Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Pale and Cold

Go down 
ForfatterBesked
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Pale and Cold Empty
IndlægEmne: Pale and Cold   Pale and Cold Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:12 pm

Dato :: 12 Aug. ^^
Årstid :: Sommer.
Dag :: Onsdag.
Tid :: Aften
Sted :: Skoven
Omgivelser :: Ingen, mange er vel nok gået i seng. (x
Vejr :: Rimelig køligt, skyerne er helt grå, det kan godt ligne et regnvejr. Men ellers er der tørt.

Melanie var på den store græsplet midt i skoven. Der hvor ingen træer var. Der hvor der ikke var andet en græs. Hun smilte en smugle for sig selv og kørte en hånd hen over sin blege og kolde hud. Det var uhyggeligt at være noget andet. Det var meget uhyggeligt. Hun så sig selv som et monster. Den måde hun fik føde på. Det var uhyggeligt. Men hun ville aldrig sige det højt, for hun var stolt - på ingen måde. Hun sukkede og så rundt. Lidt sulten var hun måske. Men ikke nok til at angribe hvis der kom et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pale and Cold Empty
IndlægEmne: Sv: Pale and Cold   Pale and Cold Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:24 pm

// Dette bliver mit sidte emne, som menneske ^^ //

Nonec, gik forsigtigt, ind i lysningen, da han pludselig opdagede en vampyr.
Han var ikke bange for hende, for han havde både Madelaine, Cecilie og Emily.
"Hey!" han løb mod hende med et varmt smil, men hostede lidt.
Han rakte sin hånd frem.
"Cedric, eller Nonec, som De lyster, Frøken."
Han bukkede og lo hæst.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Pale and Cold Empty
IndlægEmne: Sv: Pale and Cold   Pale and Cold Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 7:42 pm

Melanie så på ham og hævede et øjenbryn og et lille smil bredte sig på hendes læberne. "Melanie Sara Stryder." præsenterede hun ham. "Du kan kalde mig Mel, if you want to." grinte hun og smilte. Det var længe siden hun havde haft det så godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pale and Cold Empty
IndlægEmne: Sv: Pale and Cold   Pale and Cold Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:01 pm

"Jamen, så hyggeligt at møde dem, Mel." sagde han med et listigt smil.
"Men så De er vampyr?"
Han løftede sit ene øjenbryn og smilede varmt.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Pale and Cold Empty
IndlægEmne: Sv: Pale and Cold   Pale and Cold Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:11 pm

Melanie løb hurtigt om bag hans ryg og smilte. "Du kender vores hemmelighed. Ikke mange får lov til at slippe af med det." hviskede hun i hans nakke, smilende. "You know about, newborns?" spurgte hun. "Hvis du gør. Jeg er en af dem." Hun smilte svagt. Hendes stemme lød uhyggeligt skræmmende. XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pale and Cold Empty
IndlægEmne: Sv: Pale and Cold   Pale and Cold Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:25 pm

Han grinede.
"Når vi mødes igen, Mel, så er jeg en vampyr."
Han smilede varmt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Pale and Cold Empty
IndlægEmne: Sv: Pale and Cold   Pale and Cold Icon_minitimeOns Aug 12, 2009 8:28 pm

Melanie så en smule skræmt på mig, "Er du syg, eller er du sindsyg?" spurgte hun. "Vampyr er ikke nogen man skal blive frivilligt!" Hun bed sig i læben. "Madelaine bed mig, tro mig, du ville ikke have været i nærheden på det tidspunkt. Det skete rent faktisk her." Hun lød ikke uhyggelig længere, bare bekymret..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pale and Cold Empty
IndlægEmne: Sv: Pale and Cold   Pale and Cold Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Pale and Cold
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» What a pale face ~ Shay.
» Cold and White
» Cold October night

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: