Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jagt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 2:57 pm

Hun stirrede lidt på ham med et sødt smil, da han kyssede hendes hånd. uff. Hvordan kunne han være så... så romantisk. Selvom hendes hjertebanken ikke kunne slå, så vidste hun hvad kærlighed var, og kunne føle når den var der. Han havde virkelig gjort hende blød og sårbar, ved bare de få ord, han sagde.. Hun forstod dem ikke. Men det var også lige gyldigt, så længe han mente dem godt. Da deres øjne mødte hinanden, og de fik øjenkontakt, rødmede hun stort. Så stort at hun var nød til at kigge ned i jorden. Hun smilede stille for sig selv.. Hun syntes han havde ret. Han virkede mere moden, end han engang var. Nu måtte hun bare håbe på at han også var blevet mere moden i hovedet, og ikke havde tænkt sig at være utro igen.
Det ville hun ikke kunne klare. På det punkt, var hun utrolig sårbar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 6:30 pm

Han hævede det ene bryn, imens at han fulgte hendes blik. "Er du okay?" spurgte han lidt nysgerrigt, med et lille grin.
Hvorefter at han trak sine ben ud, og ligeledes sine hænder, så de ikke længere var flettede ind i hinanden, idet at han rejste sig op, gik lidt ned i knæ, og rakte sin ene hånd mod hende, for at hjælpe med at komme op og stå. "Jeg vil gerne inden for et sted.. er ikke så vild med sneen, og specielt ikke lige efter at vi har været ude så meget i den.." sagde han med et skævt smil. "Eller hvad.. vil du?" spurgte han nysgerrigt imens at han betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 3:08 pm

Hun hævede let et øjenbryn og smilte skævt. "Du kan ikke lide sneen? . Den fejler da ikke noget.. Det er ligesom hvis du sidder i en dyne, bare blødere." lo hun og rystede kort på hovedet. Hun fortsat kiggede ned i jorden, mens hun tog fat i hans hånd. Dog uden at rejse sig op. hun blev bare siddende. Endelig vendte hun blikket mod ham og kunne ikke lade være at fnise. "Hvor vil du hen? .. Kender du et sted vi kan være indenfor?" smilte hun og hentydede til at klokken faktisk var ret meget, og der var ikke ret mange steder der havde åbent.. Hun lod sin anden hånd fjerne noget hår fra ansigtet og begyndte at klø sig kort på næsen, inden hun lod den glide ned i den hvide sne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 3:30 pm

Tom hev hende med op at stå. "Ærlig talt.. bryder jeg mig ikke så meget om den.." sagde han med et skævt smil. Han gik om bag hende, og begyndte at børste det værste sne af hende, selvom han ikke havde fået besked om det. "Ja, jeg kender et sted." svarede han, og fugtede let sine læber, hvorefter at han begyndte at børste det værste sne af sig selv. "Kom" tilføjede han, og tog fat i hendes ene hånd, og begyndte at gå, og trække hende lidt med sig, det gik måske lidt hurtigt, og Tom havde ikke fået alt sneen af sig, det var han dog ligeglad med. Han kendte en hytte i nærheden, hvor de kunne være, og efter at vejret så var blevet noget bedre, kunne de forlade hytten igen. En hytte som lå et lille stykke væk fra omegnen uden for Forks. Selvom vampyre ikke kunne sove, så trængte han faktisk til at slappe noget af, efter alt det som var sket, og selvfølgelig ville han aldrig såre hende mere, det.. han vidste ikke hvad der gik af ham, da han kyssede en anden pige? Det vigtigste på dette her tidspunkt, var at han skulle få hende til at føle sig tryg, og bare få alt ved det gamle igen med forholdet. Det gik så godt, og det gjorde det vel også stadig, men alligevel. Han trak hende tæt ind til sig, imens at han løb, og førte sin ene hånd ned om hendes ben, og den anden bag hendes ryg, idet at han løftede hende op i sine arme, og løb videre, satte farten mere op, kiggede lidt ned på sneen af og til, men koncentrerede sig også om hvor han løb, så han ikke faldt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 4:08 pm

Hun nikkede kort, til at han ikke kunne lide sneen. Det var vel også fint nok. Men personligt holdt hun meget af sneen. Der var flere grunde. for det første, var det så smukt. et smukt syn, med sne der dækkede landet. for det andet, kunne hun ikke føle kulden der faktisk hørte til. for det tredje, hvem holdte ikke af en god sneboldkamp? Men der var selvfølgelig også nogle ulemper ved det.. For eksempel. var der ikke ret mange menneske udenfor. specielt ikke uden for forks. Og det gjorde det meget sværere at skaffe sig blod. Og dyreblod ville hun ikke have mere af.. desuden holdte de fleste af dyrene sig også gemt, her til vinter. Hun lod ham bare trække afsted med sig, uden rigtigt at kunne følge med, eller ænse hvad der foregik, og hvor de skulle hen. "Urgh.!" udbrød hun, da han pludselig fik løftet hende op og begyndte at løbe.. Hun smed sine arme omkring halsen på ham, så hun også havde fast i ham.. Så¨sad hun mere sikkert. Selvom hvis det nu skulle være tilfældet, så ville hun kunne nå at lande på benene. Hun hævede let et øjenbryn, og spurgte med et grin: "Kidnapper.. Hvor har du tænkt dig at føre mig hen?" .. Hun sendte et strålende smil, og gav ham derefter et forsigtigt kys på halsen. Han skulle jo helst ikke miste koncentrationen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 4:15 pm

Han grinede lidt, da hun sagde kidnapper. "Det finder du ud af.. mit offer" svarede han, med et glimt i øjet, da han havde vendt sit blik ned mod hende, men rettede så blikket og kiggede op, imens at han løb. Hvorefter at han hoppede op over en gren, der gik ikke lang tid før at de var der. Han fugtede let sine læber og han sparkede dernæst døren op til hytten, eftersom de var nået op på en bakke, hvor hytten lå. Han gik derefter ind og døren lukkede sig efter ham. "Så er vi her" smilede han skævt, og hans blik strejfede rundt, inden at han så ned på hende, og betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 8:15 pm

Hun lo stille med ansigtet gemt væk ind imod hans skulder, og knækkede helt sammen da han sagde at hun var hans offer. "Hvor er du tosset." smilte hun, med ansigtet presset mod hans skulder. Hun lagde ikke mærke til hvad vej de tog, så hvor de var henne, eller hvordan omgivelserne så ud, Hun sad bare smilende i hans arme, indtil de endelig var indenfor, hvorefter hun hoppede ned på gulvet.. Hun lod sit blik glide rundt og kigge lidt på omgivelserne.. En hytte? Hun kunne ikke lade være at fnise lidt af Toms valg.. Han kendte flere steder end hun gjorde.. Hun sendte ham et nervøst smil, og fortsat kiggede lidt på omgivelserne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 8:25 pm

Han grinte. "Sådan.. er jeg?" svarede han og bed sig let i underlæben. Han så hendes nervøse smil, og når det kom til stykket var han faktisk også lidt nervøs. Han kiggede ned mod sig selv, inden at han hev sine bukser op, de var jo altid for store til ham, han elskede bare at gå i det. Hvorefter at han lod sit blik glide rundt. Han vidste ikke hvad han mere skulle sige, eller gøre, egentlig. Pinligt, da han ikke plejede at være sådan. Han gik dernæst forsigtigt tæt hen til hende. "Du kan lide at jeg er tosset.. ikke?" spurgte han med et skævt smil, da han stod bag hende, og førte stille sine arme ned omkring hendes hofte. Hvorefter at han lod sine læber glide mod hendes hals, som han kyssede blidt, hans skarpe tænder strejfede hendes hud derefter, ikke fordi han ville bide hende. Han vidste ikke om hun kunne glide det, at de netop var taget op i en hytte.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 9:34 pm

Hun kunne godt mærke at hun var lidt nervøs. Men på den anden side var hun meget tryg når hun stod der sammen med Tom.
Hendes øjne glitrede mildt, da noget månelys, blev kastet på hendes ansigt. Hun sendte Tom er sødt smil, og blottede sin hals en smule, så han bedre kunne kæle for hendes hals. Hun nød det.. Specielt de berøringer som der var når hans tænder strejfede halsens bløde hud. Hun rødmede i stilheden, og drejede sig pludseligt, så Tom ikke stod bag hende mere, men foran.
Hun sendte ham et strålende smil, inden hun stille slikkede hans overlæbe og dernæst bed sig forsigtigt fast i hans underlæbe, inden hun legede lidt med hans læber. Han havde givet hende en utrolig lyst til at stå på denne måde, og bare nyde hans selvskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 1:02 pm

Han lukkede sine øjne lidt, imens at han virkelig nød det, at hun legede med hans læber, idet at han fangede ivrigt hendes læber, og kyssede hende lidenskabeligt, inden at han trak hende tættere ind til sig. Hvorefter at han stille skilte deres læber, og han førte sin tunge ind, åbnede sine øjne helt, og kiggede ind i hendes, imens at han forsigtigt begyndte at kærtegne hendes tunge, med sin, legede roligt med hendes tunge. Idet at han lagde sin ene hånd op på hendes ene kind, og nussede den blidt. *Tænk ikke med.. pikken* tænkte han, eftersom han virkelig blev fristet, og han vidste ikke..eller det gjorde han måske inderst inde, at Dani ikke havde lyst til det, derfor prøvede han faktisk at beherske sig lidt samtidig med at han stod sådan med hende, det var bare typisk for ham?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 2:13 pm

Hendes øjne borede sig ind i hans, og fandt en lyst frem. Hun var virkelig ivrig for at være tæt på ham. Jo tættere jo bedre.
Imens at de kyssede, og besvarede hinandens kys, kærtegnede hun forskellige ting på hans krop. Hans ansigt, hans skulder, hans bryst, hans mave, hans hals. Hendes øjne glitrede og smilede.. Hun lukkede sine øjne let, og besvarede tungekysseriet, en smule heftigere, kørte legende sin tunge mod hans, og kunne mærke hvor det kildede i hendes mave. Hun havde vidst nogle sommerfugle i maven? ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 2:33 pm

Tom lænede sig lidt over hende, og begyndte at tage forsigtige skridt over mod en seng, som var i nærheden af dem. Han elskede hendes berøringer. Imens at han fortsatte med at køre legende sin tunge mod hendes, men skilte dernæst deres læber, og trak sin tunge ud, da han lagde hende forsigtigt ned i seng, hvor han var over hende, han kyssede blidt hendes læber, imens at han lagde sine arme ned på dynen, ved hver sin side af hende. Han vidste ikke hvordan hun ville reagere og om det gik alt for hurtigt, han var bare blevet fristet.. og hun måtte som altid bare gerne skubbe ham væk, hvis hun ikke havde lysten til det. Han kiggede hende i øjnene og bed sig let i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 9:42 pm

Hun støttede sig med den ene hånd på sengen inden hun landede i sengen, med et blødt bump. Hun smilede sødt, inden hun satte sine fødder på hans mave, og tog sine hænder op på hans skuldre, hvorefter hun løftede ham med benene og smed ham ved siden af hende, så de begge var i sengen. Hun sendte ham et sødt smil og lagde sin hånd på hans kind, inden hun kyssede ham ømt på munden, og derefter slap kysset igen, og rakte tunge. "Nå.. Hva' så kidnapper?" lo hun og rynkede på næsen, samtidigt med at hun fnisede. Hun lod sit blik glide væk fra ham et kort øjeblik, for at studere hvordan der så ud, inde i hytten. Det var faktisk en okay uhyggelig hytte. Den var ihvertfald bedre end den de sidst havde været i. Og i den anden hytte havde der været hemmelige kasser hun ikke måtte kigge i og sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 9:50 pm

Han fik noget af et chok, og havde ikke regnet med det overhovedet, han udstødte nogle lyde, da han landede i sengen ved siden af hende. Eftersom det gjorde lidt ondt, på den måde hun havde smidt ham i sengen på, med hendes fødder placeret på hans mave. Han vendte sig dernæst om på siden, ind mod hende, så han bedre kunne se hende, han kiggede hende i øjnene, og sendte et sødt smil. "Det havde jeg ikke regnet med.." sagde han stille med et lille grin, inden at han rykkede sig tæt ind til hende, fangede hendes læber, og kyssede hende blidt, imens at han lagde sin ene arm hen over hendes mave, men der gik ikke lang tid før at han lod sin hånd, glide ned mod hendes røv, hvor han tog blidt fat. "Mhmm.." smilede han skævt, og bed sig forsigtigt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 5:12 pm

hun hævede let et øjenbryn da han udstødte nogle lyde. Der gik et par sekunder inden det gik op for hende at det åbenbart havde gjort en smule ondt. Hendes blik vaklede lidt fra hans ansigt til hans mave inden hun udbrød; "Auuuv.. Undskyld Tommmmm.!" med en drilsk undertone, og alligevel med en klang af alvor, inden hun lagde sin pegefinger under hans hage, og tommeltotten på hans hage, så hun havde fat i hans ansigt, med et blødt tag. Forsigtigt lod hun deres læber mødes, i et lidenskabeligt kys. Derefter førte hun hendes kolde hånd ind under hans trøje, og nussede blidt hans mave.
"Sorry Tom, hvis det gjorde ondt." sagde hun silkeblødt og charmerende, da hun havde slippet kysset og nulrede hans næse med sin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 11, 2010 5:38 pm

Han kunne ikke lade være med at grine lidt, inden at hun fangede hans læber, han lukkede sine øjne, da hun kyssede ham. "Det er okay" svarede han med et skævt smil. Han bed sig diskret i læben. "Smerten er allerede glemt" grinte han, og nulrede lidt hendes næse med sin, imens at hun gjorde det mod hans. "Ich liebe dich" sagde han efter et stykke tid, imens at han lod deres øjne møde hinanden. "Mein shwarz und prinzesschen.." tilføjede han stille, og nød at hun nussede hans mave. Han kyssede dernæst blidt hendes kind, og lod sig læne ned mod hendes hals, som han også kyssede ligeledes blidt, men lod sine skarpe tænder strejfe hendes hud.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 5:03 pm

Hun lo ham lavmælt ind i øret, og kyssede ham på kindbenet under øreflippen, samtidigt med at hun fortsat kærtegnede hans hårde mave, og brystkasse. Hun fniste sødt og sagde; "Mmh.? Ved du hvad? .. Hvis jeg ikke havde bidt dig, havde du ikke været min." sagde hun silkeblødt og lagde en smule mere pres på det sidste ord. Selvom de fleste sikkert så hende som den rene engel, så var der også andet i hendes sind. Hun kunne være utrolig djævelsk, også. Dog viste hun ikke den side frem af sig selv.
- Hvis hun ikke kunne få Tom, så var der ingen der skulle have ham. Det var hun helt sikker på. Men, hvis nu engang deres forhold ikke ville køre mere, så ville hun stadig holde sig venner med ham. Hellere have ham i sit liv, og som venner, end overhovedet ikke have Tom i sit liv. Han var hendes et og alt. En af de få grunde, der holde hende i live. Eller. Så meget i live som hun nu var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 12, 2010 6:29 pm

Han fik kuldegysninger da hun grinede lavmælt i hans øre, og det at hun derefter kyssede ham på hans kindben under øreflippen. "Hmm.. i starten var du bange for at bide mig" sagde han imens at han kiggede på hende, og sendte et charmerende smil. "Du flygtede ind i omklædningsrummet, hvor jeg måtte overtræde nogle regler" smilede han skævt, inden at han kyssede blidt hendes næsetip, men han kunne ikke lade være med at grine lidt, da han kom i tanke om det. "Tja.. det var da en god historie" mumlede han, med et hævet bryn.
"Hvis jeg havde holdt mig tilbage.. ville du så have bidt mig, eller løbet din vejr, for at få min færd af lugt som menneske, væk?" spurgte han stille, imens at han kiggede på hende, hans stemme var stille, men blid, og han lod sine tænder glide lidt ud, som om han skulle til at bide sig i underlæben, men de strejfede bare huden på hans læbe.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 3:39 pm

Hun nikkede med et smil og lo også lidt af historien. "Tja. Jeg er vel stadig lidt ked af at jeg tog dit liv fra dig på den måde.. Det kommer jeg nok aldrig over. Men jeg fortryder ikke.. Du er det bedste der er sket for mig længe, og jeg har ikke tænkt mig at give slip på dig. Lade dig gå." sagde hun hæst med en stemme som alligevel lød lidt triumferende, og stolt. Hendes øjne kastede et kærligt blik på hans ansigt, inden hun lod sin ene hånd glide op og holde fast i hendes nye halskæde. Hun hævede let sit ene øjenbryn da han spurgte om hun ville have bidt ham eller ikke, hvis han havde holdt sig lidt på afstand. Det vidste hun ikke helt præcist. 50-50 måske? . Hun kunne ikke rigtigt bestemme sig for hvad hun ville have gjort. Hun var jo meget presset på det tidspunkt.?
Hendes øjne glimtede kort inden hun igen så op på ham med et skævt smil. "Det ved jeg ikke Tom. Jeg ved ikke om jeg ville have kunnet styre min blodtørst."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 13, 2010 4:41 pm

Tom skar en grimasse. "Det er lige meget.. ved ikke hvorfor jeg spurgte om det" sagde han, egentlig med en lidt dæmpet stemme, han lod sin ene hånd, som var på hendes røv, glide op ad hende og ind under hendes trøje, hvor han lod sine fingerspidser nusse hendes kolde hud. Han kiggede lidt op mod loftet, og bed sig let i underlæben. "Jeg ville heller ikke lade dig gå, hvis du prøvede på det.." svarede han med et skævt smil, selvom hun nok havde magten til det. Kvinder havde det altid let med det og vende ryggen, glemme fortiden og ikke lade manden prøve at forklare hvordan og hvorledes. Tom fik stort set også altid en kæmpe lussing, eller noget der var være når han havde lavet en fejl, hvorefter at han blev efterladt. Det gjorde også at han mindre og mindre troede på ægte kærlighed, selvom det var hans egen skyld når det kom til stykket.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 4:47 pm

Hendes øjne borede sig ind i hans, og så dybt ind i ham. Med et smil satte hun sig en smule op. lænet op af puden og hovedet støttende mod muren. Hun smilede selvtilfreds, og lukkede øjnene et par sekunder, og lod bare hans kolde hånd, kærtegne hendes kolde hud på maven. På en eller anden måde hungrede hun utroligt efter ømhed, opmærksomhed, og ville bare have at Tom skulle give hende begge dele. Det var næsten ligeså slemt som at hungre efter blod. Hun ville mærke hans berøringer på hendes krop, hans læber mod hendes, og føle en dosis kærlighed. Lige meget hvor meget opmærksomhed han kunne give hende, så var hun sikker på at hun bare ville have mere og mere. Sådan var hun.. Hendes øjne åbnedes langsomt, med blikket ned af sin krop, inden hun langsomt drejede blikket mod ham, og lagde en kølig hånd på hans lår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 5:00 pm

Han lod forsigtigt sin hånd glide lidt om bag mod hendes ryd, op mod hendes bh, men lod dernæst sin hånd glide tilbage mod hendes mave, og nussede den stadig, med sine fingerspidser, han turde ikke rigtig fordi han ikke vidste om han måtte, så han lod være med at gøre det, idet at han lagde sit hoved på skrå, imens at han kiggede på hende, der gik ikke længe før at han lænede sig mod hende, lod sine læber ramme hendes, legede lidt med hendes underlæbe, inden at han kyssede hende lidenskabeligt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 6:11 pm

Hun trak vejret i hårde stød, lydløst, men dog alligevel hårdt. Hun behøvede ikke at trække vejret, men af nogle årsager, kunne hun godt lide at trække vejret. Ligesom hun havde gjort da hun var menneske. Hendes næsebor vibrerede en smule, mens hun trak vejret. Det var mærkeligt. Hun kunne ikke dufte Tom mere. Hun savnede at indånde hans søde, søde duft. Den velkendte duft som altid havde hængt ved ham. Hun var selv skyld i at duften ikke fandtes mere. Hun smilte sødt til ham, inden hun besvarede hans lidenskabelige kys, og kærtegnede hans kind med den ene hånd. Holdte fast i hans bukstekant med den anden hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 9:01 pm

Han kiggede hende ind i øjnene og sendte et charmerende smil, inden at han diskret fugtede sine læber og mærkede hendes ene hånd, som holdte fast i hans buksers kant, hvilket han ikke havde troet med sine egne øjne, at det egentlig var sandt. Han kiggede lidt ned mod sig selv, inden at han rettede sit blik op mod hende, han førte igen sin hånd, som nussede hendes mave, om bag hendes ryg, og stille op mod hendes bh, hvor han tog blidt fat, hele tiden havde han øjenkontakt med hende, en af grundene var for til at se hvordan hun reagerede på det, eftersom hun måske ikke ville, det vidste han intet om. Idet at han åbnede hendes bh, da det sagde et lille klik, han lagde sit hoved lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 15, 2010 11:26 pm

Hun lod ham bare åbene sin bh. Hun havde bestemt intet imod det. Glad for at han ville give hende den ømhed, som hun hungrede efter, begyndte hun at tage bh'en helt af, det var rimligt besværligt, når hun som sagt stadig havde en t-shirt på uden over bh'en. Efter noget anstrengelse, men alligevel fik det til at se legende let ud, fik hun taget bh'en helt af, uden at t-shirten kom af. Hun lagde forsigtigt bh'en ved siden af sig i sengen. Hendes brystvorter var tydelige under blusen, da den sad tæt til kroppen. hendes perfekte krop. hun var ikke nervøs, eller noget, som hun normalt plejede at være. Hun var tryg i Toms arme.
Hun smilede skævt, og nærmest hoppede op i hans favn, smed armene omkring hans hals og kyssede ham på panden. Hun var skide lykkelig. Det måtte han ikke tvivle på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 5:51 pm

Han kyssede hende dernæst på kinden, og førte sine arme omkring nede ved hendes hofte og kiggede hende ind i øjnene, imens at han sendte et sødt smil. Han ville egentlig gerne sige noget, men hvad? Det var et spørgsmål, det kunne jo godt være lidt kedeligt hvis der bare var stille hele tiden. Normalt hadet han nemlig den pinlige stilhed. Han bed sig diskret i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 6:11 pm

Mørket og stilheden uden for hytten, lagde sig over aftenen som et tæppe, og begravede dem i mørke. Daniella sendt Tom et forfjamsket smil og fugtede dernæst sine læber. Hun kunne sagtens mærke på Tom at han havde brug for at snakke, så der ikke var totalt stilhed. Hun skævede ned af sig selv, med en tænksom mine for at finde på noget at sige. Hendes tanker kørte hurtigt rundt i hovedet for at finde et emne, indtil at hun fandt noget de kunne lave en samtale om. "Da du var menneske? ..... Og var på Tourné og spillede en masse koncerter.. Hvordan var det? Hvordan var det at stå på scenen, med en masse mennesker som kun kom for at se jer, og som direkte elskede jer?" spurgte hun med en lille nysgerrig stemme og sendte ham et spørgende blik. Det var det bedste emne hun kunne finde på lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 2:06 pm

Han trak hende forsigtigt med ned at ligge i sengen, han vende sig om på siden mod hende, så han bedre kunne se hende, han rømmede sig lidt, imens at han lod deres øjne mødes. "Det var.." sagde han stille, og skulle lige tænke sig om, det var egentlig svært at forklare. "Ligesom.. live every second.. det var skønt, dejligt.. og spændende for hver dag, der gik." svarede han med et skævt smil. "Det var underligt, men en dejlig følelse at blive elsket af så mange mennesker.. selvom der var nogle skøre fans.. nøgne fans" grinede han stille, men trak så svagt på skuldrende, inden at han lagde sin ene hånd på hendes kind, som han aede blidt med sine fingerspidser. "Jeg tænker ikke så meget over det mere, når min fremtid er forandret, og specielt mit jeg er forandret.. der er sket så meget at.. ja, det er ved at ligge bag sig" tilføjede han, med en hviskende stemme, idet at han rykkede sig tæt ind til hende, og lagde sin anden hånd hen over hendes mave. "Du er den som er mit liv, lige nu, som jeg tænker mest på, hvor jeg slet ikke tænker på Tokio Hotel.. selve bandet" smilede han skævt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 9:52 pm

Ordene som han sagde, lagde sig i hendes tanker.. gav mening.. ligesom et pudslespil, hvor brikkerne lagde sig på plads, og samlede sig som et billede. Hun var meget beæret over at hun betød så meget for ham. at hun var den som var i hans tanker, det meste af tiden. Men det var lidt mærkeligt for hende, at han overhovedet ikke tænkte på sit band. "Mmmh." sagde hun med et sødt smil og lo kort med blikket rettet mod hans ansigt. "Sig til hvis du engang vil ud med bandet. Det er i orden for mig, hvis du savner det. Musikken er trods alt vigtigst." sagde hun med et smil, for at minde ham om hvor meget musik egentlig betød for ham. "Jeg forstår godt hvis du gerne vil se drengene igen, og være sammen med dem. Man kan godt blive træt af sin kæreste." sagde hun og smilede skævt, og rødmede en smule dernæst. "Men jeg er meget beæret over at du tænker så meget på mig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 10:19 pm

Tom gemte sit hoved ned i hendes trøje, og fniste lidt, det kunne han ikke lade være med, han bed sig i underlæben. "Jeg bliver aldrig træt af dig" sagde han så stille, og fugtede let sine læber. "Aldrig.." svarede han og vendte stille sit blik op mod hende, inden at han lænede sig op mod hende, så deres læber var få mm. fra hinanden, og han legede lidt med hendes underlæbe, inden at han kyssede hende blidt, "det må du ikke tænke over.. for bliver jeg altså aldrig" tilføjede han med et skævt smil, og blinkede dernæst med det ene øje.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 19, 2010 4:44 pm

Hun sendte ham et sødt blik, og et skævt smil. "Lad være med at sig det.. Det kan være at det er sådan right now.. Men det kan være at du ikke mener det samme om et halvt års tid?" sagde hun med et grin spillende på læberne. Hun håbede selvfølgelig ikke på at han ville blive træt af hende. Men der var altid en chance for at man ændrede sin mening. fx. da hun selv havde været yngre og menneske, sagde hun altid at hun aldrig ville have en kæreste. Se hvad det endte med? Hun fik sig sgu en kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 19, 2010 9:07 pm

Han bed sig let i læben, inden at han nikkede kort, som ja, hentydet til at han havde forstået det, idet at han sukkede lydløst g trak svagt på skuldrende. "Det dårlige ved at være vampyr.. er at vi ikke kan sove" mumlede han, og førte forsigtigt sin ene hånd ind under hendes trøje, og begyndte at nusse hendes mave, imens at han egentlig også kiggede på den. "Kun lade som om" tilføjede han stille, og fugtede sine læber, hvorefter at han med et skævt smil på læben, førte sit hoved ind under hendes trøje, hvor han begyndte at kysse hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 19, 2010 9:36 pm

Hans emneskift gjorde hende et øjeblik forvirret, og dernæst kunne hun ikke lade være med at grine.. Hun fniste dernæst utroligt tøset da han stak sit store hovede ind under hendes trøje og kyssede hendes mave. Hun skævede ned, uden at kunne se hans ansigt. klart nok, da det var gemt ind under hendes trøje. Det eneste hun kunne se var hans brede skuldre og ryg.
Hun rankede sig en smule og lo stille for sig selv. "Ja Tom.. Tilbed min krop." fniste hun sukkersødt og lagde sin hånd, oven på hans ene skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 19, 2010 9:52 pm

Han kunne ikke lade være med at grine lidt, hvorefter at han førte sit hoved længere op ad hendes mave, og fortsatte med at kysse hendes mave. Kyssede egentlig hurtigt hendes ene bryst, længst nede. Godt at han ikke længere var et menneske, fordi så skulle han for længst have været ude og få noget frisk luft. Han smilte diskret, af og til, inden at han kyssede hendes hud. "Mhmmm..hmmhmmm" svarede han hentydet til det hun sagde med at tilbede hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 20, 2010 6:41 pm

Hun strakte sin mave så godt hun kunne.. Det var utroligt dejligt. Specielt når hun hungrede så meget efter ham, som hun nu gjorde. Det kildede en smule.. både uden på maven og i maven. Hun var vidst en smule nervøs.. Hun fik en utrolig trang til at kysse ham, så dybt og inderligt, og bare falde tilbage i paradiset. Men på den anden side, var det utroligt dejligt når han kyssede på hendes mave. Hun overvejede kort hvad hun ville gøre, inden hun forsigtigt skubbede ham ud fra hendes trøje, og fik ham til at falde baglæns ned i sengen, hvorefter hun tog fast i hans ene hånd og samtidigt førte deres læber frem mod hinanden, hvor de dernæst mødtes. Hun havde haft et brændene ønske om at mærke hans læber mod hendes. At kysse det var dejligt ja.. Men det hele blev altså bedre når det var med Tom. Langsomt løftede hun hans ene hånd op mod hendes egne bryster, hvorefter hun blidt pladserede hans ene hånd på hendes ene bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeTors Jan 21, 2010 9:28 am

Han hævede det ene bryn da han blev overrasket, og måske lidt forskrækket? hm.. han smilede diskret, inden at han gengældte kysset, ligeledes dybt og inderligt, hvorefter at han bed sig let i læben og tog fat i hendes ene hånd, som han førte forsigtigt ned til hans pik, og han lukkede sine øjne lidt, imens at han var lidt nervøs, egentlig, for hvordan hun ville reagere, han havde bare.. eller det, måske tænkte han lidt med pikken på det her tidspunkt.. han lagde hendes hånd ned, lige så stille på sin pik, selvom han stadig havde baggy-jeans og boxers på og åbnede så sine øjne lidt langsomt hvor han fangede hendes blik, idet at han fugtede let sine læber, og sendte et uskyldigt, samtidig et forsigtigt smil, han betragtede hende længe, med hovedet lagt lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeTors Jan 21, 2010 6:59 pm

Han var så blid.. omsorgsfuld.. og tog hensyn til hvad hun ville. Han var så perfekt.. På den ene side, ville hun virkelig virkelig gerne i seng med ham. lige nu og her. Men på den anden side, føltes hendes krop ikke parat.. og det ville den nok aldrig. Hun var fanget i en 17 år gammel krop. Måske skulle hun bare følge sin lyst, og tage chancen? .. Det hele var så forvirrende. Og hun var utroligt bange for at hun ville klokke i det, hvis de nu gik i seng sammen. Men han gjorde hende så tryg. Så måske ville det slet ikke gå galt? Hun slog tankerne ud af hendes hovede. Hun behøvede slet ikke at gå i de tanker lige nu. De lå bare og kælede, hvilket hun nød i fulde drag. Hun lagde mærke til at han også lagde hendes hånd over hans kønsdel, og hun kunne ikke lade være med at fnise og sende et skævt smil. "Tom.. Tag på mig." sagde hun direkte. stirrede ham ind i hans øjne, rødmede stille i lysets skær og pressede hans hånd tætter ind til brystet. lige nu ville hun virkelig bare mærke hans nærvær, og hans blide hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeTors Jan 21, 2010 9:30 pm

Han nikkede kort, imens at han fugtede sine læber, og kiggede ligeledes ind i hendes øjne, han ville gøre det som han fik besked på fra Dani. Klart når han også havde de følelser for hende. Idet at han lidt forsigtigt begyndte at tag på hendes bryster, rave lidt på dem, han lukkede sine øjne lidt, og kiggede på hende ud af øjenkrogen, hvorefter at han lod deres læber mødes, og han legede med hendes underlæbe, inden at han kyssede hende længe og blidt, kyssede hende dernæst flere gange, sådan tante kys artigt. Det var skønt og dejligt at bringe tid sammen med hende, men han skulle egentlig også passe på med at hun ikke blev for træt af det.. og omvendt, selvfølgelig ville han ikke blive træt af hende, overhovedet ikke, det kunne bare godt være at hun på et tidspunkt nærmest sagde.. stop.. til det hele, derfor var han faktisk også meget forsigtigt med det som han gjorde i forholdet, normalt ville han bare sådan gå til den med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeTors Jan 21, 2010 10:58 pm

Daniella kunne sagtens mærke på Tom at han ikke gik nær så meget til den som han normalt ville kunne finde på. det undrede hende en smule. Ville han hende slet ikke mere? nej, det kunne ikke være det. Han var måske bare mere forsigtig når det angik hende. Ligesom at hun altid var mere forsigtig når det omhandlede ham. De var måske begge to hunderæd for at miste hinanden. Det var der selvfølgelig ingen grund til. Ikke hvis deres forhold blev ved med at fortsætte som det gjorde nu. Men hun frygtede også lidt af forelskelsen ville aftage. Der var nemlig utroligt mange der troede at når de ikke var forelsket mere, så var det ikke den person der skulle være i deres liv. Men sådan var det jo ikke. Når forelskelsen aftog, kunne forelskelsen jo blive erstattet af kærlighed. Hun kyssede forsigtigt, og dog alligevel ivrigt hans bløde læber, og forholdte sig kun til hans ansigt. Hun nød det i fulde drag, når han rørte ved hende. Hun kunne også mærke på sig selv at hun virkelig var blevet tændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 22, 2010 9:22 am

Tom førte i stedet sine arme omkring hendes mave, fortsatte med at kysse blidt hendes læber, inden at han vendte dem rundt i sengen, så hun lå nederst, måske skulle han lade være med at være sådan lidt forsigtig i det, da hun måske havde regnet det ud? Han bed sig diskret i underlæben, og satte sig til rette op på hendes mave dernæst. Han trak sine trøjer af sig, lænede sig lidt ned mod hende, imens at han tog fat i hendes trøje, kiggede hende samtidig i øjnene, og trak derefter hendes trøje af hende. Han smilede skævt, mens han betragtede hende, hun havde en flot krop. Hvorefter at han lagde sig ned på hende, dog ikke sådan at han var for tung, han lagde sin ene pegefinger på højre hånd, på hendes læber, da han lænede sig op mod hende, og begyndte at kysse hendes hals, lod af og til sine skarpe tænder strejfe hendes hud, og slikkede også hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 22, 2010 11:46 pm

Hun rødmede ukontrolleret i mørkets stilhed og studerede interreseret Toms utroligt attraktive overkrop. Hun kunne sidde og kigge i flere timer på hans smukke krop, og bare side og fryde sig over at hun havde sådan en vidunderlig kæreste. Ikke nok med at han så godt hun, så havde han også en helt fantastisk personlighed, som der faktisk var skyld i at hun var faldet pladask for ham. Han var virkelig omsorgsfuld, og gjorde hvad hun ville. Hendes øjne glitrede stille i måneskinslyset som lyste ind fra det ene vindue. aftenen var kold og stille. Nu var det måske mere ved at være nat. for den var vel omkring midnat nu. de havde været sammen i ret lang tid nu. Okay, hun måtte glemme alt om tiden. og kun fokusere på det der skete. Der gik faktisk lidt tid inden at hun opdagede at de begge to havde fået trøjerne af. Hun havde set det ske, men hun havde ikke opfattet noget, før nu. Hun besvarede hans kysseri med lette berøringer på hans ansigt, kærtegnede hans bryst, og kyssede ham blidt på siden af hovedet. Hun var virkelig begyndt at blive ophidset, og hun lagde faktisk ikke helt mærke til hvad det var hun foretog sig. Hun vidste bare at hun ville have en fortsættelse af det der var igang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 22, 2010 11:56 pm

Han kunne godt lide hendes reaktion på det, han var nemlig bange for om han gik for hurtig frem, fordi de.. hun havde snakket om først at gøre det her senere i deres liv, også med deres forhold, fordi de ville kunne leve sammen forevigt, og dermed kunne tiden kun gå langsomt frem for at det ville ske, da han heller ikke vidste om hvornår hun var parat til det, eftersom det var noget af det vigtigste. Det var ikke kun den ene part som skulle være parat. Han kyssede hendes hals igen, og skulle lige til at sætte tænderne i hendes hud, men han lod være og fangede dernæst ivrigt hendes læber, og kyssede hende lidenskabeligt, imens at han forsigtigt kørte sine hænder ned mod hendes buksers kant. Det kildede lidt da hun kærtegnede hans bryst, men han nød det fuldt ud.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 12:00 pm

Hun skød sine hænder ned til omkring hans skridt, mens hun blidt legede med hans bløde læber. Det var virkeligt mærkeligt. Men når de kælede var det alligevel en lidt underlig fornemmelse. Nu var han hård at røre ved. Det var han ikke da han havde været et menneske. Men på trods af det. Nu kunne hun nyde ham i fulde drag.. hvert sekund. Han tilhørte hende. Sådan var det. Det kunne ikke laves om. Og hun ville blive knust hvis det ikke var hans hjerte, som gik til hende. Hun ville ikke kunne klare det.
Hendes øjne borede sig ind i hans, og hun smilte skævt, ved synet. Han havde jo sagt at hans hjerte tilhørte hende, og ikke nogle andre. Og hun var sikker på at han mente det. Well, hun elskede at ligge her og kæle. Men kunne den nu holde? De ville vist begge to lidt mere end det. Men de holdte sig vist begge lidt tilbage alligevel? .. Hvorfor? Hun havde jo lyst til at være helt tæt, og hun var jo allerede tændt. So what? Fysisk var hun helt parat. Og psykisk var hun så tryg ved ham, at hun gerne ville. Hun sendte Tom et blik der sagde: Vil du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 12:13 pm

Han så på hende, og så godt hendes blik, han nikkede stille, med et skævt smil, hentydet til at han godt ville, imens at han stille åbnede knappen på hendes bukser, dernæst lynlåsen idet at han begyndte at trække hendes bukser af hende. Smed dem derefter ned på gulvet, hvor han så lod sin ene hånd kærtegne hendes ene lår. Han vidste ikke helt om han skulle sige: 'Hvis du vil?' så han var bare stille, og fugtede let sine læber, imens at han så på hende. Hvis han mistede hende på et tidspunkt, så ville han helt klart blive stripper. (O.o)
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 8:07 pm

Da hun sad i underbukser sendte hun ham et skævt smil, og lagde sig kort ned på sengen. Bare lå der. Hun lå lidt i sine egne tanker, og tænkte over, om hvad hun skulle gøre. Hvad han ville gøre. Hvad hun kunne lide, og hvad han kunne lide? Hun ville helst ikke dumme sig, fordi hun ikke var specielt god til sådan noget. Tom havde helt sikkert haft meget øvelse i dette, så det kunne jo være at han ville lære hende lidt op? .. Hun forstod sig dårligt på drenge, og vidste ikke hvad de ville have og ikke ville have. Sådan havde han det sikkert også selv lige nu. Hun lukkede kort øjnene, inden hun beslutsomt åbnede dem igen, og nærmest kastede sig over ham, hvorefter hun ivrigt begyndte at kysse hans dejlige læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 9:03 pm

Han betragtede hende længe, og sendte et sødt smil, inden at han rent faktisk fik et letter chok da hun kastede sig over ham, og begyndte at kysse ham, idet at han lukkede sine øjne lidt, og førte sine arme ned omkring hendes mave, imens at han gengældte blidt kyssene, han nød det virkelig fuldt ud, hver eneste detalje af det som skete. Han skjulte et grin, da han så lagde sine arme ned, og førte i stedet sit ene ben hen over hende, ved hendes hofte, som om at det var ham, som var kvinden i forholdet. Altså.. det kunne mænd da også gøre, ikke? Han kunne virkelig ikke holde masken, eftersom han begyndte at fnise lidt. Hvis han også var et menneske på det her tidspunkt ville han rødme stort! Helt klart! Idet at han prøvede lidt på at gemme sit ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 9:25 pm

Hun stirrede overrasket på Tom da han smed benene omkring hendes hofter. Lagde hans arme omkring hendes egenhals, så han sad ligesom en kvinde ville gøre på en mand. Da hun havde sikret sig, at han holdte godt fast, så han ikke faldt til jorden, rejste hun sig op af sengen, og med legende lethed begyndte hun at gå rundt om sengen, flere gange, med ham i sine arme. Hun gjorde sin stemme dyb, og brød ud i grinen. Hun kunne godt lide at det hele ikke var helt alvorligt. Hun gjorde sin stemme dyb og rungene; "Hva' så, prinsesse?" spurgte hun med den dybe stemme, og lagde ham dernæst hen i sengen igen, hvorefter hun satte sig oven på ham og kyssede ham blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 9:50 pm

Tom kunne virkelig ikke lade være med at grine?! "Du er ond.." nåede han lige at sige inden at hun kyssede ham, og han gengældte kysset ligeledes blidt, imens at han stadig havde sine ben omkring hendes mave. Han smilede skævt, og gjorde nemlig noget sjov ud af det, fordi han tænkte at det måske kunne give hende mere styrke til bare at gøre noget, lade hende være med at spekulere for hvad hun skulle gøre, selvfølgelig var det ikke alle som var trænet i det, og specielt ikke nogen som var så gode til det som ham selv, det accepterede han fuldt ud, og var faktisk tålmodig hvad det angik, specielt når det var med en pige, som han virkelig elskede højt, så højt som han elskede Dani, fordi han netop havde prøvet det fra siden han var 13 år gammel. Ikke en normalt alder, nej, men det blev så der hvor han prøvede det for første gang, også med en punker pige, hvor han endte et sted, som han ikke ville ende mere! Idet at han begyndte at bevæge sin overkrop, sådan op og ned i en bølge nærmest, han fugtede diskret sine læber, imens at han kiggede på hende, dog udstødte han et grin, måske var han også ved at blive hyper? Han tog det lidt, som om at han nemlig at være stripper, men selvfølgelig var det ikke det.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 10:19 pm

"Ja jeg er." hvislede hun lavmælt ind i hans øre, hvorefter hun igen kort kyssede ham. Hun var glad for at Tom havde været så tålmodig hvad hende angik. det var kun noget hun var lykkelig for. Mens Toms ben stadig var omkring hendes hofter, var hans bukser jo direkte mod hende, så hun tog fat omkring hans buksekant, med den ene hånd, og med nogle lynhurtige bevægelser, knappede hun hans bukser op, og lynede hans bukser ned. Hun nikkede kort til ham og sendte ham et skævt smil. Hun mumlede noget for sig selv. Vidste han mon at hun faktisk virkelig havde lyst lige nu? Hun rynkede panden kort, og sendte ham derefter et kort blik, inden hun sagde; ".. Jeg vil godt. Jeg er parat.!" og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 10:39 pm

Han bed sig i læben, og fik kuldegysninger da hun trak hans bukser af ham, idet at han fugtede let sine læber, og sendte et charmerende smil, da han lyttede efter af hvad det var hun sagde, han nikkede kort, inden at han førte sine arme om hende og lagde sine ben ned, hvorefter at han vendte dem om i sengen, så hun lå nederst, han førte sine hænder ned mod hendes trussers kant, tog blidt fat, imens at han kiggede hende ind i øjnene, og trak dem derefter af hende. Han lænede sig dernæst ned på hende, fangede ivrigt hendes læber, og kyssede hende lidenskabeligt, imens at han lod sin hånd glide ned på siden af hendes overkrop, og ned på hendes ene lår, som han nussede med sin pegefinger, han holdte også kysset samtidigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jagt. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jagt.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» På jagt.
» På jagt...
» en lille jagt
» Jagt i de vestlige bjerge
» Natte Jagt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: