Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene i den store skov

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:26 pm

Bella kastede bolden hen mod Rob.. "Jeg skal af sted nu.. vi ses vel" sagde hun men en dejlig varm stemme og smilte et frisk smil til dem alle.. go vendte sig og og forsvandt på et par sekunder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:28 pm

"ja du må du da" klukkede han og stoppede med hans mærken efter kraften i hans slag og holdte øjen kontakt med bolden.
*gad vide om den bliver god det kommer trosalt an på hvor gå en kaster hun er" tænkte han og gjor
sig parat til at skyde til bolden der snart lev kastet
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:32 pm

Hun så undrende på Robert, "nu er der jo ikke særlig mange med i spillet?" sagde hun stille og så på ham. Hun gad ikke engang til at løbe, når der jo overhovedet ikke var nogen der nærmest var med. Hun svang sit hvidblonde hår og gik tæt over til ham, "jeg tror bare at vi stopper her?" smilte hun skævt og rykkede derefter væk fra ham og løb op af et træ og fik hentet en blomst der kun voksede højt oppe og kom ned igen. Hun elskede at se på den slags blomst og elskede især at skulle løbe så højt op for bare at hente den. Edelweis blev den blomst kaldt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:34 pm

"ja vi ses" sagde han og et kæmpe brav kom da han remte bolden bolden fløj med lyneds hast og han fangede den selv der var tosalt ingen der skulle hente den så da han grab den kastede han den til sog selv som løb efter den for at gribe den lidt efter gra han det og rpbte så "stop" eller hvad det nu var man sagde
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:36 pm

Selvom at hun ikke havde været klar til det, havde hun taget en hurtig runde med et grin. Hun havde nået tre runder før han overhovedet sagde stop men rystede så på hovedet. "Ikke sjovt længere" hun blinkee drilsk og så på ham med de ravfarvede øjne
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:38 pm

"narh det ikke sjovt når der kun er to" klukkede han og lage både battet og bolden væk i han lidt store taske "jeg kender din søster" smilede han perfekt
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:40 pm

"Kender du min søster?" hun smilte skævt og så på ham. "Hvor længe har du så kendt hende?" spurgte hun med en lettere elegant stemme og gik over til ham igen for at se ham i øjnene for at se om han mon talte sandt? Hun var meget god til at læse sådan noget, men hun stolede godt nok på ham. Men der var for mange mennesker og vampyre hun havde stolet på som så viset sig at være idioter. Så det ville hun ikke lade ske igen, ved han stole på ham her.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:43 pm

"ja men er jo ikke 100 5 bedste venner med hende jeg kender hende og har snakket med hende nogle gange" sagde han ærligt og perfekt "det var derfor jeg spurgte om du havde en søster" forsatte han med den samme tone gang
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:45 pm

"Ah derfor" sagde hun stille og så på ham. "Men så har du vel ikke noget imod at kende hendes søster?" spurgte hun. "Jeg er 16 år, to år yngre end hende" smilte hun langsomt og så på ham med et glimt i øjet. Han lod til at være fin nok, godt nok var han ikke bedste venner med hendes søster, men hun vidste også at Madelaine ikke var den nemmeste at komme ind på. Claire havde intet imod andre vampyre, og især ikke alfa vampyre. Hun stolede godt nok ikke på nogen andre end Madelaine, men hun kunne sagtens snakke med andre.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:52 pm

"nej intet imod at kende dig" klukkede han stille "i hvor mange år har du været vampyr" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:55 pm

Hun så sig lidt omkring, men sagde så med en blid stemme, "58 år" smilte hun blidt og rodede sig i håret. "Hvor lang tid har du?" spurgte hun med en lettere nysgerrighed gemt bag sin stemme. Hun stod helt stille og så lidt undersøgene på ham for at se om hun mon kunne forstille sig hvor mange år han havde været. Men sådan noget kunne hun ikke bare gætte sig til. Hun ventede bare stille og roligt på svar, så tålmodig som hun nu kunne blive. Hun pillede lidt ved sit hår og fik nogle blade ud, selvom at det rent faktisk klædte hende med blad i håret.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 1:58 pm

(Ej, undskyld hvis jeg skriver upassene... Jeg føler mig total wanabe agtig O_o)

Saria havde strejfet rundt i skoven, i et stykke tid og pludselig støtte hun ind i to alfa-vampyre.
"He.. Hej?" sagde hun lidt genert, for at blive opdaget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 2:03 pm

"hej" sagde Rob med et blid og vendlig stemme "i 108 snart 109 år" sagde han med en lille stemme så ingen mennesker kunne høre det


//gør intet Very Happy kommer lige om 2 min skal lige over på min bruger på denne pc Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 2:05 pm

Hun så med det samme på mennesket og sagde intet mere omkring vampyre. Dette mennesker vidste jo intet om vampyre så hun sagde ikke noget. Hun så derefter på Robert igen for at få ham til at tie stille. Ja, han havde snakket på den måde så mennesket ikke kunne høre det. Men hun syntes altid at mennesker blev giga nysgerrige efter at vide hvad de snakkede om. Hun bed sig i læben og rystede så på hovedet, "hej" sagde hun og prøvede at være venlig overfor dette menneske og smilte langsomt til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 2:08 pm

"jeg ved det" sagde han stille muse stille og tiet så stille om alt det vampyr snak
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 2:10 pm

Hun rømmede sig og så lidt på mennesket. Det var heldigt at hun havde fået noget at spise, ellers var hun blevet meget tørstig. Hendes søster havde ret. Hun havde ikke helt lært at styre sig. Hun kunne stadig lugte menneskeblodet og blev kun en smule tørstig. "Hold mig tilbage!" hvisked hun hurtigt til Robert da hun var bange for at angribe mennesket.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 2:13 pm

Hun så undskyldene på vampyrene som ikke var glade for hendes tilstedeværelse.
"I må meget undskylde, men jeg er vist faret vild.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 2:16 pm

"skal jeg følge dig ud her fra" sagde han med en venlig og blød stemme og rejste sig op og gik hen til henden i han nomale elegante tempo
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 2:18 pm

Hun tog en dyb indånding og hendes øjne blev en anelse røde. Hun bed sig i læben og blev en smule tørstig og sagde med stille stemme, "vi kan da sagtens få hende til at blive" sagde hun med en lille lumsk stemme der kun var ude på at få noget at spise. Hun så på mennesket med sultne øjne, men prøvede at beherske sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 6:46 pm

Saria gøs, over hendes fjentlighed, men behærskede sig.
"Med alle de vampyre, ender det med at jeg selv bliver til en.." mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 7:32 pm

Ed lo lumsk "det kunne vi jo... ja det ville være forfærdelig hvis der nu var nogle i denne skov så kan du intet gøre" sagde han med en venligstemme og han så på hende med nogle meget mørke øjne heltsorte og næsten onde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 7:34 pm

//... Tja, nu blev jeg sørme en varulv? ^^,//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 7:36 pm

han klukkede og så rundt efter nogle andre og snuste lidt og fik øjen kontakt med hende "mad" stod der i hans øjne som direkste kiggede ind i hende oh så på den anden "vil du eller skal jeg først" sagde han på et mærkeligt sprog
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 7:39 pm

//Sæt lidt flere punktum'er min ven ^^, //

"Du er velkommen." sagde hun tonløst.
"Jeg er ikke tørstig."
Hun gik over mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 7:44 pm

rob løb længere ind mod skoven og kom tilbage med lidt blod omkring munden han tørede det væk og smilte så uden noget gik han hend til den anden alfa vampyr igen med han dejlige varme smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 7:46 pm

Saria, som ikke var en stolt person, trippede efter ham.
"Undskyld, mig men hvad er Deres navn?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 7:49 pm

han så på hende med hans varme og venlige smil "robert pattinson" sagde han med en dejlig latter Laughing og så på hende.
Lidt efter satte han sig ved den anden alfa vampyr "skønt med lidt blod" smilede han til hende og lage sig ned og rettede blikket op mod himlen som man kunne se i den store lysning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 7:51 pm

Saria, som også ville tages med i deres fælleskab, satte sig tavst ved siden af ham.
Hun kunne godt lide hans latter, men der var også noget frygtindgydene over den.
Selvfølgelig var der det. Han var jo en alfa-vampyr!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 7:59 pm

han klukkede igen "du ikke bange af dig... Bare rolig vi gøre ingenting bare fordi vi er alfa" sagde han med en venlig og blød tonegang.
han så på hende "hvem er du så og hvor gamel er du" smilte han blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 8:00 pm

Hun smilede for sig selv.
"Mit navn er Saria. Hmm.. Kan du huske at dig og den anden alfa-vampyr? Jeg sagde jo at jeg ville ende som en, ikke?"
Hun smilede til ham.
"Jeg er 17."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 8:02 pm

"narh ikke helt" sagde han "så du er 17 og bliver ved med at være 17" sagde han for at være sikker.
han vendte sig igen mod himlen "er du hurtigt" spugte han stille
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 8:03 pm

// Robert. vil du ikke godt lade vær med at lave så mange koder i emnerne FED er ikke tilladt i emner, men kursiv er.
Og vil i ikke godt gøre mere ud af jeres svar så de fylder mere end blot 1-3 linjer, prøv at gøre som fx Claire. //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 8:08 pm

//ej nu syntes jeg der er flere og flere regler inde for forum det ende med vi bare skriver over beskeder
nogle gange kan man altså ikke få det fylt længere og så er det det... Bare så du ved det syntes jeg det er lidt trals med de
regler men hvis du vil havde de lange 5 linjer så for du dem.. Tror folk bliver lidt træt af det Very Happy ikke for at være ond søde
men bare fordi hun er din søster skal du ose se det fraandres sider Very Happy ikke//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 8:11 pm

// Jeg skal nok prøøve ^^, //

Saria fnøs fornærmet.
"Skal vi tjekke det?" spurgte hun med en spinden.
Hun spændte vær en muskel i hendes krop, for hun ville ikke tabe!
Hun havde været utrolig hurtig som menneske, men hun viste at Vampyre var hurtige og elegante.
Hun så det lille smalde smil på hans læber og det irreterede hende, meget.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 8:19 pm

//Robert hvis folk ikke vil gøre som jeg siger kan de vel bare finde sig en anden twilight fanside, hvor de kan være vampyrer, jeg har nogle få regler, det er enlig ikke så meget men jeg vil gerne have folk giver kreativitet og fantasi i dere emner, og det med fed det er bare fordi det er så grimt og se på i emner, men du bestemmer selv hvordan du skriver i dine private beskeder. men her i emnerne vil jeg bede dig om kun at holde dig til kursiv. //


Sidst rettet af Madelaine Tors Jul 30, 2009 8:23 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 8:20 pm

igen klukkede han "klar" spurgte han med et smil og stilste sig klar.
han ventede til hun var klar. "du skal bare vide jeg er den hurtigste vampyr eller en af dem" klukkede han.
"vi skal hen til de sidste træ der henne" han pejede hen mod et træ med et smil "og tilbage igen den der kommer først
har self vundet" sagde han med hans drilske tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 30, 2009 8:24 pm

Hun fnøs, irreteret over hans sarkasme, men nikkede.
"Klar."
Hun løb, men var så overasket over farten, at det kom så meget bag på hende, at hun faldt.
Hun så ned.
*Ih, hvor pinligt!* tænkte hun og sukkede.
*Og så til en dreng.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 10:44 pm

"det kunne jo ske for den bedste" sagde han mens han skønte sig
hen mod hende jorden bag ham fløj lidt ud til siderne. han smilede stærkt
"du skal nok klare den" klukkede han venligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i den store skov - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i den store skov   Alene i den store skov - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i den store skov
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Skov vandring
» En smuk formiddag i den dejlige skov
» Støvregn i den lille skov.(Scarlett)
» Alene
» Alene. - Tom.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: