|
| Kirkegården | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 9:32 pm | |
| "Desuden kunne jeg da ikke sige nej til det søde ansigt" lo han og nussede drillende hendes kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 9:39 pm | |
| Kate smilede bare og sendte ham nogle hundeøjn, bare lige for at gøre scenen helt perfekt. " Hmm... tja.. det har visse fordele at være din søster" et skævt smil sad på hendes læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 9:43 pm | |
| "Årrh" udbrød han smilende. "Det må du aldrig gøre.. Du ved jeg ikke kan modstå det" lo han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 9:47 pm | |
| Kate rækkede tunge til ham og sendte ham et drillende blik " Måske skulle jeg bruge det noget oftere" både hende og Shin vidste at dette var en joke, for der skulle virkelig være noget rav ryskende galt for at hun bad om hjælp. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 9:51 pm | |
| Shin så at der var noget galt. "Noget galt" spurgte han stille han lade armene om hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 9:56 pm | |
| Kate lagde sig bare ind i shins arme " Ikke noget der ikke bliver okay" hun sendte ham et smil " I'm allright" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 10:02 pm | |
| "Sikker" spurgte han og endnu en gang kyssede hende i håret. "Du skal bare sige hvis der er noget" hvikede han smilende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 10:04 pm | |
| HUn sendte ham et skævt smil " year i'm pretty Shure " hun sendte ham et drilsk smil, " Skal vi kigge ind på Alex værelse??? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 10:12 pm | |
| "Øhh, okay" sagde han stille. Han bed sig i læben han vidste hvor svært det havde været for hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 10:18 pm | |
| Kate gik ned af gangen, Alex værelse lå oppe af trappen, hun sank en klump i halsen og bevægede sig langsomt op af, noget i hende ville løbe skirgende bort, men hun ville ikke la' det vinde nu. der lå støv på håndtaget, og plakaterne på døren var fulde af spindelvæv, hun tog i håndtaget, det var som om en smerte skar igennem hendes, men hun fik med besvær døren skubbet op, hans duft strømmede i mod hende, og billedet af Shin, Kate og ham kiggede på hende, fra væggen. Hun måtte sunke en klump, og tårerne trillede ned af hendes kinder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 10:23 pm | |
| Shin fulgte stille efter hende. Men da hun begyndte at græde, lagde han hurtigt armene om hende. "Kate du behøver ikke, jeg kan nemt bo i lejligheden." hviskede han til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 10:26 pm | |
| Kate lod bare Shin holde om hende, nej han skulle ikke bo i lejligheden, hun ville havde ham her, også var hun lige glad med hvor barnligt det lød " Nej Shin, jeg skal bare lige tage mig sammen" hun begyndte at fumle med hans sengetæppe, inden hun rejste sig og begyndte at bakke alle tingene sammen, " Jeg vil ikke det her længere, Alex ville have grint hans røv i laser over mig" hun begyndte at rydte hans bøger til siden, og kunne ikke undgå at sende ham et smil midt imellem tårerne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården Tirs Nov 03, 2009 10:35 pm | |
| Shin gik langsomt ind i lokalet. Han så hen over mod billedet. Han gik hen og tog fat i den og holdt det mellem sine finger. "Skal jeg hjælpe med noget." spurgte han stille. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kirkegården | |
| |
| | | | Kirkegården | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 85 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 85 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|