Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Underligt stille

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:36 pm

Dato: 22. September
Dag: Fredag
Tid: 22.00
Vejr: Blæser lidt, men ellers er der fuldmåne
Sted: Ved floden
Omgivelser: Ingen lige nu
Årstid: Efterår

Victoria stod ude i vandet med bare fødder, hun stod og så på månes skinnende spejlbillede i vandet, lyset fra vandet lyste Victoria op så hendes hud blev lysere, hun sukkede lidt og kiggede så op på den rigtige måne, hun lukkede halvt øjnene og lod sig falde ned i sine tanker, hun huskede tilbage på de første dage hun var her, dem hun havde mødte og hvad der så var sket indtil videre, hun grublede lidt, det var endelig lang tid siden hun havde set Nonec, men gik ikke og tænkte for meget på ham, hun slog ham lidt ud af hovedet og begyndte at nynne stille, og gå lidt rundt i vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:39 pm

Pludselig som kaldet, stod han bag hende.
Han pustede hende i nakken med sin kolde ånde.
Så krammede han hende, måske lidt voldsomt.
"Viiic!" udbrød han banligt.
Han kom til at bruge så mange krafter, at de trillede ned i vandet.
Han var gennemblødt og månen skindede på hans glinsene hud.
Han smilede varmt til hende.
"Ubs!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:42 pm

Victoria blev helt overrasket og så på Nonec, hun var ikke blevet så våd som ham, for hun sad oven på hans mave, hun grinte af ham og smilte stort, " hej Nonec, du gav mig et chok, hvor kom du fra?? jeg nåede ikke engang at få færten af dig" smilede hun og grinte lidt igen, hans ansigtsudtryk så virkelig sjovt ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:44 pm

"Jeg er bare hurtig som en puma."
Han lo sin bløde latter og kildede hendes mave.
"Hvordan har min lille fe det så i dag?"
Han lagde sit hoved lidt på skrå, ligesom Daiya også altid gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:48 pm

Victoria grinte lidt igen og så ned på Nonec og tænkte smilende, " jeg har det skønt, har aldrig haft det bedre, hvad med dig??" spurgte hun nysgerrigt og lagde selv sit hoved på skrå for at drille ham lidt, hun smilte stadig, hun kunne ikke lade være med det, måske på grund af at de ikke havde set hinanden i lang tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:51 pm

Han nev hende blidt i kinden.
"Mig og Cisse skal snart giftes!"
Han grinede, så hun kunne se hans smukke hvide tænder.
"Hvordan går det med dig og Andrew?"
Han lagde sit hoved på skrå, til den anden side, for at irretere hende endnu mere xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:57 pm

Victoria grinte og smilede stort, " ej hvor godt, jeg glæder mig til at høre detaljerne efter i er blevet gift" sagde hun og smilede igen, hun rejste sig fra Nonec så han kunne komme op at stå og vred lidt vand ud af håret, hun så smilende på ham igen, " det går meget godt med Andrew og hvor hved du fra hvem han er?" spurgte hun og lagde igen hovedet på skrå med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:59 pm

"Dai er en god sangfugl." lo han.
"Vil du ikke komme til bryllupet?"
Han vred sin t-shirt, imens han glinsede videre i måneskinnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 6:03 pm

Victoria smilede igen og gik hen og satte sig på breden, hun så hen på Nonec igen, " self, det undre mig ikke at det skulle komme ud til alle og en værd på et eller andet tidspunkt" små grinte hun og tænkte lidt over hans andet spørgsmål, og trak på skulderne, " jeg troede ikke jeg var inviteret efter alt det der skete imellem dig og Cisse på grund af mig" sagde hun stille og lod blikket glide ned i vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 6:06 pm

Han satte sig ved siden af hende, og så ømt på hende.
"Det var ikke din skyld Vic, og jeg kan stadig godt lide dig."
Han klemte sin hånd.
"Du skal ikke have dårlig samvittighed over det!"
Han dansede rundt en gang, og satte sig igen.
"Cisse har allerede glemt det."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 6:10 pm

Victoria smilte svagt og trak på den ene skulder, " måske har du ret, men Madelaine er stadig sur på mig, og hvis hun kommer til bryllupet som jeg hved hun gør, så bliver der sikkert bare ballade" sagde hun og skar ansigt, hun ville jo ikke ødelægge Cisses bryllup, hun så kort på Nonec og smilte svagt igen, " jeg ved godt Cisse har glemt det, og jeg kan også godt stadig lide dig" smågrinte hun og så ud på vandet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 6:13 pm

Han grinede til hende.
"Mad kan da bare være ligemeget, det er mit bryllup og det rager mig om hun er sur, så er hun den eneste."
Han smilede varmt.
"Hvem er det nu der står oppe med brudgommen, når bruden kommer ind?"
Han rynkede sine bryn...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 6:20 pm

Victoria tænkte sig lidt om, " øhm er det ikke forloveren der står ved siden af brudgommen, kan ikke selv huske det helt, er der brude piger??" spurgte hun nysgerrigt og smilede igen, en lille vind fik fat i hendes hår og lagde det delt på værd sin skulder, det var stadig lidt vådt efter Nonecs lille leg med at skulle være fjollet Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 6:57 pm

Cedric grinede til hende.
"Det må være forloveren... Jeg ved ikke om det skal være Mad, jeg kan ikke finde på noget bedere selv?"
Han trak på skuldrene og smilede.
"Men du er helt klart inviteret Vic. Jeg har inviteret dig, og jeg håber at du kommer!"
Han gav hende en hovedgnubber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 7:08 pm

Victoria grinede og killede Nonec tilbage som hævn for hovedgnubberen, hun sad lidt og tænkte, " jeg skal nok komme, det lover jeg, og du bestemmer selv hvem du synes du finder bedst til at være jeres forlover" sagde hun og smilte igen, hun vendte blikket ud på vandet og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 7:13 pm

"Det er til vendig." sagde han bare og lagde sig i græsset.
Hvis der havde været noget mere sol, ville den have tøret ham.
"Jeg vil vænde den med CisseMisse." lo han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 7:21 pm

Victoria grinte bare stille, men sagde ikke noget, hun sad dybt i sine egne tanker og tænkte på diverse ting, hun lod blikket vandre frem og tilbage på søen imens hun stadig tænkte over mange ting, hun sukkede lydløst og så kort men smilende på Nonec og lod blikket vende tilbage på vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 7:23 pm

// Kan rigtig godt lide dit billede ^^ //

Han klemte hendes hånd.
"Tror du at jeg er den rigtige for Cisse? Jeg har nogle gange på fornemmelsen at det skulle være meningen at jeg var død..."
Han trak på skuldrene, og kom i en lidt dårlig stemning efter at huske på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 7:28 pm

//Tak selvom det er lidt lille heh ^^//

Victoria så tilbage på Nonec, hun tog sin anden hånd og slog ham blidt oven på hans hoved, " har jeg ikke sagt til dig at du ikke skal sige sådan når jeg er her, og du er helt klart den rigtige for Cisse" sagde hun og smilte svagt, hun tænkte tilbage på dengang Nonec var indlagt på hospitalet sammen med hende og havde næsten sagt det samme, det med at han ikke havde så lang tid tilbage, hvor hun så havde slået ham oven på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:17 pm

Han klemte hendes hånd.
"Det var det samme du gjorde på hospitalet."
Han smilede varmt, over mindet, det minde han kunne huske stærkest som menneske, andet end hans forvandlig, og da han mødte Cisse.
Han bed sig i læben.
"Jeg var så bange, for at jeg ville miste dig, med det pga dine riben."
Han klemte hendes hånd noget mere.
"Jeg var virkelig bange... Eller også at jeg ville dø fra dig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:24 pm

Victoria smilte svagt til Nonec og tog hans hænder op i hendes, " jeg har det fint Nonec, og desuden ville jeg heler ikke havde ladet dig dø fra mig, takket værer at jeg blev vampyr, så healede mit ribben og blev normalt igen, og nu skal jeg heller ikke mere være bange for at du dør af iltmangel" smilede hun varmt og så ned på deres hænder og huskede på hans forfærdelige hosten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:52 pm

Han lo igen.
"Nej vi behoves ikke engang at træke vejret, så jeg kan ikke hoste mere..."
hans udtryk blev dystert.
"Men det kan Daiya."
Han bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:56 pm

Victoria så stadig på dres hænder, men hendes smil var forsvundet, " jeg ved det, Kevin fortalte mig at det ikke var så hårdt for os at se ens venner dø, som det var for et menneske, men alligevel føler jeg mig lidt menneskelig, det er ikke helt væk endnu" svarede hun og så kort på Nonec før hun så vendte blikket mod vandet igen og tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 5:40 pm

Han smilede og prøvede at gøre det roligt, men det blev til en bekymret grimasse.
"Jeg ved at hun også vil hoste sig ihjel, hvis jeg ikke gør noget ved det..."
Han sagde ikke mere, for han kunne slet ikke stoppe igen.
Til hendes fødselsdag, da hun havde hakket chokolade havde hun skåret sig, og han havde flygtet ud af vinduet, for ikke at gøre noget overilet.
Han havde en svaghed over for lige netop hendes blod.
Hybridblod.

// skal logge kl halv 6 ... TT_TT //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 5:45 pm

Victoria smilte trist, men svarede ham ikke, hun så tilbage på Nonec med et tænkende blik og tænkte på diverse ting, hun havde mange tanker inde i sit hoved lige nu, hun fik næsten hovedpine af dem, og rystede en gang på hovedet og så ned på deres hænder igen, hun gav hans hånd et lille klem og lukkede så halvt øjnene

//Øv okay ><//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Underligt stille Empty
IndlægEmne: Sv: Underligt stille   Underligt stille Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Underligt stille
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stille tid..
» Stille nat? (:
» Stille
» En stille aften...
» En stille jul.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: