Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tanken om at forlade forks?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 5:01 pm

Tom rynkede sin næse lidt og hvis han kunne ville han virkelig rødme, da hun spurgte til med hvad der tændte ham, men han grinede så lidt ved tanken og synes det var et okay fedt spørgsmål. Imens at han tænkte, lagde han sin ene pegefinger ind under hendes hage, og løftede hendes ansigt op, så deres øjne mødes. Han kunne godt se på hende at hun var pinligt berørt over spørgsmålet. "Uhm.. jeg tænder på.. det at en pige har en god røv.. ehm.." sagde han tænksomt med et lille grin, imens at han kiggede på hende, han sendte så derefter et kærligt smil. "Sexet smil.. uhm.. det.. der er meget jeg tænder på" svarede han og bed sig diskret i læben. "Hvad med dig.." spurgte han forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 5:09 pm

Mel grinte nervæst, da han tog fat i hendes hage. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige, men bed sig så i læben igen og slap den så hurtigt. Hun skulle gennem rode alle sine tanker for at han kune få et ordenligt svar, men der var så meget. Hun grinte lidt, et mere ægte grin. " Det er vel deres sexede smil, dere blik og en masse andet" sagde hun stille og blinkede med det en eøje, før hun sendte ham et drillende smil. Mel vidste ikke helt hvorfor at hun følte sig pinligt berørt, men havde måske en ide. Hun var vel ved at forelske sig i ham? Hun bed sig lidt mere i læben og kiggede ind i hans flammende øjne. Der var et spørgsmål som dansede på hendes tunge, men det ville ikke ud. Hun formede ordene med læberne, men der kom intet lyd. Endelig tog Mel en dyb indånding og kiggede ham direkte ind i øjnene. " Har du rigtige følelser for mig?" spurgte hun så endelig, men med en lille stemme. Hun ville gerne have det afvide før hun lod sig forelske. Hun ville ikke lade mænd lege med hendes følelser også skråtte hende. Mel ville vide det før hun ville forelske sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 5:48 pm

Tom kiggede ligeledes ind i hendes øjne. Han bed sig diskret i læben, da hun stillede et nyt spørgsmål også at det var omkring følelser. "Det vil ikke altid være rigtige følelser.. pga. vores hjerter ikke slår mere jo.." sagde han lidt tænkende, som en slags undskyldning til at han skulle tænke lidt over det. Han fugtede let sine læber imens at han så ind i hendes smukke røde øjne, den flammende røde farve som en vampyr havde. Hun var virkelig blevet forandret og det klædte hende utroligt meget. "Ja, det er jeg begyndt at få" svarede han så stille efter et stykke tid, han sendte et lille tand smil, så nogle af hans tænder kunne ses. Han mente det 100% at han var ved at falde for hende. Han kunne ikke beskrive det, hvilket han også altid havde det svært med. Han kunne godt tænke sig frem til hvorfor hun spurgte om det. "Synes du at jeg er en type dreng.. mand som du kunne blive forelsket i?" spurgte han nysgerrigt med en blid stemme, imens at han betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 5:58 pm

Mel kiggede ind i hans øjne og sendte ham et svagt smil. Hun kunne mærke at hun gerne ville være sammen med ham, men på samme tid ville hun ikke såres vis han bare lå der og løj for hende. Hun tog en dyb indånding og lagde så hovedet lidt på skrå. Hun bed sig lidt i læben og prøvede at skjule sine tanker for ham ligenu, så han ikke ivlle kunne læse dem fra hendes udtryk. Hun nikkede svagt, så han vidste at hun lyttede og hendes skinnende røde øjne hvilede roligt på hans mund som talte med hans smukke stemme. Hun kiggede så ned i græsset ved siden af dem og smilte lidt. Hun kunne ikke helt forstå hvorfor at nogen ville falde for hende, men hun ville heller ikke være alene. Langsomt vendte hun sit blik mod ham og kiggede ham lige ind i øjnene. Mel hørte hans spørgsmål og smilte så lidt. Det var jo nemt? Hun nikkede svagt og ville også forklarer hvorfor. " Ja, det tror jeg helt klart. For du virker som en der tør værer sig selv og du er også en af dem som virkelig distrahere mig, på den gode måde." sagde hun stille og grinte lidt. Hun kunne ikek forklarer det uden af forvirrer ham, så hun startede kun med dett og sendte ham et frækt smil, før hun kiggede ned i græsset ved siden af dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 6:08 pm

Tom smilede skævt til det hun sagde, men sukkede derefter lydløst, så hun ikke kunne høre det at han sukkede. Eftersom han kunne mærke på hende at hun ikke helt troede på det og han vidste ikke hvordan han skulle bevise sine følelser overfor hende, men det var vel måske fordi hun ikke kendte ham helt endnu og.. bange for at blive såret. Han besluttede sig for at de skulle komme i gang med at lave noget andet i det at han begyndte at kilde hende i siderne af hendes mave. Det ville måske få hende til at lade være med at tænke så meget. Han lagde også godt mærke til at hun kiggede en del væk fra ham. Hvilket han ikke kunne lide. Et drilsk smil plantede sig på hans læber imens at han fortsatte med at kilde hende, hvor det også var spændt på om hun var kilden eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 6:18 pm

Mel kiggede på ham med store øjne, da han begyndte at kilde hende. Hun bed sig i læben og lukkede øjnene hårdt i. Hun prøvede at holde sit grin indeni, men et lille fnis undslap hende og det udløste resten af grinet. " Stop det!" skreg hun grinende og hendes klangfulde stemme knækkede ikke over og selvom den blev skinger lød den stadig smuk. Hun trillede ned af ham og lå ved siden af ham, mens hendes øjne åbnede sig hurtigt. " Jeg skal ikke kildes igen" hviskede hun med en lille stemme og var parat til at løbe, vis han ville kilde hende igen. Hun så næsten skræmt ud, men det var kun fordi at hendes fr havde kildet hende og hendes far havde gjort grusomme ting ved hende. Hun rystede lidt på hovedet og grinte så. " Du kan bare komme an, for jeg er stærkere end dig" hviskede hun drillende med en lidt kælen stemme. Hun sad nu op og støttede sin overkrop med sine blege arme. Solen tittede lidt frem fra skyerne og fik Mel's hud til at glimte som små diamanter. Hun lignede jo en kæmpe diamant i menneskeform. Hun kiggede hen på Tom ud af øjenkrogen og grinte lidt. " Du tør ikke" sagde hun syngende og kiggede op på solen, men måtte kigge væk igen da den skar hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 6:40 pm

Tom kunne ikke lade være med at grine lidt, imens at han fortsatte med at kilde hende, men stoppede så da hun trillede ned ved siden af ham. Hvorefter at han fik kuldegysninger da hun hviskede til ham, bare et et tegn på at han kunne lide hendes hvisken, idet at han så satte sig op og kravlede over at sidde på hendes mave. "Så du siger altså at jeg ikke tør?" spurgte han nysgerrigt med et lumsk smil imens at han kiggede på hende med hovedet lagt lidt på skrå. Han lænede sig dernæst ned, fangede let hendes læber og kyssede hende lidenskabeligt, og lukkede sine øjne da han kyssede hende.

Efter lidt tid åbnede han sine øjne igen og kiggede på hende, inden at han lagde sin ene hånd på hendes øjne, så hun intet kunne se for at drille hende lidt, idet at han første kyssede hendes næse. Begyndte at kysse ned ad mod hendes hals dernæst. Han var spændt på hendes reaktion på det, hvorefter at han hviskede mod hendes hud. "Jeg elsker dig..", for det gjorde han, det var bare noget han havde fundet ud af at han elskede hende. Hun var smuk og havde en dejlig personlighed, samtidig med at hun ikke var som Daniella og Victoria.

Imens at han kom i tanke om det var spørgsmålet om han skulle fortælle hende, hvem han havde haft en forhold sammen med? Måske skulle han også bare lige vente med det, også måtte hun spørge ind til det.. hvis det var at hun virkelig gerne ville vide det. Han lod sin tunge strejfe hendes hud, inden at han kyssede videre på hendes hals. Han vidste heller ikke om det var for tidligt at han sagde de tre magiske ord. Lige for tiden var han virkelig et stort spørgsmålstegn, men han vidste da at han elskede Melanie, det kunne han ikke slå fejl af for det gjorde han virkelig! Han var glad for at have mødt hende og det at han fik tilladelse til at bide hende. Han kyssede længere ned mod hendes kraveben, hendes hud som var blød og dejlig at røre ved.. men stadig også lidt kold og hård, fordi hun netop var en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 6:56 pm

Mel kiggede med stor eøjne på ham, da han satte sig op hende. " Jeg er ikke en pude" surmulede hun drillende og kiggede så på ham med et stort smil. Hun kunne mørke at denen gang var stødet stærkere og det kørte rundt i hende. Det ville ikke stoppe og hun nød det. " Du er nemlig en lille dreng" sagde hun drillende og håbede med det samem at han kunne tage en joke, for hun ville ikke gøre ham sur. Hun blev en lille smule overrasket da han kyssede hende så lidenskabligt, for hun havde ikke prøvet at nogen kyssede hende på den måde. Hun havde haft Jesper, men han havde bare brugt hende. Hun lukkede stille sine øjne i og nød hans kys, og håbede inderligt at han ikke ville stoppe med at kysse hende.
Mel åbnede langsomt sine øjne, før han stoppede med at kysse hende for at se på hans smukke ansigt. Da han stoppede så hun bare på ham og hun så rolig ud selvom hun var helt paf. Hun fik en pludselig lyst itl at kaste ham væk fra sig, da han holdte sin hånd for hendes øjne men hun bed sig bare i læben og ignorede den følelse. Hun nød hans kys og hvergang fik hun stødet og det fløj igennem hende som om at hun var åp narko eller noget, hun kunne ikke få nok af ham. Kyssende på hendes hals fik hende til at ryste lidt på hovedet, men ikke fordi hun ville have ham til at lade være, tværtimod men det killede bare lidt. Hun mærkede de næsten lydløse ord mod sin hud og bed sig diskret i læben. " Mener ud det?" spurgte hun lydløst og kunne ikke få andre ord frem. Hun kunne ikke helt forklarer den følelse hun havde når hun var sammen med ham, men hun ville kun være sammen med ham og ingen andre. Hun ville være hans, selvom det var hun vel allerede da han havde forvandlet hende. Hun sukkede lidt og hendes vejrtrækning stoppede. Mel valgte ikke at svarer endnu, ikke før hun kunne se hans ansigt men måske var det bedre at sige det mens hun kke kunne se hans reagtion. " Jeg elsker dig mere.." hviskede hun med lydløse ord og en brise ramte hendes hud, men hun ignorede den bevidst for hun lytteede kun efter Tom's reagtion.
Mel tog blidt fat i hans hånd og fik den hurtigt væk fra sine øjne. Hun ville ike spørge til hans tidligere forhold fordi at så ville hun bare blive jaulox, men hun ville vide om han vile kunne værer hende tro eller om han ville gå og flirte med alle andre end hende. " Vil du svarer mig på noget?" sagde hun med en blid stemme, som var så lav at man skulle tro at den ville forsvinde hvert sekund det skulle være. " Vil du gå og flirte med andre, vis vi nu kommer sammen?" sagde hun stille og hendes øjne var en smule triste, men hun havde brug for at hører hans svar. Hun bed sig i læben og smilte undskyldende. " Jeg har bare brug for at hører dit svar før jeg tør tro på mine følelser" hviskede hun stille, og det var den forklaring som hun havde haft hele tiden. Hun ville ikke såres igen, men hun vidste at hun elskede Tom og der var ingen der ville kunne få hende itl at ombestemme sig. Han ar vidunderlig på så mange måder, og hun ville overgive sig til ham vis han sagde at han ikke ville gå og flirte med hver eneste pige han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 7:26 pm

Tom fnisede, da hun sagde at han var en lille dreng, han vidste godt at det bare var for sjov, det var også derfor at han fniste. Hvorefter at åbnede sine øjne og vendte sit blik mod hende, da hun havde fjernet hans hånd fra hendes øjne. "Jeg mener det." sagde han hentydet til med at han elskede hende. Hvorefter at han hævede det ene bryn fordi hun spurgte om han ville gå og flirte med andre piger imens at de måske kom sammen. Han rynkede dernæst sin næse. "Nej, det vil jeg ikke. - Jeg flirter kun når jeg er single, søde" sagde han stille med et charmerende smil, imens at han kiggede på hende. Det var fint at hun spurgte ind til det. Han kyssede kort hendes næse tip. "Hvis jeg såre dig.. så.. det kan ikke komme på tale.. hvis nogen skal såres er det mig. - Når jeg kommer i et forhold.. tænker jeg kun på den kvinde som er min kæreste og andre kvinder betragter jeg som mine venner" tilføjede han og lod sine skarpe tænder strejfe hans underlæbe. Han vidste ikke helt om han kunne forklare det på den måde, men han vidste ikke ellers hvordan han skulle forklare det. Han ville i al fald tage forholdet seriøst. "Så.. ehm, .. ja" smilede han skævt imens at han betragtede hende, hvor han blinkede med det ene øje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 7:52 pm

Endnu et smil lyste op på henes læber, men hun sagde ikke noget. hun kiggede bare på ham og kunne ikke forstå at sådan et smuk væsen, eller rettere sagt en vidunderlig mand kunne forelske sig i hende. Hun smilte et skævt smil og havde bestemt sig for hvad hun ville sige til ham. Hun bed sig lidt i læben og hviskede så med en lav blid stemme. " Jeg vil kun være din" De ord ville havde fået hende til ar rødme som en gal, vis hun var menneske men hendes hud ville ikke tillade at en rødmen ville ødelægge den perfekte blege farve på hendes kinder. Hun kiggede bare smilende på ham og ville inderligt ænske at hun kunne kysse ham, hvilket var lidt svært da han sad på hende. Hun grinte lidt og lød som en kælen kat da hun talte igen, med en silke blod stemme. " kom tættere på" sagde hun stille og hentydede til at han skulle have sit hovede foran hendes. Hun ville ikke sige hvorfor, men han ville nok ikke blive det mindste overrasket over at hun gjorde det. Hun grinte lidt, en silkeblød latter der lød som en spindende kat. Mel kunne ikke få nok af ham, hun var nærmest besat af ham og hun ville kun have ham og ingen andre. Et sml plantede sig på hendes blege læber og det var svært at se hvilket slags det var. Det var både mystisk, kælent og drillende på samme tid. HEndes røde flammende øjne havde et lille glimt, som hurtigt blev skjult dog kunne man fornemme det hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 10:12 pm

Hvis Tom kunne rødme, ville hans ansigt virkelig bare blive tomat rød udover det hele i hans ansigt. "Jeg kan jo ikke eje dig" sagde han drilsk med et sødt smil imens at han kiggede på hende. Hvorefter at han automatisk grinede lidt, da hun grinede. Det kunne han ikke lade være med, idet at han hævede det ene bryn, inden at han så lænede sig frem mod hende, så hans pande lå mod hendes, han kiggede hende direkte i øjnene, og smilede skævt imens. Han sagde ikke noget, fugtede diskret sine læber imens at han betragtede hende, selvom det var at de havde bekræftet over for hinanden at de kunne lide hinanden, så vidste han ikke om det var klogt om han skulle spørge hende, right now om at komme sammen, eller om det var klogere at vente med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 8:14 am

Mel prøvede at holde et grin inde, men et lille fnis undslap hendes læber. Hun kunne godt forstå at han sagde han ikkek unne eje hende, men hun havde jo ikke ment det helt på den måde. Hun kiggede ham i øjnene og smilte kært. " Jeg mente det nok ikke helt på den måde" hviskede hun grinende og følte hans pande mod sin. Det gjorde hende en smule forskrækket, for deres tempratur var den samme og det havde hun ikke regnet med. Mel bed sig lidt i læben og smilte så skævt, hun kunne ikke få et ord mere frem ligenu. Hun kiggede ind i hans røde øjne og begyndte at tænke.

/ undskyld det ikk er så lang :/ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:43 pm

"Jeg ved godt hvad du mente med det" sagde han stille med en charmerende stemme, imens at han kiggede på hende og holdte stadig sin pande imod hendes. "Hvis du.. kommer i snak med en som hedder Daniella" mumlede han lavt, så det kun var hende som kunne høre det, "Så lad være med at bliv alt for gode veninder med hende.... da hun er min fjende, og jeg kan ikke behandle mine fjender pænt" svarede han stille med et forsigtigt smil, imens at han kiggede ind i hendes røde, smukke øjne. Han lod sin tunge glide ud at slikke ved sin underlæbe lidt og var samtidig nervøs for hvad hun ville sige til det. Selvfølgelig måtte hun selv bestemme hvem hun ville omgås, men det var bare så Melanie var klar over det. - Hun skulle have at vide hvordan han havde det med Daniella, hvis hun en dag kom i snak med hende. - Det vidste han jo ikke noget om hun gjorde, eller om hun havde snakket med hende før, det vidste han heller ikke. Han fugtede let sine læber og ventede spændt på hendes svar. han tænkte lidt på at hun sikkert ville komme med noget negativt.. men sådan havde han det bare Daniella og han håbede virkelig ikke at hun havde snakket med hende før. Han hævede forsigtigt det ene bryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 6:01 pm

Mel kiggede lidt undrende på ham og smilte så, en lille smule forstående og en smule forvirret. "Okay.. " sagde hun så, tøvende. Hun var blevet nysgerrig igen, for hvem var denne Daniella og hvad for et forhold havde hun haft til Tom. Hun bed sig i læben og smilte så skævt, og kyssede ham blidt på kinden. " Hvad er Daniella til dig, eller hvad var hun?" spurgte hun med en nysgerrig undertone. På en måde ville hun ikke vide det, men alligevel ville hun gerne. Hun kiggede ind i hans røde øjne og følte sig distaheret igen, men tog sig ikke af det. Hendes sorte hår lå spredt omkring hendes hovede og hendes blege hud glimtede svagt i den lille smule sollys der var. Hende slæber formede sig i et lille smil og hun lagde sine hænder på Tom's kinder. Mel kunne ikke lade være med at røre ved ham, og hun ville ikke have at han skulle stoppe med at snakke. HAn havde ne vidunderlig stemme. Han havde allerede tryllebundet hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:50 pm

Tom fugtede let sine læber og smilede skævt da han mærkede hendes bløde hænder på hans kinder.
"Hun.. var min første kæreste og er min forvandler" sagde han med en stille stemme imens at han betragtede Melanie.
Hvorefter at han førte stille sit ene ben ind under hendes ene ben gjorde dernæst sådan at begge deres ben var flettet ind i hinanden. "Men hun betyder ikke noget for mig mere.. bestemt ikke efter de ord hun sagde til mig og sådan.." konstaterede han og hævede det ene bryn, men lukkede derefter sine øjne og bed sig diskret i læben. Det var lidt underligt at fortælle hende det omkring Daniella, men det måtte ud, så hun også kunne forstå det hvorfor han ikke gad at hun omgås Daniella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 3:00 pm

Mel kiggede ham ind i øjnene, for at søge efter et eller andet. Hun vidste ikke hvad, men hun ville hjælpe ham. Et lille smil formede sig om hendes læber og lagde det ene ben om hans ryg. Hun var smidig selv af en vampyr af være. " Jeg skal nok passe på.." hviskede hun så og smilte et lille opmuntrende smil, hun vidste ikke hvordan hunkunne hjælpe. De røde øjne kiggede på ham, med en hvis forsigtighed men de smilte også. " Hvad sagde hun da?" spurgte hun og bed sig så i læben. Det var ikke meningen at hun skulle havde spurgt ham så direkte og vis han ikke ivlle fortælle det var det fint med hende. Hun pressede ham ned mod sig og kyssede ham så blidt for at vise at hun var ligelgad med om han havde haft andre forelskelser også fordi hun ogsaå havde lyst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 1:02 pm

"Hun sagde held og lykke til med at kneppe alle de andre duller.. og en masse andre ting" mumlede han imens at han kiggede i hendes smukke røde øjne. Han bed sig diskret i læben og var lidt nervøs og spændt på hvad hun ville sige til de ting som han havde sagt angående om hvad Daniella havde sagt til ham. Han blev dernæst overrasket da han mærkede hendes ben omkring hans ryg også det efter at hun pressede ham ned til sig. Han gengældte derefter ømt kysset og legede let med hendes underlæbe. Han kiggede dernæst nedad sig selv, da han var rimelig nervøs for hvad hun ville sige. ”Men jeg er ikke den type.. jeg var en player da jeg var et menneske.. af visse grunde” konstaterede han, der var altid en grund til hvorfor man var som man var og han synes selv at det var en god grund, en meget god grund faktisk..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 5:48 pm

Mel bed sig hårdt i læben, da hun havde hørt hvad Daniella havde sagt. Hvordan kunne man sige sådan noget. Hun sukkede lidt og hendes blik flakkede lidt. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Hun kunne ikke tro sine egne øjne eller ører. Hun blev en smule fraværende, men hendes øjne hvilede på ham igen og de flammede rødt. ” Man har vel altid en grund ikke?” sagde hun stille og smilte lidt, da han havde kysset hende. Et smil spillede om hendes læber og brød så frem. Den blege hud glinsede svagt og flammerne hvilede roligt på Tom. Mel kiggede ind i hans fortryllende øjne og var ligeglad med hvordan han havde været, men ville hellere bekymre sig om hvordan han var nu. ” Du kan ikke lave dit gamle jeg om, søde” Hviskede hun svagt og bed ham drillende i hans underlæbe. Hun tænkte ikke på at hun var stærkere end ham, hun ville bare være sammen med ham. Mel kiggede uskyldigt på ham og spandt lavt. Hun kunne ikke få nok af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 10:05 pm

"Jo.. du kan blive tvunget til det.." sagde han stille med et glimt i øjet, hvorefter at han grinede svagt, da hun bed i hans underlæbe. Han lænede sig derefter ned mod hendes ene øre. "Du skal heller ikke.. aldrig på nogen måde ændre dig.. du er smuk og dejlig som du er" hviskede han stille og bed sig diskret i læben. Tom var ikke just den samme og gode romantiker som Bill, hans tvillingebror, inden at han slikkede hende drilsk på øreflippen. Sendte hende et charmerende smil imens at han betragtede hende, lavede kort det klassiske elevator blik. "Men husk.. hvis du fortryder en dag at du blev forvandlet til en vampyr, så ved du hvem du skal kontakte for at hævne dig" svarede han og lagde sit hoved let på skrå imens at hans røde øjne hvilede på hendes. Han kunne sagtens forstå hende hvis hun en dag, blev skide sur og irriteret over at Tom havde bidt hende. Han havde selv prøvet at have den følelse på sin forvandler. Det endte bare med at han helt ville glemme hende, selvom det var og stadigt var svært for ham fordi Daniella betød en del for ham, netop pga. at hun bed ham og inden da havde han også følelser for hende da han var et menneske. Så det skulle ikke undrer ham at Melanie ville få den følelse til enten at dræbe ham eller kalde ham en idiot samt andre trælse ord, ting og sager. Som hun sådan set i forvejen havde kaldt ham under hendes forvandling. Han kyssede dernæst lidenskabeligt hendes læber og lagde sin pande imod hendes, igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 11, 2010 3:07 pm

Mel smilte uskyldigto g krympede sig lidt sammen, da det killede. Hun fniste lidt og kiggede på ham ud af øjenkrogen. De røde øjne flammede op og hendes smil forsvandt lige. " Jeg vil aldrig kunne tilgive mig selv, vis jeg gjorde dig ondt" hviskede hun så gennem sine tænder og kiggede op på himlen. Hun havde på ingen måde lyst til at gøre ham fortræd, men hun kunne vel ikke selv bestemme hvornår hun ville sige klik. Smilet bedre sig på hendes blege læber igen og hun kyssede ham ømt tilbage. Hun lukkede svagt øjnene i, men kun så hun stadig kunne se hans ansigt. Han sendte ham et skævt smil og åbnede øjnene igen. Mel vidste ikke helt hvad hun skulle sige, så hun fugtede let sine læber og bed sig derefter i underlæben. Et lille smil formede sig om hendes læber og hun grinte osse lidt. Deres læber mødtes hinanden igen, men denne gang legede hun med hans underlæbe imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 12:33 pm

Tom grinede lidt da hun legede med hans underlæbe. "Er der noget galt?" spurgte han stille, men nysgerrigt, eftersom han synes at hun var meget stille og sådan. Han trak svagt på skuldrene, imens at han betragtede hende. Kiggede ind i hendes røde øjne, og lagde sin ene hånd på hendes hals, som han kærtegnede. "Skal vi .. gå et andet sted hen, eller blive?" spurgte han et stykke tid efter, han vidste ikke ellers hvad han skulle sige og han vidste jo heller ikke om hvad hun ville, om hun bare ville blive liggende hvor de var eller om hun ville videre. Han lukkede dernæst sine øjne lidt og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 5:51 pm

Mel smilte svagt og grinte så. Hun havde været fordybet i sine tanker og havde helt glemt at hun lå her sammen med ham. " Jeg tror gerne jeg vil gå lidt eller løbe" sagde hun med et stort smil på læberne. Hun ville prøve at løbe igen, mærke vinden i hendes hår og føle hastigheden. Også ville det være sjovt vis hun prøvede det med Tom. " Skal vi løbe ?" spurgte hun hurtigt og måske en smule for ivrigt. Hun bed sig lidt i læben og hendes øjne smilte uskyldigt. Hun lignede næsten et barn igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 6:18 pm

"Det kan vi godt" sagde han med et skævt smil. "Men .. hvor hen? Her ved Lake Washington eller skal vi løbe et helt andet sted hen?" spurgte han nysgerrigt og åbnede sine øjne, betragtede hende imens. "Du bestemmer" smilede han med et glimt i øjet, han kyssede hende på næse tippen inden at han rejste sig op, rakte sin ene hånd ned mod hende, efter at han stod oprejst, han ville hjælpe hende med at komme op og stå. Imens ventede han også spændt på svar og samtidig ville det også være hyggeligt med en løbe tur, når han tænkte over det, så det var en meget god ide, hun havde fundet på som de kunne give sig til at lave, i stedet for at dovne den af hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:59 pm

Melanie grinte lidt, og tog blidt fat i hans hånd og var hurtigt oppe og stå. Hendes røde øjne kiggede lidt rundt og hun var en smule forvirret. Hun var hurtigt og let. Hun trak lidt på skuldrene og smilte så varmt til Tom. " Vi kunne løbe til..?" sagde hun stille og afsluttede ikke sin sætning. Hun vidste faktisk ikke hvor de kunne løbe hen. Hun bed sig lidt i læben og grinte så meget lavt. " Vi kunne vel bare løbe om kap, men jeg ved ikke hvorhen?" sagde hun stille og kørte en hånd gennem sit sorte hår. De røde øjne kiggede roligt rundt på landskabet omkring dem og hun så det hele så klart.. Hun kunne se en masse ting langt væk og hun kunne også lugte dem. Fascinerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 11:01 am

Tom trak svagt på skulderen og fulgte hendes blik. "Jeg ved det virkelig heller ikke." sagde han med et skævt smil og lagde sin ene hånd på sin kind, som han kløede lidt. "Hvad med at løbe om kap til omegnen uden for Forks?" spurgte han, efter at han havde tænkt lidt, og det var jo ikke så langt væk fra Lake Washington af hvad han kunne huske. Han bed sig diskret i læben og betragtede hende længe, uden at sige mere, det var underligt at hun ikke længere var et menneske, men samtidig dejligt, fordi så kunne de være mere sammen og hun var blevet smukkere end hun var før meget mere smuk! Hun havde et unikt udseende. Han lod derefter sin tunge glide ud at slikke ved sin underlæbe. Han grinede lidt dernæst ved tanken om at de skulle løbe om kap, det morede ham faktisk. "Skal der være en præmie for den som kommer først?" spurgte han så nysgerrigt efter et stykke tid imens at han prøvede at fange hendes øjen kontakt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 11:24 am

Mel kiggede drillende på Tom, hvorefter hun stod bag ham og lagde armene om hans mave. " Man bestemmer sin egen præmie" hviskede hun mod hans hals, hvorefter hun kyssede ham op af halsen. Hendes blik vandrede rundt og hendes blege læber smilte stadig det sædvanlige Melanie smil. Hun sukkede tilfreds og havde ikke fjernet sine arme fra hans mave endnu. Hun grinte en perlelatter og stod så foran ham igen, måske lidt for tæt på ham. " Vi løber om.. 3..2...1.." hviskede hun mod hans læber og så fløj der en lille perlelatter ud fraa hendes læber og hun var væk. Mel kunne mærke vinden i hendes hår og grenene der rev i hendes tøj føltes som fjer mod hendes hud. Hun kiggede lidt ud af øjenkrogen for at se om Tom var løbet eller om han var blevet stående. Hun grinte lidt og løb viderer, hun nød det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 11:33 am

Tom fik kuldegysninger, da han mærkede at hun stod bag ham og tilmed også hendes arme omkring hans mave, men det var jo bare et tegn på at han kunne lide det, hvorefter at han automatisk udstødte nogle nydende lyde da hun kyssede ham op af halsen. "Deal" smilede han skævt og bed sig derefter diskret i læben, hentydet til at man bestemte sin egen præmie. Han skulle lige til at kysse hende, hvilket han ikke nåede eftersom hun løb væk i hurtig fart. Hendes latter var smuk og dejlig at høre, hvilket også gav ham kuldegysninger. Han blev egentlig bare stående, da han var blevet meget overrasket.. forelsket? Han kunne ikke lige finde ord på hvordan han havde det, men det kildede i al fald bare i hans mave, som aldrig før, det var som om han var forstenet. Han rystede så kort på hovedet. "Scheisse!" udbrød han, dog stille for sig selv og vendte sig om mod den retning hvor Melanie var løbet, han kunne stadig se et skimt af hende, hvorefter at han satte sig i løb, der gik ikke lang tid før at han løb i vampyr fart. Det begyndte at blive spændende for at se hvem der kom først. Et stort smil var plantet på hans læber, imens at han betragtede lidt af hendes hår, eftersom han kom nærmere og nærmere mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tanken om at forlade forks? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanken om at forlade forks?   Tanken om at forlade forks? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tanken om at forlade forks?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Tanken om at forlade forks?
» Tanken om hendes mor.
» Forlade det.. eller ej?
» Forks
» Ny i Forks!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: