Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Cold and White

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:24 pm

Dato :: Irl
Årstid :: Sommer
Dag :: Irl
Vejr :: Irl
Sted :: Hvor tror du ^^,
Tid :: Irl
Omgivelser :: Nothing
Påklædning :: Sort kjole, som fremhæver hendes smukke hvide hud, løst hår,Bare tær.

Cecilie kiggede på et træ, Skulle hun klatre?
Hun kunne ikke bestemme sig, hun stod roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:28 pm

Victoria kom roligt gående ind i skoven, med sin hund ved sin side, hun gabte fordi hun kedede sig vildt meget, men gad ikke vende om lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:30 pm

Shane var i skoven. Han havde fået færten og noget. Han kunne lugte at det var en vampyr! Han løb hurtigt mod lugten. Shane fik øje på en pige. Hans gyldne øjne lyste op i halvmørket og hans blege hud var næsten mere hvidere end månen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:33 pm

Han fik pludslig færen af et menneske! Og et andet dyr! Han satte sit tempo ned i menneske tempo og gik derfor meget langsomt. Shane gik mod pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:36 pm

Victoria gik stadig og gabte, uden at vise interesse i hvad der skete omkring hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:36 pm

Cecilie fik færten af vampyren.
Der lød en summen i luften, da hun snakkede med ham "Oppe i træet." Lød det i hans ører, men i menneskets som en bi summen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:46 pm

Han hørte det. Højt og tydligt! Hans blik kiggede op i træet og han fik øje på en pige!
Et lille smil bredtes på Shane´s læber.
han sprang hurtigt op ved siden ad hende. Han stod nu på en gren.
han bukkede dybt for hende og sagde " Det vil være mig en æe at præsentere mig! Mit navn er Shane Reilem! " sagde han med et smil.
Shane stod fast på grenen og havde let ved at holde balancen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:51 pm

Hun smilede, sprang nemt op, og nejede dybere.
"Mit navn er Cecilie. Hele mit navn giver ingen mening at få at vide." Hun smilede, hun nød en opførte sig som om de var i den tid hun var født.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:57 pm

Han nikkede. " hvad bringer Dem ud i skoven? " spurgte han forsigtet og fornemt!
Shane betragtede hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 6:59 pm

Nonec, var dybt betaget af en bog, så han havde ikke opdaget, Victoria, før han gik ind i hende.
"Sorry." mumlede han og bukkede, hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:03 pm

Victoria vågnede af stødet og så sig om og fik øje på Nonec, "det gør ikke noget" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:04 pm

"Fred." Smilede hun
"Og de?" Hun lagde ikke mærke til hun snakkede som hun gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:05 pm

Han begyndte at børste på hende, med sin hånd-ryg. "Kom du noget til, Vic?" spurgte han og så bekymret på hende, men det blev afløst at et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:07 pm

Victoria rystede smilende på hovedet, "nej, jeg gik alligevel i staver, så hvis du ikke havde stødt ind i mig, så havde jeg nok gået ind i et træ" smågrinte hun og så på Nonec
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:07 pm

" noget mad! " sagde han lavt. " Jeg er meget sulten! "
Shane blottede sine spidse tænder.
Han betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:12 pm

"Åh.." Sagde hun lidt. "Men det er udelukket med dem." Hun nikkede ned mod de to mennesker, og lavede en let håndbevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:13 pm

Han smilede til hende. "Jamen, så var det da godt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:15 pm

Victoria smilede og nikkede, "hvad læser du?" og så ned på bogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:16 pm

Han nikkede. " De er for unge! " hvislede han koldt og betragtede personerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:18 pm

"Og den ene er jeg betaget af." Sagde hun en smule brysk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:20 pm

Han holdte bogen op. "En roman om vaulve og vampyrere. Twilight." Han smilede tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:20 pm

" Hvem er de betraget af? " spurgte han " Drengen eller pigen ? "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:22 pm

"Læser du den? jeg elsker Twilight serien, jeg har læst de to af dem" svarede hun overrasket over Nonec´s interesse for Twilight som alle piger forgudede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:24 pm

"Drengen." Smilede hun. "Han skulle bare vide, om varulve og vampyrer!" Smilede hun da hun hørte hvad menneskende sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:28 pm

" jaa! " sagde han med et smil. " Er du forelkset i ham? " spurgte Shane stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:31 pm

Hun trak på skuldrende, og smilede et smil der svarede for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:31 pm

"Jeg syntes den er sød." svarede han og smilede op til begge øre. "To`eren hedder New Moon, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:33 pm

Han hævede sine bryn "JA!?" Spurgte han overrasket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:38 pm

Hun Sprang ned på en gren længere nede, og trak ham med. "De hørte os!" Hviskede hun hæst. "Men ja." Bekræftede hun med et nik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:40 pm

Nonec, så sig om. Havde han ikke lige hørt stemmer? Han havde en ret god hørelse, meeen? En pige og en dreng? Han så sig omkring, men kunne ikke se nogle. Han længtes pludselig efter, hans veninde, Cecilie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:42 pm

Cecilie sukkede, over han ikke havde opdaget dem. Men det blev en smule højt og hun holdt vejret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:45 pm

Han hørte igen noget! Et suk! Var han ved at blive skør? Han rystede på hovedet for at få lydene væk, men det hjalp ikke. "Er her nogle?" spurgte han, let ængsteligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:47 pm

"Nej." Fnisede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:48 pm

Han havde knapt hørt det. "Cecilie? Er det dig?" råbte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:53 pm

Han så underligt på hende. * menneske ven! en STOR en * Tænkte han og Shane kravlede længere op itræet så han næsten var umulig at få øje på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:56 pm

Nonec, følte sig ret nervøs, for han havde altså hørt noget, men det gemte sig for ham. "Hey, Cec, hvis du gemmer dig kan du så ikke komme frem? Jeg er bange nu..." kaldte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 7:58 pm

Hun sprang kluntet ned, så hun kom til at se menneskelig ud.
"Jeg gemmer mig ikke." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:04 pm

"Du gjorde." han lød lidt irretere. Han lagde sine arme om hende, og lagde sit hoved, på hendes hår. Han sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:06 pm

Shane betragtede hebndes bevægelser! Fra vampyr til menneske! Hun så mennesket ud fordi hun var så kluntet!
Han smilte stille men gad selv ikke at gå ned.. Ikke lige nu ihvertfald!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:11 pm

Hun lagde armende om ham, og begravede sit ansigt i hans bryst.
"En smule.." Hviskede hun så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:12 pm

// SKAL Spise //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:12 pm

Han prøvede at smile, normalt og varmt til Cecilie, men virkede anspendt og ret nervøs, da han snusede dufen af hendes shampoo ind i næseborene. // Ses. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:13 pm

"Hvad er der?" Spurgte hun og blev selv anspændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:16 pm

"Du skræmte mig bare.." mumlede han, og fingerede ved hendes smykke. "Hvor har du fået det fra?" spurgte han, mere normalt en før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:18 pm

"Øhh." Hun så ned. "Jeg har arvet det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:21 pm

"Okay.." mumlede han og knugede hende hårdt. "Cecilie, hvad føler du for mig?" spurgte han så alvorligt, uden at se på hende. Han havde faktisk lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:25 pm

Hun så forskrækket op på ham. "Undskyld?" Spurgte hun overrasket, med angst i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:27 pm

"Du hørte hvad jeg sagde," udbrød han og borrede sine blå øjne ind i hendes. "Hvad føler du for mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:32 pm

Hun løsnede uden besvær hans greb, og tog et skridt tilbage.
"Du burde slet ikke være sammen med mig." Sukkede hun, kiggede ned i jorden. "Mine følelser er intet værd."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 8:34 pm

Han tog om hendes hage. "Jo. Fortæl mig det." sagde han intrængene, af alvor. // God nat ^^, Ses i morgen //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cold and White Empty
IndlægEmne: Sv: Cold and White   Cold and White Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cold and White
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Pale and Cold
» Cold October night

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: