Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Confused, tired, or Happy???

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Confused, tired, or Happy???   Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 4:18 pm

Kate sind var helt tom for tanker, eller også tænkte hun med vilje ikke, men hvad var forskellen, kun Mirses tanker dansede ind og der efter var der ikke andet end tomhed, og tristhed, hun havde det af helvede med at lægge hendes problemer over på hendes skulder, da hun havde nok at slås med lige pt.
ja men han lytter ikke, han er blevet så overbeskyttende, som om jeg kan træde i problemer hvert minut, en hvis stædighed ramte hende og hendes øjne lyste at det men jeg kan udemærket passe på mig selv, jeg er ikke nogen dukke hun lagde hendes poter hen over hinanden og kiggede tænksomt frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Confused, tired, or Happy???   Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 05, 2009 9:59 pm

er det umuligt at tage en pause fra jeres så meget ikke kæresteforhold? spurgte hun med en mild drillende undertone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Confused, tired, or Happy???   Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:30 pm

Kate kunne ikke la' hver med at sætte et skævt smil på læben det er på stand bye, jeg så en side jeg bestemt ikke brød mig om, han har bare ændret sig siden han blev alfa, han er ikke den jeg lærte at kende hun lagde poterne ned i skødet, og kiggede op på stjernerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Confused, tired, or Happy???   Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:33 pm

Amira hævede et spørgende øjenbryn Er han blevet mere selvhøjtidelig og dominerende? gættede hun og lagde sig til rette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Confused, tired, or Happy???   Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:43 pm

Kate måtte skjule et grin Hmm selvhøjtidelig, magtbesat, jeg kunne forsætte,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Confused, tired, or Happy???   Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 9:50 pm

Jeg tænkte det nok svarede Amira en smule selvtilfreds og så på Kate
Men du skal ikke gøre det til din opgave at få ham ned på jorden igen lige nu... Du bliver nød til at koncentrere dig om hvad du har sat dig for lige nu. Et skridt af gangen okay skat?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Confused, tired, or Happy???   Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:04 pm

Kate forvandelede sig tilbage til menske, og trak hende tøj på igen, hendes blik var underligt fjernt, og en tåre løb ned af hendes kinder, hun stirrede ud i det kolde og blanke vand Hendes øjne skiftede fra forviret til sorgfulde, til et lille munter glimt, men det var umuligt at se hvad der foregik inde bag, hun havde bare brug for at havde hendes tanker for hende selv lige nu, uden at bekymre sig om at være som en åben bog..
" I promis Mira, jeg har heller ikke tænkt mig det, han må selv indse det, ellers hjælper det intet, det er jo ikke bare mig han er hoverende over for, det er også alle andre. Men det er ikke det værste, hans forelskelse af mig er som en besættelse, jeg ikke kan slippe ud af, lige meget hvad jeg gør vil han altid elske mig" hun kiggede sagte frem og rodede op i hendes hår....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Confused, tired, or Happy???   Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:10 pm

Amira stirrede ned i jorden, nu glad for at Kate ikke vidste hvad hun tænkte. For hun ville give hvad som helst for at Shin ville elske hende så højt. Hun skubbede tankerne der fokuserede på hende selv og koncentrerede sig igen om Kate.
Hun luntede forsigtigt hen og kiggede lidt på hende. Så skubbede hun til Kate med sin snude og et lille ulvesmil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Confused, tired, or Happy???   Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 06, 2009 10:14 pm

Kate vidste måske godt at det kunne virke så utaknemmelig, for hvem ville ikke elskes, selvfølgelig ville hun det, men hun var ikke klar til det, og det hele var kommet så stærkt, så uventet, Sargas havde været sød, men nu var han bare så underlig, hun følte ikke hun kendte ham, men kendte hun overhovedet sig selv???

Kate nusede Mirse bag ørerne det beroligede hende, ligesom det gjorde når Rajini lå med hovedet i hendes skød, det var lige som om der lå en indre ro omkring hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Confused, tired, or Happy???   Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 8:28 pm

Amira smilede og nød det. Hun lukkede øjnene og lod Kate være alene med sine tanker lidt, før Amira ville transformere sig tilbage. Imens tænkte hun selv over sin egen situation med Shin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Confused, tired, or Happy???   Confused, tired, or Happy??? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Confused, tired, or Happy???
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Just tired of everything.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: