Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En uventet overraskelse

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 10:23 pm

D: Omkring Juni
Å: Sommer
D: Søndag
V: Regnvejr
S: Caféen
T: Middag

En normal søndag i Forks, hvor regnen som sædvanlig maler byen mørk og grå.
Den tonede glasdør gik op og en ung mand trådte ind af døren. Han slog hætten af sit hoved, og afslørede hans sjuskede morgenhår.
Han lod sine øjne glide søgende rundt i lokalet, men gik så hen og satte sig under et sort vindue.
Han kiggede på det store ur over disken, og så igen længeselfuldt over mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 10:27 pm

Kathrine trådte i samme sekund ind af døren, og løb med det samme i armene på Greg.
Hun smilede.
"Hej Greggi!" Grinede hun.
Hun var uhyggelig overgearet men slog sig hurtigt ned over for Greg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 10:33 pm

Han smilede "Hej søde"
Hans øjne mødte hendes og han tog hendes hånd i hans.
"Der var noget du ville fortælle mig?"
Han grinede og rømede sig lidt.
"faktisk er der også noget jeg vil fortælle dig...men dig først"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 10:39 pm

Kathrine rømmede sig lidt.
"Øhm.. joh.."
Hun tog fat i Gregs hænder, tog en dyb indånding, og smilede så skævt til ham.
"Vær sød ikke at freake helt vildt ud men....."
"Joh altså jeg....jeg er....gravid"
Hun turde ikke kigge op, for at se Gregs ansigts udtryk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 10:45 pm

Greg mærkede blodet forsvinde, fra hans ansigt og han måbede uforstående.
"Ahva....!"
mumlede han endelig overasket.
"Skat! Det er jo fantastisk!"
Han løftede hendes ansigt op, så han kunne se hende i øjnene.
"Hvor lang tit..?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 10:54 pm

Kathrine kiggede langsomt op og hun smilede lettet da han så Greg reaktion.
"Jeg er halvanden måned henne.." smilede hun.
"Så vi bliver vist nød til at få den brudekjole syet om."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 10:58 pm

Selena var gået ind på caféen i sin sorte kjole der sad stramt over hendes tynde smukke krop,
den havde et V-udskæring og midt på ryggen var der en lille sløjfe, og så endte den lidt over knæet.
Hun sad lidt væk fra dem, men hun kunne nemt høre hvad de sagde. Menneskepigen var gravid. Noget Selena
aldrig kunne blive, den var en af de ting hun havde ved at være vampyr. Tja det var stort set den eneste ting hun
havde ved vampyrskikkesen.
Hun lagde hovedet på skrå og så en anelse vredt på pigen, men det var kun fordi hun var misundelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:07 pm

Carsely og nogle veninder havde også siddet i nærheden, og havde også hørt hele samtalen.
Nu strømmede de få mennesker der var på caféen hen mod bordet hvor parret sad.
Alt virkede pludeslig så trangt.
Carsely var ikke så glad for tætte menneske mængder og trådte lidt væk.
Hun fik øje på en køn mørkehåret pige der sad bedrøvet, og hun fik ondt af hende.
Hun gik hen til pigen "Må jeg..?" Spurgte hun og tog fat i ryglænet på stolen over for pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:14 pm

Selena havde lugtet pigen og bed tænderne sammen. Hun lugte godt, men hun tvang sine tanker væk fra
det hun havde i hovedet, og så på pigen. "Selvfølgelig, det er jo et frit land ikke sandt" svarede hun
venligt med et lille smil. Hun skulede kort over mod parret og og sukkede, før hun vendte blikket mod
pigen. "Mit navn er Selena" sagde hun og nikkede venligt til hende. Hun ville ikke række hende hånden
med mindre pigen selv gjorde det. Der var ikke grund til dumme forklaringer om hvorfor hun var så kold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:25 pm

"Jo, det er det jo" Smilede Carsely, og satte sig stille på stolen.
"Jeg er forresten Carsely" sagde hun
Hun kiggede på pigen, betaget af hendes skønhed.
"Du virker lidt bekendt... Har jeg ik set dig før..? Hvor er du fra..?"
Carsely kiggede nærmere på pigen, og lagde mærke til hendes perfekt linier.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:30 pm

Selena blev overraket da Carsely sagde at hun at hun virkede bekendt.
Selena prøvede at huske tilbage til sin mennesketid om hun kendte hende,
selvom hun ikke var så gammel kunne hun ikke huske hende.
"Jeg er fra LA" svarede hun og sendte hende et smil. Hun kunne allerede lide Carsely.
Hun virkede flink.
"Tror ikke du kender mig" sagde hun og nikkede smilende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:32 pm

I det samme Kathrine jublede i baggrunden og faldt i armene på Greg!
Hun kyssede han kærligt og kærtegnede sin mave.
"Det bliver en Oliver, det er jeg sikker på!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:40 pm

"Nej ok det er nok bare mig så.."
mumlede hun og kiggede ned i bordet.
"Hvor længe har du boet her i Forks?"
Hun kiggede hurtigt op da den gravide kvinde fra det bordet ved siden af jublede igen, og hun lagde mærke til Selenas ansigtsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:45 pm

"Hvor er du da fra" spurgte hun og virkede lidt nysgerig.
Hun kunne godt tænke sig at vide hvem hun havde forvakslet hende med.
Også Selena så over mod den gravid menneske og endnu en gang måtte hun beherske sig,
for ikke at styrte hen og bide hende. Hun topg en dyb indånding og kiggede lidt mere rolig på Carsely.
"Sikker dramatisk folk er ny om stunder" sagde hun og himlede smilende med øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:57 pm

Carsely klukkede lidt af Selenas bemærkning, og kiggede så genert ned på sine hænder.
"Jeg er fra New Zealand, jeg er lige flyttet her til for at lede efter min bror"
Egentlig syntes hun selv det lød lidt latterligt så hun skiftede hurtigt emne.
"Hvor må det være dejligt at få et barn." sagde Carsely og kiggede over mod det unge par.
"Jeg har drømt om at få en selv siden jeg var helt lille" Grinede Carsely og igen følte hun sig lidt forlegen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 12:03 am

"Hvad hedder din bror" spurgte Selena. Hun kunne måske hjælpe.
hun havde set stort set alle fra Forks, men også fordi hun ville udeluke den mulighed at hun
havde dræbt ham, selvfølgelig før hun mødte Carsely.
"Har også altid ønsket mig nogle, men det er jo umuligt for mig" hun stoppede med at snakke.
Hun skulle tænke på at normale menneske for det meste kunne få børn.

//Sorry tiden.. //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En uventet overraskelse Empty
IndlægEmne: Sv: En uventet overraskelse   En uventet overraskelse Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En uventet overraskelse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et uventet med hyggeligt møde. ~ Alex ;)
» Regnvejr - Overraskelse ^^
» Positiv overraskelse. .

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: