Tid: IRL Sted: Ved Lake Washington Omgivelser: Her er desværre tomt Vejr: Her er dejlig lunt trods skyerne på himlen Årstid: Efterår
Matt gik langs søen med sit sædvanlige smil på læben, iført en lilla strik cardigan og et par løse sorte jeans. Han nynnede lavt med sin mørke stemme og sparkede let til en sten. Herefter rodede han lidt op i de mørke krøller. Han mærkede tørsten brænde i halsen men med det i sig. Han var kommet herud, ikke for at jage men for at mærke stilheden.
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:14 pm
Arya kom hurtigt hen af stien på sit skateboard, hun havde set drengen lidt længere væk, og havde bestemt sig for at skate over til ham. Hun smilede et let smil, imens hendes halv krøllede hår fløj tilbage. Hun havde et par lyse, stramme cowboy bukser på, en lysegrå hættetrøje, med cowboy jakke udenover. Hun skatede langsomt hen mod ham og smilede. "Heej"sagde hun med muntert
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:17 pm
Matt stoppede sin nynnen og smilede til den kønne pige som han straks kunne se var en vampyr "Godaften" svarede han i en blød og mørk tone. Han så lidt på hendes skateboard. Hvor altenativt.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:20 pm
Hun smilede venligt, og trådte bagerst på skateboardet så det stod op. Hun tog fat i det, og lagde det under armen. "Jeg hedder Arya Islanzadi Brisingr" Sagde hun venligt og rakte ham den frie hånd Hun havde godt lagt mærke til at han var vampyr.
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:24 pm
Han trykkede let hendes hånd "Godt at se at høfligheden overlevede årtusindskiftet" sagde han og blinkede til hende. "Men jeg hedder Matt Warner... Intet fancy navn eller noget" han lo dæmpet og slap hendes hånd igen.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:27 pm
"Jeg finder heller ikke mit navn fancy eller noget" Sagde hun med sit varme smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:33 pm
"Der er skam ikke noget i vejen med et fancy navn" skyndte han sig at tilføje og gengældte hendes varme smil "Jeg synes du har et smukt navn... hvad vil du helst at jeg kalder dig?"
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:36 pm
Hun kunne ikke lade vær med at smile "Synes du?"spurgte hun genert, hvilket hun sjældent blev."Du må kalde mig hvad du vil"Sagde hun og smilede stadig, da hun ikke kunne lade vær ^-^
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:37 pm
"Skal jeg kalde dig smuk som du er eller Arya som du hedder?" spurgte han og lo dæmpet.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:40 pm
Hun grinede venligt "Det bestemmer du helt selv, men hvis du insistere på at kalde mig smuk, skal jeg vel ikke stoppe dig"Sagde hun med et smil. Hendes azur blå øjne smilede for sig selv
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:42 pm
"Det lyder til at være det navn du foretrækker?" spurgte han med et let drillende smil.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:44 pm
"Maybe"Sagde hun og smilede let imens hun snoede en tot hår om fingeren"Hvad foretrækker du da at blive kaldt?"spurgte hun og fik en lyst til at røre ved hans hår da det så forfærdelig blødt ud ^-^
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:46 pm
Hans blik faldte på håret hun snoede om sin finger og han smilede skævt "Tja.. det er vel op til dig?" han fangede hendes blik igen og smilede til hende.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 6:51 pm
hun gegældte varmt smilet og holdt øjnkontakten. hun gav slip på sit hår. "Jamen Matt er et meget afslappet navn, og dog burde jeg kalde dig dejlig"sagde hun med en legende tone
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 7:10 pm
"Det er okay med mig" Svarede han. Han havde ikke snakket med nogen længe, og nød at være ude og snakke med mennesker igen. Og flirte med piger. Han lo dæmpet.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 7:17 pm
"Hvem vil ikke kaldes dejlig?" Spurgte hun med et smil og løsrev sig fra hans øjne
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 7:19 pm
Han så ud over søen nu de ikke havde øjenkontakt mere "Tja... Det er der vel ikke mange der ikke vil..." sagde han så med et lille smil.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 7:22 pm
"Hvor bor du så?" spurgte hun med et smil
//skal lige spise//
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 7:25 pm
"Hist og pist, men lige nu har jeg mine ting i en lejelighed i Forks... Ikke at en lejelighed binder min kommen og gåen..." sagde han og smilede til hende "Og så mange søde mennesker der er her omkring tror jeg ikke at jeg vil holde mig indenfor... Hvor bor du da smukke?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 7:30 pm
//Jeg må desværre smutte nu ///
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 7:51 pm
"Forks, men som du kan jeg ike holde mit indendøres" Sagde hun med et smil og betragtede hans ansigt imens hun smilede
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:04 pm
Matt smilede forførende til hende "Det ville også være en skam alt skjule et så smukt ansigt fra resten af verden" sagde han fløjlsblødt og lagde to fingerspidser på hendes kind
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:12 pm
Hun grinede varmt og drillende "Men så er det jo godt at jeg ikke gør det"Sagde hun med et smil "Selvom en hver fyr helst ville have jeg gjorde det , hvis jeg var deres" Sagde hun med et charmerende smil og og lod en finger kærtegne hans kind hurtigt, og alligevel langsomt
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:16 pm
Han gengældte hendes smil og lod blidt sin hånd falde "Jeg kunne aldrig finde på at tage et sådan ejerskab over dig" sagde han "Du er en fri sjæl, sådan skal det blive ved med at være... Det har vi to tilfælles" Han var ikke sikker på om hun ville tage det på en god eller dårlig måde, det var ikke altid at folk forstod hans udtaleser.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:19 pm
"Du er jo heller ikke et menneske, Men jeg er glad for at du mener at jeg er fri"Sagde hun med et smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:21 pm
Han smilede "Jeg er bare glad for at du er åbensindet nok til at forstå hvad det er jeg snakker om" sagde han og grinede kort.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:24 pm
"Du skulle høre mig, når jeg skal forklare min tankegang er det kun få vampyrer der forstår hvad jeg mener"Sagde hun med og smilede stille. Hendes blik strejede hans
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:32 pm
Han fangede hendes blik og holdte det fast "Hvad er der ivejen smukke?" spurgte han med en rund stemme "Tør du ikke se mig i øjnene?" han gik et lille skridt tættere på hende med et drillende hævet øjenbryn.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:40 pm
Hun gengældte drillende blikket" Jeg kan bare ikke lade vær med at kaste små blik på dine øjne" svarede hun kækt igen
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:42 pm
"Har jeg da flotte øjne?" spurgte han i et dæmpet tonefald og et smil legende om munden.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:45 pm
Hun lænede sig hen mod ham "Jah det har du da! Du kan jo bare gå ud og spørge alle de små tøser"sagde hun med et drilskt smil og løftet øjnbryn. Hun holdt hele tiden øjnkontakten med ham
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:49 pm
"Det gør jeg skam også" sagde han med et drillende grin, lænede sig frem og kyssede hende drillende på næsen før han lænede sig tilbage igen med et tænksomt blik.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 9:52 pm
Hun smilede stadig og lænede sig stille tilbage. Hun betragtede ham med et smil og hovedet på skrå
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:00 pm
"Hva så?" spurgte han og satte sig ned på jorden, og så op på hende. Ikke fordi at han var træt, han ville bare gerne sidde.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:04 pm
Hun smilede og satte sig hurtigt og elegant ved siden af ham. hun tænkte lidt over hans spørgsmål "hmm ikke så meget, men jeg tænkte på hvad det var der fik dig til at se så tænkende ud"´sagde hun med et blændende smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:09 pm
Han så på hende med et varmt blik "Jeg kom bare til at tænke over hvordan det ville være at kysse dig rigtigt..." svarede han lettere drillende.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:13 pm
Hun gengældte blikket "det kunne du jo finde ud af" Sagde hun med et udfordrende smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:19 pm
Han grinede og så på hende med et varmt smil før han kyssede hende blidt og kort.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:24 pm
Hun smilede og gengældte ømt og kort kysset"levede det op til dine forventninger?"spurgte hun med et smil og lagde hovedet let på skrå
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:27 pm
"Jeg havde ingen forventninger" sagde han med et lille smil "Men jeg er sikker på at du kunne gøre det bedre hvis du fik chancen" han blinkede flirtende til hende.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:30 pm
"Selvfølgelig"sagde hun med et forførende smil og satte en lok hår om bag det ene øre imens hun smilede drillende til ham
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:33 pm
Han smilede til hende "Du er en meget smuk pige" sagde han så og sendte hende et varmt blik.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:36 pm
Hun kunne ikke lade være med at smile og gengældte det varme smil "og du er en meget smuk dreng, med meget smukke øjne"sagde hun med et smil og fangede hans øjne
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:37 pm
"Du har da mindst lige så smukke øjne" sagde han med et lille grin.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:40 pm
Hun grinede"de er alt for lyseblå" Sagde hun med et smil og lagde sig ned på ryggen med den en hånd under hovedet og den anden på den helt flade mave
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:43 pm
Han rykkede tættere på hende, tog blidt fat om hendes hovede og lagde det op på sit skød "De er smukke" gentog han fast.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:46 pm
"Men dine er smukkest"sagde hun med et smil der havde svage tegn af dril
Gæst Gæst
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:51 pm
"I mit stille sind må jeg modsige dig, men for at denne diskution vil tage ende, vil jeg bare sige mange tak for komplimentet" svarede han med et varmt smil.
Arya Leaders
Emne: Sv: En dejlig dag Søn Nov 08, 2009 10:54 pm
Hun grinede"Det var så lidt" sagde hun med et smil og kiggede ned af sig selv
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …