Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En overskyet dag i Forks

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:40 pm

Årstid: Irl
Dato: Irl (xD)
Vejr: Overskyet og det ligger op til regn
Omgivelser: Nogle få gamle koner xD
Sted: På en bænk nær skolen
Tid: Eftermiddag

Bill sad på en bænk i Forks, og dovnede totalt. Han havde lige været ude og jage, så hans øjne var kulsorte, og han var dejlig mæt, da han havde spist 2 unge piger. De havde smagt himmelsk!
Han gabte, og kastede et blik omkring sig. Intet der kunne vække hans umådelige appetit.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:55 pm

Daniella kom gående.. Hendes nøgne fødder trådte forsigtigt hen over fliserne.. Hun havde en darkblue farvet kjole på, som var nedringet omkring brysterne. og hendes sorte hår var sat op i en høj, fyldig hestehale, hvilket fremhævede hendes ellers så kønne ansigt.. men trods alt ligblege. Hun havde undgået og bruge make up idag, da hun ikke syntes der var grund til det, da hendes øjenvipper alligevel var sorte. Hun bed sig let i læben og kiggede frem for sig.. Hun måbede let, da hun kunne lugte en vampyr i nærheden. Hun kunne straks kende Bills lugt. Dog gav det hende et lillet 'anfald' at kunne lugte ham.. Vidste han mon at Tom var vampyr? Der var kun en måde at finde ud af det på. Så hun trådte let frem indtil hun kunne se ham.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:59 pm

Bill kunne også hurtigt lugte Daniella. Han smilede stort, og fik snart efter øje på hende.
"Hej Dani." Han vinkede let med den ene hånd, som tegn på at hun skulle komme herhen. Det var rigtig længe siden han havde set hende, og han savnede at snakke med hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:07 pm

Hun smilede skævt til Bill da hun begyndte at træde nærmere. Dog var hun en smule nervøs over det.. hvis han ikke havde opdaget det, så ville hun være tvunget til at fortælle ham det, syntes hun. Også selvom at det ville indebære at de måtte komme op og skændes. Hun nåede langsomt hen til ham. Hun smilte og sagde "Hey Bill."
Hun sendte ham et forsigtigt smil. Hun var ikke sikker på om han allerede vidste det, eller om hun virkelig var nød til at fortælle ham det. Det ville også gøre hende lidt ked af at være nød til at sige det.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:16 pm

Bill gav hende en hurtigt krammer, og trak hende så ned på bænken, så de sad ved siden af hinanden.
"Hva' så?" Han så smilende og afventende på hende.
Hun så lidt nervøs ud, synes han, og han tænkte kort over hvad grunden mon var. Hun spyttede vel ud med det, regnede han med.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:21 pm

Da hun var kommet ned at sidde på bænken kiggede hun bare lidt på ham.. Hun var ufatteligt usikker på om hvordan han ville reagere når hun fortalte det, hvis han ikke vidste det i forvejen. hvilket det ikke så ud til. "Det vil du ikke vide." sagde hun svagt og mildt. Hun smilte skævt til ham.. Hun kunne ikke rigtigt klare at se på ham for lang tid af gangen, så hun var hele tiden nød til at vende blikket væk, for bagefter at se på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:26 pm

"Det er derfor jeg spørger.." Han så undersøgende på hende.
"Hvad er der?" Han hævede et øjenbryn, og kiggede eftertænksomt på hende. Havde hun dårlig samvittighed over et eller andet? Han var ikke helt sikker.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:31 pm

"åh min gud. du bliver herre vred på mig, hvis du ikke ved det i forvejen, som du helt sikkert ikke gør.. Hvis jeg fortæller det, så lov mig at du lader mig tale helt ud. Bagefter må du flippe så meget ud på mig som du vil." sagde hun og fugtede sine læber. Hun måtte bare tage det som det kom.. men det var dog lettere sagt end gjort.. Hun var ufatteligt nervøs for at få det sagt.
"Jeg ville selv have flippet helt ud." tilføjede hun og tog sig til panden.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:43 pm

//At holde emnet oppe, så det ikke ryger helt ned i bunden XD//
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:35 pm

Bill begyndte at blive lidt nervøs.
Hvad i alverden havde hun lavet?
"Godt, nu er jeg forberedt. Spyt ud!" Han fjernede hendes hånd, og så hende i øjnene. Ventede..
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:58 pm

Hun hævede let et øjenbryn af ham. rystede let på hovedet. Det var hans ord der fik hende til at ryste på hovedet. eller det vil sige den måde han sagde det på. "Fint." mumlede hun og så ned i jorden. hun ville ikke kigge på ham mens hun sagde det. Hun ville selv blive mega sur, men det kunne jo være at Bill reagerede anderledes på det. "Jo altså.. Jeg mødte din bror.. Lidt efter at vi lærte hinanden at kende..." fortalte hun, men stoppede i det. hun måtte lige holde en pause.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:14 pm

Hun havde mødt Tom. Så langt, så godt.
"Ja..?" Sagde han spørgende, og ventede på fortsættelsen.
Hvad var der så sket? Han så tænksomt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:25 pm

Hun tog en lille pause og sukkede. "Jo vi tog til en butik sammen." smilede hun skævt. Hun syntes ikke det var vigtigt at nævne hvilken butik. Det ragede ikke Bill, at de var inde og kigge på dame undertøj. Hun bed sig let i læben. "Altså. jeg var blodtørstig i forvejen. og pludselig kom der flere og flere mennesker ind i butikken. jeg gik ind for at klæde om, i omklædningsrummet. Så blev Tom lidt for nysgerrig, om hvorfor det tog så langt tid for mig. for jeg sad og prøvede at styre min blodtørst.. Til sidst kom Tom ind og virkelig forlangte en forklaring, på hvorfor jeg opførte mig så unormalt. jeg advarede ham. Og... Jeg kom til at bide.. Han er forvandlet nu." sagde hun med et trist blik på Bill. Hun undgik, at fortælle ham at Tom selv havde givet hende lov, på en eller anden måde. han gik jo selv med til at, måtte ændre sit liv, for at få sandheden at vide om hende. han havde bedt hende om det. Dog uden at vide at han ville blive vampyr. Hun fortalte heller ikke, at Tom og hende nu kom sammen. Det syntes hun ikke at Bill skulle vide lige nu. Han måtte lige blive sur på hende, over hvad hun havde gjort, hvis han ville.
hun rullede sine øjne og vendte sit blik op i luften, og derefter ned i sine hænder. hun var virkelig ked af at have bidt Tom. hun havde frarøvet ham, hans liv.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:28 pm

//Dameundertøj!?!?!?!? xD

Bill lyttede tavst, mens historien skred frem. Da hun nævnte det med menneskerne der kom ind i butikken, begyndte det langsomt at gå op for ham, hvor det havde ført hen. Da hun sagde hun havde bidt ham, bekræftede hun Bill's mistanker, som var opstået.
Han sagde ikke noget, stirrede blot ud i luften. Han så ikke på Dani, tænkte bare på det hun netop havde fortalt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:40 pm

//Det er da lige noget for Tom? XD//

Hendes blik vendte sig langsomt mod Bill. Hun forstod ikke rigtigt, hvorfor han ikke gjorde noget? slog hjernen fra, og bare havde flippet på hende? .. Hun ville selv have gjort det.. Den smerte hun udsatte for var frygtelig, og hun havde jo netop selv gennemgået den, ligesom Bill. Hendes blik vaklede op og ned af ham. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige til ham?
"Bill. Jeg er ked af det.." sagde hun stille til ham. At han ikke havde reageret på at hun fortalte ham dette, var næsten værre end hvis han havde flippet.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitimeSøn Nov 29, 2009 9:24 pm

// *At hoste* Og minde Pernille om emnet, da hun ikke husker det hvis man intet siger. ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En overskyet dag i Forks Empty
IndlægEmne: Sv: En overskyet dag i Forks   En overskyet dag i Forks Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En overskyet dag i Forks
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forks
» En overskyet dag (Yuki)
» Overskyet - Aaron
» Forks. - Mellys hus.
» Ny i Forks!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: