Billede i venstre side, hvor teksten så er lige ved siden af.
Forfatter
Besked
Gæst Gæst
Emne: Billede i venstre side, hvor teksten så er lige ved siden af. Fre Nov 13, 2009 11:54 pm
Som overskriften lyder.
Hvordan gør man det at sådan billedet bliver ved med at være i venstre side? Hvor teksten så står ved siden af billedet? Jeg har prøvet lidt af hvert, med at skrive fx:
BILLEDE URL KODE
OGSÅ TEKST. Men det virker så ikke.. ved I hvordan man gør? og evt. hvad koden er? (:
Hvis forklaringen er svær at forstå .. så har jeg gjort mit bedst for at beskrive det som jeg gerne vil finde ud af XD..
Hilsen Tom. ^-^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Billede i venstre side, hvor teksten så er lige ved siden af. Fre Nov 13, 2009 11:55 pm
Man kan åbenbart ikke se med det kode værk..
[.left]BILLEDE KODE URL[/left.] OGSÅ TEKST..
hvilket ikke virker.. ><'
Kan og vil i hjælpe mig? (:
Gæst Gæst
Emne: Sv: Billede i venstre side, hvor teksten så er lige ved siden af. Lør Nov 14, 2009 8:50 am
Emne: Sv: Billede i venstre side, hvor teksten så er lige ved siden af. Lør Nov 14, 2009 8:53 am
Gud hvor er jeg dum... *Prøve for tredje gang..*
PRØVE 2 ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Billede i venstre side, hvor teksten så er lige ved siden af. Lør Nov 14, 2009 8:54 am
*Grin* Nej, det er vist ikke lige muligt, med den kode xD
Sarah Bruger
Erfaring : 550 Respekt : 12 Antal indlæg : 524
Emne: Sv: Billede i venstre side, hvor teksten så er lige ved siden af. Lør Nov 14, 2009 4:12 pm
Madelaine prøvede på et tidspunkt at forklare det, men hun kunne ikke. Det er noget med en masse indviklede ting, som jeg virkelig på ingen måde kan forklare. Så jeg ville nok sige det ikke kunne lade sig gøre (x
Gæst Gæst
Emne: Sv: Billede i venstre side, hvor teksten så er lige ved siden af. Lør Nov 14, 2009 4:15 pm
Okay Melanie^^. Iih, lidt irriterende ;s.
Haha, Ja, Elias det KAN gøre en meget sur, når sådan noget driller. xD Hvilket det var tæt på at gøre mig sur, da det drillede mig i profilen xD.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Billede i venstre side, hvor teksten så er lige ved siden af. Lør Nov 14, 2009 9:58 pm
*Ser det selv som meget irriterende..* Jeg tror jeg vil eksperi, med det lidt..
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Billede i venstre side, hvor teksten så er lige ved siden af.
Billede i venstre side, hvor teksten så er lige ved siden af.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …