Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jagt.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 11:50 pm

Hun lo kort, da han sagde at det var godt hun kunne lide den.. Hun kunne mere end bare lide den. hun syntes den var helt fantastisk. Dog var hun ikke en af de piger som var vildt forelsket i smykker. slet ikke. Men denne betød ligesom bare noget for hende, lige da hun fik den. Det var ikke rigtigt til at forklare. Hun smilte skævt, efter at han havde kysset hende og besvarede dernæst hans kys på samme måde, og kærtegnede hans kind. "Lad os gå en tur." smilede hun kort og sendte et 'bebe' blik, hvorefter hun flettede deres fingre sammen, og fik hånd i hånd.. Hun begyndte dernæst at vade stille frem, så han bare var nød til at følge efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 12:26 am

Han så på hende, og var ved at få dårlig samvittighed, "Dani.." spurgte han stille, imens at han så fulgte efter hende, han ville gerne med ud at gå, "Jeg vil gerne snakke med dig" sagde han, og bed sig i læben. Han havde gjort noget dumt, og hun skulle vide hvad det var, og hun ville blive mega sur, skuffet og ked af det, det vidste han at hun ville blive, og derfor vidste han ikke hvorfor han havde gjort det, men det var vel bare.. ja det var rigtig nok bare typisk af ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 12:33 am

Hun fugtede let sine læber, og stoppede pludselig op da hun hørte hans tonefald. "Sig mig.... er der noget galt?" spurgte hun med et hævet øjenbryn og en panderynken. Hun lod sit blik glide op og ned af ham, hvorefter hun så ham i øjnene. Hun kunne faktisk mærke at der var noget galt. Men hvad? Det måtte hun jo finde ud af. "Hvad er det du gerne vil snakke med mig om?" spurgte hun og smilte skævt. Hun forholdte sig helt roligt, lod sit blik glide hen over hans ansigt og slap igen hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 12:43 am

Tom satte sig ned med et bump på jorden, hvorefter at han trak sine ben ind til sig. "Der er ikke sådan bestemt noget galt.. men fejlen er at det er mig som har gjort noget" sagde han stille, og studerede lidt jorden, men kiggede så op mod hende. "Jeg forstår godt fuld ud hvis du vil forlade mig efter at jeg har fortalt dig det.." mumlede han og bed sig let i underlæben, han havde noget svært ved at sige det. "For det første.. har jeg dræbt en mand.. ikke bare sådan uden videre med at få hans blod, efter at jeg brækkede hans håndled, smed jeg ham ind i en mur" svarede han og holdte en lille pause, men fortsatte så: "Fordi han ville dræbe en pige.. en pige som jeg havde bidt og gjort sådan hun forvandlede sig.. det blev hun sur over.. altså forvandlingen", han kiggede dernæst ned i jorden.
"Men inden det skete.. så .. jeg kyssede hende.." mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 12:54 am

Hun stirrede lidt på ham uden at sige noget. Hun vidste ikke rigtigt hvordan hun skulle reagere på dette. Hun følte sig helt tom indeni og havde faktisk bare mest lyst til at skride, da han sagde det sidste.. "Og dette er sket mens vi to var sammen?" spurgte hun og fugtede sine læber. Hun følte sig faktisk en smule såret over at han havde kysset en anden.. ikke bare en smule. det var en underdrivelse. "Du har altså været sammen med en anden mens du havde mig? .." sagde hun isende, mens hendes stemme knækkede over. hun var helt knust. "Jeg må sige... du lever fandme op til dit rygte. Jeg troede at du havde forandret dig." sagde hun skuffet, men gad ikke rode mere i det. Hun ville have ham til at fortælle det helt nøjagtigt. Hun følte alt det de havde sammen bare havde været løgn.. Hun lod sig slattent glide ned til jorden. hun var blevet dybt såret, men på den anden side var hun glad for at han havde fortalt hende det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 1:00 am

"Ja.. jeg fortjener ikke nogen kæreste" sagde han og gemte sit hoved imellem sine ben, han vidste ikke hvor han skulle kigge hen, eller sige mere for den sags skyld, han lavede altid rav i den, rettere sagt han var ikke den perfekte kæreste, ikke for nogen overhovedet. Han sukkede lydløst, og han ville ønske at han lidt var et menneske på det her tidspunkt, så kunne han græde, og når han blev slået, gjorde det mere ondt på ham, så altså?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 1:08 am

Hun sukkede dybt og fugtede sine læber.. Dernæst så hun ned i jorden.. "Nej, det har du måske ret i.. Men alligevel betyder du virkelig meget for dem du bliver kærester med." sagde hun, og fortsat kiggede ned i jorden, hvorefter hun med en let berøring rørte halskæden, dernæst skævede ned på den, og sukkede igen. "Hvad så nu? . Jeg er altså ikke med på en trekant, bare så du ved det." sagde hun kort og smilte anstrengt. Hun så ingengrund til at blive for dramatisk. "Betyder pigen noget for dig?" spurgte hun dernæst. Hun vidste at der var stor risiko for et svar der ville såre hende dybt. Men hvis denne pige betød mere for ham end hende, så måtte hun vel acceptere at det var sådan. Så måtte hun vel bare leve i den elendighed, som vampyr livet bød hende. Tom var det eneste lyse i hendes nutid og fremtid, og nu begyndte det lys langsomt at slukke. Hun var bange for at det lys ville brænde helt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 1:12 am

Han skar en lille grimasse, da hun nævnte trekanten. "Nej.. hun betyder ikke noget" sagde han, og rettede sit blik op på hende. "Det gør hun ikke" gentog han stille, og fugtede sine læber. "Vil du ikke slå mig.. eller noget?" spurgte han lidt nysgerrigt, og var bange faktisk, de piger som han havde været sammen med, havde givet ham en ordentlig lussing, sparket hårdt til hans ben og sådan noget. Det havde han jo også fortjent, altså? .. Han kiggede dernæst nedad sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 1:05 pm

Da han sagde at pigen intet betød for ham, strøg der en masse tanker igennem hovedet på Daniella. hvis hun intet betød, hvorfor har han så kysset med hende? Hun fugtede let sine læber hvorefter hun også så ned i jorden, og tænkte over hans næste spørgsmål. "Nej. Jeg kan ikke få mig selv til at slå dig. Desuden er det ikke lige min stil. Hvis det endelig skulle være. Så ville jeg ikke såre nogle fysisk, men ramme de bløde punkter psykisk. Det gør langt mere ondt." mumlede hun. "Dog ville jeg aldrig nogle sinde kunne gøre det mod dig.. Om du så lå og bollede med mine veninder." sagde hun kort og gøs lidt ved den tanke. Hun studerede den halskæde som Tom havde givet hende lidt inden hun så op på ham. "Problemet er bare den at hvis nogle af dine pige veninder er søde. Så vil du med det samme, komme sammen med dem. Og.. Og du sad lige dér før og var mega bange for at jeg ville blive forelsket i Bill. Og du var også bange for den gang hvor jeg sagde ironisk pus til en. Og nu har du fandme siddet og kysset med en anden pige mens vi var sammen." sagde hun og kunne godt mærke hun blev ophidset af at sige dette, og utroligt såret. Men det hun sagde var sandt, og alligevel holdte hun utroligt meget af Tom?
"Men hvordan ville du have det hvis du hørte fra mig af, at jeg havde kysset med Bill? . Det er vel noglelunde det samme." sagde hun roligt. Hun var skide bange for hans reaktion for alt det hun havde sagt. Hun havde bare så ufatteligt meget lyst til at trille et par tåre, som jo var umuligt for vampyrer. Hun sad lidt, mens hun bare følte sig helt tom inden i, og havde det som om at hendes hjerte ville briste. Hun kunne ikke klare hjerte sorger.. Hun måtte gøre noget.. lige nu.. Hun kravlede lynhurtigt hen til Tom og lagde sit hovede ind til hans bryst, klamrede sig til ham. Hvis hun havde kunnet græde havde hun gjort det nu. "Jeg elsker dig." sagde hun lavmælt med hovedet lænet mod hans bryst. Af en eller anden uforståelig grund elskede hun ham mere end noget andet, og ville ikke forlade ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 3:40 pm

Tom kunne ikke lade være med at grine lidt, da hun sagde det med hvis at han bollede med en af hendes veninder. Han blev dog stille, da hun nævnte det med Bill. "Så.. det ved jeg ikke" sagde han hentydet til hvis at hun havde kysset med Bill og derefter sagt det til ham. Han tøvede let, og gemte dernæst sit hoved ned imellem sine ben, inden at hun kravlede hen til ham, og klamrede sig ind til ham, hvilket han var overrasket over. Han førte stille sine arme omkring hende, og lagde sine ben ned, så de ikke var i vejen. "Jeg elsker også dig" svarede han med en stille og hviskende stemme. "Den eneste jeg vil bolle med.. som du kalder det.. er dig" tilføjede han med et hævet bryn, hvorefter at han fugtede let sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 3:56 pm

Hun sukkede lydløst, hvorefter hun vendte sit blik mod ham. Hun så på ham med et elskeligt og skuffet blik samtidigt. "Hvordan vil du have mig til at tro på det nu? . Det er vel også bare endnu en af dine løgne. Hvor mange piger har du tænkt dig at kysse med i fremtiden?" spurgte hun køligt men kunne ikke lade være med at føle sig en smule dum. Hun holdte jo af ham. Det var bare det at det havde såret hende at han havde kysset med andre piger midt i forholdet. "Så har jeg vel også lov til at kysse med andre midt i forholdet, hvis du gør det." mimede hun, og trykkede sig lidt tættere ind til ham, og derefter friløste sig.
"Tom. jeg ved ikke om jeg kan slå en streg over dette, selvom jeg gerne vil. Jeg kan ikke klare det, hvis du gør det endnu en gang. Så går jeg helt ned." sagde hun og smilte anstrengt. "Hvis jeg slår en streg over det... Så må du love mig aldrig at gøre det igen," sagde hun bedene og sendte et strengt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 4:08 pm

"Jeg var dum.. ich weiss gutt.." sagde han og bed sig i underlæben. "Jeg så for meget på hendes udseende, end at tænke på hendes personlighed.. og hendes personlighed var ikke god.. hun var ikke så sød igen" svarede han stille, og sukkede lydløst. Imens at han kiggede ned ad sig selv. "Forstår jeg godt.. jeg lover at det ikke sker igen" tilføjede han bestemt, og nikkede. Han ville ikke knuse hendes hjerte, overhovedet ikke, selvom han allerede havde knust det lidt, som ikke var meningen og det havde han dårlig samvittighed over. "Flot Tom.." mumlede han lavt, mest for sig selv, så hun ikke rigtig kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 4:15 pm

"Meget dum." sagde hun og nikkede sig med det samme enig. Han havde på en måde givet hende et sår der aldrig ville heale helt. Hun ville nok altid fra nu af, have lidt mistro til ham. Hun stirrede en smule fornærmet på ham, og så derefter væk, og vendte sig helt væk.. Derefter fugtede hun sine læber. "Lad mig gætte. Hun havde et par rigtigt store nødder?" sagde hun isende, og kiggede ud i den friske luft. Ej hun gad ikke være sur på ham længere. Desuden havde han jo lovet at det ikke ville ske igen.. Hun vendte sig mod ham igen, før han overhovedet kunne nå at sige noget, i en hurtig fart, hvorefter hun ømt kyssede ham på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 4:32 pm

Han hævede det ene bryn, og kunne virkelig ikke forstå kvinder, først sure.. men så alligevel ikke, eller? Han var i tvivl, udover det, så gengælde han ligeledes ømt kysset. "Undskyld, Dani.. mus" sagde han, og kiggede på hende. "Jeg er virkelig ked af det" tilføjede han, og sukkede let. Han ville gerne gøre det godt igen, spørgsmålet var bare hvordan? Han lagde sin ene hånd stille op på hendes kind, som han aede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 4:47 pm

Hun sukkede dybt og tog derefter en dyb indånding. "Kan jeg så stole på dig nu? .. Jeg tør ikke tage chancen for at få knust mit hjerte mere." sagde hun kort og lukkede sine øjne i.. Dernæst åbnede hun sine øjne og sendte ham et skævt smil.
Hun havde ærligtalt ikke lyst til at være uvenner med ham. Og hun kunne også føle at han ikke ville med hende. På den anden side, følte hun sig ret så knust over det han havde sagt. Hun trak vejret, selvom hun egentlig ikke behøvede det. Det var bare lidt af en vane for hende at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 5:27 pm

Han så på hende. "Forstår jeg godt.. ehm.." sagde han tænksomt, han nikkede. "Hvis du selv føler at du kan stole på mig" sagde han stille, og betragtede hende. Han sendte ligeledes et skævt smil, imens at han var blevet meget nervøs, han havde også mistet tilliden til hende? "Dani.. spørgsmålet er også om du virkelig vil være sammen med sådan en som mig?" tilføjede han, og bed sig let i underlæben. "Jeg har lavet fejl.. som er svære at rette op på, men som jeg alligevel gerne vil rette op på, det.. er bare som sagt ubeskriveligt svært" smilede han skævt, imens at han stadig kiggede på hende. "Jeg vil ikke miste dig, slet ikke.." sagde han alvorligt, og lod sin tunge glide ud at slikke ved sin underlæbe. "Jeg ved bare ikke.. du vil jo aldrig nogensinde glemme det her, som jeg har gjort, og jeg ved hvor tungt det har taget på dig"
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 6:03 pm

"Det er bare så typisk dig at udfordre skæbnen... Hellere bede om tilgivelse, end spørge om lov, det er sådan du tænker, ikke?" sagde hun kort og rystede på hovedet. "Jeg holder af dig. det gør jeg virkelig. Men at du har siddet og kysset med en anden pige, som i mine øre lyder som om du har haft følelser for, og som du siger ingenting betyder, forstår jeg ikke. Hvorfor i alverden kyssede du med hende, når du vidste at det var noget der var svært at tilgive,? Og når hun jo alligevel ikke betød noget for dig." sagde hun frustreret og rystede på sit yndige hovede, hvorefter hun lod sine arme glide om bag nakken og åbne låsen på halskæden, som hun derefter tog ned i hånden. "Du ved at jeg altid vil vælge dig. Og jeg er parat til at fortsætte forholdet, hvis du ikke har tænkt dig at være utro igen. For jeg elsker dig, virkelig højt. " mumlede hun. "Spørgsmålet er bare om dit hjerte tilhører mig. Eller en anden." sagde hun, og klemte sin hånd sammen om halskæden. "Jeg har tilgivet dig for denne gang. Men det kan jeg måske ikke gøre en anden gang, hvis dette skulle gentage sig."
Hun syntes faktisk at hun havde taget det ret pænt. De fleste piger ville sikkert have smidt halskæden og skredet under gråd og skrig. Men for første gang i sit liv følte hun virkelig noget. Han havde rørt noget dybt inde i hende, som hun ikke kunne forklare, og derfor var hun blevet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 6:11 pm

"Jeg kender ordet typisk.." sagde han stille, imens at han kiggede nedad sig selv, men kiggede på hende ud af øjenkrogen, og opdagede at hun tog halskæden af sig. Han tøvede let. "Jeg ved det ikke" sagde han hentydet til hendes spørgsmål, om hvorfor at han kyssede hende pigen, selvom han godt vidste at det blev noget som ikke kunne tilgives. Han bed sig let i underlæben. "Det har jeg ikke.." svarede han stille, og sad bare generelt helt stille uden at gøre noget, han turde ikke rigtigt, imens at han kiggede nedad sig selv. "Mit hjerte tilhøre dig" tilføjede han også med en stille stemme, han tøvede lidt. Han accepterede det hun gjorde, og han var overrasket over det, at hun ikke flippede ud, som andre kvinder ville have gjort. Et lille smil var på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 6:32 pm

Hun sendte ham et skævt smil. Hun forstod ham ikke helt. Hvorfor kysse med nogle man ikke holder af? tænk at kysse på folk på grund af deres udseende. Hun syntes ærligtalt det var dumt gjort af ham. Men gad ikke rode mere ved det.. Hun tog langsomt fast i halskædens kæde igen og tog en ende i hver hånd og førte derefter halskæden hen til halsen hvor den hørte til, og førte låsen mod hinanden bag hendes nakke, hvorefter hun lukkede halskæden igen.. Da låsen var lukket sendte hun ham et opmuntrende smil for at vise at hun ikke var sur længere. "Hvem var denne pige?" spurgte hun med et anstrengt smil, og lod en finger glide ned langs hans kindben. Hun måtte vel bare komme over det. Men han skulle ikke regne med at hvis dette skete igen, ville det gå ret færdigt hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 6:43 pm

"Er det ikke lige meget?" spurgte han stille, og udstødte nogle lyde af nydelse, da hun lod en finger glide ned langs hans kindben. Han førte dernæst sine arme omkring hende, og sendte et skævt smil. "Du er virkelig dejlig.." sagde han med et glimt i øjet, han var så glad for at hun ikke bare var skredet, det kunne han ikke bære, hvis det skete? Enten ville han dræbe sig selv eller forlade Forks, og aldrig komme tilbage. En af disse muligheder, og han ville aldrig nogen sinde såre hende mere, ikke noget utroskab, desuden ville han jo også gerne væk fra sit rygte? Og alligevel... ødelage han det for sig selv?!
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 7:11 pm

Hun smilte skævt da han lagde sine arme omkring hende og sagde at hun var dejlig. Hun kunne ikke holde sit fnis inde. Hun sendte ham et sødt smil, og puttede sig en smule ind til ham, hvorefter hun blidt kyssede hans hals. "Mmmh. Nej Tom, det er det ikke.. Eller jo, okay. hvis du hellere vil glemme det. så glemmer jeg det også." sagde hun med et skævt smil og lo. Hun følte allerede at det var lidt ligesom det plejede imellem dem. Hun ville også prøve at undgå at bære den nag. "Men. Tom. Jeg smutter nok om lidt." smilte hun skævt. "Jeg trænger til at komme hjem." mumlede hun og lo. Hun havde brug for lidt ene rum, efter dette her. Sidde alene i mørket og lytte til stilheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 7:41 pm

Han strakte sin hals, automatisk, da hun kyssede den, hvorefter at han bed sig let i underlæben og så ned på hende. "Hun hedder Jordan.." svarede han så, og sukkede lydløst, hvis hun ville vide det, så måtte hun da godt det. Han kiggede lidt op mod himlen. "Okay.. i orden, forstår jeg godt" svarede han og nikkede kort. "Uheldigvis.." mumlede han lavt for sig selv, det var sådan noget med kvinder, det var sjældent at han havde noget alene tid, også selvom hvis han var blevet såret. Så spillede han nok bare guitar, gik en tur eller en anden idé som han kom i tanke om?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 8:35 pm

"Jordan?" sagde hun og fugtede sine læber. "Er det en af eleverne som går på forks skole? Dog har jeg ikke været der et stykke tid. Men jeg har aldrig kendt nogle der hed Jordan derhenne. Jeg ved ikke hvem hun er." mumlede hun og smilte skævt. Hun sad kort og kiggede frem for sig, men hun vendte hurtigt sit blik tilbage på Tom, da han sagde 'uheldigvis' .. Hun hævede let et øjenbryn af ham.. "Hvad mener du med uheldigvis?" spurgte hun forvirret. Hun forstod ikke hvorfor at han satte uheldigvis bagpå hans ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 8:43 pm

"Ikke noget.." løj han og bed sig i underlæben. "Det er ikke vigtigt" smilede han skævt, inden at han lod sine læber glide imod hendes, kiggede hende i øjnene, og kyssede hende lidenskabeligt. Hvorefter at han kyssede hendes næse. "Hvornår kan jeg så være sammen med dig..?" spurgte han lidt nysgerrigt, hentydet til at hun jo gerne ville være alene, inderst inde, ville han ønske at hun ikke ville det, at han bare kunne være sammen med hende også at de hyggede sig sammen..
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 11:12 pm

Hun sendte ham et skævt smil og lo rystende på hovedet. "Det må vi jo finde ud af Tom. Vi har et helt liv." sagde hun og smilte. Det havde de.. Et evigt liv. Hvis han ville, så ville hun bruge evigheden sammen med ham. Det ville være fantastisk. Hun rakte tunge og skævede dernæst til ham, og rejste sig op. "Du kan altid følge mig en smule hjem? Jeg vil gerne have selskab på vejen hjem." foreslog hun og trak på skuldrende med et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 11:15 pm

Han rejste sig op lige efter at hun havde rejst sig. "Ja.. det vil jeg da gerne" sagde han og sukkede lydløst, hvorefter at han puttede sine hænder ned i hver sin bukselomme på sine baggy-jeans. Det kunne også betegnes lidt som en straf for ham? Han havde fortjent det, og skulle acceptere det som hun ville. Han tog så sin ene hånd op fra bukselommen, og slog hende blidt på hendes røv, inden at han begyndte at gå, "Så må du vise mig vej?" tilføjede han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 11:28 pm

Hun nikkede stille til at han gerne ville gå med hende. Det var rart.. Da Tom 'klaskede' hende blidt på røven åbnede hun sin mund som om hun var blevet overrasket . "Orh!" udbrød hun leende hvorefter hun stilte sig ved hans side, og puffede til ham med sin hofte, i et sving. Hun fniste og begyndte dernæst at vade frem ad. "Jeg har dsv. glemt hvor det er jeg bor. Har du et kort?" sagde hun ironisk og smilte skævt. Hun begyndte at vade frem igennem sneen, som lagde sig i ret tykke mængder. Sneen var så hård at gå i at det føltes som om at sneen gik til lårene. Men sneen gik faktisk kun til et stykke under knæet. Det var bare så hårdt at gå igennem. Eller det syntes hun ikke. For den styrke hun havde, gjorde så sneen ikke føltes som andet end få fjer hun sparkede væk. Men hvis hun havde været menneske ville det være hårdt at gå igennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 11:34 pm

Tom skar en grimasse, da han så hendes ansigtsudtryk, efter at han havde slået hende i røven, hvorefter at han var ved at miste balancen, da hun puffede til ham, han smilede let og så efter hende, inden at han så begyndte at følge efter hende. "Åh, jeg ved desværre ikke hvor du bor, og nej.. jeg har ikke et kort på mig, snuske" sagde han i et drillende tone i stemmen. Han små løb lidt efter hende i den tykke sne, idet at han overfaldte hende, så de begge landte i sneen, han satte sig til rette på hendes mave, og kiggede på hende med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 11:48 pm

Hun lo kort da han begyndte at gå efter hende og satte farten lidt op. Da han begyndte at løbe, begyndte hun også at løbe.. i menneske fart. Hun skreg af grin og råbte "Tom. Dæk! Dææææææk!" . Forsent. I næste øjeblik blev hun overfaldt af ham, og landte med ryggen i sneen. Hun hævede let sit øjenbryn og begyndte at tøsedaske ham, mens han sad på hendes mave. Hun lo kort og rakte tunge, inden hun tog fast under Toms arme, med begge hænder, og derefter sparkede forsigtigt, så det ikke gjorde ondt, men alligevel med lidt power, Tom på røven, og kastede ham over hendes hovede, så han ville lande blødt i sneen. Hun rejste sig hurtigt op og løb derefter hen, der hvor Tom var landet, og satte sig på hans mave, med et kækt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 11:52 pm

Tom kunne ikke lade være med at grine, og blev lidt overrasket over det hun gjorde. "Jeg gjorde da som der blev sagt.. med lidt hjælp fra dig af?" sagde han med et grin, imens at han kiggede på hende. "Ved du godt at den kun må slikkes.. og ikke sparkes på, min røv altså?" spurgte han lidt fornærmet, og hævede det ene bryn, men rakte derefter tunge, og brød ud af latter, det lød lidt klamt det han sagde, måtte han indrømme. "Hvad vil du gøre?.." spurgte han så efter et stykke tid, og rømmede sig, han bed sig let i underlæben, imens at han betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 12:17 am

Hun brød ud i latter og knækkede helt sammen over det han sagde. "Ærligtalt. Så ... har jeg ikke lyst til at slikke din røv." sagde hun fnisende. Det var faktisk det sidste hun havde lyst til.. Alle andre steder end røven. Hun grinte færdigt, og prøvede derefter at stoppe med at smile. Dog uden held. Hun var lykkelig og kunne ikke lade være med at smile. Det fra før var helt væk lige nu.
Hun tænkte sig lidt om inden hun besluttede sig for at svare. "Tjo.. jeg kunne jo altid slikke din røv. Men på den anden side, kunne jeg også spytte lidt." sagde hun og fniste, hvorefter hun lod en spytklat glide ud af munden en cm ude, inden hun spyttede på jorden ved siden af ham. Hun hævede let et øjenbryn og sagde; "Jeg kan faktisk også være ulækker."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 12:21 am

"Hvis du gør det.. stikker jeg min pik op i dig" sagde han alvorligt, med et hævet bryn, han var ikke meget for spyt, og slet ikke det at få det på sig! "Tager dit tøj af dig, og knepper dig" tilføjede han med et nik, og bed sig diskret i underlæben, efter at han havde sagt det, ville hun nok ikke spytte ham i hovedet, eller andre steder, han smilede tilfredst, imens at han kiggede på hende, sendte dernæst et afventende blik, og holdte et grin inde, så godt han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 12:34 am

Hun hævede let sit øjenbryn af ham. "Du er vel klar over hvor meget spyt du får nu, så?" sagde hun med et skævt smil.
"Hvis du stikker den tingest op i mig, så knækker jeg den midt over!" grinte hun og sendte ham et alvorligt blik, og dernæst kyssede ham på næsen. "Nej ved du hvad. jeg har faktisk intet imod det. Bare du husker en kondom." fniste hun og lod igen noget spyt glide ud af munden, hvorefter at hun truede lidt med spyttet i munden. Hun sørgede dog alligevel omhyggeligt for at spyttet ikke røg ned på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 11:59 am

Han hævede det ene bryn, "Nej, det er jeg ikke klar over" sagde han hentydet til hvor meget spyt han så fik, hvis han gjorde det. "Har du ikke?" gentog han lidt forvirret. Først ville hun ikke, også ville hun gerne? Kvinder.. Typisk kvinder. "Jeg har altid et på mig.." svarede han stille til at han så skulle have et kondom. Det havde han i sin ene bukselomme. Han kiggede på hende. "Du har ikke tænkt dig at spytte på mig, vel?" spurgte han nysgerrigt, og fugtede let sine læber, faktisk så var han noget nervøs fordi han var i tvivl om hun ville gøre det eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 12:25 pm

"Dårlig idé at rende rundt med kondomer." sagde hun og smilte skævt. Hun rystede dernæst på hovedet af ham. "Nej, jeg skal nok lade være med at spytte. Det er faktisk ulækkert nok i sig selv, uden at du også får det på dig." lo hun. "Desuden vil jeg gerne gemme det knald til engang i fremtiden?" smilte hun skævt og rejste sig derefter op fra hans mave igen, så han kunne komme op. Hun skulle jo rent faktisk også til hjem nu.. Hun gik derefter hen til ham, tog hans hånd i sine, og trak ham derefter op at stå på benene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 12:45 pm

"Hvorfor er det en dårlig idé?" spurgte han, og fugtede let sine læber. Idet at han smilede skævt. "Det har du ret i" svarede han hentydet til det med at spytte. Han svarede ikke på det hun sagde med et knald i fremtiden, og tøvede let, da han kom op at stå. "Ja.. vi må også videre" tilføjede han så, og rettede lidt på sit tøj. Børstede noget af det værste sne af sig også. Hvorefter at han kiggede lidt ned mod jorden, "Danke schön" smilede han skævt, hvor han takkede til at hun hjalp ham med at få ham op at stå.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 4:57 pm

Hun lo kort da han takkede, og svarede ikke på det som han spurgte om før. Hun havde kigget lidt på at han havde børstet sneen af sig, hvorefter at hun havde trukket ham op, begyndte selv at børste sneen af sig. "Tom vil du lige børste sneen af min ryg?" spurgte hun charmerende og bed sig i underlæben. "Ja vi må." smilte hun skævt. Hun var faktisk lidt udkørt af at være sammen med ham. Men det blod de havde taget, havde været meget opfriskende.. Det var faktisk længe siden at menneske blod havde smagt så godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 5:02 pm

"Ja selvfølgelig.." svarede han med et nik, efter at han var færdig med at børste det værste sne væk, gik han hen bag hende, og begyndte forsigtigt at børste det sne væk der var på hendes ryg. "Sådan" sagde han efter et stykke tid. Han sukkede lydløst, inden at han så smilede falsk, og stilte sig hen ved siden af hende. "Jeg kender stadig ikke vejen?" tilføjede han stille, og fugtede let sine læber, han kiggede lidt ned mod hendes sko, han kunne jo ikke se hendes fødder, så? Imens at han ville ønske at han kunne få hende til at blive, men det.. kunne han nok ikke, efter det som han havde gjort? Han vidste bare at han ville kede sig ihjel og .. ja?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 04, 2010 8:52 pm

Hun smilte sødt og fniste ned i sin arm, da han børstede sneen af hendes ryg. Hun vendte derefter sit blik mod ham, da han sagde at han ikke kunne vejen.. "Så lære du den nu." smilte hun skævt, og lagde mærke til hans smil. Det var ikke ægte. Det kunne hun med det samme se. Hun hævede let sit øjenbryn og tænkte over hvordan hans klang havde været i stemmen.. Det faldt hende pludselig ind at han måske ønskede at hun skulle blive? .. Hvad havde hun egentlig at vende tilbage til? Hvorfor var det hun skulle hjem? Hun sukkede lydløst og sendte derefter et opmuntrende smil. "Tom.. Vil du gerne have at jeg bliver?" spurgte hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 5:02 pm

Han så på hende, og tøvede lidt. "Ja.." sagde han stille og bed sig i læben, hvorefter at han kiggede ned i jorden, det vat det som han ville have, at hun skulle blive, men hvad skulle han sige? Efter hans mening så havde han prøvet sit bedste med at få hende til at blive. Og det var hendes valg om hun ville hjem eller ej. Han puttede sine hænder ned i hver sin bukselommer på sine baggy-jeans. "Hvorfor tror du at jeg bl.a. .. over faldt dig?" mumlede han lavt, og kiggede stadigvæk ned mod jorden, uden at prøve på at få øjenkontakt med hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 5:52 pm

Hun lo smilende og strøg noget hår tilbage fra ansigtet. "Så langt tænker jeg slet ikke. Hvorfor sagde du det bare ikke?" lo hun og sendte ham et skævt smil.. Hun lagde mærke til at han undgik øjenkontakten.. Men hvorfor? Hun hævede let sit øjenbryn, og trådte derefter tæt hen til ham, og lagde hendes kolde hånd på hans ene kind. Hun kiggede længe på ham, inden hun dernæst lod sin hånd glide ned af hans kind, kort strejfe hans kindben, og dernæst glide ned og tage fast i hans hals, trådte så tæt hun kunne hen på ham, og fører deres læber sammen i et lidenskabeligt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 5:59 pm

"Fordi.. jeg regnede med at" nåede han at sige, inden at hun kyssede ham, samtidig med at han fik kuldegysninger, pga. hendes berøringer, et skævt smil plantede sig på hans læber, hvorefter at han gengældte ligeledes kysset lidenskabeligt. Han førte stille sine arme ned omkring hendes hofte. "Hvad vil du selv... blive eller hjem?" spurgte han, og kiggede på hende, det var jo hendes valg, og desuden var han lidt forvirret over hvad det var hun ville, men han forstod godt hvis hun ville hjem, og slappe den af efter det han havde gjort imod hende, han tøvede let, og havde dårlig samvittighed. Idet at han fugtede let sine læber, og så dernæst lidt ned mod jorden. Det var lidt underligt at snakke om det, synes han selv, på en eller anden måde?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 6:21 pm

Hun fugtede sine læber.. Hvad ville hun helst? .. Hun trængte virkelig til at komme hjem. det gjorde hun virkelig. Hun ville gerne være alene, og samtidigt ville hun gerne være sammen med Tom, så meget som muligt? .. Det hele var sgu også så forvirrende. Hvorfor kunne hun ikke bare stå fast ved sin mening om at tage hjem?. Hun sukkede dybt og så lidt på ham. Altså de havde trods alt hele livet sammen, hvis de forblev i forholdet? Og hun kunne jo altid finde Tom igen, hvis hun tog hjem til sig selv. Hendes øjne hvilede lidt på ham, men derefter var det hendes tur til at se ned, mens hun mumlede; "Well. Du har allerede fået mig overtalt, mate.. Jeg bliver." sagde hun med et skævt smil og så derefter op på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 7:49 pm

"Er du sikker.. fordi jeg tror nok godt at jeg kan overleve.. hvis du tager hjem?" smilede han skævt, imens at han stille begyndte at kigge på hende, hvor han startede med at se ned på hendes fødder, fugtede let sine læber, inden at han lavede det klassiske elevator blik. Samtidig med at han var en del nervøs, men det kunne vidst ikke ses så tydeligt. Han kunne dog ikke lade være med at udstøde et grin, da hun sagde [mate. Idet at han rømmede sig, og ville tage det seriøst. Fordi det var også noget som skulle tages seriøst! Specielt hvis han ville vinde fuldt ud hendes tillid igen, og om forholdet ville blive det samme. "Er vi ikke.. kærester mere?" spurgte han stille, og lod sin tunge glide ud at slikke ved sin ene mundvige, han vendte dernæst sit blik ned mod jorden. Hvorfor spurgte han om det?!.. Det var vel for at være sikker, over om de holdte pause, eller om de, nu stadig var sammen for real. Hvorefter at han faktisk begyndte at bide meget i hans underlæbe, så stille som overhovedet muligt, så det ikke vækkede opmærksomhed. Utroligt.. han havde aldrig haft det så svært med at sige noget, selvom han gerne ville gøre det godt igen, og det lød forkert.. rettere sagt som en idiot af det som han havde sagt, efter hans mening.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 4:00 pm

Hun smilte skævt og fniste ned i sin hånd. Det var lidt som om at hun kunne mærke hans nervøsitet, som om den havde været sin egen. Men han var god til at ligge skjul på det. Hun fugtede legende sine læber, og gjorde ligesom Tom plejede at gøre med en læbe piercing. Hun lod bare som om hun selv havde en.. Bare for at efterligne ham lidt?. "Mmmh." sagde hun tænkende. "Du overlever det måske.? . Men jeg overlever det måske ikke?" sagde hun drilsk. "Få mig ikke til at skifte mening igen."
Hun kiggede studerende på ham med det samme blik, som han havde givet hende for et øjeblik siden. elevator blikket.
"Vi kommer da sammen, Tom?" mumlede hun med et hævet øjenbryn. "Hvorfor spørger du?." spurgte hun dernæst med et skævt smil og kunne ikke lade være med at fnise. "Du har vidst fået kort-tidshukommelse." lo hun og lagde sin pegefinger på hans pande. Hun forstod ikke helt at han havde spurgt, når hun for lidt siden havde sagt at han var den eneste hun ville være sammen med. Hun kunne ikke forestille sig ikke at have Tom, eller at være med en anden fyr, lige nu. Det hele handlede om Tom, Tom, Tom, og Tom. intet andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 4:17 pm

Han undlod at svare på hendes spørgsmål og rettede sit blik mod hende. "Hvad er meningen med din pegefinger?" spurgte han med et lille grin, inden at han førte sine arme ned omkring hendes hofte, og trak hende tæt ind til sig. "Hm.. du kan altid skifte mening, hvor det er dit eget valg?" sagde han stille, og lænede sig hen over hende, så de begge faldt ned i sneen, hvorefter at han begyndte at kysse hendes hals, flere gange, lod sine skarpe tænder strejfe hendes hud af og til, imens at han blev ved at kysse hendes hals. Hun måtte kaste så meget sne på ham, men det hjalp ikke med at få ham til at stoppe. Han havde virkelig bare savnet hende, også selvom de havde snakket i et stykke tid, så var det jo på kanten til at han mistede hende, idet at han fangede ivrigt hendes læber, legede først lidt med hendes underlæbe, inden at han kyssede hende lidenskabeligt, lagde sin ene hånd på hendes kind imens. Han lagde dernæst sit hoved ned mod hendes mave, uden rigtigt at sige noget, og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 8:52 pm

Hun hævede let et øjenbryn med et grin, da han spurgte hvad meningen med at hendes finger hvilede på hans pande var. Hun rystede lydløst på hovedet og smilte. Hun sendte ham et skævt smil, da han sagde at hun altid kunne skifte mening, da det var hendes eget valg, rystede hun endnu en gang på hovedet. "Ah. Ah..." sagde hun og lod sin finger glide ned af hans pande, og strejfe tændingen. Hun udbrød et lillet chokeret 'uff', da hun pludselig væltede bagover og landte nede i sneen. Hvis hun havde været menneske, havde hun ikke villet kunne føle kulden, ligesom nu, da de havde været så længe ude.. Men varmen ville sikkert brænde på hendes hud, når hun kom ind.. Hun var så heldig at hun var vampyr og slap for det. "Eyy Tom." sagde hun, fnisende, da han begyndte at kysse på hende. Hun følte sig lidt som en prinsesse, faktisk.. Ingen havde noglesinde kysset på hende, kælet med hende, på den måde som Tom gjorde lige nu, og generalt. Følelserne væltede op i hende lige nu. Hvordan skulle hun dog kunne være sur på ham? Han var så charmerende. Hun smeltede nærmest.. Og hun kunne ikke rigtigt beslutte sig for om hun skulle besvare alle hans kys, eller bare ligge stille og lade ham gøre det? Hun nød det trods alt.
Hun besvarede hans lidenskabelige kys på samme måde, kopierede hans kys, hvorefter hun lod en hånd glide hen over hans cornrolls inden at han lagde sit hovede på hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:04 pm

Han flettede sine ben ind i hendes, inden at han kiggede op på hende. "Ey, hvad?" spurgte han nysgerrigt med et grin. "Jeg elsker dig" smilede han skævt, med et glimt i øjet, han betragtede hende længe. "Jeg kan ikke undvære dig" svarede han stille, og fugtede let sine læber, den tanke som strejfede forbi, var at han stadig havde så dårlig samvittighed over det han havde gjort. Idet at han tog hendes hænder, så hendes ene hånd lå i hans ene hånd, og det samme med hendes anden hånd og hans. Han flettede deres fingre ind i hinanden også. "Jeg er heldigste dreng i verden" sagde han bestemt, med en blid stemme, og han mente det virkelig. "Du.. gør mig mere opmærksom.. ehm.. og moden, specielt omkring det med sex, jeg tænker ikke så meget over det mere, og det som jeg er meget glad for også..er at du stadig vil være sammen med sådan en som mig, jeg sætter stor pris på det" tilføjede han.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:33 pm

Hun smilede varmt til ham.. Hun kunne ikke andet? .. Hans ord fyldte tomrumende, i hendes hjerte ud. Hun ville med glæde besvare dem, og sige hun havde det på samme måde. Men hver eneste gang hun skulle til det, kom hun til at bremse sig selv i det. Hun ville sikkert også bare få det sagt helt forkert, så hun måtte nøjes med at smile. Hendes blik var bare rettet mod hans brune øjne, som havde en fantastisk glød. Hun elskede hans blik. Det gik pludselig op for hende, hvor tæt de egentlig sad. Det var som om hun ikke havde opfanget halvdelen af hvad der var sket.? .. Det hele gik bare så hurtigt når hun var sammen med Tom. Hun sænkede sit blik, og stirrede bare ned på deres hænder. "Jeg elsker også dig.. Lige for tiden, ville jeg ikke kunne leve uden dig.. Det forstår du godt ikke?" sagde hun med sin harmoniske og charmerende stemme, og kiggede op på ham, med et sødt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:54 pm

Han nikkede, og bed sig let i underlæben. Hvorefter at han sendte et charmerende smil. "Det forstår jeg godt.." svarede han. Idet at han lod sin tunge glide ud at slikke lidt ved den ene mundvige. Han førte sin ene hånd og hendes, hvor deres fingre stadig var flettet ind i hinanden, op mod hans mund, hvorefter at han blidt kyssede hendes hånd. "Du bist nicht alleine" smilede han skævt, efter at han kiggede hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jagt. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt.   Jagt. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jagt.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» På jagt.
» På jagt...
» en lille jagt
» Jagt i de vestlige bjerge
» Natte Jagt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: