget tid og sagde"ååårh udmattet" hun grinte og slikkede sig let om læberne og tog sin swetter af og sad der i en hvid stram top der stoppede lidt ved hofterne... hun så rundt og mærkede varmen og vandet begyndte så småt at stoppe... og månen var fremme og skindet smukt mellem bladenes små huller.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 12:39 pm

Alexander tog sig til hovedet. Hvorfor var det at den pige snakkede så meget?! Han blev nærmest småirriteret af det. Det var på den anden side meget sjovt at se. Han smilede og gik lydlst helt hen ved siden af hende. "Ej, ja og så det at alle bare ved det med vampyre? Det er så mærkeligt at der ikke er nogen der gør noget ved det. OG især at alle mennesker der vaed det enten må dø eller forvandles. Du har egentlig lidt ret i de med slanger. Dem minder vampyre meget om. Både med giften og snedigheden og alt det der. Lidt sjovt så at tænke på slangen der trickede Adam og Eva!" han snakkede uafbrudt i et meget normalt tonelege. Hans stemme var fløjelsblød og behagelig. Han snakkede hurtigt, men man kunne sagtens høre hvad han sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 6:01 pm

Natsumeri vred sin hoodie swetter der sad lettere klistret til hende normalt, og så undrende mod Alexander og trak så neutralt på skuldrene og sagde"Ja det var det vel, undtagen jeg ikke kristen så jeg tror ikke på adam og eva?" hun grinte sødt og så sig over skuldren med dette søde nuttede smil over de fersken farvede læber og sagde"Men ja? det mærkeligt men jeg har overvejet det, og ham der fortalte mig det, han kommer i problemer ikke også.." hendes stemme var lettere fortrydende over hun kendte til vampyr og ikke nok med det men hendes franske lille skolepige accent kom frem, blød, meget forførisk dog var den det over for alle selv piger eller vis hun læste op?. Hun tog sin swetter på igen og rettede den til, mens hendes tanker strøg af sted. hun ville ikke være vampyr?, hun ville blot være sig selv og ikke ende som en eller anden blodsugende vampyr, hvad så vis man havde evigt liv og ungdom, hun ville blot finde den eneste ene, og leve det liv hun nu havde med ham?. Hun rejste sig langsomt op og så på Alex og sagde"Skal vi gå videre Alex?" hun tog sig let til nakken og begyndte så småt at gå efter regnen stille var dampede af... hun så rundt mod skovbunden og sukkede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:57 am

Alexander lod hende gå lidt i forvejen med et skævt smil på læben. Han havde begge sine kolde hænder i lommerne på sine cowboy bukser og han gik ligeså stille efter hende. Det lod til at alle menneskerne hadede regnen. Alexander elskede den. Det var som om den gjorde ham helt ren og frisk, og selvom den ikke var koldere en ham, havde han den samme fornemmelse af at han fik kuldegysninger. Han smilede for sig selv, og overvejede om det var nu han skulle få en eller anden form for væske galt i halsen. Han havde stadig den klamme colasmag i munden og ville mega gerne af med den. Han var sådan lidt ligeglad med hvordan så han overvejede at gøre det med regnvand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 3:42 pm

Natsumeri så sig over skuldren da hun syntes at høre Alexander nærmest komme med noget ligende spytlyde, men da hun vendte sig elegant for at se sig over skuldren trådte hun på en halv stor gren, så hun faldt direkte ned på røven"Auff..." hun lukkede øjnene i da hun ramte jorden og bed tænderne sammen og så temmelig uskyldig ud"Auv.. det gjorde ondt" hun åbnede øjnene langsomt og vendte mod Alexander nu, i det hun betragtede alexander rødmede hun let og smilede kært"Øhm jeg er vidst temmelig klodset" Natsumeri glemte dog en ting... at se om hun havde revet sig på den halv store gren der nu på ved hendes ben... hun tog sig lidt til siden og kiggede på hånden.. noget gjorde ondt men hun håbede inderligt at der ikke var blod på hendes hånd...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 11:11 pm

Alexander så på Nat da hun faldt. Han skyndte sig hen til hende for at se om hun var kommet til skade, og for at hjælpe hende op. "Er du okay?" spurgte han med et muntert grin. "Clumsy, clums..." han stoppede brat da han lugtede blodet, og i et kort sekund så han Nat for sit indre blik. Med blod ud over det hele og hans læber til et sår i hendes nakke. Han trak sig væk fra hende. Uden at trække vejret overhovedet bakkede han langsomt væk. bare jeg ikke gør noget dumt, bare jeg ikke dræber hende!, tænkte han desperat for at komme væk fra den tiltrækkende duft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 11:20 pm

JHendes finger strøg hende hen af siden i det hun grinte let med lidt piven og smerte i stemmen og sagde"Hahaha ja klodset lille mig hva Alex....... alex??? er du okay,...."Natsumeri så på sine finger.... det var helt klart blod. hun skælvede ved blot udseendet af blod, hun hadet at se blod det var som at se et mord foran sig for hende at se så meget blod!.. hun rejste sig langsomt op og vidste ikke hvad hun skulle gøre!!???... hun så rundt desperat efter noget at dække blodet med... men tørte det så af i sin hoodie og sagde"Alex!? er du okaý skal jeg løbe eller !??? noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 11:44 pm

"Ja," sagde Alexander roligt, men bestemt. Hans indre fleksede mellem et blodtørstende monster og ham der ikke ville gøre hende noget. Han vidste at han snart ikke kunne holde til det meget længere og gik tøvende endnu et par skridt baglæns. Han ombestemte sig hurtigt og gik hen imod hende i stedet med et truende ansigtsudtryk i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 10:32 pm

Hun åndede lettet op da han sagde han var kay men hun burde ha været klogere?, hvilken vampyr er okay når der er blod i nærheden.. Natsumeri betragtede alexander som han kom nærmere og nærmere, mod hende med dette truende blik i øjnene der nærmest bad efter at få hendes blod hun bed sig let i underlæben og sagde"Alex??.... se ikke sådan på mig, du skræmmer mig" Hendes blik var rædselsslagen nu, i det hendes instinkt satte ind og nærmest fik hendes ben til at løbe. i det hun samlede en gren op og kastede mod ham men kastede os en til siden for at forvirre ham til at kunne nå at stikke af."Alex stop!.. kæmp mod det" Natsumeri så sig over skuldren i mens hun løb ned af den stejle skovsti, mens hun kunne mærke hvordan adrenalinen pumpede i hendes hjerte og rundt i kroppen, hun var hurtigere end normal, på en måde var det en fantastisk følse men på den anden side var hun skræmt og kunne ikke rigtig nyde at hun løb så stærkt at hun følte hun fløj. Hun skyndte sig at gemme sig bagved et træ efter at ha lusket sig igennem buske og sammen groede træer og satte sig på hug og tog sig for munden og prøvede at lytte efter hvor Alex mund var?....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Aug 07, 2010 1:02 pm

Alexander smilede lidt over hendes 'forvirringstrick'. Var hun virkelig så dum at hun troede det ville virke? Han grinede en kort dyb latter og løb lydløst efter hende i samme tempo. Altid 1½ meter bag hende. Han lod hende løbe fra sig ned ad bakken og grinede igen. Det her kunne jo blive sjovt! "Nattie?" kaldte han med en blød stemme. "Hvor er du?" han råbte i en syngende tone og gik langsomt efter hende. Han vidste selfølgelig godt hvor hun var, hendes blod kunne lugtes langt væk fra, og den gav ham en berusende følelse. Han gik lidt rundt omkring, bare for at gøre hende bange, og trække det ud. Hun skulle jo også have en chance for at flygte, ellers var det ikke fair. Og heller ikke nær så sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Aug 07, 2010 9:07 pm

Natsumeri sukkede dybt i det hun smadret sin hånd ind i et træ med ordene"hvor er du dum!, at komme til skade foran en vampyr og nu.. nu har jeg ikke en chance for at komme væk!, jeg SÅ DUM! ARGH" hun tog sig til hånden efter som da hun sagde, så dum, smadret hun hånden ind i træet for hårdt og det var nærmest forstuvet, eller være brækket? Den sviende smerte, det stikkende i hendes håndled, den tunge følse der nærmest lod den hænge, det var forfærdeligt!. Hun lukkede øjnene og trak vejret roligt i det hun rejste sig langsomt op og løb videre, indtil hun kunne se at skoven blot var længere og længere!. Hun løb så meget hun kunne indtil hun nærmest fløj ud af skoven, direkte ud på parkerings pladsen foran skolen!. Øjnene spejdede rundt efter et sikkert sted, *aha et vindu!* hendes dårlig hånd kunne dog bruges så, brækket var den ikke?. Hun rejste sig hurtigt op og løb mod døren og hev i den, mens hun overkom smerterne fra det skadet håndled.. Håret flagrede smukt bagefter hende, så smukt hvidt og skindende, hendes øjne glinsende og med et glimt af frygt og fryd over den dejlige stemme hun havde hørt. endelig gik døren op og hun styrtede ind af døren, løb ned til trapperne til etagen oven på og løb så der ind og gemte sig inde i et klasse værelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeLør Aug 07, 2010 10:09 pm

Alexander lod hende løbe alt hvad hun ville, men holdt sig altid lydløst få meter bag hende. Havde han overhovedet lyst til at dræbe hende?
Han tænkte over det mens han fulgte hende ud af skoven. Da han nåede til skoolen gad han ikke mere. Ikke når der var den mindste risiko for at nogen så det. Han sukkede og vendte om. På vej væk igen. Øv, han var ellers sulten. Mens han gik med hænderne i lommen begyndte han stille at nynne for sig selv. Der var hun heldig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitimeSøn Aug 08, 2010 9:13 pm

Natsumeri så ud af vinduet og tog nødudgangen ud der fra.. hun sukkede stille og strøg håret bagud i det hun pustede stille ud"godt han ikke fik mig men.... men legede han blot med mig?" hun tænkte sig lidt over, fordi vampyr var så meget mere overlegen end hende. Hun bed sig let i underlæben og begyndte at gå ind mod byen langs vejkanten i det hun kom til byen så hun lidt rundt og gik mod det lokale hospital. hun kom der op og en kvinde så på hendes rift langs hoften og forbandte det og tog noget slags hvidt plaster over inden. hun trak sin hvide top over igen og gik ud der fra og bed sig i underlæben"Auv.... det gør så ondt" Natsumeri stoppede få meter efter og satte sig på en bænk med sin jakke over sig og så lidt rundt... der var ingen regn og vejret var klaret op og solen var lidt fremme.*Alex... gad vide hvad han laver nu?*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Well ^^ Why not?(Alexander=privat)   Well ^^ Why not?(Alexander=privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well ^^ Why not?(Alexander=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alone- Vincent=privat
» Ny på skolen-Night= Privat
» Vampyr + Varulv = Problemer /Jamilah - Privat/
» Fed dag at komme til Forks i (Silver=privat)
» The Bloody Decision(Nathan=privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: