Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Regn ensom smerte okay ??

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 8:56 pm

Sted: i byen på en bænk
Tid: 7:30
Omgivelse: Ingen
Vejr: regn
Påklædning: http://images2.fanpop.com/images/photos/5600000/Kristen-kristen-stewart-5657923-310-500.jpg
Dato: vinter


Hayley sad på en bænk..Hun havde lige været på arbejde
hun sad med bene op til kroppen..hun sad og kiggede på
regnen falde ned på gaden hun følte sig ret ensom.og kunne ikke rigtig
finde hovede og hale i noget * Regnen er så ensom..men så smuk der er ingen der ligger mærke til hvor smuk den er men hvorfor..Hvorfor skal man mærke smerten for at se om regnen er smuk* tænkte hun og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 9:05 pm

Elias satte sig ved siden af hende.
Han var allerede ret våd, og regnen glinsede i hans hår.
Han smilede venligt til hende.
"Du bliver jo våd, lille Hayley!"
Han havde tænkt sig at lægge en jakke om hende, men..
De var vampyrre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 9:06 pm

Hayley nikkede og smilte kort
"Tak..men hvad med dig" hun bed sig i læben
og lod hovedet hvile på hendes knæ da hun havde benen helt ind til kroppen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 9:12 pm

"jeg er vant til all kind of weather." smilede han muntert.
Han rystede sit våde hår, som en hund.
Han gned sine hvide fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 9:13 pm

Hun nikkede og kiggede ned på regnen der faldt blidt på gaden og sukkede
"Jeg har overvejet og slå mig selv ihjel" hun kiggede op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 9:29 pm

Han reagerede ikke ret meget.
Han så stadig bare lige ud.
"Hvis jeg ikke havde et mål, at finde Cecilie, så var jeg også død. Et liv uden mål, betyder ikke noget.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 9:31 pm

Hun nikkede og kiggede ud i regnen
"Men jeg har et mål..men nu må vi se" hun bed sig i læben
og straks fik hun et flash back ..hun blev helt stiv hendes blik var på jordern
og hendes øjene blikkede ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:41 pm

"Fortæl mig om dit mål, Hayley." mumlede han, men det var faktisk ret tydeligt. "Er det vigtigt? Noget specielt?" han ville sætte hendes selværd på en lille prøve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:44 pm

Hun rystede kort på hovedet
"Ja det er vigtig for mig..Det er Shin der er mit mål Elias" hun kiggede på ham
"Men det er sværet hans bedste veninder og varulve" hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:58 pm

"Elsker du Shin?" Han så stadig ikke på hende, så bare ned på sine sko. Han fokuserede på Nike-logoet, på siden. "Så sig det til ham. Spørg ham om han tror på eventyr, spørg om han er glad for at være menneske. Forklar ham diskret hvad han kan få.." Han smilede skævt. "Du bestemmer selv, om du vil fortælle ham at Kate, er en varulv."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 7:00 pm

Hun sukkede og kiggede ned på hans sko
"Han ved det han har slev fundte ud af det..og ja jeg elsker ham og han ved det godt"
hun kiggede op på sine hænder og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 2:40 pm

"Og du vil gerne leve med ham, resten af dine dage?" Han rodede i sit hår, og så fraværende ud. Han kendte ikke engang Shin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 2:41 pm

Hun nikkede og sukkede
"Ja" hun kiggede kort på ham en så ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:19 pm

Elias så lidt frem for sig. "Det må være forfærdeligt.. Og du kan ikke bide ham.. Der er ikke ret stor chance for at du kan klare det, når du ikke er vegetar.." Han bed sig i læben ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:21 pm

Hun nikkede og bed sig i læben
"Jeg tror godt jeg kunne klare det men det ville blive sværet men han har ikke løst tror jeg"
hun hev jakken tæt ind til sig "Elias kan vi ikke snakke om noget andet." hun kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:27 pm

"Jo," Hans rolige smil, blev afstattet, af et muntert. "Hvad er din yndlingsdrik?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:30 pm

Hun smilede og grinte lidt
"Blod.ej jeg ved hvad du mener.hmm øl..hvad med dig" hun smilede glad til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:32 pm

Han smilede skævt og tænkte sig om. "Noget med kirsebær." Han stak tungespidsen ud, og tænkte. "Hvad er din livret? Andet end menneske." tilføjede han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:35 pm

Hn smilede og rustede på hovedet
"Hmm nej..kan godt lide menneske og dyr blaned" hun fugtede læberne
"Hvad med dig..Andet af dyr" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:40 pm

"Det samme som dig." sagde han, og smilede skævt. "Jeg kan ikke leve af dyr, kun." Han rodede i sit hår. "Det er svært, men jeg var engang i en fase, hvor jeg kun levede af mennesker..." Han lagde hovedet på skrå, og grinede bredt. "Min livret er pumaer. Eller også er det tigere... Nej, jeg foretrækker hanløver. De har sådan en krydret smag." Han grinede endnu bredere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:43 pm

Hayley grinede og smilte
"Ja..jeg har ikke smagt så mange dyr hmm hund kat kanin hest og en hjort"
hun smilede til ham "Og når man blander det med menneske blod uhmu" hun tog sig til maven
og grinte sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:47 pm

Han grinede ved tanken. "Prøv at mix en kvinde på 19, og en sfinx. Du ved, sådan et egyptisk kattevæsen." Han lagde hovedet tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:48 pm

Hun smilede og nikkede
"Det skal jeg prøve" hun lagde kroppen
tilbage på bænken og kiggede tænkene på ham
"Har du fundet hende" hun bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:55 pm

"Du mener vel Cecilie.." mumlede han trist. Han hvilede hovedet på sin albue. "Jeg har fundet hende, men det var værre end jeg havde tænkt.. Jeg kan ikke gøre hende noget." Han gemte sit ansigt i hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:56 pm

Hayley sat sig tætter på ham og lagde tøvende en arm om ham
"Det er jeg ked af..men hvorfor kan du ikke det" sagde hun spøgerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:02 pm

Han så op på hende, og smilede bredt.
"Hun er totalt venlig. Det var derfor vi var så gode venner."
Han smilede skævt, og hadet var forsvundet fra hans ansigt.
Han opfattede ikke hendes arm, som andet end trøst.
Han lænede sig hoved mod hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:04 pm

Hun smilede skævt
"Er du glad for hende du ved forelsket" hun smilede
og kom i tænke om Shin og fik smilet til og blive rigtig stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:11 pm

Hvis vampyrer kunne rødme, ville han have gjort det, men hans ansigt forblev blegt. "Hmm.. Det ved jeg ikke, det er det jeg skal finde ud af. Det er mit nye mål." Han smilde stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:13 pm

Hun nikkede og smilte stadig
"Det er slet ikke så svret dir nye mål"
hun kiggede ned på ham da hans hovede lå på hendes skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:14 pm

"Er du sikker?" spurgte han mumlende. "Jeg syntes at det virker så..." Han bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:16 pm

Hayley havde altid været god til følser
"Ja..Når du siger hendes navn hvordan har du det så i kroppen" hun smilede
og fugtede ine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:19 pm

"Hmm... Cecilie?" Han gøs. "Wauw..." Han kunne ikke lade være med at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:20 pm

Hayley prøvede og holde grinet tilbage men begyndte selv og grine
"Elias er forelsket" hun smilede og klappede ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:23 pm

Han bed sig i læben, og skød den frem, som en lille dreng på 5. "Neeej, det passer iiikeeee!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:25 pm

Hayley grinede
"Man må ikke lyve Elias..pyha" hun fugtede sin underlæbe og begyndte og grinte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:30 pm

Han så endnu mere lille-dreng-flæbe-agtig-ud. "Jeg. Lyver. Ikke." sagde han meget bestemt, og vredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:32 pm

Hayley smilede og rystede kort på hovedet
"Hvad gøre du så" sagde hun og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:35 pm

"Jeg lyyyyyyveeeer!" hylede han, og faldt om hendes hals, i et radbrækkende kram. Hvis hun havde været et menneske havde han knækket hendes ryg. "Jeg saaavner hende!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:37 pm

Hayley fik et chok og lagde armen om ham
"Hvorfor finder du hende ikke " hun bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 3:16 pm

Han lod sit ansigt falde ned på hendes skulder. "Jeg har fundet hende... Jeg ved ikke rigtigt lige hvad jeg skal tro mere... Hun gør mig så forvirret."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 3:18 pm

Hayley nikkede og bed sig i læben
"Ja..Er du sikker på at du ikke er forelsket" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 3:21 pm

"Nej," sagde han, uden at tøve. "Jeg er forelsket." Han sukkede så ret dybt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 3:35 pm

Hun nikkede "Det er jo det jeg siger..men hvorfor gøre du så ikke noget" spugterte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 5:41 pm

"Det ved jeg ikke. Jeg er meget..," han tøvede. "Tilbage trukket." han smilede lidt skævt. Han hadede at tænke på det, på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 6:42 pm

Hun sukkede og nikkede "Jeg kender hende ikke så jeg kan ikke hjælpe dig" hun sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 7:32 pm

"Det behøves du heller ikke." svarede han, og smilede skævt. "Det er ligemeget. Jeg kan nok godt leve, uden hende.. Jeg har gjort det før."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 7:33 pm

Hun nikkede og bed sig kort i læben
"Men hvis du er forelsket i hende bliver det så ikke svært" spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 7:40 pm

"Forelskelse er totalt sindsygt, vildt, og meget svært, og forvirrende." han kunne ikke lade være med at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 7:41 pm

Hayley kunne kun gi ham ret hun grinede lidt
"Jeg kan kun give dig ret" hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitimeLør Nov 14, 2009 10:12 pm

Han var ret stolt af sin forklaring, over dette mærkelig emne.
Han kunne ikke lade være med at grine, over at hun var enlig med ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Regn ensom smerte okay ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Regn ensom smerte okay ??   Regn ensom smerte okay ?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Regn ensom smerte okay ??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte, mere smerte og alt smerte
» smerte!!!!
» Forvirring, smiler, smerte, men hyber
» Smerte, og totalt sorg - hvorfor??
» Ingen regn xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: