Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Overskyet --'

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:43 pm

Dato: 2. September
Dag: Mandag
Vejr: Overskyet
Sted: Parkeringspladsen på skolen
Tid: 10.00
Omgivleser: nogle få elever

Emily sad op af Sin bil og kiggede op i den dramatiske himmel hvor skyerne allerede havde dækket den blå himmel. Emily håbede på at det ikke begyndte at regne men rystede så tanken af sig inden hun kort gabte og gned sig i sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:46 pm

Victoria kom kørende op til skolen i sin sølv Volvo og parkerede lige ved skolen og steg ud og så op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:47 pm

Emily fulgte bilen med nysgerrige øjne og hævede et øjenbryn for at vænte og se hvem der havde bilen. Victoria steg ud og Emily Piftede muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:52 pm

Victoria så ned for at se hvem der piftede og fik øje på Emily, "heii Emi, hva så´?" råbte Victoria stille for de var ikke så langt fra hinanden men stadig nok til at de ikke kunne tale sammen i en normal tone og gik over imod hende imens Victoria vinkede stille med den ene hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:53 pm

Emily grinede dæmpet "Hva Så Toria?" smilede hun og gav hende en go'da krammer "WazUp my Girl??" spurgte hun og lavede et Yo tegn med den ene hånd ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:58 pm

Victoria grinte og gengældte krammet og lavede Yo tegnet tilbage til Emily^^, " ikke det helt store, venter du på nogen?" spurgte Victoria og betragtede Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:59 pm

"regnen" smilede Emily.. "Neij, jeg kedede mig Bare, og jeg gad ikke at være inde fordi der lugtede af Va.." Hun stoppede med at snakke og kiggede overrasket på TOria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:04 pm

Victoria kikkede overrasket på Emi, "lugter skolen, det har jeg ikke lagt mærke til, man skulle næsten tro du havde en ligeså god næse som en hund" svarede hun og tog fat i Emi´s næse og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:07 pm

Emily grinede svagt og lidt andstrængt.. Det havde været tæt på! "Jeg synes at der lugtede idag" mumlede hun og rynkede småleende på læsen som Toria holde i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:10 pm

Victoria slap grinene Emi´s næse og så op på skolen, "har du sagt til inspektøren at du synes der lugter slemt?" spurgte Victoria og smilede igen til Emi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:11 pm

"noope x)" indrømmede Emily smågrinen´de "Men det er også Kun idag jeg synes der har lugtet..Håber det er bedre i morgen^^"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:16 pm

Victoria smilede og nikkede, "nu hvor jeg taler om hunde, hvad er dit yndlingsdyr endelig?" spurgte Victoria nysgerrit og lænede sig let op af Emi´s bil imens hun så smilende på Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:18 pm

Emily smilede glad "Hunde eller Fulge" smålo hun "Fugle er fri og Hunder er bare..Savlende" fnes hun muntert "Og diiQ??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:20 pm

Victoria trak på skulderne, "jeg har to selvom det er af samme slægt, hunde og ulve, jeg synes de er så nuttede" svarede Victoria og fniste til Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:21 pm

Emily nikkede lidt andstrængt "ja..Ulve er også..Dejlige?" sagde hun dæmpet og fnes
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 5:23 pm

Victoria nikkede ivrigt, "jeg drømmer tit at jeg er en" grinte hun og så smilende på Emily
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Overskyet --' Empty
IndlægEmne: Sv: Overskyet --'   Overskyet --' Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Overskyet --'
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En overskyet dag i Forks
» Overskyet - Aaron
» En overskyet dag (Yuki)
» En overskyet måne i natten

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: