Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I Forks airport

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:17 pm

Tid: Irl
Sted: Ankomsthalen i Forks airport. (Se hvor foks airport ligger klik her )
Omgivelser: en masse mennsker der venter på dem de skal hente og en masse mennesker der vil ud af lufthavnen...
Vejr: En kølig og klar efterårsaften.
Dag: Irl
Dato: Irl
Årstid: Irl

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven


Avril (tidligere Isobel) stod og trippede lidt på stedet. Der var lang kø for og komme ud af bagagehalen. Hun sukkede af utålmodighed over at det gik så langsomt. En ældre man hørte hende og så tvært på hende. Hun ignorrede ham og puffede sig let frem, men til ingen særlig nytte. Hun kørte en hånd gennem sit hår mens hun stod stille. Så begyndte køen langsomt og bevæge sig fremaf...
"hvorfor er her så mange mennesker?" spurgte en midaldrende kvinde sin mand. Han trak bare undrende på skuldrende. Avril spekulere lidt over spørgsmålet og undrede sig selv over det. Normalt var der tomt i Forks airport, men nu var der propfyldt... Hun tog nogle små skridt inden hun igen ikke kunne komme videre. Hun rullede irreteret med øjnene. Hun stilte sig på tør for og se om hun kunne se noget. Hun kunne svagt skimte de mennsker der stod med flag og ventede på at modtage deres venner, familie mv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:24 pm

Victoria kom ind i lufthavne og kiggede sig lidt omkring, hun var blevet bedt om at hente hendes tvillinge søster som lige var kommet hjem, hun sukkede lidt og gik så rundt, da hun kom til det sted hvor alle de fleste mennesker stod, hun så en pige der havde lidt svært med at se noget, hun smilte svagt og gik hen til pigen og trak lidt i hendes arm, " kom, man kan se bedre herhenne fra" sagde Victoria og trak hende hen lidt et lidt mere åbent sted og slap så pigen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:27 pm

Avril så på hende med et lille smil. Hun følte at hun kendte denne pige, men alligevel ikke...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:30 pm

Victoria smilte svagt til pigen, og så fremaf igen og kiggede efter sin søster, hun lænede sig lidt frem, men havde ikke noget problem med at se noget, hun havde dog lagt mærke til at pigen var vampyr

//Ses skal logge, vi skrives:D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:31 pm

//okay, ses^^//

"tak" sagde Avril med et smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 2:01 pm

Victoria så på pigen igen og smilte, " det var så lidt, jeg kunne jo ikke stå og lade dig blive mast af alle de mennesker" sagde hun stadig smilende og vente sit blikket ledende rundt, hun tænkte lidt og snuste så lidt i luften, men hendes søsters duft var ikke i luften endnu, så hun var altså ikke landet endnu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 2:43 pm

Avril var tæt på og grine muntert til hende
"okay, hvem venter du så på?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 3:18 pm

Victoria vendte igen blikket tilbage på pigen og smilede, " jeg venter på min tvillingesøster, hun er ikke landet endnu, hvem venter du på?" spurgte hun nygerrigt og vippede lidt på fødderne og så sig rundt og tænkte lidt, men lod blikket falde på pigen igen og smilte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 3:20 pm

"hvad hedder hun?" spurgte hun muntert
"mine nye forældre..." sagde hun i en mindre muntert tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 3:24 pm

"Rita" svarede Victoria og smilte svagt, hun lagde godt mærke til at pigen ikke sagde det sidste i en munter tone, hun tænkte lidt og kiggede kort rundt, " hvad mener du med nye forældre?" spurge Victoria forsigtigt og stille, men hun var også lidt nysgerrig efter at vide det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:37 pm

Avril så kort ned inden hun så på pigen igen. Hun trak kort på skuldrende
"er lige blevet adopteret" *igen* det sidste tilføjede hun i sine tanker
"men jeg kender dem ikke særlig godt, men det er staten eller noget ala det der siger at jeg skal have nogle forældre..." hun sukkede kort
"men så skal jeg i det mindste ikke selv betale for universitet" sagde hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:58 pm

Victoria nikkede, " mine forældre betaler ikke vores skole gang mere, det gør de penge de efterlod os, og så arbejder min store søster også som advokat i Seattle, så hun tjener ret godt, men selvom vi er forældre løse så bor vi alene, men jeg tror også kun det er fordi hun er 25" sagde hun og smilte svagt og kiggede på pigen igen og så derefter rundt igen og snuste stille efter hendes tvillings duft men den var der stadig ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:17 pm

Avril nikkede svagt
"okay" sagde hun med et lille smil
"jeg er forresten Avril"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:21 pm

Victoria så på pigen og ragte hende hånden, " jeg er Victoria" præsenterede hun sig og smilte svagt, " hyggeligt at møde dig Avril, og også hyggeligt at møde en af sin egen art" Victoria sagde det sidste næsten hviskende, men hun viste også at menneskerne ikke ville kunne høre det på grund af larmen, men fordi de begge var vampyrer så kunne de sagtens høre hinanden med stor lethed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:22 pm

Avril tog hånden og smilte muntert
"i lige måde" sagde hun og mente til begge ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:25 pm

Victoria tog stille sin hånd til sig lidt efter og smilte stadig, " så.. hvor lang tid har du været du ved nok" sagde Victoria, hun kunne ikke sige ordet da hun dame kiggede underligt på dem, måske var det fordi de var første gang damen så nogen der var så blege, men Victoria valgte at ignorere damens blik ,men det gjorde det så endnu sværere at snakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:29 pm

Avril skjulte et lille grin
"jeg fik en form for nyt liv ved en 15.22." sagde hun og håbede at Victoria forstod hendes lille indpakkede svar
"og dig?" spurgte hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:45 pm

Victoria nikkede til at hun forstod hvad Avril mente, " hmm... lad mig se.. for cirka 5 uger siden" svarede Victoria og smilte, damen som havde stirret på dem var gået igen, så nu havde de da lidt fred, hun kiggede rundt igen og tænkte sig lidt om, hun bed sig i læben og smilte så igen til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:47 pm

Avril så en smule overrasket på hende
"så er du jo utrolig ung. hvordan kan du klare og være mellem så mange mennesker?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:52 pm

Victoria havde aldrig selv spurgte sig selv om det, hun tænkte lidt og trak så på skulderne, " det ved jeg ikke, måske er det fordi jeg ikke føler den store interesse til at ville jage dem og så sørger jeg også for at spise inden jeg tager hen til steder der er prop fyldt med mennsesker" sagde hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:54 pm

Avril smilede. Hendes blik var fyldt med respekt. Da hun selv var ny vampyr var der gået flere går før end hun kunne være sammen med andre mennseker uden og dræbe dem...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:01 pm

"Jeg spiser nu ikke mennesker, jeg holder mig mest til dyr" sagde Victoria og smilte svagt til Avril, og bed sig tænkende i læben, hun snakkede faktisk ikke så meget om hvad hun spiste til andre, men det var godt at få sagt det nogen gange, selvom andre vampyrer godt kunne synes at Victoria måske var mærkelig fordi hun ikke spiste menneske blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:03 pm

Avril smilte afslappet til Victoria
"det er ret flot af dig" sagde Avril og mente det 120 %
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:07 pm

Victoria smilte varmt til Avril
" tak skal du have, det er første gang jeg har fået det at vide" sagde hun og smilte igen, det var faktisk første gang at en vampyr havde sagt det til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:09 pm

"virkelig?" sagde hun forbavset og smilte varmt til victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:58 am

Victoria så på Avril og nikkede så, " ja det er det, og det betyder meget at du siger det til mig" sagde hun og smilte varmt igen til Avril og så kort rundt på de andre mennesker og snuste forsigtigt i luften igen, men hendes tvilling var der stadig ikke endnu, så hun sukkede lidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I Forks airport Empty
IndlægEmne: Sv: I Forks airport   I Forks airport Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I Forks airport
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny i Forks!
» Forks
» En overskyet dag i Forks
» Udflugt til Forks
» Forks. - Mellys hus.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: