Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 kindkys af en vind.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:44 pm

T: Irl.
S: Skoven.
O: Ingen mennesker overhovedet! Rimlig underligt.
V: Irl
D: Irl.
Å: Irl.



Daniella kom gående i skoven. Hun havde ikke snakket med nogle i en uges tid og var nu begyndt at blive lidt ensom. Hendes hår var sat op i en høj hestehale som altid, og hun havde nu taget sort og hvid make up på, som egentlig mindede lidt om Bill's hverdags make up. Hun havde et par darkblue jeans på, og et par all star sko. Som overkrop's tøj havde hun en lyserød top på. man kunne se lidt af maven på hende en gang i mellem, når hun strakte sig og sådan.. Men det var hun ligeglad med. Hun var til freds med sin krop. Hun havde en pæn, og normal krop efter hendes mening. Hun fortsat gik gennem skoven da hun langsomt begyndte at stoppe ved en slags høj midt i skoven.. Græsset var tørt, og meget grønt af en november måned. Hun satte sig elegant ned på jorden, hvor hun derefter lagde sig ned, og kiggede op på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 9:54 pm

Tom var iført en sort trøje, hvor der på midten var et M, og udenom det et mønster med farverne blå og hvid. Han havde cowboy baggy jeans på samt skater sko, sort bandana og en grå hue. Han sad oppe i et træ inde i skoven, hvor han havde siddet i et stykke tid, og holdte øje med hvem eller hvad der kom ind i skoven. Idet at han lagde sit hoved på skrå, da han havde hørte nogle skridt, han kunne også lugte færden af en vampyr, men han kunne bare hverken ikke se eller lugte sig frem til hvem det var. Hvorefter at han hoppede ned fra træet, næsten lige overfor hvor Daniella lå på jorden. Han havde bare ikke set hende, lugten af en vampyr blev stærkere for hans næse, men han kunne bare ikke få øje på vampyren? Han fandt dog ud af at det var en hun-vampyr. Der gik ikke lang tid før at han vendte sig om, og han fik øje på Daniella som lå ned på jorden. "Hey" smilede han skævt, mens han fugtede let sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:06 pm

Hun havde for længst opdaget hans tilstedeværelse, da han jo havde stået lige ved siden af hende. hun lo lidt og smilede til ham. "Nå det tog sin tid, hva? Mmh. Får du lært lugtende at kende?" spurgte hun med et skævt smil og satte sig op. Hun kørte en hånd op til sit hår og lod den køre over hovedet, hvorefter at hun også tog sin anden hånd der op, og greb fat i sin hestehale og stramte den. Hun syntes det var lidt en underlig fornemmelse at snakke til ham, når han nu var vampyr. Ligesom Claire sikkert havde en ejerfornemmelse over hende selv, så var hun begyndt at få lidt ejer fornemmelser over Tom. Virkelig mærkeligt for hende. Men hun ignorede det bare. Hun ejede ham jo ikke. det var fjollet tænkt. Helt igennem fjollet. Hun ville desuden heller ikke være 'herrer' over nogle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:35 pm

"Ja.. sådan da" svarede han smilende, og satte sig ned i huk overfor hende. "Det er lidt underligt, men jeg vænner mig nok til det" sagde han, og bed sig i underlæben. "Hvordan går det ellers?" spurgte han lidt nysgerrigt, imens at han kiggede på hende, og lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing. Han kiggede dernæst kort op mod himlen, og sukkede lydløst da han tænkte over noget, men han trak så på skulderne, og vendte sit blik tilbage på hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:42 pm

Hun tog sin hånd op til panden og smilede skævt.. Hvordan gik det med hende? hun vidste det egentlig ikke rigtigt selv. fysisk, var hun i topform. Men inden i kunne hun ikke rigtigt skelne mellem det gode og det dårlige.. "Jeg må indrømme at jeg er meget ensom for tiden." sukkede hun og fugtede sine læber. "Men mit humør er højt, når jeg er omkring andre.." smilede hun skævt. Hun sendte ham elevator blikket, nede fra og op, og smilede skævt. det undrede hende rimligt meget, at han ikke var sur på hende.. Dog havde han selv bedt om forvandlingen. Men. Hun ville selv have fundet på noget at være sur over. Hun smilede skævt og spurgte så; "Jeg fatter dig ikke. Du er virkelig ikke sur på mig? det er en ting som jeg ikke forstår.. Men.. Hvordan går det så med dig selv? Er det hårdt at være vampyr?" hun havde en anelse bekymring i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:49 pm

"Jeg forstår ikke at du tænker på det; Hvorfor skulle jeg være sur på dig?" spurgte han, og opdagede godt at hun brugte elevator blikket, han smilede skævt, "Det.. går godt, tror jeg" grinte han, og førte sin ene arm om bag nakken, og kløede sig lidt. "Åh.. ked af at høre angående med .. at du .. ehm .. føler dig alene" sagde han stille, og bed sig i læben. *Hvorfor kunne du ikke sige det lige ud?!* tænkte han imens og kiggede lidt nedad sig selv, da han også fugtede let sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:00 pm

"Den smerte jeg udsatte dig for er jo frygtelig." sukkede hun. "Jeg hader mig selv for at kunne finde på det. Da jeg selv blev forvandlet, sværgede jeg, at jeg ikke ville dræbe mennesker, eller forvandle dem.. Nu har jeg brudt begge ting." sukkede hun. "Selvom du sagde at du var villig til at risikere alt, for at få den sandhed at vide, skulle jeg ikke havde bidt dig. Jeg burde bare have skubbet dig hårdt væk, eller gjort noget så du ville hade mig helt igennem, så du kunne være gået.. Så ville du da være lykkelig og i sikkerhed." mumlede hun. Hun fortrød at hun havde ladet ham gå igennem den smerte. Dog var hun ikke ked af at han var vampyr, da hun nu kunne fortælle ham alting uden hemmeligheder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:06 pm

Tom kiggede på hende, og hørte efter hvad det var hun sagde. Han nikkede forstående, samtidig med at han tænkte over hvordan han ville forklare og bevise for hende, at han overhovedet ikke var sur, eller havde noget imod forvandlingen, han bed sig let i underlæben, idet at han tog fat i hendes ene hånd med sin, det ville nok være underligt for hende, og hun ville sikkert skubbe ham væk denne her gang. Selvom han havde tænkt sig at snakke med Shassy før eller siden, angående om at de var sammen. Han kiggede lidt forsigtigt på hende, og flettede så deres fingre ind i hinanden. "Jeg er ikke sur.. jeg har ikke fortrudt det at jeg har sagt ja, til at jeg er forvandlet til vampyr, jeg er glad for det, som mit liv er" sagde han stille og kiggede lidt ned på jorden, men så på hende ud af øjenkrogen.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:16 pm

Hun smilede et skævt smil og bed sig i underlæben.. Altså hvordan kunne han være glad for det? hun havde selv taget det ilde op, og været ked af det i flere dage. og der sad han og fik hende nærmest til at tro at han var glad for at det var sket? .. Han måtte da savne sit menneskeliv? Det gjorde hun jo selv en gang i mellem. Og hendes egen familie, som troede hun var forsvundet. Hvad med hans forældre? de var vel også en smule bekymret? .. Eller regnede de bare med at han var ude og spille en masse koncerter? .. Hun måbede lidt. Tænk på hans fans.? Ville det at han og Bill var vampyre ødelægge det hele for Tokio hotel? Tanken gav hende en knibene mavepine. Hun kiggede en smule trist på ham og lod ham bare flette deres fingre sammen. "Du savner altså overhovedet ikke at være menneske?" spurgte hun stille. Hun fattede det virkelig ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:23 pm

"Nej, jeg savner det ikke, endnu, i al fald" svarede han skævt smilende. "Men .. hvis jeg selvfølgelig kommer til at savne det, kan jeg jo godt smide skylden på dig" drillede han med et glimt i øjet, og grinede lidt. "Jeg kommer ikke til at være sur på dig, på det område." tilføjede han alvorligt og fugtede sine læber. "Jeg .. troede uhm.. at du ville skubbe mig væk" sagde han stille hentydet til at deres fingre var flettet ind i hinanden, han kiggede lidt på deres fingre, og smilede, men vendte dernæst sit blik op mod hende, og ventede nysgerrigt på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:33 pm

"du skal være så hjerteligt velkommen til at skyde skylden på mig, hvis det er." lo hun stille. Hun var ikke rigtig i drille humør lige nu, alligevel ville hun gerne finde lidt af det gode humør frem igen. Hun bed sig let i læben og sendte ham et skævt blik. Hun ville nok aldrig rigtigt komme over at hun direkte udsatte ham for det, lige meget om han var glad for det eller ej. Det var hun helt sikker på. Hun skævede til ham og så ned på deres hænder som rigtig nok var flettede. Hun trak sig på skuldrende og smilede skævt til ham. "Hvorfor skulle jeg skubbe dig væk?" spurgte hun med hævet øjenbryn. Hun kunne ikke rigtig se hvorfor hun skulle gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:38 pm

"Det ved jeg ikke.. men .. kunne godt være" svarede han stille og sendte hende et smil, hvorefter at han førte sin anden, frie, hånd op mod hendes ene kind, og nussede den blidt, egentlig også noget forsigtigt, han lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, imens at han så lod sin hånd glide ned, og væk fra hendes kind, imens at han kiggede på hende, med sit hoved lagt lidt på skrå, han vidste jo ikke helt hvordan hun havde med det, og han ville jo heller ikke have at hun blev rasende på ham, eller bare sur pga det, som han havde gang i. "Men tak, fordi du ikke skubber mig væk."
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:49 pm

"Det ville jeg ikke kunne gøre." smilede hun skævt.. hun fugtede let sine læber og rettede sig lidt op, og lod ham bare nusse hendes kind. Det var en smule blandet hvordan hun havde det lige nu.. På den ene side var hun stadig ufatteligt trist over det. Og på den anden side følte hun sig pludselig mere munter. Og så følte hun sig et øjeblik virkelig tryg.. Da han stoppede med at nusse hendes kind, greb hun fat i hans hånd og sagde "Ikke stop." .. Hun følte sig så dejlig tryg. Så han måtte ikke bare sådan stoppe. Hun kunne ikke rigtig bestemme sig om hun bare skulle give ham et kys på kinden eller rejse sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:49 pm

"Sikker ..?" spurgte han lidt stille, og forsigtigt, bed sig let i underlæben, og kiggede på hans hånd, og hendes som hun havde taget fat i. "Du kommer bare til at hade mig.." mumlede han og vendte sit blik ned mod jorden, Shassy ville selvfølgelig også komme til at hade ham, men han havde alligevel i tankerne om at gøre det forhold forbi. Så der var han jo fanget. Han fugtede dernæst let sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 12:00 am

Hun kiggede uforstående på ham. Hvad mente han med at hun ville hade ham? Hun hævede et øjenbryn og lod en finger glide hen under hans hage. Hun dukkede hovedet og drejede hans hoved op, så hans øjne mødte hendes. "Hey, du er jo ked af det?" sagde hun forsigtigt og spørgende.. Hun smilte opmuntrende, mens hendes varme øjne bare kiggede stille ind i hans. Hun ville helst virke som en støttende ven for ham, hvis at der var noget der plagede ham. Hun fugtede let sine læber, mens hun fastholdte øjenkontakten..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:04 pm

"Ne.. det er jeg ikke?" svarede han med et skævt smil. "Hvorfor skulle jeg være det?" spurgte han og hævede det ene bryn, imens at han kiggede ind i hendes øjne, han fugtede let sine læber, og undrede sig over hvorfor hun spurgte om det. Han sendte et charmerende smil, da han stadig kiggede hende ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:14 pm

Hun trak lidt på skuldrende. hun hadede at tage fejl. Men han havde ikke virket i helt godt humør, det var derfor hun havde spurgt lidt ind til det. "Du virkede bare lidt.... Som om der var noget der plagede dig et øjeblik?" sagde hun med et skævt smil, og fjernede sine øjne fra hans igen. Det kunne også blive for ulideligt at holde øjenkontakt. Desuden ville hun bare rødme hvis hun holdte øjenkontakt i for lang tid. Og hun hadede at være for piget. Specielt over for drenge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:39 pm

"Jeg tænkte bare, ikke andet" svarede han, og prøvede på at fange hendes blik. "Når jeg kommer til at tænke.. bliver jeg lidt underlig, .." sagde han stille, og vendte så sit blik ned mod jorden, og grinede lidt. "Der er intet i vejen.." forsikrede han, hende, idet at han lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing. Tja.. han var jo den type, som ikke tænkte så meget over tingene, men så når han gjorde det, tænkte han ikke over hvordan han udtrykte sig, eller hvordan man skulle forklare det?..
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:43 pm

Hun lo til ham og fugtede sine læber. "Det er ikke godt at du bliver underlig af at tænke." lo hun. "Måske skal du have din hjerne undersøgt?" foreslog hun drilsk og lod en hånd glide igennem sit sorte hår i hestehalen. Hendes tanker løb selv løbsk i hende. en masse tanker på én gang.. Hun tænkte nok mere end hun overhovedet kunne tale. sjovt nok? n_n .. Hun bed sig let i læben og sendte ham bare et muntert smil. Hendes humør begyndte langsomt at komme igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:47 pm

Tom grinede, "Hey.. pas du hellere på.." sagde han, inden at han havde rømmet sig, hvorefter at han overfaldte hende, uden at hun havde nået at svare. Idet at han satte sig rigtig godt til rette på hendes mave. Han smilede tilfredst. "Hm.. tror du ikke at du skal have din hjerne, undersøgt også?" spurgte han lidt nysgerrigt men drilsk, imens at han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:51 pm

Hun var blevet lidt overrasket over at blive overfaldet på den måde. Hun rakte tunge og lo. "Det er ikke mig som bliver underlig af at tænke. Og det er ikke mig som overfalder folk, og deres tykke maver." sagde hun og hentydede til at han havde sat sig på hendes "tykke" mave, som i virkeligheden var uhyggeligt tynd. "Desuden må du hellere passe på. For jeg har et hemmeligt våben." sagde hun med et grumt smil og lo til ham.


Sidst rettet af Daniella Fre Nov 20, 2009 3:54 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:54 pm

Tom hævede det ene bryn, imens at han kiggede på hende. "Og hvad er det for et våben som du har?" spurgte han noget nysgerrigt, og fugtede let sine læber, idet at han begyndte at prikke til hende i maven, han smilede skævt, "Måske ikke.. men .. det er sjovt at overfalde folk?" svarede han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:58 pm

Hun fugtede let sine læber. Og hævede det ene øjenbryn.. Hun vidste ikke engang selv hvad dette 'hemmelige våben' var. Hun lo lidt og sagde så "Du ønsker ikke at se våbnet!" sagde hun og lod sin stemme lave en meget alvorlig og dyb tone. Hun bed sig let i læben og sendte ham et uskyldigt smil, med sit engle ansigt. "Nejnejnejnej. Det er ikke sjovt. Hvad ville du sige til hvis du så mig en mørk aften, i en mørk gyde? og jeg kom frem og overfaldt dig?" sagde hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 4:05 pm

Tom skar en grimasse, "Så .. ville jeg synes det var fedt?" sagde han, og smilede. "Er ikke bange for piger, og desuden kan jeg jo heller ikke dø af det" svarede han med et glimt i øjet. Hvorefter at han forsigtigt lagde sig ned på hende. "Så altså.." sagde han stille, og kiggede på hende, imens at han lagde sine hænder på hver sin side af hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 4:10 pm

"Ikke bange for piger?" lo hun til ham, med en lille klang af hån. "Piger kan være langt mere skræmmende end drenge." sagde hun og nikkede bestemt. Piger kunne være nogle arrige og hidsige nogle.. i gamle dage beskrev man piger som misundelige, onde, og nogle der bare skulle passe huset.. skråt det med at passe huset. Piger kan sgu være lige så slemme som drenge. Hun bed sig let i læben og gentog efter ham "Så altså?" .. Hun smilede skævt til ham og lænede sig blidt op til ham, hvorefter hun kyssede ham på panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 6:42 pm

"Hvordan det?" spurgte han nysgerrigt og kunne ikke lade være med at grine lidt, hvorefter at han betragtede hende, da hun havde kysset ham på hans pande. Han fugtede let sine læber. "Mmmhm.." mumlede han tænksomt, og sendte et smil, idet at han lænede sig ned mod hende, så deres læber var få mm. fra hinanden. "Jeg.." sagde han stille, og var lidt usikker på om han skulle gøre det, selvom han egentlig gerne ville, kysse hende. Han lukkede sine øjne, og tænkte lidt, han håbede virkelig ikke at deres venskab blev ødelagt, men inderst inde så ville Tom også gerne have noget kørende med hende, det kunne han bare ikke få sig selv til at sige eller fortælle om til hende. Selvom han plejede bare at gå lige frem på det område. Han lod sin underlæbe strejfe hendes underlæbe, da han åbnede sine øjne, og han kiggede hende ind i øjnene. Det var også okay, hvis det var at hun skubbede ham væk, men han ville bare gerne finde ud af hvordan hun ville reagere på det, og hvordan hun havde med det, og han måtte jo gøre noget, som han havde gang i, for at finde ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 8:29 pm

Hun lod en hånd glide om på Toms ryg, og lod den anden glide op til hans ansigt. Hun lukkede øjnene et sekundt. Hun ville gerne lige vide hvad hun selv havde gang i, og om det virkelig var noget hun ville. Som vampyr var det jo en anden sag, med kærlighed og den slags. Hun følte det lidt ligesom en blodtørst, på den side set at hun pludselig blev så hidsig efter noget. Men hun vidste ikke hvordan Tom ville reagere på dette. Hun hævede let det ene øjenbryn og så spørgende på ham. Hun vidste ikke helt om han ville det samme som hun. Hun lod let sine læber tage fast om hans overlæbe og lod den hånd hun holdte på hans ryg, ryge op til hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 8:39 pm

Tom lukkede sine øjne lidt, så hun ville gerne? Han nød det virkelig, det var bare underligt med kærlighed, som vampyr, havde han ikke prøvet før, kun prøvet kærligheden som menneske. Det vil sige, det var lang tid siden at han havde set Shassy..Han lod sin tunge glide ud, hvor det var tæt på at han begyndte at grine, da hun havde taget fat i hans overlæbe, men han slikkede kort hendes underlæbe, og sendte et uskyldigt blik med øjnene. Hvorefter at han førte sin ene hånd ned til hendes trøje kant, og førte sin hånd ind under hendes trøje, og kærtegnede den blidt. Selvom han godt vidste at hendes mave var kold, havde han alligevel lyst til at kærtegne hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 8:49 pm

Hun sendte ham et lidt undskyldende smil. Hun var virkelig dårlig til det med kærlighed. Specielt efter hendes sidste kæreste, hun engang havde haft som menneske. Men på den anden side følte hun sig pludselig anderledes. Det var så længe siden at hun havde prøvet det med kærlighed. Så det var nærmest en ny begyndelse for hende. Hun fugtede let sine læber og kyssede ham mildt på munden. Det virkede så underligt og forkert, og alligevel noget af det mest rigtige hun længe havde været med til. "Hov, Hvor skal den hen?" spurgte hun drilsk og hentydede til hans hånd, på hendes mave. Hun lod den hånd hun havde holdt ham på kinden med glide ned til hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 8:57 pm

"Deen.." nåede han lige at sige, inden at han gengældte blidt kysset, og blev egentlig overrasket over at hun kyssede ham, men han blev også glad. Han bed sig dernæst i læben. "Ved jeg ikke" svarede han med et lille grin, og hvis han stadig var menneske, ville han rødme lidt, efter at hun havde sagt det. "Forstår ikke at du ingen kæreste har.." sagde han stille, og kiggede på hende, smilede imens.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 9:16 pm

Hun måbede og så på ham med et hævet øjenbryn.. Det kom overhovedet ikke bag på hende at hun ikke selv havde nogen kæreste. For det første var hun ufatteligt egoistisk når det kom til stykket, Og for det det andet var hun ikke altid helt god til det der med forhold. Hun kørte en hånd hen over sit hår og rev sin hestehale ud. Hendes lange sorte hår røg ned langs hendes ryg. Hun smilte skævt til ham. "Det ville du sagtens kunne forstå hvis du kendte mig en lille smule bedre... Hvilket jeg altid ser frem til." sagde hun drilsk og smilede engleblidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 9:24 pm

"Uhm .. okay" svarede han, nærmest mumlende, han opfattede det lidt som om at han måske godt kunne glemme det han havde i tankerne. Han fugtede let sine læber, og lagde sit hoved ned mod hendes skulder, kyssede kort hendes hals, og lukkede sine øjne lidt efter lidt, så han stadig kunne se noget, trak sin hånd ud fra hendes trøje også, og lagde sine hænder i stedet for på hver sin side af hende i græsset.

Tom vidste godt at vampyre ikke kunne sove, men han ville bare slappe af, hvorefter at han trillede ned fra hende, landede ved siden af hende.,
og tog fat i sin tshirt, trak den lidt op, så man kunne se noget af hans mave, idet at han lagde sine hænder der og klappede den lidt, is kold, underligt selv at mærke, end det er at mærke på andre vampyre. Lod sin tunge glide ud at slikke ved den ene mundvige, strejfede en af sine skarpe tænder. Hvorefter at han førte sine hænder om bag nakken, som en støtte, en slags hovedpude, og vendte sit blik op mod himlen.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 9:40 pm

Hun skævede til ham og lo. Men skælvede en smule da han fjernede sin hånd fra hendes mave. Dog var han også iskold, men, der væltede nærmest en anden kulde ind over hende. Hun ville et øjeblik at hun havde sådan en dejlig varm temperatur i kroppen som menneske.. dejlig varmt kød og blod. Hun sukkede lidt. Hvis hun kunne vælge sit liv om, ville hun så gøre det?
det var hun næsten ikke sikker på. For de venner hun havde nu, ville hun ikke have haft hvis hun havde været menneske.
Hun skævede lidt til tom med et skævt smil og spurgte så; "Har jeg gjort noget galt?" med et hævet øjenbryn. Hun ville da helst ikke fornærme ham hvis det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 9:45 pm

"Ne, der er ikke noget galt" svarede han, og vendte sit blik mod hende, sendte et smil, hvorefter at han prikkede til hende i siden,
grinede lidt dernæst. "Du behøver ikke at bekymre dig over for mig" sagde han med et glimt i øjet. "Desuden har jeg også altid .. min .. ehm bamse hos mig, hvis det skulle gå galt og at hvis der var noget i vejen" tilføjede han, men bed sig i læben, da det egentlig ikke var meningen at han skulle fortælle det, eftersom det var en hemmelighed som han havde, dog vidste Bill det godt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 9:56 pm

Hun sendte ham et skævt smil og måbede derefter, som om der var noget af det han sagde som hun ikke rigtigt kunne fatte.. "Sagde du bamse?" lo hun drilsk og besvarede hans prikkeri, med en håndbevægelse. "Du har måske også givet din bamse et navn?" sagde hun med en let drillende stemme. Hun syntes overhovedet ikke der var noget barnligt i det. Hun syntes tilgengæld at det var nuttet. Hendes øjne hvilede drilskt på ham, samtidigt med at hendes smil bare smilte det der njur-lille-ven-da, smil. (xD?)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:01 pm

"Ja, den hedder DaniellaSexyHexy, som jeg knepper hver aften?" svarede han drilsk, og kunne ikke lade være med at grine, hvorefter at han prikkede til hende i siden igen. "Den har ikke noget navn" sagde han så efter et stykke tid, og hævede det ene bryn, imens at han kiggede på hende. Han håbede ikke på at hun blev sur efter at han havde sagt det, han fugtede diskret sine læber. "Desuden hjælper det der blik ikke" grinte han, hentydet til blikket; njur-lille-ven-da. Han rakte tunge dernæst.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:09 pm

Hun prøvede at se alvorlig ud, men det endte selvfølgelig bare med at hun knækkede sammen i et fnis. "Det er da synd for den stakkels bamse. Hjælpeløse bamse." sagde hun djævelsk og lo. Hendes smil lyste op. "Burde du ikke give bamsen et navn?" sagde hun og fniste en smule tøset, hvilket var langt fra meningen. Hun blev hurtigt højrød i hele ansigtet. Han måtte sikkert syntes at hun var vildt tøset lige nu.. Hun rystede på hovedet af sig selv. "Nej det blik, kan nok ikke få kendte ned med nakken" smilede hun skævt og rakte tunge tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:14 pm

"Måske kan det godt få kendte ned med nakken, en smule.." smilede han skævt, og vendte sig om på siden, mod hende, så han bedre kunne se hende, "Njuurh, bette ven, - Rød i hovedet, hva?" spurgte han drilsk, og sendte et uskyldigt smil, hvorefter at han førte sin ene hånd mod hendes kind, og aede den blidt. Han grinede lidt. "Det skulle jeg måske ikke have sagt?" sagde han stille, med et grin, "Undskyld" tilføjede han, og lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing. Han var faktisk begyndte at falde for hende, men det skulle han nok vente med at sige, og måske skulle han nok overhovedet ikke sige det.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:28 pm

Hun rødmede nu så meget at hun kunne have svoret på at hendes øre var ildrøde. Hun følte sig pludselig umådeligt piget, og følte at det var som om at deres roller var byttet om. Før var det hende der kunne drille, og nu var det hende der sad rødmende.
Hun lo alligevel til ham og puffede ham med siden. Hun skulle nok finde noget hun kunne få ham til at rødme med. Og så skulle han bare ned med nakken.. "Hey, hey, du skal ikke tro at du er noget, bare fordi du fik mig til at rødme en eneste gang!" sagde hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:31 pm

Tom grinede. "Så se om du kan få mig til at rødme.." sagde han, selvom han ikke var så meget får det, han trak svagt på skulderne. Selvfølgelig kunne hun ikke få ham til det! - Eller.. kunne hun? Han bed sig i underlæben, og skævede mod hende. "Men det er da kun godt at jeg kan få dig til at rødme, er det ikke?" spurgte han nysgerrigt, imens at han kiggede på hende, og smilede let.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:42 pm

Hun vidste ikke rigtigt om det var godt at han kunne få hende til at rødme eller ej. det måtte hun indrømme. Hun trak sig let på skuldrende. "Nogle drenge tænker kun med pikken." sagde hun og nikkede bestemt. Tanken slog pludselig ned i hende. hun vidste ikke rigtig hvor det kom fra. hun sagde det bare. "Sorry." sagde hun derefter og rødmede.. Nå hvordan kunne hun få Tom til at rødme? hun havde ikke rigtig nogle ideer om, hvad han ville rødme over. Hendes forsøg ville sikkert bare være mere til grin end det overhovedet ville virke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:48 pm

"Nogle drenge.. tænker kun .. på pikken?" spurgte han gentagende, og begynde lige pludselig at grine, men han rødmede faktisk lidt også.
Idet at han så førte sin ene hånd ned mod sit skridt, og åbnede sine baggy jeans lidt, og stak sin hånd ned mod hans pik, som han rørte lidt ved? Bare for at drille hende, og kiggede samtidig på hende. "Mmmhm.. ja måske?" smilede han og fugtede sine læber. Kunne ikke lade være med at grine af og til, og var egentlig lidt spændt på hendes reaktion, at han bare sådan gjorde det uden videre? Men det var jo også for at hun ikke skulle opdage at han rødmede over det.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:56 pm

Hun sad et øjeblik som forstenet. efter ca. 10 sekunders stilhed, brød hun så ud i latter. Hun kunne bare ikke tage dette seriøst. "Jeg sagde tænker MED pikken...Tom... Tom.. Nej! Det er jo mit job" lo hun og drejede alligevel hendes ansigt.. man kunne bare ikke stå og glo på sådan noget. Og specielt ikke uden at bryde ud i latter. Hun tog den ene hånd op til panden for at skjule at hun var ved at knække sammen af grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 11:03 pm

"Dit job? .. Was?" spurgte han grinende, og rørte stadig lidt ved sin pik, idet at han lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, og trak så sin hånd op, og lukkede for sin baggy jeans igen. Han prøvede at fange hendes blik. "Hey.. jeg ville bare .. drille lidt" grinte han, og lagde sine hænder på maven, det var ikke noget han gjorde offentligt, overhovedet ikke! - Det var bare.. sjovt at gøre og det at drille hende?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 11:13 pm

Hun var fandme knækket sammen af grin. Samtidig var hun blevet kolosalt rød i hovedet og vidste slet ikke hvordan hun skulle kunne se på ham igen. Hun kendte ingen der havde kunnet finde på det. Hun smilte stort og satte sig ned på græsset, med ondt i maven af grin. "Du er for meget Tom." lo hun. Hun havde intet problem med at han havde gjort det overhovedet. Det havde faktisk bare moret hende.. Hun skævede til ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 11:18 pm

"Godt .. eller skidt?" spurgte han lidt nysgerrigt med et grin, og han satte sig dernæst op, og rettede sine trøjer. "Tja.. sådan er jeg?" smilede han let, og bed sig i underlæben, da han kiggede lidt nedad sig selv, men kiggede så op mod hende. "Daniella .." spurgte han, og vendte så sit blik ned mod jorden, og studerede den lidt, han fugtede diskret og forsigtigt sine læber. "Hvad ville der ske, hvis jeg fortalte .. om at jeg godt kan lide dig?" spurgte han stille, og så på hende ud af øjenkrogen. Han lagde sine hænder på sine lår også.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 11:26 pm

Hun vippede lidt frem og tilbage, mens hun hævede et øjenbryn.. "Jeg tror det er godt." sagde hun og lo .. Hendes mave skulle lige falde lidt til ro igen.. Han havde simpelhent fået hende til at få ondt i maven af grin. Hun kørte en hånd gennem sit lange hår og sendte ham derefter et spørgende blik efter et par sekunder. Hun blinkede lidt hurtigere med øjnene mens hun skævede mod sine egne hænder, og derefter tilbage på Tom. Hvad ville der ske, hvad ville der ske? .. hun vidste det ikke rigtigt. Hun ville ønske at han havde spurgt på en anden måde eller bare sagt det lige ud. Hun så bare afventende på ham, da hun ikke rigtigt vidste hvad hun skulle svare på det. Hun slugte noget spyt og sagde derefter "Vil du ikke uddybe det lidt?" med et skævt smil.. Hun ville bare gerne høre det på en lidt anden måde inden hun ville svare hvad hun egentlig selv følte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 11:31 pm

Tom lod forsigtigt sine brune øjne glide hen på hende. Han tøvede lidt, og lagde sit hoved på skrå, imens at han kiggede på hende.
"Uddybe? .. Ehm.." sagde han stille og lidt tænksomt. Hvorefter at han sukkede lydløst. "Eh.. jeg kan godt.. uhm.. Ich liebe dich" svarede han, og vendte sit blik op mod himlen, da han var blevet noget nervøs, og sagde ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 11:41 pm

Hun smilte lidt for sig selv og bed sig let i læben.. "Vil det sige..?" sagde hun med et skævt smil, da han skævede mod himlen, men stoppede sætningen inden den var færdig gjort.. Dog vidste hun ikke ret meget til tysk men på grund af alle deres sange havde hun lært sig selv lidt, og vidste godt hvad Ich liebe dich betød. Hun måbede lidt, da hun kunne mærke hans nervøsitet. Hun rettede rykken, og rykkede hen til ham. "Med din tilladelse?" sagde hun og hævede et øjenbryn. Hun gad ikke give ham tid til at svare og lod bare sin ene hånd glide om bag hans nakke, mens hun lod sine læber glide mod hans. Hun kyssede ham ømt, hvorefter hun gav slip igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 11:49 pm

Tom kiggede hende ind i øjnene. Han smilede let, imens at hans kinder begyndte at blive røde, og var samtidig overrasket over det som hun gjorde, men det var vel.. et tegn på at hun os havde det på samme måde, eller? Han nikkede dernæst. "Ah.." svarede han, og fugtede sine læber, "Jeg elsker dig.." mumlede han, også på dansk, så hun bedre kunne forstå det, hvis hun var i tvivl, han var faktisk blevet noget rød i hovedet, *Damn..* tænkte han, og hævede det ene bryn, over at han var blevet så rød i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kindkys af en vind. Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kindkys af en vind.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Vind og Vand

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: