Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Just tired of everything.

Go down 
ForfatterBesked
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:31 pm

Tid :: Aften..
Dato :: 15 August
Dag :: Lørdag
Årstid :: Sommer
Sted :: Skoven.
Vejr :: overskyet og gråt

Melanie stod i skoven, hun havde lyst til at tude. Hun havde ikke set sin familie i hundrede år. Der var så mange ulemper ved at være det bæst hun var.
Hun sukkede tungt og bed sig i læben. Hendes hår klistrede sig til hendes ansigtigt. Hun sukkede igen. Efter hun var blevet vampyr, havde hun midstet sine følelser, eller sådan føltes det i hvert fald. Hun kiggede rundt, de røde øjne kløede og sulten knavede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:37 pm

Nonec, lagde hånden på hendes skulder.
Han smilede opmundrene og varmt til hende.
"Du er Mel, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:40 pm

Melanie nikkede, en klump i halsen forhindrede hende i at tale.
Hun ville ønske hun kunne gøre alt om. Der var ikke rigtig noget ved at være et monster.
Hun sukkede og lagde armene overkors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:45 pm

"Er du trist, Mel?"
Han smilede endnu mere venligt, og pyldrede i hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 4:48 pm

Melanie så mod sin højre skulder og bed sig i læben. "Måske lidt." svarede hun hæst og kiggede ned i jorden. Hun sukkede og kiggede så op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:01 pm

"Du kan tale med mig om det. Jeg er også... et monster."
Han lo kort og tonløst.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:03 pm

Melanie smilte svagt og vendte sig om. "Du er ikke alene i den store verden? Du har nogen rundt omkring dig, hele tiden. Jeg er bare. Monsteret. Vampyren." Sukkede hun og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:06 pm

"Gå på diskoteket, og få dig en spand kærlighed, Mel. Du har brug for det."
Han smilede drillene til hende.
"Og så spis ham ^^"
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:09 pm

Melanie så på ham og bed sig i læben.
"Jeg har lige spist, ellers tak." løj hun. Selvom hun godt vidste at hun direkte stank til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:12 pm

"Jeg snakkede om en dreng, fjollehoved!" grinede han.
"Du er alene ikke?"
Han smilede varmt.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:16 pm

Melanie nikkede og så på ham. "Jo," svarede hun.
"Alene," gentog hun med et suk og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 5:35 pm

"Mel, du vil ikke snakke med mig?"
Han smilede.
"Jeg vil gerne høre dine følser, okay? Jeg vil gerne hjælpe."
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:03 pm

Melanie sukkede, hun vidste godt hun var et problem lige nu. Men hun ville bare begynde at tude hvis hun talte.
"Jeg.. Jeg er blevet splittet." mumlede hun og bed sig hårdt i læberne, for ikke at give tårerne frit spil.
"Jeg er blevet delt op i flere små stykker."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:05 pm

Han smilede til hende og så op i himlen.
"Når jeg er sammen med Victoria, er jeg menneske, og når jeg er sammen med Cecilie, så er jeg Vampyr."
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:09 pm

Melanie smilte svagt og kiggede stadig ned i jorden. "Jeg har bare ikke lyst til at være to personer. Jeg vil bare være Menneske Melanie. Ikke nogen anden." sukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:11 pm

"SåehSåeh" MumledeEmily og hoppede ned fra det træ Hun sad i. "Hej med jer" sagde hun dæmpet og kiggede på Mela og Non med etsvagt smil, hun synes at lugten irriterede i hendes næse men tog sig ikke af det.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:36 pm

Lugten af en varulv fik hende til at hoste. "Sorry about that, Em." smilte hun og holdte hurtigt en finger under næsen. Hun så på hende og smilte så svagt.
"Heey.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:39 pm

Nonec, kun kort på M, og det var et hadefuldt og koldt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:47 pm

Emily ved forskrækket tilbage over Nonec's blik "hvad??" spurgte hun med hævet øjenbryn og kiggede på Mela "Hvad er der med ham??" spurgte hun og nøs "sorry Bout That Mela xD" grinede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 6:49 pm

Nonec, forsvandt pludselig ret hurtigt ud af lysningen.

// Sorry der er så mange emner ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just tired of everything. Empty
IndlægEmne: Sv: Just tired of everything.   Just tired of everything. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Just tired of everything.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Confused, tired, or Happy???

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: