Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gennem regnen. (Shin)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 8:04 pm

Naomi smilte og kyssede vildere igen. Hun lagde armene om hans hals, og sørgede for, at der ikke var noget mellemrum mellem dem - nogen steder.

//nødt til ar smutte -.- ... skrives!//
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 8:06 pm

Shin viklede sin hånd ind i hendes hår, meget forsigtigt da han ikke ville rive hende i håret.
Han nød da hun lagde armene om ham og han trykkede sig ind til hende.
//Okaay vi skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeFre Apr 30, 2010 11:46 am

Naomi smilte, og kunne ikke fjerne sine læber fra hans.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeLør Maj 01, 2010 11:14 am

Han fortsatte med at nusse hende i nakken, mens han langsomt slap kysset.
Shin så lidt på hende og kyssede så hurtigt hendes på munden og ned af halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeLør Maj 01, 2010 1:43 pm

Naomi nødt hans kys. Og hans nærvær... hun var jo tættere på ham, end nogensinde.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeLør Maj 01, 2010 7:45 pm

Shin trak sig ud af hende og satte sig op. Han så lidt på hende med et
charmerende smil. Han flettede sine finger ind i hende, men sagde ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 9:04 am

Naomi smilte, lidt genert.
"Så ..." hun kyssede Shin på kinden og hoppede spurgtede ud på badeværelset. Hun hoppede ind i badet, og nødt vandets varme.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:00 am

Shin lo lidt og så efter hende da hun smuttede ud i badet. Han
rejste sig op og så rundt i hendes værelse. Han lo lidt igen og var sikker på at hun
kunne høre det. Han fandt sit tøj frem og begyndte at tage det på igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:02 am

"Hvad griner du af?" spurgte Naomi, og vidste at Shin også kunne høre det - same trick.
Hun slukkede bruseren, trådte ud af badet, og tog et håndklæde. Hun svøbte det om sig, og smilte. Derefter, gik hun ind på sit værelse, hvor Shin var ved at tage tøj på.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:05 am

"Ikke noget" sagde han og smilte til hende da hun kom ind i værelset igen.
Han havde lige fåået sine bukser og strømper på, men gik hen og
lagde armene om hende og kyssede hende på munden. "Jeg syntes bare du er dejlig" sagde han og
smilte lidt til hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:10 am

Naomi lo, og kyssede derefter Shin på halsen.
Hun kiggede ham lige ind i øjnene og spurgte: "er de røde?" og hentydede til hendes egne. Det var et stykke tid siden hun havde jaget.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:12 am

Shin så hende i øjene og nikkede. "En smule" sagde han og
smilte til hende. "Det kan være du gerne vil du og jage" spurgte han stille
uden at tage blikket fra hende smukke øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:14 am

Naomi smilte. Hun gik hen til sin komode og fandt noget passende tøj. Uden videre, klædte hun bare om - i vampyr fart.
"Ja, meget gerne." selvom der ikke var nogen mennesker lige i nærheden, mærkede hun hvordan hendes hals reagere på tanken om tørsten.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:17 am

Shin satte sig ned på sengen og så på hende mens hun
klædte om. "hvor vil du hen af" spurgte han og hentydede til hvilken by hun gerne
ville jage i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:21 am

"Hmm..." nynnede hun og gik hen til Shin. Hun satte sig ved siden af ham.
"Skal vi drille nogle vovser?" lo hun og hentydede til varulvene, ved La Push. Hun havde været der flere gange, og var blevet et par gange eller to. Det sagde hun ikke til Shin.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:24 am

"Mener du at jage ved La push" spurgte han og åbnede øjene meget og
så overrasket på hende. ¨
Han vente sig mod hende og kyssede hende hurtigt på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:26 am

Naomi smilte. "Ja da, hvorfor ikke? Jeg har gjort det hundrede gange før, og er også blevet opdaget, og ..." hun kiggede nervøst på Shin og rynkede panden. "Hvorfor ser du sådan der på mig?" hun lagde hovedet lidt på skrå. Hun rettede på den læder jakke hun havde taget på, samt den sorte skjorte.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:29 am

"Hmm, jeg er en lidt speciel vampyr" sagde han og tænkte lidt over hvordan
han skulle sige det.
"Jeg har ikke... noget i mod varulvene" sagde han og tøvedet lidt. Han vidste ikke om han havde nævt Kate,
men han ville ikke bringe hende op med mindre hun vidste det, eller spurgte ind til
det. "og så har jeg ikke de sammen vaner som en almindeligt vampyr" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:37 am

"Du kan ... godt lide vaurlve?" spurgte hun, hendes stemme lidt lysere.
Naomi var overrasket. Hun rejste sig fra sengen og gik hen mod den lille altan, der var ud til hovedgaden. Byen var levende, alligevel så tidligt om morgenen.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 6:46 pm

"Neej det siger jeg ikke, men jeg siger at jeg ikke har noget i mod
dem" forklarede han og blev lidt overrasket over at hun virkede
sur. "er det et problem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 7:31 pm

"Nej, nej ..." svarede Naomi stille og vendte sig om mod Shin, men med ryggen mod hovedgaden. "Det undrer mig bare ..."
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeOns Maj 05, 2010 11:24 am

"Nårh, fordi jeg ikke er lige som alle andre, det skulle jeg måske have lige have sagt til
dig inden" sagde han og smilte lidt drillende til hende inden han kyssede hende blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 5:01 pm

"Jeg ved udmærket godt, at du ikke er som alle andre," mumlede hun, men smilte. "Det er derfor vi passer så utrolig godt sammen." Naomi aede Shin langs hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 7:31 pm

Shin smilte lidt til hende.
"De fleste ville nok sige at jeg bare er en svag vampyr, men
jeg kan lide at leve som jeg gør" sagde han stille mens smillet stadig kunne
ses på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 10:27 am

"Det har du da også lov til," svarede hun, "lev som du vil. Men tro mig - du går altså glip af noget sjov." hun blinkede til ham og hoppede op, så hun stod i midten af værelset. "Men hvad så med Port Angeles?" grinte hun og rakte ud efter hans venstre hånd.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 8:20 pm

"Du vil gerne jage nu" sagde han og kyssede hende blidt på
munden. Han tog hendes hånd og rejste sig op og hev hende hen til sig
før de skulle gå. Han kyssede hende hurtigt under øret og gik hen til vinduet.
"Vil du med" spurgte han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeLør Maj 08, 2010 10:50 am

Naomi smilte.
"Jeg vil egentlig hellere vente, indtil det er mørkt," sagde hun, "det er meget sjovere." hun kyssede Shin og stilte sig helt ind til ham. Han lagde armene omkring hans overkrop.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeLør Maj 08, 2010 1:10 pm

"Så venter vi" sagde han og smilte lidt.
han lagde armene om hende og trykkede hende ind til sig
inden han kyssede hende i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeLør Maj 08, 2010 2:36 pm

"Det kan jeg godt lide ..." hviskede hun og hev Shin med sig ind i sofaen.
"Men lad mig høre; hvad lavede du så ellers, før jeg bare sprang ind i dit liv?" spurgte hun og kyssede Shin hurtigt på kinden. Hun sendte ham et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 9:07 am

Shin trak lidt på skulderne.
"Ikke så meget. Passede mig selv.." sagde han og lo lidt.
"Ej, jeg har en masse venner, jeg gik i skole indtil jeg blev forvandlet til
vampyr" sagde han. Han havde faktisk ikke udrettet så meget
i hans tid som menneske. Ikke andet udover at have boet på gaden, klaret sig selv
fra han var 16, været kærester med en varulv og en vampyr, dog ikke på samme tid.
"Hvad lavede du før du mødte mig" spurgte han og flettede sine finger ind i hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeLør Maj 15, 2010 6:16 pm

"Lyder da ... rimeligt nok," sukkede Naomi og smilte, "jeg ... spillede koncerter - for det meste. Jeg var meget kendt, inden jeg blev bidt. Men jeg var nødt til at 'gå under jorden', da jeg var utrolig blodtørstig. Jeg ville ikke skade nogle jeg kendte i byen - eller nogle af mine fans, selvfølgelig. Og med årene, blev jeg glemt og jeg flyttede. Men det var selvfølgelig helt tilbage, for mange år siden. Men her på det sidste - før jeg mødte dig - boede jeg hos Volturrien."
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeLør Maj 15, 2010 7:35 pm

"Wow, det vidste jeg ikke.." sagde han stille og tænkte lidt over
det hun havde sagt. "Du må da havde været træt af at blive bidt, du havde sikkert
alt hvad du kunne ønske dig" sagde han og smilte svagt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeLør Maj 15, 2010 8:30 pm

Naomi smilte og trækkede på skuldrene.
"Ja, jeg havde alt hvad man kunne ønske sig - undtagen dig. Det var dét jeg savnede. At have en der elskede mig for den jeg var og ikke bare fordi jeg er god til at slås og ... ja." Naomi smilte tøvende. "Men Aro har været ligesom en far for mig - ret sjovt, egentlig."
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeLør Maj 15, 2010 9:30 pm

Shin smilte til hende.
"Jeg har også savnet dig" sagde han og lo lidt. "Du er virkelig dejlig" sagde han og kyssede hende
på kinden. "Jeg troede ellers ikke at du gad mig fordi at jeg ikke er
som alle andre vampyr" sagde han og kyssede hende igen på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 2:43 pm

Naomi grinte.
"Det, at du ikke er som alle andre, er noget af det jeg bedst kan lide ved dig, Shin." hviskede hun og aede Shin. "Du har virkelig reddet mit liv, vidste du det?" lo hun og kyssede Shin. Hvis det stod til hende selv, ville hun aldrig fjerne sine læber fra hans.
Naomi lænede sig ind over Shin og rykkede sig helt hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 5:22 pm

Shin havde allerede armene om hende og trykke hende ind
til sig i kysset. Han slap kort kysset og smilte til hende.
"Det var mig en ære at redde dit liv" hviskede han hende i øret og trykkede igen sine
læber mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 5:31 pm

Naomi smilte stort. En bed sig i læben - en velkendt refleks.
"Vi burde lave noget en dag," sagde hun, da hun fjernede sine læber fra hans, "du ved, gå i biografen, tage i cirkus eller noget. Du ved - leve livet!" hun kyssede Shin langs hans hals og ventede på, at han skulle svare.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 5:33 pm

Shin lo lidt, men nikkede straks efter.
"Ja helt sikkert, vi kan tage en tur i biografen i morgen" sagde han
og smilte til hende.
"Vi var jo også i byen i aften" mindede han hende på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 9:10 pm

"Lyder godt med en biograf tur imorgen ..." hviskede hun og kyssede ham hurtigt. "Ja, jeg ved vi var i byen, men .... noget der kun har med os to at gøre..." fortsatte hun og smilte. Hun aede Shin langs hans arm og kunne slet ikke forstå, at han faktisk kunne lide hende. Det hele skete så pludseligt og nu ... boede hun hos ham. Tanken gjorde hende gladere.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 6:23 pm

"Meen jeg tager dig ikke med ud og spiser først,
som jeg normalt ville have gjort hvis vi var mennesker" sagde han og smilte
lidt til hende. Shin lagde svagt sin hovede på skrå og pressede sine læber mod hendes, hvor efter
han kyssede hende lidt mere vildt og nussede hende på låret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 11:27 am

Naomi smilte og kyssede Shin tilbage. Hun trak ham hen til sengen og lagde ham ned, hvorefter, hun satte sig ovenpå ham, let og elegant. Hun kyssede ham videre og trak sin trøje op over hovedet.
Det hele var temmelig nyt for Naomi. Ikke dét, men at bo sammen med en anden ... have noget der bare mindede om et menneskeliv.
Naomi løsnede sin hestehale som hun havde sat op før, og hendes røde hår flagrede ned langs hendes skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 3:00 pm

Shin smilte lidt og lod hende skubbe ham ned på sengen og gengældte
varmt kysset ind til hun slap kysset for at trække sin trøje af. Han smilte til hende og lagde hænderne på hendes
hofter og fugtede sine læber mens han holdt blikket rettet mod hende. "Du er så smuk" sagde han
og trak lidt mere på smilebåndet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 3:44 pm

Naomi smilte et sødt smil.
"Du er så perfekt," sagde hun og bøjede sig ned for at kysse ham endnu en gang. Hun tog sin hånd op til hans kind og aede ham lige så stille.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 10:00 pm

Shin smilede til hende.
"Jeg tvivler stærkt på at jeg er perfekt" sagde han og smilte svagt. Han vidste at
han havde mange fejl, men det var jo ikke sikkert at det var alle hun havde lyst til at høre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gennem regnen. (Shin)   Gennem regnen. (Shin) - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gennem regnen. (Shin)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Venter på Shin (Shin) (;
» Løb gennem skoven!
» I ly for regnen..
» Regnen..
» Alene gennem byen ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: