Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 kindkys af en vind.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 11:53 pm

Hun lo lidt til ham. "Jeg forstod det godt første gang" sagde hun bestemt og nikkede. Hun tog forsigtigt fast i hans ene hånd og satte hans fingre mod hendes læber, mens hun kyssede dem. "Mmh? Har jeg fundet rødme punktet?" sagde hun og smilte skævt til ham. Hun lagde godt mærke til at han var blevet rimlig rød i hovedet, hvilket bare glædede hende. Det betød alt sammen noget for hende.. Og på den måde hjalp det hende også en smule.. Det ændrede meget på alting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 11:57 pm

"Det tror jeg.." svarede han og smilede skævt, imens at han kiggede på hende. "Det var godt" sagde han og nikkede. Han fugtede dernæst let sine læber, "Smager de godt?" spurgte han lidt nysgerrigt, hentydet til hans fingre, også for at drille lidt, han nød det at hun gjorde det, måske var det godt at han havde sagt det? Han var jo i tvivl om han skulle sige det eller ej, eller bare vente med det..?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 12:05 am

Hun lo lidt til ham. "Jeg må indrømme at dit menneske blod, var mere appetitligt," sagde hun drilsk. Hendes øjne vaklede lidt mellem ham og et sted bag hans skulder. Hun hævede let sit øjenbryn da en tanke faldt hende ind.. "Er jeg for piget?" spurgte hun med et nik, og så op på ham. Hun hadede at virke alt for piget. Hun havde heller aldrig været en af de der piger som fniste hele tiden, og råbte højt og falskt, eller siddet og tudet. Hun var nok mere dreng på den side. Men på den anden side var hun heller ikke en drenge pige.. Men det var da rart at vide andres meninger.? Hun fugtede let sine læber og så afventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 12:10 am

Tom lænede sig hen mod hende, og hviskede mod hendes ene øre; "Du er ikke for piget, du er ikke så meget en drenge pige.. du er midt imellem.. perfekt som du er" han kyssede dernæst blidt hendes hals, og lod sine øjne glide op mod hendes øjne, hvorefter at han tog hendes anden hånd med sin, og flettede deres fingre ind i hinanden. Han sendte hende et charmerende smil, idet at han blinkede med det ene øje.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 12:23 am

Hun lo tilbage til ham.. Det betød noget hvert eneste sekund, at høre hans stemme.. Dog var de venner, men alligevel føltes det lidt underligt. Og damn. han var et af hendes idoler. det var virkelig en mærkelig fornemmelse. Hvis hun havde siddet til en koncert med hans band ville hendes opførsel være helt anderledes. det var hun sikker på. Hun ville sikkert opføre sig som alle de andre millioner fans.. skrigende og råbende. Men lige nu sad hun ved siden af ham, roligt og måske en smule in love?
Da han flettede deres fingre sammen, sendte hun ham et lidt forundret blik og alligevel et kærligt et.. Havde de mon de samme følelser for hinanden?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:07 pm

Tom kiggede på hende, med et lidt usikkert blik, "Ehm.. ja.. well" sagde han, og smilede skævt,
han vidste ikke hvad han skulle sige, idet at han lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, i venstre underlæbe,
kiggede lidt ned på deres hænder, hvorefter at han lænede sig hen mod hende, og fangede hendes læber med sine, imens at han kiggede hende i øjnene, kyssede hende dernæst blidt og lidt ømt, lukkede sine øjne lidt også.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:46 pm

hun lukkede let sine øjne i, mens hun besvarede hans kys lige så ømt.. Som vampyr var hun jo vældig stærk, så hun trak let Tom helt tæt ind til sig.. Det var rart for hende at han nu var en vampyr. Dette ville jo slet ikke være muligt hvis han havde været en sølle menneske? Hun åbnede øjnene og stirrede direkte på hans hals, hvorefter hun lod sit blik glide op til hans ansigt. Hun slap kysset og lænede sig derefter lidt tilbage. Det var jo ikke engang sikkert at det kunne blive til noget mellem dem. Hun hævede let øjenbrynene og sendte ham et charmerende skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:26 pm

Tom kiggede på hende, mens han havde nydt at komme tæt ind til hende, så hun havde de samme følelser for ham, som han havde ved hende?.. Hans kinder begyndte at blive røde. *Damn!* tænkte han, men smilede til hende, og lod diskret sin tunge glide ud at slikke i den ene mundvige.
Hvorefter at han kiggede lidt ned imod græsset. "Daniella.." spurgte han og så på hende ud af øjenkrogen, han vidste ikke hvordan han skulle sige det, eller om han skulle spørge om det i det hele taget. "Hvis jeg spurgte .. eller.. ja spurgte om .." sagde han lidt vrøvlende, og trak svagt på skuldrende, han ville have spurgt angående om det med at blive kærester, men han havde det bare svært med at få spurgt og sige det ordentligt. Han tøvede lidt, "Om .. ehm.. k.." mumlede han, og lukkede sine øjne lidt, bed sig hårdt i underlæben også.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 10:42 pm

Hun smilede skævt til ham og pillede ved et græsstå, mens hun skævede til ham, da han sagde hendes navn.. "Mmmh?" sagde hun spørgende og afventende mens hun lod ham snakke. "Spurgte om hvad?" sagde hun tænksomt til ham, selvom hun nogle lunde kunne regne ud hvad han ville spørge ind til. Hun smed resterne af græsstrående fra sig og vendte sit blik mod ham.
"Tom? .. Hvad er det du gerne vil frem til?" Sagde hun undrende, og sendte ham et spørgende udtryk. Hun hævede let et øjenbryn og fugtede sine læber. Hun kneb let øjnene sammen og kiggede på hans ansigtsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:53 am

Tom vendte sit blik op mod hende, og fugtede let sine læber. "Øhm.. jeg ved ikke om jeg skal sige det." mumlede han, med et skævt smil,
han rynkede sin næse, og tøvede lidt dernæst, men det skulle vel frem på et eller andet tidspunkt.
"Jeg.. vil frem til det, at jeg gerne vil spørge dig om, .." smilede han stille, og bed sig igen i underlæben, "Om .. vil du komme sammen med mig?" spurgte han, og lod diskret sin tunge glide ud at lege lidt med sin piercing, så var det sagt, og det vigtigste var at hun skulle vide, hvad han følte for hende, hvis hun ikke havde de samme følelser, måtte han acceptere det fuldt ud. Han kunne også lide at have hende som veninde, faktisk så var hun en af hans bedste veninder, som han havde, imens at han var nervøs og fik lidt kuldegysninger, da han var noget bange.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:37 pm

Hun lod en hånd glide hen over sit hår.. Hun blinkede let med øjnene og slugte noget spyt. Hun kiggede lidt ned i jorden og derefter lod hun blikket glide hen til Tom. Det hele gik lige lovligt stærk for hende.. Men på den anden side følte hun da også noget, som hun ikke helt havde følt før. Hun sukkede let. Hun måtte lige tænke i to sekunder.. Hun lod sit ansigt hvile på knæende, mens hun bare kiggede på ham. Han havde jo det rygte, at være en player og det satte nogle tanker igang. Hun måtte jo selvfølgelig bare acceptere det. Men det ville da være svært hvis han skulle kigge på en masse andre piger. Hun måbede lidt. "Varer dine forhold overhovedet længe?" spurgte hun med et hævet øjenbryn. Hun kunne godt lide ham, men hun ville altså have et ordenligt forhold hvis de skulle komme sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:47 pm

Tom kiggede på hende, med sit hoved lagt lidt på skrå. Han sukkede lydløst, da han ikke vidste hvad han skulle svare til hendes spørgsmål, som hun stilte. Han vendte sit blik ned mod jorden, men kiggede på hende ud af øjenkrogen, som han egentlig begyndte at gøre en del, når han fik et spørgsmål, som han havde svært at svare på eller som noget som han direkte skulle spørge om og sådan. "Jeg har aldrig prøvet at have et langt forhold.." indrømmede han stille, og bed sig let i underlæben, hun skulle jo have sandheden at vide, og desuden gad og kunne han ikke lyve over for Daniella. "Men jeg vil gerne have et langt og godt forhold, - Jeg.." svarede han, og trak svagt på skuldrende, mens at han undlod at sige det færdigt, som han var i gang med at sige, han vidste heller ikke hvad det var han til sidst ville sige. Så.. det var bare noget vrøvl han var i gang med at sige? .. men det passede det med at han gerne ville have et langt og godt forhold, for det ville han!
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:05 pm

Hun måbede lidt. Hun holdte af ham, ja.. Og så meget at hun ikke havde lyst til at blive såret, hvis at forholdet ikke duede. Hun sukkede lydløst, så han ikke kunne høre hende sukke. Hun lukkede kort øjnene hvorefter hun så hen på ham igen.. "Jeg har nogle betingelser." sagde hun bestemt til ham.. "1. Ikke noget flirteri med andre piger. Jeg vil virkelig blive jaloux." sagde hun alvorligt og sendte et strengt blik. "2. Nok se men ikke røre, andre piger." smilede hun skævt. Hun kunne jo ikke fratage ham at kigge på andre pigers røve og patter. Han var en dreng, og drenge gjorde bare sådan noget, om de havde kæreste på eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:17 pm

"Forståeligt" sagde han, og nikkede, mens at han kiggede på hende, han fugtede sine læber dernæst. "Jeg vil holde de betingelser" svarede han alvorligt, men alligevel med en blid stemme. Han rettede lidt på sit bandana, imens at han tænkte. "Så du vil gerne komme sammen med sådan en som mig?" spurgte han forsigtigt, imens at et smil bredte sig på hans læber. Han kiggede hende ind i øjnene.

Måske var det tidligt at han havde spurgt om det, han gned lidt i sit ene øje med sin højre blege hånd.
"Ehm.. du bestemmer selv hvad du vil.. du behøver ikke sige at du har besluttet dig for at du vil.. vi kan også udskyde det,
og lade som om at jeg ikke har spurgt endnu?" forslog han stille, selvom han selvfølgelig ikke havde noget imod at komme sammen
med hende med det samme, efter at han havde spurgt og sådan.

Tom ville jo også gerne vide hvad hun ville, og hun skulle ikke føle at det var underligt.. eller hvordan piger havde det med angående det.
Han førte sin ene hånd hen mod hendes kind, og aede den blidt, "Du skal være helt sikker på at det er det du vil.." smilede han med et glimt i øjet, "Du er en af mine bedste veninder, og jeg vil ikke miste dig, overhovedet" tilføjede han bestemt, imens at han kiggede hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 1:31 pm

Hun så lidt på ham som om han var fra forstanden.. Det lignede ikke rigtigt Tom at gå med til sådan noget.. Ville han virkelig kunne holde til ikke at flirte all the time? .. Hun lo lidt inden i sig selv, og lagde sit hoved i blød.. Hvis han sagde at han kunne holde det, så kunne han det vel også sagtens? .. Hun smilede til ham og bed sig derefter i læben . De kunne jo også vente lidt, som Tom foreslog.. "iiih du må ikke forvirre mig!" udbrød hun og lagde sin hånd til hovedet. hun sad i ca. 5 sekunder og bare kiggede ned i jorden. Hendes hjerne var næsten gået i stå. Men da han aede hendes kind, var det som om at hendes hjerne fungerede igen. Hun drejede hovedet og kiggede på ham. "Det kommer du ikke til." sagde hun og hentydede til at miste hende.
Han var begyndt at betyde meget for hende på kort tid. Det var helt utroligt. Hun lænede sig ind til ham, og gav ham et langtids udtrukket kram, mens hun bare kiggede ham hen over skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:07 pm

Tom grinede lidt svagt, og blev lidt usikker idet også. "Det var ikke så godt?" svarede han stille, hentydet til at han forvirrede hende.
Han bed sig let i underlæben, og sukkede så lydløst, han ville ikke have at hun hørte det. Hvorefter at han smilede skævt,
"Det lyder godt," sagde han, med at han ikke mistede hende, imens førte han stille sine arme omkring hende,
og lagde sit hoved mod hendes ene skulder. "Det var forkert af mig at spørge.. var det ikke?" spurgte han stille, hviskende, imod hendes hals,
han lukkede sine øjne lidt, inden at han blidt, kyssede hendes hals.

Flere tanker strøj forbi, da han lukkede sine øjne. Han var stadig også lidt nervøs, kunne han mærke,
og selvfølgelig de havde jo ikke kendt hinanden i så lang tid, endnu. Med tiden kunne det jo også være,
at hun havde eller ville få følelser for en anden, end for ham selv. Han åbnede sine øjne, efter noget tid,
og så lige ud i luften, imens at hans hoved stadig hvilede på hendes skulder.

"Så.. bare venner?" spurgte han, med en blid en stemme, og han rettede sig op, kiggede dernæst på hende,
med sit hoved lagt lidt på skrå. Han sendte et charmerende smil, imens at han også trak sine arme til sig,
og lagde dem i stedet om bag hans hoved, som en støtte, en slags hovedpude, idet at han fugtede let sine læber,
og vendte sit blik lidt nedad, mod sig selv, kiggede af og til på græsset, og ventede nysgerrigt på svar.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:25 pm

Hun sad bare som frosset til stedet og lagde overhovedet ikke mærke til noget som helst, andet end hende selv. dette var så ufatteligt forvirrende. På den ene side, var det måske bedre at forblive venner noget tid endnu. Desuden ville hun ikke kunne bære at han kunne finde på at slå op igen.. Men på den anden side så pinte det hende sådan, når hun nu havde nogle stærkere følelser. Tænk hvis han gik hen og fik sig en anden kæreste, mens hun stadig følte noget for ham? .. Hun følte det som om en knytnæve slog hende lige i maven. Det fik hende pludselig til at reagere og fornemme hvad der skete omkring hende. Hun skævede hen mod Tom og bare kiggede på ham et øjeblik. Hun svarede overhovedet ikke på det han sagde, men kravlede pludselig bare hen til ham. hvor hun lagde begge hænder på hans kinder, og kyssede ham hårdt på munden. Hun kunne ikke gøre for at hun pludselig opførte sig såden. Men tanken havde bare slået hende ud af kurs, på en eller anden måde. Hun slap hurtigt kysset igen. "Jeg vil ikke kunne overleve at se dig med nogle andre. forstår du det?" sagde hun med et hævet øjenbryn. det var ikke så meget et spørgsmål. Men mere... tja. noget hun sagde, så han kunne forstå det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 2:41 pm

Tom kiggede bare på hende, i et stykke tid, da han ikke vidste hvad han.. eller hvordan han skulle reagere.
"Ah" sagde han stille, men smilede skævt, og nikkede dernæst. Han havde godt forstået det.
Måske var det ikke så dumt alligevel at han havde fået sagt det? Hans kinder begyndte at blive røde.

"Nu er det dig, som får mig til at rødme, i stedet.." smilede han med et lille grin, da han også kiggede lidt ned mod jorden,
men rettede sit blik op mod hende igen, "Det hader jeg faktisk.." sagde han, med et sødt smil, det var ikke ondt ment.
Hvorefter at han blidt fangede hendes læber med sine, og kyssede hende ømt og lidenskabeligt, imens at han lukkede sine øjne,
åbnede dem, efter noget tid, og stoppede kysset.

"Du skal ikke være bange, for at jeg går direkte hen til en anden pige.." svarede han, og hævede det ene bryn,
imens at han kiggede på hende. "Jeg er faldet for dig.. og vil vente på dig" smilede han skævt, med et glimt i øjet.
"Det mener jeg fuldt ud" tilføjede han, og fugtede dernæst sine læber.

Han ville jo så gerne have et langt og godt forhold, og han vidste at hvis han på et tidspunkt kom sammen med hende,
så ville det holde, og det ville samtidig være seriøst, og et godt forhold. Han lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing.
"Det er dig, som bestemmer", hviskede han mod hendes øre, da han lænede sig hen mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 3:12 pm

Hun rettede sit blik væk fra ham.. Damn? hun følte det hele hvilede på hendes skuldre.. Hun bed sig let i læben og så tilbage på ham. Hun kunne næppe se om han løj.. Men han kunne da aldrig vide om han ville falde for en anden pige om et par dage, måske? det så man jo så tit, folk der gjorde det. Hun fugtede let sine læber, og så derefter ned på sine hænder, hvorefter hun smilede svagt. Hun havde bestemt sig. Hun hævede let det ene øjenbryn og så tilbage på ham, igen.. "Hvis du lover at holde mine betingelser... Og hvis du vil have mig.. Så vil jeg godt være din." sagde hun og lo. Det lød lidt underligt i hendes øre, men hun måtte bare håbe på at det ikke lød nær så skørt, i hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 3:28 pm

Tom fulgte hendes blik, og så hende derefter i øjnene, da hun så tilbage på ham.
Han nikkede, og forstod godt det med betingelserne. "Og hvis jeg vil have dig?.." spurgte han gentagende, med et lille grin,
og fugtede dernæst sine læber. "Så ville jeg ikke have kysset dig, eller gået i gang med at snakke om det her" svarede han med en blid stemme, samtidig med at han smilede skævt. "Selvfølgelig, jeg.. vil jo gerne være din også?" tilføjede han, og bed sig i underlæben.

Imens at han fortsatte med at kigge på hende. "Jeg troede egentlig at du ville vente?" sagde han stille, men
han var blevet glad for at hun ville være sammen med ham, hvilket man også kunne mærke på ham.
Hvorefter at han førte sin ene hånd om bag ryggen, og tog sin bamse frem. Det var en meget enkel og gammel bamse,
som han altid havde på sig, eller med sig, hvor end han var henne.

Tom kiggede lidt på den. "Jeg vil gerne give dig den her.." smilede han skævt, og rakte den imod hende,
"Som et bevis på at det ikke bare er noget fis jeg fyre af med at jeg elsker dig, for det gør jeg.." svarede han stille,
og kiggede så på hende, og bed sig let i underlæben. "Det.. uhm.. den er måske ikke lige frem så køn igen" grinede han, lideledes stille.

Han vidste ikke ellers hvordan han skulle bevise, at det var virkelig sandt alt det som han sagde, angående med sine følelser over for hende,
og at han ville tage forholdet seriøst, og det at få et godt forhold. Han rødmede lidt igen, kunne han mærke.
Idet at han lod sin tunge glide ud at slikke lidt ved den ene mundvige.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 3:55 pm

Hun lo lidt af ham og rystede på hovedet.. det var en smule mærkeligt for hende at føle den slags kærlighed. hun havde troet at hun kunne leve helt uden kærlighed, men det var åbenbart umuligt. Hun kiggede lidt på hans bamse. "Hey, DaniellaSexyHexy." sagde hun og nikkede høfligt til bamse, hvorefter hun vendte sit blik mod Tom.. Den tanke var bare så sød. At give noget væk, som betød så meget for ham. Tanken rørte noget i hende, og nu vidste hun præcist at han mente det hele. Det gav hende lidt farve på hendes kinder. "Tom? Du giver mig allerede, så meget, ved bare at være hos mig, nu" sagde hun bestemt og skubbede bamsen tilbage mod hans bryst. Nøøj, hvor var han nuttet i dette øjeblik. Hun lænede sig indtil ham og gav ham et big hug, mens hun lagde sin kind ind mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 5:09 pm

Tom førte sine arme omkring hende, og kyssede hende på kinden,
han smilede skævt, "i lige måde" sagde han, og lukkede sine øjne lidt,
hvorefter at han drilsk slikkede hende på kinden, "ikke dårligt." grinte han, med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 5:33 pm

"Hold tungen for dig selv, fedterøv" sagde hun og smilte skævt, hvorefter hun tørrede hans slik af i hendes hånd og derefter i hans arm.. Hun lo og lænede sig tilbage på jorden.. Og kiggede op i den mørke himmel. Det var begyndt at blive rimligt sent, egentlig? hun havde bare først lagt mærke til det nu.. Det varede nok ikke mere end 20 minutter før der ville være stjerner på himlen.. Hun havde altid elsket stjernerne. Eller i hvert fald at kigge på dem. Hun skævede lidt til Tom og kørte en hånd hen på sit eget bryst.


//Det skal ikke forstås som om hun rager sig selv på brysterne oO' .. Men at hånden ligger på brystet xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 5:39 pm

Tom grinede lidt. "Fedterøv?" gentog han spørgende imens at han kiggede på hende.
"Hvad fedter jeg for?" spurgte han nysgerrigt, og lagde sig ned ved siden af hende,
rykkede sig tæt ind til hende dernæst. "Jeg troede du kunne lide det?" sagde han,
og sendte et uskyldigt smil, han fugtede let sine læber, og vendte sit blik op mod himlen,
idet at han opdagede at det var ved at blive sent. "Hvordan har du det, lige nu?" spurgte han stille,
men nysgerrigt, da han vendte sit blik tilbage hen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:32 pm

Hun lo lidt af ham og rystede på hovedet. Hun fugtede dernæst sine læber, og sendte ham et strålende smil.. Hendes tanker var kun om ham i dette sekund og det undrede hende lidt da han spurgte om hvordan hun havde det lige nu? .. Hun hævede let et øjenbryn og drejede sit hoved, så hun kunne se på Tom. "Sommerfugle i maven" svarede hun bare og lo, hvorefter hun igen vendte sit blik mod himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:37 pm

Tom så på hende, imens at han lagde sin ene hånd på hendes mave, og for at drille hende lidt, tog han lidt fat, og mærkede hendes mave.
"Hm.. jeg kan ikke mærke eller se nogle sommerfugle?" sagde han drillende, men med en seriøst stemme, så hun ikke kunne regne ud med det samme, at han drillede hende, han smilede skævt, og skulle lige til at grine, men nåede at holde masken.

Tom vendte sit blik op mod himlen, og lod som om at han slet ikke havde gjort noget,
så ud som en lille uskyldig dreng, der stadig var meget, meget ung. (xD)
Hvorefter at han lod sit bandana glide ned i øjnene på ham, og kunne ikke lade være med at grine lidt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:49 pm

hun rakte tunge af ham, da det gik op for hende at han prøvede at drille hende lidt. "Sikke et ynkeligt forsøg" hvislede hun til ham og lo. Hun hævede let et øjenbryn og så på ham. "Det er underligt, så hurtigt tiden flyver. der er allerede et par stjerner oppe på himlen.." sagde hun og hævede et øjenbryn.. Og rigtig nok, var der 3-4 stjerner på himlen allerede. Hun fugtede let sine læber og lagde sine hænder på hendes tynde mave.. Hendes mørke øjne stirrede bare op i himlen, mens at hendes krop lod sig slappe lidt af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 6:56 pm

Tom rettede sit bandana, og kiggede hen på hende. "Ynkeligt, lige frem?" spurgte han lidt fornærmet,
og lavede et trist ansigt. "Tja.. bedre det, end at tiden går langsom.." svarede han så med et skævt smil,
hvorefter at han forsigtigt lagde sig hen over hende, lagde sine arme ned i græsset på hver sin side af hendes ansigt,
og kiggede på hende, sørgede for at han ikke var for tung for hende. "Og endnu bedre, når jeg er sammen med dig",
sagde han, og lænede sig ned mod hende, kyssede hendes pande dernæst.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:27 pm

Hun bed sig let i læben, da han kyssede hendes pande.. Hun hævede derefter et øjenbryn mod ham og sagde; "Måske ville det være bedre hvis det gik langsomt? Så kunne vi måske nå at nyde livet." sagde hun med et skævt smil. Der var dog ikke så meget at råbe hurra for, som vampyr. overhovedet ikke.. Desuden er et vampyr liv jo ufatteligt langt, og hårdt. Der var egentlig ikke meget at nyde.. Hun tog sine arme omkring hans nakke og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 7:41 pm

"Måske.. har du ret" svarede han, og nikkede kort, han fugtede let sine læber,
imens at han kiggede på hende, og sendte dernæst et smil, med et glimt i øjet.
"Tja.. tiden kommer vel som den kommer, om den så går hurtig eller langsom" sagde han,
og rynkede sin næse, med et lille grin. Hvorefter at han kyssede blidt hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:02 pm

Hun lo let.. Det hele gik virkelig hurtigt alt sammen. så hurtigt at hun ikke kunne følge med. Hun førte sine læber mod hans, hvorefter at hun førte hendes ene hånd mod hans brystkasse. Hun slap let kysset. "Mmh. Siden hvornår er du blevet sådan en kysse trold?" spurgte hun med hævet øjenbryn og smilte skævt. Hun gav sine tanker frit løb et øjeblik, og lod hendes anden hånd holde blidt i hans dreadlocks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:37 pm

"Det.. ved jeg ikke?" svarede han, med et skævt smil, og grinede lidt dernæst.
Han kiggede lidt ned mod sig selv, og hendes hånd, som var lå på hans brystkasse.
"Øhm.. fordi jeg godt kan lide at kysse dig?" sagde han, efter et lille stykke tid,
imens at han vendte sit blik op mod hende, og fugtede let sine læber.
"Hvorfor spørger du om det?" spurgte han stille, samtidig med at han var nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:52 pm

Hun rystede let på hovedet af ham.. Hun havde ikke rigtigt spurgt af nogen grund. "Vi har noget der hedder ironi, i dette lang kære, Tom.. Det må du til at lære" smilede hun skævt. Hun bed sig let i læben og hævede sit øjenbryn. "Fortæl mig om tyskland. Hvordan er der?" spurgte hun pludselig.. Det var egentlig først nu at hun tænkte over at han egentlig var en tysker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:58 pm

"Jeg .. well" sagde han, og skulle lige til at sige, at han godt vidste at det var ironisk ment, af det som hun havde sagt før til ham med kysse trold. Han bed sig let i underlæben, og lod være med at sige det, fordi han gad ikke at lyve overfor hende. Han skar en grimasse.
Hvorefter at han trak svagt på skuldrende, da hun spurgte angående til Tyskland. "Hvordan det er?.. det.." svarede han tænksomt,
og lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing. "Det er noget du selv skal se og opleve, hvilket er meget nemmere, end det er jeg fortæller om det" smilede han skævt, da han ikke rigtig ellers vidste hvad han skulle sige til det. Han kiggede på hende, og betragtede hende imens.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:16 pm

Hun lo lidt.. Dog havde hun ikke planer om at tage til tyskland, lige for øjeblikket. Men det kunne vel, komme på tale. Hun smilede skævt til ham og satte sig på knæ.. "Jamen, så lær' mig noget tysk i stedet for!" sagde hun og nikkede bestemt til ham.
Hun hørte aldrig rigtigt andre sprog end engelsk, jo, så det var meget sjovt at lære nogle andre sprog, en gang i mellem. Hun fugtede let sine læber og rankede ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 11:00 pm

Tom satte sig også ned, hvorefter at han kiggede på hende, med hovedet lagt lidt på skrå.
"Uhm.. hvad vil du lære?" spurgte han, og kunne ikke lagde være med at grine lidt.
Han tog sin sorte hue frem, og dernæst på. "Ich spreche Deutsch, aber ich weiß nicht, was sie unterrichten Sie?" sagde han,
imens at han kiggede på hende med et sødt smil. Lod diskret sin tunge glide ud at slikke lidt ved sin ene mundvige.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 3:02 pm

Hun hævede let et øjenbryn.. "Og hvad betyder det, så?" spurgte hun og lo.. Hun fik kun fat i halvdelen af det.. Hun fattede dog kun få ord af det.. Sådan nogle ord som Ich, nicht og Was, da de tit havde brugt dem i deres sange. Og derfor havde hun kunne regne lidt ud af sig selv.. Dog syntes hun Tysk kunne lyde ret grinagtigt, men i andre sammenhænge kunne det direkte lyde smukt. Fx. i sange og sådan. Hun kradsede sig på kinden, og fugtede sine læber. Hun var med tiden begyndt at fugte ret meget sine læber. Og egentlig var det ikke ret sundt. Det ville være langt bedre hvis hun bare brugte en læbepomade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 3:48 pm

Tom grinede lidt. "Det betyder, - 'Jeg kan snakke tysk, men jeg ved ikke, hvad du vil lærer?'.." sagde han, og smilede skævt,
hvorefter at han lagde sig ned i græsset, med sine arme lagt om bag hovedet, han kiggede op på hende.
"Skat.. jeg er ikke lige frem, den bedste til lære andre noget, specielt ikke noget ingen for sprog, og ja.." svarede han, og bed sig let i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 4:15 pm

Hun hævede let sit øjenbryn.. "Skat?" gentog hun.. Det var ikke fordi hun havde noget imod, at blive kaldt det, men det virkede bare så underligt at høre det fra ham nu. Hun var vandt til at blive kaldt ved fulde navn, og ellers bare Dani. Dog nikkede hun til det han sagde.. Man kan ikke være god til alting her i verdenen. "Det lyder langt bedre når du taler tysk." indrømmede hun.. Det var ikke engang løgn.. Hans engelsk var jo ikke ligefrem det bedste.. Hun sænkede sit øjenbryn igen og fugtede sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 5:39 pm

Tom smilede skævt. "Ehm.. undskyld" sagde han stille, hentydet til at han kaldte hende 'skat'
da han kiggede på hende, kunne han se at hun ikke var så begejsret for det, eller hvad man skulle sige..
han førte sine hænder ind under sin egen trøje, da han løftede den lidt op, og klappede den blidt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:38 pm

Hun smilte skævt.. "Det gør ikke noget. Jeg er bare ikke vandt til det endnu, hvis du forstår" sagde hun og lo.. Det var ikke engang forkert.. Hun blev næsten kun kaldt Dani.. Det var egentlig mærkeligt med hende. men hun havde altid helst ville holde sig til et eneste navn, og sådan.. Hun var meget ens rettet. Og så havde hun altid været bange for at gå frem i tiden. bange for fremtiden. Hun ville bare leve, og nyde nuet, og ville først acceptere fremtiden når hun var midt i den.. Sådan havde hun altid været. Hun sendte Tom et smil, og stirrede lidt på de mange stjerner, som lyste klart på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 7:16 pm

Tom kiggede på hende, og nikkede forstående, "Jeg er helt med" smilede han skævt,
og fulgte hendes blik, hvorefter at han fjernede sine arme fra hovedet, så han lå helt ned på græsset,
det var underligt, og på en måde skønt at ligge på græsset. Han vendte sit hoved mod den ene side,
og kiggede samtidigt ud i luften, imens at han tænkte *Måske går det lidt for hurtigt?* tænkte han.

Idet at han lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, og lukkede sine øjne lidt,
ikke for at sove, hvilket han heller ikke kunne, da han jo var vampyr.
Bare for sådan at slappe lidt af og ja.. Han lod sit bandana glide ned på øjnene af ham,
og fugtede let sine læber dernæst.

"Jeg kan jo også blive ved med at kalde dig, Dani" sagde han stille, imens at et smil bredte sig på hans læber,
Hun bestemte helt selv hvad det var hun ville, og han kunne mærke på hende, at hun gerne ville have det til at gå lidt langsomt,
end for hurtigt frem.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 7:33 pm

Hun lo lidt til ham og strøg en hånd igennem sit lange sorte hår. "Tja. jeg vil gerne nøjes med Dani, indtil videre." svarede hun ham med et smil.. Hun ville gerne lige have sin tid, til at kunne gå frem af, da hun syntes at det med at skifte fra venner til kærester, var noget der gerne måtte gå lidt stille hen.. Og på den måde holdte et forhold vidst også bedre. "Jeg har altid godt kunne lide at kigge på stjerner. Rimligt mærkeligt faktisk. Jeg virker sikkert ikke som den type" sagde hun og kiggede efter stjernebillederne.. Det var underligt, hun plejede at kunne finde rigtig mange, men i aften var det direkte svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 7:43 pm

Tom satte sig op, og nikkede kort. "I orden" svarede han, og rettede sit bandana,
inden at han sendte et smil til hende. Han førte sin ene hånd op mod sin kind,
som han kløede lidt, "Du behøver ikke at virke som den type, for at kunne lide det" sagde han,
imens at han så på hende. "Jeg kan også lide nogle ting, som folk nok ikke ville tro om mig?" smilede han skævt.

Han kravlede dernæst hen til hende, og om bag hendes ryg, satte sig ned tæt ind til hende,
og lagde sine arme omkring hendes mave, lagde sit hoved mod hendes skulder derefter.
"Just me and you.. running through the monsoon.." sagde han stille, mod hendes hals,
mens han egentlig også sagde det som om at han skulle til at synge.

Tom fugtede let sine læber, han vidste godt at han ikke kunne synge,
især i forhold til Bill, og det var også klart at de fleste piger faldt for Bill, end for ham selv.
Det vidste han godt, når det kom til stykket, men han ville bare ikke indrømme det, - Det kunne han ikke..
Uden at han vidste hvorfor. Idet at han fangede hendes hænder med sine, og flettede dem, forsigtigt ind i hinanden.
"Stjernerne er smukke... men ikke så smuk som dig" hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 7:59 pm

Hun smilte skævt, og kiggede bare op på stjernerne.. "Hey, du kan sgu da godt synge?" sagde hun og smilte bredt til ham. Dog sang han meget dybere end Bill, men han sang faktisk udmærket. Og Monsoon var en skøn sang. Den havde hun altid godt kunne lide. Hun fugtede let sine læber og kiggede lidt ned på deres hænder, og derefter tilbage til stjernerne.. De lyste virkeligt klart til aften.. Og det gjorde hende en smule mere tryg. Jo mere lys jo bedre.. dog kunne mørke også være meget dejligt.. Men som vampyr ventede hun bare på at det igen skulle blive dag.. Der var jo alligevel intet at lave om natten, når man ikke sov.
Hun hævede et let øjenbryn og så på ham med et smil. "Du er ikke syg eller sådan noget, vel?" sagde hun og kiggede undersøgende på ham. Hun vidste ikke at Tom kunne virke så romantisk.. Så det kom lidt bag på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:16 pm

Tom rystede svagt på hovedet, da hun sagde at han godt kunne synge,
"Nej.. det er jeg ikke?" svarede han, og hævede det ene bryn.
Hvorefter at han grinede lidt. "Hvorfor spørger du om det?" spurgte han lidt nysgerrigt,
og fugtede let sine læber imens at han kiggede op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:36 pm

Hun hævede let et øjenbryn.. "Jeg regnede bare ikke med at du kunne finde på at tale på sådan en romantisk måde?" lo hun let til ham og sendte ham et sidste vuderende blik, inden hun vendte sit blik mod stjernerne, som så hurtigt blev kedelige.
Hun vendte langsomt sit blik tilbage til ham og smilede skævt. "Ved du hvad? du ser faktisk en smule syg ud.. Måske har du kræft? .. Jeg syntes faktisk du ser ret skallet ud.. nogle steder?" sagde hun og kiggede alvorligt på ham og lo... Det var selvfølgelig sådan hans frisure så ud. Men det var kun sjovt at kunne drille ham lidt.. Hun måtte bare håbe på at han ikke misforstod det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:43 pm

"Det er noget af fra mine hemmelige evner.." svarede han, med et lille grin, imens at han så på hende,
og bed sig let i læben. "Nå, der kan man bare se, .. jeg kan meget søde ven.." smilede han skævt,
og lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing. "Det der blik.. giver mig snart kuldegysninger" sagde han,
hentydet til hendes vurderende blik. "Syg?, was?" spurgte han lidt forvirret, og fornærmet, hvorefter at han grinte.
"Jeg ved godt at det klær mig" tilføjede han med et charmerende smil, inden at han kyssede hende blidt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 9:04 pm

hun lo og skævede til ham.. "Det gør det faktisk.. Nogle af mine veninder syntes du er langt flottere med dette her.. Tja. jeg ved nu ikke om jeg bedre kan lide dette, end det andet.. Det begge to er pænt.. Men dette ser langt mere modent ud på dig" Sagde hun og smilte skævt. Det var ikke engang gas det hun sad og fyrrede af. hun mente det dybt alvorligt. "Men hey.. Du vidste vel tilfældigvis ikke at tyskerne, er på listen over dårligste elskere?" sagde hun og smilte skævt. "Grunden var vidst at de lugtede for meget. Totalt åndsvagt" indrømmede hun. Det var egentlig latterligt at de lavede sådan nogle lister. over bedste elskere, og dårligste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 9:09 pm

Tom bed sig i underlæben. "Hm.. jeg kan også selv, bedre lidt det her end det gamle hår" svarede han og lo.
Men hørte selvfølgelig efter hvad hun ellers sagde. "At tyskere er på listen over de dårligste elskere?" spurgte han gentagende,
og hævede det ene bryn. "Ne.. det vidste jeg ikke" mumlede han. "Altså .. måske er jeg kendt som en dårlig elsker og en som bare udnytter .. men" sagde han og holdte en lille pause, for det meste snakkede han jo hurtigt, og det var bare en slags vane. "Bill, fx han tager det jo meget seriøst, og .. inderst inde tager jeg det også seriøst" tilføjede han, imens at han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kindkys af en vind. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kindkys af en vind.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Vind og Vand

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: