Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 The Bloody Decision(Nathan=privat)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 11:32 pm

Tiden ** 19:32

Omgivelserne ** Menneskerne går for sig selv på fortogene

Vejrets helved ** Regn og blid torden

Sted ** Gaderne i Seattle og vejen mod Nathans hjem

Dato ** irl


Natsumeri vågnede stille og så omkring, hun havde overnat på et hotel denne nat. *Besyndeligt? jeg syntes ellers... ååårh når ja jeg valgte at sove lidt for at ha kræfter og nu har jeg sovet over mig*. Natsumeri tog blidt fat i den hvide lagnede dyne og trak den til siden, i det hun lod bene blidt dumpe ned mod jorden fra siden af sengen, og mærkede det blanke trægulv.. Hun så rundt og tog hendes kort hvor der stod bartender på, og sukkede lidt. Hun betragtede det, i mange minutter"Bartender.. men til hvad nytte vis jeg blot roder mig ud i problemer" hun rejste sig langsomt op ved at skubbe med armene blidt mod den lettere hårde madrass og så mod vinduet og gik der hen, der var et langt vindu der var som en væg ud til Byen. hun så ned mod bilerne og menneskene og sukkede"Hvorfor gik jeg i seng her... måse tænker han på mig eller os er jeg blot endnu et menneske for ham" hun tog blidt kortet om halsen og tog bukserne på mens hun sad i sengen som hun var dumpet ned i igen. Hendes top kom os på hvid var den og stram.. hendes sorte smalle figursyet jakke kom os på. hun så rundt og rejste sig efter at ha fået nogen sko på og gik mod døren og lukkede efter sig og gik neden under og ud i regnen blandt de andre mennesker.. hun så rundt*dette er min verden, men en ny verden har åbnet sig, en med vampyr... og jeg står mellem menneskenes verden og deres, Catalin sagde at det ville skade Nathan vis de fandt ud af det... at det var ulovligt men jeg har ikke røbet hans navn til nogen... måske burde jeg lade ham bide mig, blot for hans sikkerhed... hellere bides af en man er forelsket i så dybt end bides af nogen andre som blot intet betyder og så ha et bånd med dem,...* hun sukkede mens regnen farvede det smukke platin blonde hår lettere gyldenblonde... hvilken vej var rigtig, hvilken beslutning skulle hun tag?.... hun var på vej mod Nathan og hendes nuværende nye hjem, på vej efter en lang dags natte arbejde på the club...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 12:18 am

Nathan lå på sin seng imens at han kiggede ned i dynen, da han lå på maven og tænkte over alle de ting som lige var sket for ham, han kunne ikke fatte det.. han var virkelig faldet for et menneske, men han kunne ikke få det til at hænge sammen, overhovedet ikke, da en vampyr ikke kunne være sammen med et menneske... han vidste dog ikke om hun følte det samme for ham endnu.. det var lidt af en gåde for ham, et suk undslap fra hans strube imens at han førte sin hovedpude til knap under ham til så han kunne smide sit hoved ned på den, hvilket han gjorde, *Hvorfor skal det være så svært når man bliver forelsket* tænkte han letter irriteret og bed sig hårdt i læben, imens at han også var blevet en smule bange eller mere nervøs over at hun vidste hvad han var, fordi mennesker måtte ikke vide at vampyrer fandtes, han kunne få store problemer!.. Meget store problemer! Hvis han ikke måtte bide hende på et tidspunkt.. men han måtte da bare se hvordan det hele ville gå.. med tiden. Han var bare iført hotpans og en sort hvid T-shirt, som om at han var på vej igen, selvom han ikke kunne sove, men det var bare afslapnings tøj for ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 12:36 am

Den grå jakke var tæt om Natsumeris krop og hendes fodtrin var små, hun gik bedrøvet og anede ikke hvad hun skulle gør?... elskede hun Nathan?, hun var ihvertfald forelsket hvilket man os kunne kalde for elske og så igen, hvad vis alt forandrede sig når hun blev vampyr, hvad nu vis catalin havde ret og hun ikke kunne lade det gå på mere, og var nød til at blive forvandlet... Men hun ville ikke være en vanpyr!, hun ville ikke leve evigt, hun havde det fint nok med blot at være... menneske?. Hun sukkede dybt og stoppede få meter fra Nathans hus og betragtede det fra afstan,*måske burde jeg flytte? for ikke at vække opmærksomhed, fordi, ellers hvordan skulle jeg nogen sinde kunne spørge ham om han vil forvandle mig og selv når jeg ikke vil, jeg vil ikke misbruge hans evne jeg vil ikke misbruge hans tillid, jeg vil ikke være vampyr blot fordi en regl siger det, vis jeg skulle være vampyr skulle det være for at tilbringe evigheder med min eneste ene eller ihvertfald soulmate??* hun bed sig blidt i underlæben og tænkte*nej jeg... er vild med ham så meget, og han er os virkelig vidunderlig men jeg elsker ham som han er ikke for udseende blot men for alt der er i pakken den gode og onde side i ham... godt nok er jeg bange men jeg føler inderst inde at han virkelig er til at stole på* hendes lokker flagrede foran hendes ansigt, hun turde ikke at spørge nathan om han ville forvandle hende så måske skulle hun blot vente til den dag det var nødvendigt og så spørge ham???.

Natsumeri kom gående ind af døren i det hun lukkede den blidt i og tog jakken af og hang den på plads elegant og gik med små skridt mod sofaen og lod sig dumpe ned i den og sukkede lettere højlydt og så op mod badeværelset
*Aha! et bad ville få mig på bedre tanker!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 11:14 pm

Nathan hørte at Natsumeri kom hjem udover at han kunne dufte hendes lugt af et menneske og genkende den lugt. Som var en dejlig og henrykt lugt med at få en færd af i sin næse.
Et skævt smil dukkede frem på hans læber og han rejste sig op, lige nu gad han ikke at tænke negativt,
han ville gerne bare være sammen med hende, uden at stemningen skulle ødelægges.
Nathan rejste sig væk fra sengen og rettede lidt på sit tøj, da han stod op, inden at han listede ned af trappen
og fik øje på hende, "Hej" sagde han med en blid stemme og fugtede let sine læber, imens at han lidt mærkede varmen i sine kinder,
hvor en svag rødmen dukkede frem. Uden at han vidste hvorfor imens at han betragtede Natsumeri.
"Hvordan gik det på arbejdet?" spurgte han en smule nysgerrigt med et charmerende smil som var plantet på hans læber,
stille, med let og elegante skridt begyndte han at gå nærmere hen mod hende og satte sig ned i sofaen ved siden af hende,
han vidste ikke om han skulle.. kysse hende på kinden, som han havde i tankerne,
men i stedet for lænede han sig lidt imod hende og svang sine arme omkring hende, og gav hende en krammer i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 11:32 pm

Natsumeri satte sig op da hun hørte at Nathan kom ned mens hendes tanker kørte på fuld tryk inden i hovedet*Det helt unormalt at der er vampyr?, er jeg overhovedet sikker på at de findes?, jeg har ikke opdaget andet end styrke og fart men altså? jeg kunne vel ha hallusinerede??? eller ikke.. måske er det blot mig der er ved at blive sindsyg eller os .... enj jeg vil ikke være vampyr jeg dur ikke til.... til at dræbe mennesker eller dyr, og jeg kan ikke, jeg ønsker mig ikke evigt liv...* hun rødmede let da han kom hen til hende og satte sig nær hende, hun mærkede varmen inden i og den røde nuance i de gyldenbrune guldagtige skær kinder var fremme nu og slet ikke til at skjule. hendes læber blev let fugtede med hendes tunge i det hun sagde"Hej Nathan" den bløde stemme flød blidt igennem luften og stemningen mellem dem var meget varm og lunefuld.. hun så på Nathan og sagde"Det gik egenlig temmelig fint dog var der lidt problemer med nogen kunder kvindelige.... kunder" hun trak blidt op i panden og man kunne se et lille blåt mærke og det var tydeligt at det var fra et slag"En mente at hendes fyr sagde jeg lagde an på ham selv om det var omvendt og jeg...." hun stoppede..*omg!? jeg kan ikke fortælle Nathan at jeg sagde at jeg allerede havde en fyr i tankerne og at det er ham...* hun så på ham og sagde"og blot at han ikke var min type intet andet hihi..." hun så lidt på nathan og krammede tilbage efter noget tid.Hendes finger strøg blidt nogen hvide lokker væk fra ansigtet i det hun stirrede ud i stuen og sagde"Nathan.... er jeg en trudsel mod din eksistens, er det ulovligt for mig at vide vampyr findes?..... og hvad der er være" hun sank en klump og så på ham med de blide grønne øjne"Nathan kan jeg få dig dræbt vis de finder ud af det..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 9:04 am

Nathan lyttede efter det som hun sagde og alligevel kunne han ikke rigtig lagde være med at grine over det.. "Okay.. hm, det er bare typisk for nogen kvinder, at reagere sådan." sagde han og bed sig diskret i læben, imens at han så på hende.
Han sukkede lydløst, og lod sine øjne hvile på hende. "Men okay.. godt at der ikke skete mere" smilede han skævt og en lille latter undslap fra hans strube. Han kiggede dernæst ned mod sig selv, uden lige at svare hende med det samme.
Han nikkede så forsigtigt, "Ja, kan ende med at dø, fordi jeg har.. brudt reglerne" sagde han,
og kiggede stille på hende, "Men.. det er hvad der sker.. hvis du ikke vil forvandles, må jeg bare tage konsekvenserne" tilføjede han med et lille smil på mundvigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 6:54 pm

Natsumeri grinte med Nathan og nikkede"Ja det er det egenlig nogen gange" hendes læber blev let fugtede af den jordbær røde tunge, og mærkede hvordan de lettere tørre læber blev fugtige og glinsende.. hendes blanke grønne øjne så på Nathan da han stille blev helt lydløs og han nærmest stoppede... hun kiggede på ham og veg ikke blikket fra hans ansigt, hun ville vide om det passede.. Nathan skulle ikke dø for hendes skyld blot fordi livet som menneske var dejligt for hende, hun frygtede at blev hun menneske ville han ikke kunne li hende mere eller elske hende som han sagde?, hun ville heller ikke leve evigt, ikke uden en at dele sit liv med. Hun sukkede let og sagde"Nathan jeg.... jeg vil ikke lade dig lide den konsekvens der betyder at du skal dø,... Nathan vis det passer så... så bid mig" hun rejste sig op og så på ham og en tåre faldt ned af hendes kind"Så bid mig, jeg vil ikke se dig dø for mine øjne blot fordi jeg opdagede hemmeligheden, jeg har ikke sagt til andre hvem du er?, hvem der fortalte mig det, men vis de alligevel uanset hvad kan finde ud af det selv om jeg har holdt tæt... så vil jeg hellere forvandles end at se dig dø for mine øjne" hun gik stille op mod badeværelset og tog sin trøje af så den hvide top var fremme og sagde"Jeg vil ikke se dig dø Nathan, du betyder for meget for mig til at skulle lide over mine fejl" hun åbnede ind til badeværelset og råbte da hun havde lukket døren"jeg går lige et smut i bad!?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 7:53 pm

Nathan så.. forundret efter hende? imens at han bare blev siddende i sofaen, idet at han sukkede lydløst og lagde sig i stedet helt ned, og lagde sine hænder om bag hovedet, som en støtte. Hvis blot Natsumeri blev forvandlet.. og at Nathan selv fik lov til at bide hende, så var det normalt.. eller tit sådan at den som bed offeret, blev ved med at have de samme følelser og fik mere end bare er crush på den person, hvis han alligevel var forelsket i det offer i forvejen. Han svarede hende ikke.. selvfølgelig var det i orden at hun gik i bad, han bestemte jo ikke over hende, og det ville han heller ikke, han smilede dog svagt efter at hun havde sagt at han betød meget for hende.. hvorefter at han lukkede sine øjne lige så stille uden at falde i søvn selvfølgelig, han slappede bare af i kroppen imens at han tænkte over alle tingene.. han kunne ikke bide hende.. hvis hun ikke ville.. også måtte han bare acceptere det og tage det som det kom, ikke sikkert at nogen ville opdage dem, men man vidste jo aldrig hvad der ville ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 8:17 pm

Natsumeri betragtede badeværelset og tændte blidt vandet med et let hånddrej og sukkede, hun ville ikke være vampyr men ville blot være sig selv.. hun sukkede og bed sig let i underlæben og smed tøjet i det hun betragtede vandet glide ned af hendes krop som var den noget helligt der skulle velsignes.. hendes læber var let adskildte mens hun mærkede vandet. Hun sukkede let og smurgte sig ind i sæbe.. hendes hår var langt ned af hendes ryg og hendes grønne øjne spejdede over badeværelset i det hun tænkte*Nathan jeg ville ønske jeg kunne lade dig bide mig men jeg tør ikke....* hun slukkede vandet efter noget tid og så stille mod vandløbet i det hun knyttede sine næver og tog håndklædet om sig og mumlede"jeg nød til... til det" hun gik ud fra badeværelset og betragtede Nathan i det hun sagde"Jeg... jeg vil gerne .... gerne ha du bider mig Nathan, du skal bide mig ellers forlader jeg dig og finder et andet sted og bo og går under jorden så du kan leve videre men... men jeg ikke helt klar i nu til at... at miste livet men jeg er klar til du bider mig en... en dag du får lyst... så må du gerne bide mig" hun så lidt ned og rødmede i det hun sagde"vis du har lyst må du bide mig og forvandle mig... og jeg gør det ikke blot fordi du ender med at dø af det... jeg siger os du gerne må fordi jeg... jeg holder af dig Nathan... jeg.. jeg er forelsket i dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 8:58 pm

Nathan åbnede sine øjne da han kunne høre hendes stemme, og han satte sig op i sofaen hvor han kiggede på hende, idet at han til både forbløffelse og overraskelse væltede ned fra sofaen og landede maven, *Argh* tænkte han og bed sig let i læben, efter fulgt af at han grinede lidt over sin klumsede hed. "Der.. forskrækkede du mig" smilede han skævt efter at han rejste sig op igen og rettede lidt på sit tøj, betragtede hende let, imens at han lod sine brune øjne hvile på hende, "Vil gøre det så behageligt for dig som overhovedet muligt" sagde han stille og mærkede en lille varme i kinderne, da han rødmede svagt, over at hun sagde at hun var forelsket i ham,
han sukkede lydløst, så skulle han også fortælle hvad han følte... "Jeg er også forelsket i dig.. Natsumeri" sagde han med et nik, som en lille bekræftelse, på at han talte sandt. "Vil gerne leve sammen med dig.." tilføjede han stille og fugtede sine læber, imens at han fortsat kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 9:09 pm

Natsumeri grinte let og tog sig for munden og smilede kært da hun fjernede hånden igen efter at være stoppet med at grine lidt af hans åbenlyse overraskelse og forskrækkelse over hun pludselig var kommet ned til ham og nu stod foran ham og betragtede hver en af hans bevægelser. Hun rødmede let og bed sig stille i underlæben og nussede ham i håret. hendes hår flagrede smukt og hendes øjne hvilede kært på ham som var han en engel for hende?. Hun så på ham og nikkede i det hun stille sagde"jeg tror jeg vil op og skifte til noget mere konfrontabelt.... og du ... du kan bide mig når du føler dig klar Nathan og jeg vil ikke dømme dig ud fra smerten, jeg vil ikke miste dig så... så jeg overlever uanset hvor ondt det gør" hun så på ham og rødmede.. hendes hår var smuk gyldenblonde... hun så rundt og gik oven på og smilede let i det hun tog en hvid skjorte figursyet på, og tog shorts på i sort blot for at gå neden under igen... eller hun stod blot forløbig i døren til sove værelset og betragtede Nathan...*han ser så dejlig ud... men han liv er jo hårdt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeTors Jul 29, 2010 12:09 pm

Nathan kiggede på hende og sukkede lydløst med et svagt smil på mundvigen, imens at han tænkte lidt over det hele.. igen.
"Kom lige med.." sagde han og tog fat i hendes ene hånd i sin og flettede deres fingre ind i hinanden, idet at han gik med hende op af trappen, og ind på hans værelse, hvor hans seng var, Nathan lukkede døren efter dem med sin frie hånd. "Natsumeri.." mumlede han og gjorde sådan at han stod overfor hende, "Jeg.." sagde han stille og bed sig hårdt i læben, imens at han betragtede hende, og han havde blot tænkt over deres lille problem, og Nathan havde fundet en slags beslutning, som han dog stadigvæk var i tvivl om, men så alligevel ikke, fordi han virkelig var forelsket i hende og ville gøre alt for hende, for at få hende i godt humør, "Måske kan jeg gøre sådan at jeg kan blive et menneske igen, så vi mere kan leve sammen så vi ikke behøver at tænke på at vi måske kan komme ud for fare.. vil leve sammen med dig" sagde han og kiggede ind i hendes øjne, "Og hvis det alligevel kan gøres.. så hellere det end at du skal lide smerten af at blive bidt, og dermed også fortsætte med at leve det liv, som du har lyst til, for jeg gider blot ikke selv at udsætte det for dig og ødelægge dig liv." hviskede han med et charmerende smil, hvor man lige kunne skimte nogle af hans tænder, imens at han så lidt afventende på hende, "Jeg.. vil gøre alt for dig.. uhm.. jeg elsker dig af hele mit hjerte, selvom det ikke engang banker.." tilføjede han og undslap endnu et suk.
Han håbede på at han havde sagt det rigtige, for han mente hvert et ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitimeTors Jul 29, 2010 7:11 pm

Natsumeri så undrende på Nathan og gik med ham der op og rødmede over kinderne da han pludselig lukkede døren og deres finger stadig var flettet i den ene hånd. hendes hjerte bankede løs hurtigere end en løbe puls på 162. hun betragtede Nathan da han sagde hendes navn og sagde"Ja Nathan?" hendes grønne blanke øjne fulgte hver en bevægelser af hans elegante graciøse svejen da han stod overfor hende nu, og hun kunne trække vejret roligere i det hun var lutter øre for hans beslutning. hun betragtede ham med let adskildte læber og rødmede i det hun sagde"men hvordan skal du dog blive menneske igen? det jo ikke... ikke muligt Nathan" hun tog blidt om hans hænder og så ham i øjnene efter han havde sagdt han elskede hende. hendes åndedrat var langsomt og roligt, hendes læber blidt fugtede og hendes hår flagrede blidt bølgende med lidt krøl ned af hendes ryg, da hun bevægede sig smukt elegant mod ham med dette flotte forføriske smil over læberen, rødmen blev stor over hendes markerede kinder i det hun blidt lod hendes.... læber berør Nathans i et massegerende nærmest hypnotisk kys, hun lod sine fersken farvede læber blidt forme sig med hans og uden at bruge tunge, kyssede hun ham i mere end blot 10 sekunder, indtil hun lod læberne stille slippe hinanden på en Breafh taking(Staves) måde. Hendes øjne var blanke i det hun sagde"jeg er klar vis det skulle ske at blive vampyr og så længe du er her Nathan ved min side vil det ikke.... ikke gå mig meget på, men jeg vil ikke lyve, jeg er bange.... og jeg elsker skam at være menneske... men for dig vil jeg gøre alt"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Bloody Decision(Nathan=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: The Bloody Decision(Nathan=privat)   The Bloody Decision(Nathan=privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Bloody Decision(Nathan=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Well ^^ Why not?(Alexander=privat)
» Alone- Vincent=privat
» Ny på skolen-Night= Privat
» Ny på skolen (privat = Zachary )
» Gaderne i Forks... /Milla - privat/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Seattle :: Gaderne-
Gå til: