Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ny elev - forsent

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:30 am

t -IRL
s- skolegangen
o - ike ret mange
v- strom og regn
p - se billede

----
Mie kom ind i skole bygningen og var gennemblødt
hun kendte ingen her i byen ellerp å skolen hun var lige flyttet her til
hun gik af op trappen og så sig rundt hun vidste ikek hvor hun skulle være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:33 am

//Husk at starte dit emne med 5 linjer ^^//

Victoria stod ude på gangen og nynnede, hun havde ikke nogen timer lige nu og hun havde hørt at en ny elev var kommet på skolen, hun kiggede lidt rundt og fik øje på en pige hun ikke havde set før, hun gik stille over til pigen og smilte skævt, "hej er du ny her?" spurgte hun med en rolig men selvsikker stemme og smilede fortsat til pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:37 am

//Oki det viste jeg ikke //

mie så forskreget op og sagde " ja jeg er ny her, ejg er lige flyttede her til"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:38 am

//Kommer igen, skal lige hurtigt i bad^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:57 am

mie så forskreget op og sagde " ja jeg er ny her, ejg er lige flyttede her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:07 pm

Victoria så på pigen, " undskyld det var ikke meningen at jeg skulle forskrække dig" sagde hun roligt, hun bed sig lidt i læben og tænkte efter, " jamen så velkommen til Forks, du ligner en der er faret vild, skal jeg hjælpe dig med at komme til time?" spurgte Victoria og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:11 pm

Mie grinte og sagde " det er ikek ligefrem fordi ejg gider til time. jeg syntes den her by er meget underlig i forhold til londan hvor jeg kommer fra!"

Mie retter lidt på sit hår og har meget make up på i hele ansigtet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:15 pm

Victoria smilte, " jeg kommer også fra London, jeg jeg tænkte det samme som dig da jeg kom hertil, men man skal bare vænne sig til Forks, byen er faktisk ikke så slem" sagde Victoria og tænkte lidt, *altså når man tænker på hvor mange vampyrer og varulve her er* tænkte Victoria men smilte stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:16 pm

"skal du ikek ha make up op, jeg kan bare ikke gå ud af en dør uden make up på og håret sat!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:22 pm

Victoria så tænkende på pigen, men smilte så, " jeg har lidt macara på, men ellers går jeg ikke med makeup" sagde hun smilende og trak på skulderne, " forresten så hedder jeg Victoria" præsenterede hun sig og ragte pigen sin hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:23 pm

"MIE" hun tog hendes hånd og sagde "skal vi ikke pjække?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:26 pm

Victoria smilede, " jeg har ikke nogen timer her først, men jeg synes nu at du skal gå til den første time, når nu du er ny, jeg kan jo bare gå med dig og hjælpe dig i den første time" foreslog Victoria og smilte svagt, hun trak hånden til sig igen og tænkte lidt, hun havde jo ikke noget specielt at lave lige nu, så hun kunne jo sagtens gå med Mie og hjælpe hende i den første time
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:28 pm

Isabella kom gående lydløst hen af gang og fik øje på Victoria og en hun ikke havde set før.. Hun bestemte sig for at gå hen og sige hej.. "Hej victoria" sagde hun da hun stod helt henne ved dem.. "Længe siden" smilte hun venligt.. hun vente sig mod den anden pige.. "Hej mit navn er Isabella.. er du nyher" spurgte hun og rakste også sin hånd mod hende, mens hun stadig smilte..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:28 pm

"hvorfor er i alle så blege?. " hun begyndte at gå med pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:31 pm

Victoria så på Isabella og smilte, " hej Isabella, ja det er længe siden, hvor har du været?" spurgte hun smilende og vendte derefter blikket tilbage på Mie, hun tænkte lidt, men kunne ikke lige komme med en forklaring på hvorfor de var blege, " det er et virkelig godt spørgsmål, jeg ved det heler ikke selv" løj Victoria meget overbevisende og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:33 pm

Mie kiggede på Isabella og sagde " mit navn er mie din blegfis Razz"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:34 pm

"besøgte nogle venner" svarede hun victoria.. "Må jeg følges med jer" spurgte hun da hun ikke ville være i vejen.. "Der er jo ikke meget sol her i Forks så det er lidt svært at blive brun" svarede hun på Mies spørgsmål, selvom hun ikke havde spurgte hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:36 pm

Victoria så smilende på Isabella og så derefter på Mie, " hvad for en lektion er din første time?" spurgte Victoria Mie og så tilbage på Isabella, " ja det må du godt" sagde hun og smilte igen, " ja som du kan se skinner solen ikke det helt store i Forks" svarede hun Mie, men kiggede ikke på hende samtidig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:37 pm

MIe så på hende og sagde " jeg er ikek venner med blegfis har i prøvet make up som mig:P!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:38 pm

Isabella trak på¨skulderen.. "Ikke for at være ond eller noget.. Men man behøves ikke at bruge makeup fordi man er lidt bleg.. Hvad nu hvis man har lyst til at være naturlig" sagde hun venligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:40 pm

Victoria blev lidt irreteret, men viste det ikke, " jeg går stadig ikke med så meget Makeup, og skal heler ikke begynde på det" svarede hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:41 pm

mie slog en latter op og sagde " dig naturlig du ligner et lig" hun skubbede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:43 pm

"Det gør de fleste på skolen ,så det må du vænne dig til" svarede Victoria kort men smilte stadig svagt, hun satte sig for at tænke lidt over sit svar og så derefter på Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:46 pm

Hun grinte dæmpet.. "Et lig er da en naturlig ting.. eller det kommer an på hvordan personen døde, men alle skal vel dø" sagde hun og så på Victoria.. men smilte lidt efter et Mie.. "Ja jeg vrøvler vist lidt.." smilte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:48 pm

Victoria smilte og så stadig på Isabella, " ja det gør du vist" små grinte hun, men hun viste godt hvad Isabella mente, og så derefter på Mie igen, " hvad skal du have i første time?" spurgte hun igen og så stadig på Mie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:50 pm

"ved jeg ikke. jeg ville hellere ud i skoven elsker skove vil i med?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:51 pm

Isabella trak kort på skulderne.. "Det vil jeg da gerne, men er det ikke din første dag? Vil du så gerne pjække?" spurgte hun med et skævt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:53 pm

Victoria grinte og så på Isabella, " det er faktisk ret pusit, jeg spurgte hende om præcis det samme" sagde hun smilende og så derefter på Mie igen, " skoven er et dejligt sted, men jeg synes nu du skal gå til time" svarede Victoria og smilede skævt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:54 pm

"jeg hader skolen pjækkede os på min gamle skole. men hvis i ikke vil med så går jeg da bare selv? !" hun vendte sig og skulle til at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:55 pm

Isabella grinte kort... "Men jeg kan ikke lige nu, jeg skal til time, men måsske senere" smilte hun og satte farten op.. HUn vente sig om og vinkede kort og smuttede ind af en sort dør..
//Skal logge.. sees//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:56 pm

Victoria vinkede svagt farvel til Isabella og så efter Mie, " du for altså ikke særlig mange venner af den attityde" sagde hun stille og vendte sig den anden vej for at gå hen til sit skab
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:58 pm

Mie gik over til victoria og sagde " undskyld jeg ved bare ikke hvor jeg skal være?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:59 pm

Victoria stoppede og så på Mie og smilte, " hvis du nu sagde det, kan jeg godt vise dig derhen, og jeg skal nok være hos dig den første time" lovede Victoria og smilte stadig svagt til Mie og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:01 pm

MIe gav hende et stort kram og længe og sagde " TAK TAK TAK"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:07 pm

Victoria så smilende på Mie, men tænkte stadig, "når hvad skal du så have først?" spurgte Victoria lidt efter og så nysgerrigt på Mie, og tænkte stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:09 pm

"englsk, tænkteo m vi ikke skulle tage i skoven når vi har fri?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:14 pm

Victoria blev lettet over at det var Engelsk, det var hendes bedste fag, " okay det kan vi godt, men lige nu skal du til time" sagde Victoria smilende og tog fat i Mies hånd og trak hende ned af gangen, " det er faktisk ikke så svært at finde Engelsk lokalet, der er numre på dørene" sagde Victoria og pegede på dørene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:15 pm

Mie fulgte med og sagde " hvad sker der hvis man pjækker?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:19 pm

Victoria trak på skulderne, " det ved jeg faktisk ikke, jeg har selv gjort det et par gange, men jeg ved ikke bagefter hvad de gør" svarede hun og stoppede ude foran Engelsk lokalet, " så er vi her" sagde hun og smilte til Mie og bankede på døren og gik ind, læren var allerede kommet og stod nu og kiggede på dem begge, " jamen hej Victoria, længe siden" sagde læren og smilte, " jeg kommer med en ny elev, Mie hedder hun " svarede Victoria og viste Mie smilende frem for læren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:20 pm

MIe prøvede at smile men det lykkedes ikke for hende hun vinkede bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:24 pm

"Åhh du må være Mie Møller, jeg kan se du har mødt Victoria, hun er virkelig en god elev, hende kan du sikkert lære meget af" sagde læren smilende og pegede derefter på en stol Mie kunne sætte sig på, " jeg tænkte på om det er iorden at jeg er hos hende i den første time, jeg har nemlig ikke selv timer lige nu" sagde Victoria og smilede til læren, læren tænkte lidt, " så lad gå, du kan hjælpe hende igang, og jeg er ked over at du snart slutter skolen, du er ellers så god til Engelsk", Victoria smilede bare og trak Mie hen til sin plads og tog selv en stol og satte sig ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:26 pm

Mie satte sig og sagde " har er godt nok stærk " mie tog om sit håndled!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:29 pm

Victoria smilede bare til Mie og undlod at svare på det, og kiggede derefter op på læren, da han begyndte undervisningen, det var lang tid siden hun havde haft ham, men hun havde ikke glemt hvordan han underviste, hun forstod alt det han gjorde og sagde og så derefter ud af vinduet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:30 pm

Mie sad bare og tegnede og hørte ikke efter
og hendes mobil ringede og hun tog den og sagde " hej , hvad så" højt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:34 pm

Læren så surt ned på Mie og så derefter på Victoria, hun forstod hvad han mente og tog Mies mobil og klappede den sammen, "ingen mobil i timerne" sagde Victoria bare og holdte om Mies mobil så hun ikke kunne få den tilbage, Læren så tilfreds på Victoria og startede igen undervisningen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:36 pm

"hvorfor skal jeg lære engelsk når jeg kommer fra london det er latterligt"

mie sidder stadigvæk og tegner og skriver alt muligt ting i sit hæfte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:37 pm

"Så du kan blive bedre end du er nu, jeg har jo også engelsk selvom jeg er fra London" sagde Victoria bare og holdte øje med hvad Mie lavede, så hun ikke forstyrrede timen mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:39 pm

læren stod og skrev noget på tavlen og mie haved et hviske læder og tog det og kastede det i baghoved på læren og grinte højt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:40 pm

Lewis stak hovedet ind i klasseværelset "Er det her engelsk klassen?" spurgte han læreren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:41 pm

Mie grinte og sagde " ja desværre?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ny elev - forsent Empty
IndlægEmne: Sv: ny elev - forsent   ny elev - forsent Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ny elev - forsent
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Ny elev på ny skole
» Nu elev i klassen ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: