Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Forks

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:00 am

Dato: Irl
Årstid: Irl
Dag: Irl
Vejr: Mørkt
Sted: En lille cafe i forks
Tid: Irl
Omgivelser: Ikke så mange mennesker

Kayli kom gående ind i Cafen hun havde en lyseblå kort sommerkjole på og ingen sko hun så sig omkring hun kunne godt dufte af der var ulve og mennesker der inde hun trippede op og købte sig en fanta inden hun så sig omkring og trippede på sine tæer hen til et tomt bord og satte sig ned og tog sine fødder op under sig hun drak lidt uden at klage sig over at det ikke var den smag som fanta plejede at smage af da hun var menneske hun sukkede lidt da hun savnede sine venner hun så bare ned i bordet med sine lyseblå øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:03 am

Shin gik roligt ude på gaden og gik ind på en café. Han så sig lidt om og fik øje på Kayli. Han skyndte sig hen til hende "hej" sagde han og satte sig overfor hende. "Der sidder vel ikke nogen her" spurgte han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:04 am

"hej" sagde hun lykkeligt og hoppede op og løb over og gav ham et kram "nej ikke hvad jeg ved af" fniste hun mens hun trippede over på sin plas igen og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:06 am

Shin gengældte krammet. "Hvad så. Hvordan går det" spurgte han og lændede sig frem og lagde hænderne på bordt. Han var i super humør. Det var længe siden han havde set Kayli.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:10 am

"det går fint har fået mig et par stykker venner" fniste hun og lag sin hånd ved siden af hans "hvad med dig ?" spurgte hun hurtigt om og smilte "brormand" lo hun lidt inden hun drak noget mere af sin fanta
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:11 am

Shin kunne godt huske at han legede bror for hende. "Jo jeg har da også fået et par venner" smilte han. "Hvordan går det med ham drengen" spurgte han og puffede blidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:14 am

"det går fint tror jeg" hviskede hun næsten og håbede ingen hørte hende "han er bare noget særligt" tilføjede hun og smilte til ham "hvad med dig og hrmm ved ikke hvem du har gang i ?" sagde hun mere som et spørgsmål en som en tanke hun så ned på sin fanta "vil du havde en ?" spurgte hun hurtigt om og smilte op til ham hun træk vejret dybt et par gange da hun mærkede hans menneske duft som fik hende til at bide sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:16 am

"Lyder alvorligt, og jeg må stadig ikke møde ham" spurgte han drillende. "Jeg har lidt kørende med en der hedder Amira, tror jeg nok" sagde han pg smilte igen. "Nej tak jeg er ikke så tørsdig lige nu" sagde han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:27 am

"syntes du det ? hvorfor vil du så gerne det ?" spurgte hun stille om og smilte "ja ja det er hende jeg mødte" lo hun og så ned i bordet "det bestemmer du jo sådan set selv" drillede hun og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:30 am

Shin havde helt glemt at den første gang de mødes var Amira der også "Det var jo rigtigt, du var der." Han tøvede lidt "Vi var vist lidt sure på hinanden." sagde han smilende. "Men jeg vil rigtigt gerne møde ham. Det er jo ikke sikkert at jeg kan lide ham." sagde han og puffede endnu en gang til hende og smilte drillende "Hvem er han så"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:34 am

hun lag sit hovede på skrå "du glemmer bare hurtigt" drillede hun og puffede ham igen så godt hun nu kunne nå ham "han hedder Bill tror jeg at jeg har fortalt dig" sagde hun blidt og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:35 am

"BILL" Udbrød han smilende "Jamen så er det helt i orden. Ham kender jeg jo" sagde han og lo lidt.

//Sorru logger af.. Men vi skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 12:40 am

Kayli rejste sig op og satte sig ned igen med et bum "kender du ham ?" udbrød hun og så chokket på ham "nu kan jeg jo godt falde død om" drillede hun og smilte til ham "vil du så banke ham hvis han gør mig ked af det ?" spurgte hun stille om og hoppede ned fra sin stol og trippede over til ham på sine tæer og hoppede op i hans skød som en lille pige som hun nu også var x'D

//okay du kan jo bare svare når du kommer på//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 6:01 pm

Shin lo og lagde armene om hende. "Self. vi jeg det. Har han da gjort dig ondt" spurgte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 6:08 pm

hun smilte og prikkede ham på næsen "nej ikke rigtigt" svarede hun og rystede på hovedet mens hun så ham på næsen "din næse er mærkelig" drillede hun og prikkede på den igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 6:17 pm

Shin dækkede sin næse til med sin hånd. "Du må ikke mobbe mig" sagde han og lod som om han var ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 6:23 pm

Hun lag sine arme om ham "du må ikke være ked af det" hviskede hun og nussede hans kind "din næse er sød" sagde hun lidt efter og kyssede ham på den anden kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 6:25 pm

Shin lo lidt og krammede igen. "Det syntes jeg nemlig også" sagde han smilende. "Det har du også" lo han og prikkede hende på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 6:39 pm

"ved jeg da godt" sagde hun blidt og prøvede at se ned på sin næse men gav op efter lidt tid inden hun så på ham og smilte inden hun hoppede ned fra hans skød og så sig omkring inden hun trippede over på sin plas igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 6:41 pm

Shin slap hende og lo lidt af hende. "Men helt ærligt, hvor alvorligt er det mellem dig og Bill" spurgte han og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 6:43 pm

hun drak noget af sin Fanta og så lidt ondt på ham "hvorfor vil du vide det ?" spurgte hun stille om og tog sine ben op til sig og smilte lidt "ved jeg faktisk ikke jeg kan virkelig godt lide ham men ved ikke hvad han syntes om mig" hviskede hun næsten og bed sig i læben

//jeg skal lige spise skriver efter (: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 6:46 pm

"Jeg kan spørge ham" tilbød han og smilte drillende til hende.

//Helt i orden xD Det er ikke sikkert at jeg er på så meget længere skal også snart spise, men måske.. xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:00 pm

"ej det behøver du ikke" sagde hun hurtigt mens hun begynde at rødme hun så lidt på ham inden hun så ned i gulvet og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:01 pm

"Men jeg kan da godt gøre det" sagde han og lagde mærke til at hun rødmede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:02 pm

Hun så stille op på ham og bed sig i læben "behøver du ikke, det bestemmer du jo selv om du vil" sagde hun blidt og smilte inden hun så den anden vej og træk vejret dybt for at få sin rødmen væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:04 pm

"Så gøre jeg det bare få at få dig til at rødme igen" sagde han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:06 pm

hun vende sit blik mod ham og så ondt på ham "du kan ikke få mig til at rødme igen" sagde hun hurtigt selv om hun viste at det kunne alle hun bed sig i læben og drak det sidste af sin fanta inden hun hoppede ned fra sin plas gik trippede over til ham og puffede til ham og fniste inden hun løb ud af caféen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:09 pm

Shin sprang grinede ned af stolen og forsvandt efter hende ud på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:11 pm

Kayli så tilbage efter ham og hoppede en gang mens hun udbrød et "iiiiirh" hun vende sit ansigt igen og løb hen mod en legeplas hun løb om til nogle gynger og prøvede at gemme sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:14 pm

Shin fortsatte efter hende og så sig drillende om efter hende og lod som om han ikke havde set hende. Han gik lansomt hen mod hende og kiggede den anden vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:16 pm

Kayli fniste lidt mens hun kravlede stille væk fra ham og håbede på at han ikke havde set hende hun bed sig i læben mens hun så stift på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:18 pm

Shin drejede om og gik den anden vej rundt om gyngerne og løb hen mod hende, men han råbte "Fundet"

//Sorry skal allerede smutte igen.. Skrives.. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 7:20 pm

Kayli floj næsten op og begynde at løbe den anden vej "iiiiirh" skirg hun næsten da hun havde fået sådan et chok hun så sig tilbage mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 4:27 pm

Shin lo af hende, men da han ville løbe efter hende gled han og faldt. Han lo på jorden og grinede videre, og lidt efter rejste han sig op mens han stadig grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 4:39 pm

Kayli vende sig om da hun hørte et bum hun så på Shin og begynde at grine hun satte sig ned på jorden og grinte vider mens hun pejede på ham "du... du fald" grinte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 4:44 pm

Da hun satte sig ned skyndte Shin hen til hende og greb fat i hende. "Fanget" sagde han glad og satte sig ned ved siden af hende "Ja jeg faldt" sagde han og så skamfuldt ned i jorden, men med et smil spillende om læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 4:53 pm

Kayli grinte og lag sit hovede på hans skulder "du skør" hviskede hun og smilte mens hun prøvede at stoppe med at grine "du er virkelig som en bror for mig" hviskede hun og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 4:55 pm

Shin grinte lidt da hun sagde bror. "Og du er virkelig som en søster for mig." Smilte han. "Som den søster jeg aldrig fik, eller hvad man kan sige" sagde han og rystede grinede på hovedet af sig selv. Han havde jo Kate. Hun var også som en søster for ham. Men det var dejligt at havde flere. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 4:59 pm

"du er som den bror jeg mistede" hviskede hun og bed sig i læben inden hun tog hans hånd og så på den "kæmpe hænder" udbrød hun for at ikke få ham til at snakke om hendes bror
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 5:05 pm

"Har du mistet en bror" spurgte han stille og forsigtigt. Han vidste at hun prøvede at snakke om noget andet da hun snakkede om hans hænder. "Det er jeg ked af" svarede han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 5:07 pm

hun så op på ham og sukkede "ja mistede min bror ikke så langtid siden det er derfor en af de grunde jeg er flyttet her til så jeg kan være tæt på ham da han ligger på familie gravestedet" hviskede hun og bed sig i læben "ja det skal du også være ked af de er utrolig store" sagde hun lidt efter og lag sin hånd mod hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 5:11 pm

"Jeg mente jeg er ked af det med din bror" sagde han og så på deres hænder. Han havde større hænder end hende. "Det er da bare dig der har alt for små hænder" sagde han i sin drillende tone for at snakke om noget andet, han ville ikke gøre hende ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 5:12 pm

"ja men nu er han et bedre sted og han vil jo altid være i mit hjerte" smilte hun og så på deres hænder og rystede på hovedet "du har bare kæmpe hænder" udbrød hun og så chokket på hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 5:14 pm

Shin trak sin hånd til sig. "Jeg har seriøst problemmer" sagde han smilende. "Min næse var underlig og min hænder er kæmpe" sagde han og så på sine hænder. "Jeg er helt sikker på at det er dig der er noget i vejen med" lo han og puffede blidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 5:17 pm

Hun så ondt på ham og puffede igen "nej der er noget galt med dig" sagde hun drillende og rykkede sig væk fra ham mens hun så ondt på ham "ad du lugter af en gris" drillende hun og puffede til ham med sine tæer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 5:21 pm

Shin lagde fornærmet sine arme over kors. Men lidt efter fik han en god idé. Han greb fat i den fod hun prikkede til og hev hende hen mod sig. Han killlede hende under foden og så smilende på hende. "Siger du undskyld" sagde han lende. Han kunne jo ikke vide at hun sikkert ikke kunne mærke noget da hun var vampyr.

//Smutter igen.. Skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 5:24 pm

hun lag hovedet på skrå og husker at der plejer man at grine så hun begynde at grine lidt efter "aldrig" sagde hun drillende og prøvede stille at hive sin fod fra selv om hun nemt kunne få den fri hun tænkte sig lidt om og hoppede op i hans skød og puffede ham ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 7:32 pm

Shin faldt bagover og lo videre. "Det var jo min der skulle pine dig" sagde han og prikkede hende i siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 7:36 pm

Hun tog stille fat i hans hænder "nej det er omvent" lo hun ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 7:46 pm

"Det tror jeg ikke" sagde han smilende og prøvede for sjov at rive sine hænder til sig. Hvis hun havde brugt alle sine kræfter havde han ikke en chancen, men det kunne hun jo ikke. Han lod som om han ikke kunne få sine hænder fri.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forks Empty
IndlægEmne: Sv: Forks   Forks Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forks
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Ny i Forks!
» En overskyet dag i Forks
» Første aften i Forks
» Udflugt til Forks
» Forks. - Mellys hus.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: