Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 kindkys af en vind.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 9:25 pm

Hun tyssede på ham og lo.. "Du kan ikke være en dårlig elsker.. Hvis du styrer pikken ordenligt, så er du vidst en fin elsker. Bare du ikke lugter." sagde hun alvorligt.. Hun må indrømme at det ikke ville tænde hende ret meget, at ligge ved siden af en fyr som virkelig stank af helvedes til .. Hun smilte skævt til ham og gav ham et kys på kinden. Hun kørte elegang en hånd igennem sit eget sorte hår, og vendte derefter ansigtet væk fra ham igen. Det var underligt så tryg hun følte sig i dette øjeblik. det var virkelig mærkeligt. som om hun havde kendt ham i flere hundrede år.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 9:51 pm

Tom så på hende, og lyttede efter af hvad det var hun sagde, uden at sige noget, idet at han nikkede kort,
men han kunne bare ikke lade være med at grine lidt, som han prøvede på at skjule, da han gemte sit hoved bag hendes ryg.
"Selvfølgelig.. kan jeg styre min pik" sagde han stille imod hendes ryg, og smilede skævt, fniste lidt også. "Jeg lugter aldrig? Kun af vampyr lugt" svarede han bestemt, men med en blid stemme.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:06 pm

hun lo lidt af ham og rystede på hovedet. "Er du nu sikker på det?" sagde hun og hævede et øjenbryn, og hentydede til at han kunne styre pikken. Hun lo lidt og vendte derefter sine øjne ned af hendes krop. Det var da utroligt.. man kunne aldrig føle sig perfekt, og være glad for sin krop når man var sammen med andre. så typisk.. specielt for piger.. mange piger hader deres kroppe.. Hun rystede på hovedet af sig selv. hvor var hun dog dum. Alligevel lo hun lidt af sig selv også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:23 pm

"Hey.. hvis det var havde jeg overfaldet dig nu..?" sagde han lidt stille, og bed sig i læben,
trak dernæst svagt på skuldrende, og begyndte svagt at rødme, efter at han havde sagt det.
"Så altså.. jeg kan godt styre den" svarede han, med et skævt smil, og fugtede let sine læber.

Idet at han fulgte hendes blik, og lavede elevator blikket. *Damn.. hun er smuk* tænkte han,
og lod diskret sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, i venstre underlæbe,
hvorefter at han hurtigt vendte sit blik op mod himlen, og lod som om at han ikke havde kigget på hende,
som en helt uskyldig dreng, (xD).. Han lukkede sine øjne lidt, og var lidt nervøs, for hvad hun ville svare,
om hun ville blive sur, eller .. det der var værre?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:23 pm

hun lo lidt.. det var lidt underligt at de talte om hans pik som om det var et eller andet dyr. Hun vendte derefter sit ansigt mod ham, og så ham sidde med lukkede øjne, og hovedet drejet op til himlen.. Hun hævede let et øjenbryn, og lo igen. Det så lidt sjovt ud. "Hey. så er jeg da ked af at du kan styre den." sagde hun charmerende og rakte tunge, hvorefter at hun vendte sit blik ud mod græsset, og himlen.. Det hele var så smukt, om natten. i dette tilfælde aften.. Og det gode ved det var at det ikke regnede, som det for det meste gjorde. Hun sukkede let, da hun kom til at tænke på forks skole. hun havde ikke været der i lang tid, og hun lod bare som om hun var syg. Hvilket næppe skulle undre nogle, med den ligblege hud. Hun gad bare ikke skolen mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:29 pm

Tom vendte sit blik mod hende, og hævede det ene bryn,
da han var blevet forvirret over det hun sagde.
Han bed sig let i læben. "Was..?" spurgte han lidt langtrukkent,
og smilede dernæst skævt. Kunne ikke lade være med at grine lidt også.
"Du forvirre mig.. Dani" sagde han stille, og begyndte at stramme grebet ved hendes hænder,
for at drille, han ville se om hun var stærkere end ham, eller om han var den stærkeste.
Selvfølgelig vidste han godt inderst inde, at hun var den stærkeste.. altså.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:45 pm

Hun smilte skævt til ham, og gættede sig til at han ikke rigtigt forstod meningen med det hun sagde. Hun sukkede lydløst og sendte ham derefter et smil. "Du fattede det ikke? ... Right? . Jeg mente at jeg var ked af at du kan styre den. For du måtte da gerne overfalde mig." sagde hun og lo.. Håbede han forstod det denne gang. Hun hævede let sit øjenbryn da han stramte grebet om hendes hænder. "Hvad er det du prøver på, slapsvans?" lo hun. "Du må da kunne stramme mere end det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:58 pm

Tom hævede det ene bryn, en ting var sikkert, han kom aldrig til at forstå kvinder.
Om så de var vampyre eller et menneske. "Well... okay" svarede han, og smilede skævt.
"Slapsvans?" spurgte han gentagende, med et grin, og trak dernæst svagt på skuldrende.
"Tja.. jeg prøver mange ting" grinte han, mens at han prøvede på at stramme grebet.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:15 pm

Hun sænkede let sit øjenbryn, og lod ham bare stramme sit greb. Det gjorde slet ikke ondt på hende. Hun kunne nærmest ikke mærke det. hvis hun havde været lavet af 'kød' og 'blod' så ville hun helt sikkert kunne mærke det. så ville blodet jo også stoppe ved hendes håndled, og ikke komme ud i hånden. "Så stram dog til, man." sagde hun og lo.. Hun fugtede let sine læber oh sagde drilsk til ham "Hvis mig nu at du er en dreng. Det kan da ikke passe at en pige kan være stærkere end dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 7:34 pm

Tom grinede lidt. "Jeg .. ved godt at.." sagde han stille, og fugtede sine læber,
imens at han bare stadig strammede grebet, og lod være med at sige det som han skulle til at sige.
Da han lige var ved at indrømme at hun var stærkest, selvom hun egentlig også var, hun havde jo også været vampyr i længere tid end ham.
Så altså, det var forståeligt at hun var stærkere end ham. Hvilket var lidt underligt.. egentlig for ham, det plejede jo at være manden som var den stærkest. Han lod diskret sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, imens at han også kiggede ned på deres hænder.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:02 pm

"Du ved godt at hvad?" sagde hun med et hævet øjenbryn. Selvom hun godt kunne gætte sig til at han ville sige noget med at han ikke var ret stærk.. Men det kunne han hurtigt blive. han skulle bare lære at bruge sin styrke som vampyr.
det var jo langt fra, at være et menneske. desuden ville det tage ret lang tid at komme helt over. Hun fattede ikke hvor pænt Tom egentlig tog det.. Hun sukkede lydlyst, og lod ham bare stramme.. Hun havde virkelig skuffet sig selv ved at bide ham.
Hun fugtede let sine læber.. Hun begyndte at kunne mærke ham stramme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:08 pm

Tom slap sit greb om hendes hænder lige så stille, og trak sine hænder til sig, stilte dem ned på jorden, lidt bag fra hans ryg, og lænede sig ligeledes lidt tilbage også. Han kiggede nedad sig selv. "Hvad er der galt?" spurgte han direkte, men med en normal stemme. Han kunne mærke at der var noget galt, at .. han vidste ikke helt, der var bare ikke den stemning, som var for noget tid siden, det som også gjorde ham noget usikker. Han begyndte lidt at trække sig væk fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:27 pm

Hun sagde ikke noget de første par minutter.. "Vi har snakket ud om det.. jeg fortryder det alligevel bare så brændende inderligt. Jeg er så ked af det. hvis jeg kunne græde over det, så ville jeg sætte mig til at gøre det." sagde hun dybt alvorligt og bed sig i læben. Hun var alligevel glad for at han spurgte ind til det. Det kunne føles så dejligt befriende at få snakket helt ud. Dog ville det nok ikke hjælpe så meget nu, da de havde snakket om det. og Tom sagde han ikke følte noget for at være blevet forvandlet.. Men at hun havde gjort det?! og hvis han ville blive ked over det senere. hun ville ikke kunne bære det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:35 pm

"Du vil gerne være uvenner med mig.. fint" sagde han, og rejste sig op, kiggede stille på hende, men også lidt på jorden, efter et stykke tid.
Han begyndte at gå og puttede sine hænder ned i hver sin bukselomme, inden at han havde trukket sin hætte hue op
over hovedet, uden at se sig tilbage, eller sige noget mere til hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:44 pm

Hun åbnede munden og stirrede bare vantro på ham.. "Jeg vil ikke være uvenner med dig.! Alt andet end det!" sagde hun højt efter ham.. Hvad havde hun nu gjort galt? hun rejste sig op og gik hen foran ham, og fik ham til at bremse op. "Du må have misforstået mig.. Jeg fortryder så inderligt at jeg har taget din sjæl på den måde.. Nærmest taget dit liv... Det var så egoistisk af mig?" sagde hun og sukkede.. Hun gad ikke være uvenner med ham. "Jeg har været egoistisk, Og bare ville have haft dig for mig selv." sagde hun indrømmende. Det havde hun ikke sagt til nogle overhovedet før. Hun havde siden hun havde mødt ham, håbet på at møde ham igen og igen. "Undskyld... Tom.. Jeg kom bare lige på den tanke, da jeg tænkte på vampyr styrker.. Jeg ville i virkeligheden slet ikke bryde sådan sammen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 8:57 pm

Tom fik et letter chok, og bed sig let i underlæben, imens at han kiggede lidt ned i jorden, men han hævede det ene bryn, da hun begyndte at snakke, og kiggede så op mod hende. "Jeg som troede at du vil have forholdet til at gå langsomt?" sagde han med et stille grin.
Han fugtede sine læber, dårlig vane, han var ved at få? "Egoistisk? .. Det synes jeg ikke du har været" svarede han bestemt, men med en blid stemme, "Bare den episode hvor du.. nærmest lige prøvede at undgå mig, eller.. ja.. der .. stemningen var væk" mumlede han, og vidste ikke helt hvordan han skulle forklare det, han lukkede sine øjne lidt. "Det er okay.. ich liebe dich" tilføjede han efter at han åbnede sine øjne helt, placerede sin ene hånd på hendes kind, og gik tæt ind til hende, lod deres læber møde hinanden, idet at han kyssede hende blidt og ømt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:05 pm

"Nej, det er ikke okay! . Jeg har opført mig som en idiot. det har jeg virkelig.. Så du skal ikke sige mig imod." begyndte hun. hun ville bare lige sige til ham hvilken tankeløs idiot hun havde været.. "Og..." sagde hun, men så kyssede Tom hende, og straks slappede hun lidt mere af. Hun lagde armene om hans nakke og gengældte mildt hans kys, hvorefter hun slap det så hun kunne sige færdig. "... Ved du hvad? .. måske fortryder jeg det. Men alligevel . Dette ville ikke have været muligt, hvis det ikke var sket." sagde hun med et skævt smil. Hun nød virkelig at være i hans nærvær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:11 pm

"Som menneske var jeg allerede ved at falde for dig.." smilede han skævt, og kiggede på hende samtidig. "Næste gang.. hvis vi kommer op at skændes.. noget lignende, så går jeg ikke.. for der vil jeg være den stærkeste" sagde han lidt alvorligt, men grinede lidt. "Hm.. hvor kom vi egentlig fra, med hvem der var den stærkeste?" spurgte han og hævede kækt det ene bryn, inden at han lænede sig ned mod hendes hals, som han kyssede bildt. Lagde sit hoved lidt på skrå dernæst. Førte sine hænder ned mod hendes røv, lidt stille og forsigtigt, og tog blidt fat, sendte et uskyldigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:18 pm

"Hah. Som om du nogle sinde bliver stærkere end mig." lo hun og rystede på hovedet af ham. "Det vil være fuldstændigt umuligt." sagde hun med et hævet øjenbryn og smilte charmerende. Han kunne sagtens blive stærkere end hende.. det var hun sikker på. Så snart man lærte sin egen styrke at kende, så gik det hele som en leg. Hun sendte ham et alvorligt blik, og et smil der hørte til. Hun kunne ikke lade være med at rødme en smule da han rørte hendes røv. det var umuligt at lade være med. Og så et kys på halsen samtidigt. "Tom.. jeg mener det. du tænder mig bare" lo hun seriøst og rystede mærkeligt på hovedet, hvor efter hun førte den ene af sine hænder ned på hans ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:29 pm

Tom mærkede hendes hånd på sin ryg, han smilede let. "Ehm.. godt eller skidt?" spurgte han, med et glimt i øjet,
hvorefter at han rødmede lidt. "Måske var det med et langsomt forhold, ikke så dårligt, igen" drillede han stille, og skulle næsten til at grine,
men bare at hun var sikker på hvad hun ville, så ville han også, da han jo elskede hende, han ville gøre alt for hende?..
"Ich bin einsam ohne dich" sagde han med en hviskende stemme, imens at han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 9:42 pm

Hun lo sødt lidt af det han sagde, uden rigtigt at svare på det.. Hun hævede let et øjenbryn af det han sagde på tysk, da hun ikke rigtigt kunne forstå det. "Måske burde jeg tage til forks skole og lære lidt tysk?" sagde hun med et grin og fugtede let sine læber. Det hele var så indviklet for hende, omkring sprog. Hun kunne selv kun engelsk og syntes derfor det var irriterende at hun ikke kunne andre. "Det minder mig faktisk om noget. Hvad synger i om i 'leb die sekunde'?" spurgte hun med hævet øjenbryn. Hun fattede overhovedet ikke deres sangtekster, og havde tit spekuleret over hvad Bill over hovedet sang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:09 pm

Tom grinede lidt. "Jeg kunne også lære dig, noget tysk" svarede han, og nappede blidt i hendes underlæbe,
han elskede faktisk at lære andre at snakke tysk, han synes det var sjovt at høre fra andre omkring i verden,
om hvordan det lød når de snakkede tysk. "Jeg er ensom uden dig" sagde han, hentydet til det første han havde sagt på tysk.
'Ich bin einsam ohne dich'. "Leb die sekunde? .. Bill synger, og prøver at fortælle at man skal leve livet, selvom der af og til er nedture, og huske på hvad der er sket af godt i ens liv, og det at nedturerne ikke .. overtager en selv.. noget i den stil" svarede han dog stille, men smilede skævt, og ravede lidt på hendes røv.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:42 pm

"Det er en god sang" nikkede hun. "Den er dog ved at være gammel nu, hva?" lo hun og smilte skævt til ham.
Alle de sange som durch den monsun, var virkelig ved at være gamle. "Men jeg må indrømme at jeg aldrig nogle sinde vil kunne lære tysk.. Det er virkelig et sprog for sig selv." sagde hun og nikkede bestemt. Hun kunne ikke rigtigt samligne tysk med noget andet sprog.. Jo måske en smule hollandsk.. men de tog vidst også rigtig mange ord fra det tyske sprog. Hun sendte ham et skævt smil, da fortsat rørte ved hendes røv. Hun lo lidt af det. hun kunne ikke rigtigt andet, ud over at smile smørret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:47 pm

"Heller ikke hvis du har mig som lærer?" spurgte han nysgerrigt, og smilede skævt.
Han fugtede let sine læber, betragtede hende imens at han lagde sit hoved lidt på skrå.
Idet at han grinede lidt, til da hun sagde at sangen var ved at være gammel.
"Hm.. bare du ikke også mener at jeg er ved at være gammel?" sagde han, og fangede hendes læber med sine,
kyssede hende blidt. "Tja.. hvilket er ret skønt, så kan vi .. jeg fx virke meget som en god romantiker?" tilføjede han,
og smilede stort, lagde sine hænder op, omkring hendes hoft i stedet.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 10:55 pm

Hun hævede sit øjenbryn.. "Jeg troede du var dårlig til at lære folk sådan noget som sprog?" lo hun, hvorefter hun sænkede sit øjenbryn. "Tja.." smilede hun skævt. "Du er først gammel når du har fået nogle grå hår, kan jeg forsikre dig om. Hvilket aldrig vil ske, nu, pga. mig." sagde hun og bed sig i læben og lo lidt forsinket.. hvorefter hun besvarede hans kys, mens hun fortsat holdte den ene hånd om nakken på ham, og den anden på hans ryg. "Jeg tror du har vist mig nok romantik for i aften." sagde hun til ham og lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 11:02 pm

Tom kiggede på hende, "Ehm.. især når det er dig, så vil jeg værdsætte og virkelig gøre noget for at du lærer noget" svarede han med et kækt smil, "Nok romantik for i aften?" spurgte han lidt forvirret, og rynkede sin næse, hvorefter at han så hen mod et træ, og begyndte lidt at skubbe hende imens at han gik hen mod træet, sørgede for at hun ikke blev skubbet så meget at hun mistede balancen.
"Der er ikke noget som hedder, nok romantik.. og specielt ikke for i aften" smilede han stille, og bed sig i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 4:40 pm

"Jamen så håber jeg da at du vil lærer mig en masse tysk?" sagde hun og smilte charmerende. Da han pludselig begyndte at skubbe hende, gik hun bare bakkende og fortsat holdte hendes arme hvor de hele tiden havde været. "Hey, slow down vilddyr." sagde Dani og smilte skævt, og bakkede pludselig ind i træet som Tom havde kigget på. havde hun virkelig bakket så meget? Hun hævede let et øjenbryn og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:17 pm

"Selvfølgelig.. jeg er en læremester" sagde han og smilede skævt, han bed sig let i underlæben,
og kunne ikke lade være med at grine lidt, efter at hun havde sagt det med 'vilddyr'. "Uhm.. er jeg godt nok et vilddyr?" spurgte han lidt nysgerrigt, imens at han kiggede på hende, og fugtede dernæst let sine læber.

Han stilte sin en hånd ved den ene side af hendes ansigt på træ stammen, og den anden hånd nede ved siden af hendes hoft.
"Er du okay?" spurgte han, og betragtede hende med et sødt smil på sine læber.
Førte sin hånd, som var ved hendes hoft, op mod hendes hage, og løftede hendes ansigt op med sin pegefinger,
så han kunne se hende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:31 pm

Hun lo lidt.. "Du er ihvert fald, et smukt vilddyr." sagde hun anerkendende og rodede lidt i jorden med sin nøgne fod. Hendes grin, gjorde så hun næsten ikke kunne bide sig i læben. hendes grin var lige på læberrne. Hun smilte blidt da han havde løftet hendes ansigt med hans pegefinger, og deres blik mødtes. "Selvfølgelig er jeg ikke okay? .. Har du set den situation, som jeg så heldigt står i." sagde hun drilsk og hentydede til at stå sammen med ham. Selvfølgelig sagde hun det kun for at drille ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 7:43 pm

Tom begyndte at grine. Hvis hun ikke havde sagt, heldivis, så havde han ikke forstået det som ironisk ment, han ville have blevet fornærmet..
Han fugtede let sine læber. "Jeg vil helst ikke betegnes som et vilddyr.." smilede han skævt, imens at han stadig kiggede hende i øjnene.
"Tja.. men jeg er heldig over at have dig" sagde han med et glimt i øjet. Han kunne ikke lade være med at tænke på hvis at de var blevet uvenner, men han var helt klart skredet fra Forks, hvis det skete, uden at sige det til nogen, sådan set, af hvad han havde i tanken, hvis det skulle ske på et tidspunkt. Han lod sine læber glide imod hendes, og kyssede hende blidt, samtidig lidt ømt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 8:02 pm

Hun smilte skævt til ham.. "Du kan være et handyr så?" sagde hun og fniste.. Hun syntes det var så pinligt med det fniseri.. det virkede så ufatteligt tøset. alt for tøset.. Hun rødmede en smule, som dog hurtigt forsvandt igen. hun havde ikke rigtigt tid til at rødme, inden han kyssede hende, som hun let besvarede. bare lidt hårdere, end han gjorde det. Hun lod sine hænder kører hen på hans brystkasse, mens hun fortsat holdte kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 8:54 pm

Tom trak svagt på skuldrende, hentydet til det hun havde sagt, om at han så kunne være et handyr. Han kiggede lidt på hende, og lukkede sine øjne, da han forsigtigt skilte deres læber, og førte sin tunge ind, han var spændt på hvordan hun ville reagere, da han også blidt begyndte at kærtegne hendes tunge med sin, han stilte igen sin hånd, fra som han havde under hendes hage, tilbage på stammen, nede ved hendes hoft i den ene side. Han skulle jo prøve sig frem til hvad hun ville.. ikke? Og hun kunne altid skubbe ham væk.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 9:11 pm

Da han førte hans tunge ind i hendes mund, blev hun lidt overrasket. Hun vidste ikke selv om det var for tideligt for hende at gøre sådan. så hun måtte vel bare springe ud i det, hvis Tom ville have det? .. Hun gled langsomt sin egen tunge mod hans. det var en ret underlig fornemmelse, at prøve det igen. hendes første kæreste, som hun havde haft som menneske havde prøvet at lære hende det.. dog var hun ikke så gammel på det tidspunkt, så hun syntes hun havde mere styr på det nu. Hun kunne ikke lade være med at glide sig tættere ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 9:37 pm

Tom smilte for sig selv inden i, da han mærkede at hun godt ville, han var jo, egentlig ret usikker, i det hele taget om han skulle gøre det,..
.. eller om han skulle vente med det. Han lod forsigtigt, men blidt glide sin tunge imod hendes, han åbnede sine øjne lidt, og kiggede på hende ud af øjenkrogen, imens at hans piercing også ramte hendes hud af og til.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 9:52 pm

Hun gled smilende sin tunge mod hans. det var egentlig, mærkeligt, og alligevel så nød hun denne kontakt med tungen? Hun kørte sin hånd om bag hans ryg, mens hun langsomt gled den op og ned. Hun nød at være så tæt ved ham, sjovt nok. og det var som om at hun følte mere og mere for ham, efter hvert minut. Hun lukkede sine øjne i, og slog sin hjerne fra. der skulle ikke tænkes for at kysse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 10:05 pm

Tom lukkede sine øjne efter at han opdagede at hun lukkede sine, inden at han førte sin ene hånd ind under hendes trøje, og nussede blidt hendes mave, imens at han stadigvæk blidt lod sin tunge glide imod hendes, han tænkte tilbage på, hvor han som menneske, skulle hjælpe hende med at finde en Bh. Men hey, så kunne han næste gang, selv købe en bh til hende, i gave, da han vidste hendes størrelse?..
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 10:28 pm

Da hans kolde hud, rørte hendes mave, gav det dog hende et lillet 'chok' .. Hun smilede indenvendigt og lod også sin hånd glide ind under Toms ... big trøje.. (XD.) og let tog fast rundt om hans mave, mens hun fortsat legede lidt med hans tunge. Hun trak sig nu så tæt indtil ham som hun overhovedet kunne. Hendes tanker kredsede faktisk kun om ham dette øjeblik. underligt nok så kunne hun ikke rigtigt styre sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 10:47 pm

Tom hævede kækt det ene bryn, da han mærkede at hun trak ham, rigtig tæt ind til sig. Hvilket han nød rigtig meget! Hvorefter at han stille skilte deres læber, og han trak sin tunge ud, da han havde åbnet sine øjne, idet at han vendte sit blik op mod hende, fortsatte med at nusse hendes mave, op og ned med en finger. Han fugtede let sine læber, uden at sige noget, tog han fat i hendes trøje, men kiggede stadigvæk på hende, hvorefter at han forsigtigt trak hendes trøje af hende, og smed den på jorden, han sendte et sødt smil, og lagde sine hænder ned på hendes hoft.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 10:58 pm

Hun hævede let et øjenbryn og lo til ham. På en måde havde hun jo ladet ham tage den af hende, for hun ville sagtens have kunnet stoppe ham midt i det. "Tom, du er vel klar over hvor vi befinder os henne, ikke?" sagde hun kækt og smilte skævt. De var trods alt et sted hvor der bare kunne komme mennesker hvert øjeblik. hun strøg let en finger hen af hans kind. hun følte sig faktisk tryg. hvis hun ikke havde følt sit tryg i dette øjeblik, ville hun aldrig have ladet ham tage trøjen af hende. det var helt sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:07 pm

"Ehm.. ja men .." svarede han lidt stille, imens at han kiggede på hende, bed han sig i underlæben. "Leb die sekunde?" spurgte han lidt langtrukkent, og smilede skævt dernæst. "Desuden.. vi kan jo forlade stedet hurtigt.." sagde han, hentydet til at vampyre kunne komme op i en hurtig fart, når de løb. Han lænede sig hen mod hendes hals, som han så kyssede blidt. Lagde sit hoved på skrå, efter at han så på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:15 pm

Hun smilte skævt til ham, og gav ham ret. de kunne også altid hurtigt gemme sig bag træerne og derfra løbe væk i vampyr fart og sådan. så helt slemt var det ikke. Hun tog det dog meget roligt, til trods for at hun faktisk stod i en skov, iført et par bukser, og bh? .. hun rødmede let. det var trods alt første gang at Tom så hende i BH, jo. men på den anden side, syntes hun ikke selv at hun havde noget at være flov over. hun havde egentlig nogle okay pæne bryster, efter hendes egen mening. så hun ville ikke skamme sig over dem. desuden ville hun heller ikke kunne ændre på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 1:27 pm

Tom så på hende. "Er du okay?" spurgte han stille og lidt nysgerrigt, da han opdagede at hun rødmede. Han sendte et sødt smil. "Ja.. du fik mig jo også til at overtræde en regel inde i en butik, angående med et omklædningsrum.. så jeg er ikke så bange, nemt nok at stikke af" smilede han skævt, lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing. "Desuden .. er jeg ikke bange" sagde han, og hævede det ene bryn, i al fald ikke lige nu, og der var jo heller ikke kommet nogen, han blev først bange og synes det var pinligt når nogen opdagede dem.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 1:48 pm

Daniella smilte skævt til ham, da han spurgte ind til om hun var okay. "Jeps.. Jeg er bare lidt pinlig berørt." sagde hun indrømmende og fnøs af sig selv. Men, hun var blevet pinlig berørt, så det var ikke løgn. hvis hun ikke havde været blevet pinlig berørt, ville hun bestemt ikke rødme. Hun hævede let et øjenbryn og lo. "Was?" sagde hun med sit dårlige tysk, og efterlignede ham når der var noget som han ikke forstod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 9:39 am

Tom så på hende, og kunne ikke lade være med at grine lidt.
"Jeg er ked af at jeg gjorde dig.. pinligt berørt" sagde han stille med et skævt smil.
Han fugtede let sine læber, og lod dernæst sin tunge glide ud at røre ved sin piercing.

Hvorimod at han lænede sig hen mod hende, så deres læber var få mm. fra hinanden,
han kiggede stadig på hende. "Du kan jo også bare sige..at du ikke vil" svarede han svagt,
mod hendes underlæbe. Inden at han kyssede hende blidt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 2:50 pm

Hun grine lidt ham, og førte sin ene hånd op igennem sit lange sorte hår. Hendes blide mørke øjne, var meget varme. Selvom hendes hud var så kold som is, så følte hun sig kogende indvendigt, når hun var sammen med ham. Hun smilte sødt til ham, og vendte derefter sit blik væk et øjeblik. Hun lod langsomt sit blik møde hans, igen.

"Sige at jeg ikke vil? Du må da være tosset, vilddyr!" sagde hun og lo, samtidigt med at hun rystede på hovedet. Hvorefter hun mildt kyssede ham.. Hun slap dog hurtigt kysset igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 5:54 pm

"Hey.. hey" sagde han med det grin, og prøvede på at tage det noget seriøst, som han ville sige.
Han rømmede sig lidt, imens at han så på hende. "Jeg er ikke noget vilddyr, .. okay?" smilede han skævt,
og nikkede kort, men bekræftende på at det var han ikke.
Han fugtede let sine læber. "Tosset? .. Hm.. det er jeg måske også" grinte han.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:21 pm

Hun hævede let et øjenbryn. Det var meget løgn det han sagde (x'D) .. "Jamen. fint. så er du intet vilddyr." sagde hun, men stod alligevel fast i sin mening om at det var han, men nikkede derefter anerkendende, over at han var tosset. "Meget tosset endda. Specielt angående piger.." sagde hun og kunne ikke lade være at fnise og se ned. "Og... forresten? må man komme væk fra træet?" spurgte hun med et grin. hun kunne selvfølgelig let skubbe ham væk fra sig. men det virkede alligevel som en bedre ide at spørge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:26 pm

Tom trak svagt på skuldrende, og nikkede så tildfreds,
et skævt smil, viste sig på hans læber, "Angående piger? huh? .. mere .. bare kun angående dig" svarede han,
lidt stille imens at han kiggede på hende, lagde sit hoved lidt på skrå, og grinede lidt, da hun spurgte om hun måtte komme væk fra træet.
"Selvfølgelig.." svarede han og fjernede sig, væk, til den ene side, fra træet. Han lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, og kiggede lidt ned mod jorden, uden rigtigt at sige mere.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:35 pm

"Jamen.. så må du jo prøve at holde godt fast i mig.. Så jeg ikke løber over til andre drenge." sagde hun drilsk.. det ville hun selvfølgelig aldrig gøre. Ikke så længe hun havde Tom. Det var helt sikkert. Hun hadede selv utroskab. Hun smilte sødt til ham da han flyttede sig.

Hun gik langsomt hen til sin trøje som stadig lå på jorden, hvorefter hun børstede noget jord af den. Hun fugtede let sine læber og skævede til ham. "Jeg gætter på at jeg godt må tage den på igen? Eller vil du fortsat kigge?" sagde hun drillende og rystede på hovedet, hvorefter hun trak den halvt ned over hovedet, hvor den sad fast. Hun stod et øjeblik og rykkede lidt i den og sådan, men hun havde fået armen ud igennem hovedet, af en eller anden mærkelig grund. "Hjælp tak?" lo hun med ansigtet skjult i sin trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:48 pm

Tom så på hende, og skar en grimasse. Det så sjovt ud at hun ikke kunne få sin trøje helt ned og sidde.
"Jo.. vil da gerne hjælpe" sagde han, og gik hen til hende, hvorefter at han tog fat i hendes trøje,
prøvede dernæst at trække den ned, hvilket var lidt svært, han begyndte egentlig at rødme lidt over det.
"Hvorfor skal der være så meget besvær med pigers tøj?" spurgte han stille, men også lidt for at drille,,
han fortsætte med at trække i hendes trøje.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kindkys af en vind. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kindkys af en vind.   kindkys af en vind. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kindkys af en vind.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Vind og Vand

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: