Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ny elev på ny skole

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeMan Jun 07, 2010 10:23 pm

Shin satte sig ned ved siden at hende og så alvorligt på hende. "Du må aldrig tvivle på at jeg
elsker dig, for det gør jeg. Og jeg er jo sammen med dig nu" sagde han stille. "Jeg er bange for at jeg ikke
er god nok til dig. Se nu jeg har været min kæreste utro. Hvordan ville du nogensiden stole på mig" sagde han og
kyssede hende på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeTirs Jun 08, 2010 9:08 am

Kristen tog stille blikket fra vandet efter hans kys på sin kind.
hun kiggede på ham og bed sig kort i læben. "Fordi jeg var min kæreste utro med dig. og vi fandt sammen,
og alt var godt, sådan kunne det blive igen. vis du slår op med hende" hun tog sin sko ham og sine bukser og hvade nu underbukser og en trøje på hun gik langsomt ud i vandet og og spakede til vandt med bløde slag.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 7:42 pm

Shin så ned i jorden. Hun havde ret! Kristen havde været sin kæreste utro for at få Shin og hun havde
til sidst droppet, ham den anden, for Shin's skyld og han vidste at han skyldte hende det samme.
Han kunne jo heller ikke blive ved med at leve sådan her.
"Okay, jeg skal nok snakke med hende" sagde han stille og så på hende.
Han smilte svagt da hun rejste sig og gik ud i vandet. Han smed selv hurtigt skoene, bukser og trøjen så han kun havde underbukser på og gik selv ud i det kolde vand, selvom han dog ikke kunne mærke kulden.
"Håber ikke at det gøre noget jeg fulger efter" sagde han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 4:19 pm

Kristen gik ude i vande tog kiggede op på den skinnedende stjerne himmel. " Du skal ikke gå fra hende, vis du et heller andet sted godt kan lide hende. " hun holdte en pause og rev sin trøje af og kastede den med fuld kraft op på tæppet , hun lagde sig så ned i vande tog hun røg ned på bunden og havde lukket øjne men lidt efter åbnede hun dem og så op på himmelen, " Hun bed sig lidt i læben men rejste sig så men havde stadig hovedet under vand, hun tog det op i en hurtigt bevægelse så hun trak hovedet op og vandet røg tilbage . det var ret hot. hun så han kom ud til hende, hun smilede til ham, "Det er sgu helt okay" hun kiggede kort rundt der var ingen. "Måske skulle vi smide resten" hun bed sig sexet i læben og åbnede sin bh og lod den falde ned. hun gik tæt op af ham og pressede sin krop imod hans. "Vis du altså har lyst til det her" og hun pegede ned på sin krop.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 3:54 pm

Shin svarede ikke med det samme. Han tænkte lidt over hvad han skulle sige, for han kunne jo godt lide Naomi, men
men Kristen betød så meget for ham. Han elskede hende jo og de havde altid været samme,
i hvert fald den tid der var vær at huske. Det var jo også hende der havde forvandlet ham, så de kunne
være sammen for altid. Han tvivlede ikke et sekundt på at hun også elskede ham, derfor vidste han hvad han blev nødt
til at gøre. Han smilte til hende, og svarede blidt. "Jeg elsker dig" sagde han og lo lidt da hun kom op fra vandet igen.
"Det kunne jo være vi skulle det" sagde han og smilte kækt til hende. Han smed selv resten af sit tøj, hvilket ikke var
meget og lagde armene om hende og kyssede hende på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 10:34 pm

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM HEADSHOT
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeTirs Jun 22, 2010 9:00 am

//some people are just meant to die! Så please lad være med at skrive i vores emne, tak! //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:43 pm

/Ja lad være med det tak //

Kristen kyssede ham vider og pressede sig tæt på ham, hun tog hans hånd og førte den op til hendes bh åbning,
*Åbne den.. jeg vil mærke dig, føle med dig, og bare være din som den eneste* tænkte hun
selvom hun godt vidste han ikke kunne høre det, eller læse hendes tænker.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 1:19 pm

Shin gengældte kysset og med den ene hånd åbnede han hendes bh. Han gav kort
slip på hende, men slap ikke kysset, så han kunne tage hendes bh af. Han kastede den blidt
mod land og den landede et stykke længe væk end der var menninge, men det ville ikke tage lang tid at finde den
igen. Han trykkede sig derefter sig ind til hende igen. Han lod sin hånd glide fra hendes ryg til hendes bryst.
Han slap kysset og kyssede hende ned af halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 11:10 pm

Kristen kyssede ham vider og lod ham gøre lige havd han ville. hun ville ikke stoppe ham ,
for det her var bare for dejligt, som om det var ders første kys, ders første gang,
men det var det jo ikke. det eneste hun kunne tænke på lige nu var hendes dejlige Shin. Da han stoppede kysset,
åbnede hun øjne og lagde hovedet tilbage så han havde mere plads til at kysse på. hun hviskede imens som hun vidste han kunne høre " Jeg elsker dig sygt meget, har aldrig i hele mit liv elsket nogle så højt som dig, du gør mit ødelagte hjerte helt, ingen gang da jeg var menneske og havdet en familie elskede jeg dem selvfølgelig men ikke så meget som dig ! " hun kiggede op på stjernerne og lytttede til hav vandet og elskede at mærke shin.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 7:07 pm

Shin holdt hende tæt ind til sig mens han kyssede hende ned af halsen og lyttede til hendes
ord. Han elskede lyden af hendes stemme hvilket fik han til at smile lidt. Han stoppede med at kysse hendes
hals og trak hovedet en smule væk fra hende så han kunne se hende i øjene. Han smilte blidt til hende og
strøj hende over håret. "Jeg elsker også dig af hele mit død hjerte" hviskede han tilbage.
De havde ikke altid været et par, da de den gang de mødtes var bedste venner. For Kristen havde jo en kæreste, men
til sidst gik det op for dem at de hørte sammen på en helt anden måde. "Og jeg har altid elsket dig, lige fra første gang vi mødtes hinanden, gennem alle de gyser vi har set sammen og de mange timer vi har pjækket fra skole. Og jeg vil
altid elske dig" tilføjede han og kyssede hende blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 1:13 pm

Kristen pressede sin krop imod hans for at beder at kunne mærke ham, de stod nu helt tæt og de
kunne ikke komme tætter på hinanden men nu hvor shin fjernede hovedet
kunne de godt, hun smilede over det hans sagde og lagde sin hånd på hans bryst
der hvor hans døde hjerte var, hun tog hans hånd og lagde den på der hvor hendes hjerte skulle ha været siddet men det var skåret ud. hun var nemlig været unde meget mishandling imens hun blev vampyr. hayley smilede sød til ham.
"Shin vil du love mig en ting. slå op med din kæreste og være hos mig for evigt og altid" hun løftede spøgernede
hendes enen øjebryn og bed sig blidt i læben, hun så bedene og håbfuldt på ham. '
hun pressede sin hånd på hans bryst ved hans hjerte hun bed sig lidt håder i læben og fik bidt hul med sin vampyr tænd men det helde hurtigt igen .
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 7:13 pm

Shin betragtede hendes smukke ansigt og smilte svagt til hende. Han vidste godt hvad han skulle gøre
før at det var dem to igen, ingen anden end dem to. Da hun lagde hans hånd der hvor hendes hjerte skulle havde været
så han på hendes hånd og smilte inden han igen så hende i øjene. "Jeg vil gøre alt for dig, og der har aldrig været andre i
mit hjerte end dig, derfor skal jeg nok snakke med Namoi" sagde han og kyssede hende på munden. Han havde den anden arm rundt om hende og holdt hende ind til sig. Han lod blidt sin tung glide ind og "legede" lidt med hendes.
Han ville snakke med Namoi med det samme, så det kunne være Kristen og Shin igen.
Shin vidste hvad folk sagde om ham, at han var lidt for glad for piger og at han bare hoppede fra den ene pige til den anden, og det var også rigtigt nok, men det skulle være slut nu. For der var kun en rigtigt pige for ham og han var sammen med hende lige i øjeblikket. Han lod den hånd der var ved hendes hjerte glide ned af hendes krop mens han kærtegnede hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 10:40 pm

Kristen smilede og kyssede ham tilbage, hun pressede sig helt ind til ham og gav et lille hop fra sig
og hoppede op på ham hun lagde hænderne om hans nakke og nussede ham i nakke hårene, hvor efter hun gjord kysset vildt,
Kristen elskede det her, alt med Shin var så dejligt, han var hendes drømme fyr,
som om nogle nolgesinde ville kunne lave om det, for det er der ingen der kan.
hun gjord hurtigt kysset til et tunge kys og det gik ikke langsomt ^^

//Laver lige et emne i Shin's lejlighed, vis det er okai ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitimeLør Jul 10, 2010 9:52 am

//Helt i orden.. xD //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny elev på ny skole - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev på ny skole   Ny elev på ny skole - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny elev på ny skole
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» skole skole skole..trist der er et år endnu!
» første skole dag på ny skole
» ny elev - forsent
» Nu elev i klassen ?
» Den nye skole!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Seattle :: Skolerne-
Gå til: