Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Forever now..?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:07 pm

Årstid:: Forår
Vejr:: Regnvejr.
Tid:: 15.00
O:: Få mennesker der sidder, spiser og hygger med hinanden ved bordene på caféen.
Sted:: Caféen

Tom var smuttet ind på caféen, og havde stilt sig op mod en væg, da han havde fået færden af mennesker, og eftersom han havde fået det, ville han holde så lav profil som muligt. Han puttede sine hænder ned i hver sin bukselomme, og tænkte lidt imens at hans blik stirrede hen mod døren, indgangen til caféen, da han ville holde øje med hvem der både gik ud og ind fra caféen, desuden havde han ikke andet at lave, så hvorfor ikke? Også bedre end at stirre også at lysten til blod blev mindre.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:10 pm

Bill kom hurtigt gående ind i caféen. Han havde netop jaget, så han kunne nemt styre sin lyst til blod. Han kiggede sig kort omkring, og fik øje på sin tvillingebror, Tom. Han rynkede den snehvide pande, og gik langsomt hen til ham.
"Hej," sagde han lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:14 pm

Selena var ny og havde derfor svært med kontrolere sig, men hun havde lige været på jagt og sulten var ikke så stor. Hun åbnede døren til caféen op og kiggede rundt hun fik øje på Tom og Bill. Hun smilte og gik hen til dem. "hej med jer" sagde hun smilende..
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:16 pm

"Hej Selena." Sagde han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:17 pm

Tom havde godt fået øje på Bill, da han havde trådt ind på caféen, hvorimod at han også havde fået øje på Selena, han smilede skævt, "Hej Selena.." svarede han, uden at svare Bill, hvorefter at han vendte blikket over mod menneskerne, trak svagt på skulderne, idet at han gik væk fra væggen og over mod et bord, han gad ikke rigtig at være tilstede, og være snakkesalig når Bill var der.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:18 pm

Bill sukkede, og fulgte efter ham.
"Fortæl mig i det mindste hvad du er sur på mig over!" Bad han, og stilte sig foran ham.
Han havde ikke i sinde bare at lade dette fortsætte. De var brødre, for crying out loud! Han så bestemt på Tom, og ventede på at han ville svare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:20 pm

Selena forstod ikke noget og fulgte stille efter dem. "Hvad er der galt" spurgte hun stille og så skiftevis på dem begge..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:24 pm

Tom hev lidt op i sine bukser, "Ikke noget" svarede han hurtigt Selena, da han så kort på hende. Hvorefter at han blidt skubbede Bill væk. Uanset hvad gad han ikke at snakke om det, sådan var det bare. Desuden vidste Bill også godt nogenlunde hvorfor. Idet at Tom begyndte at gå videre, og satte sig på en stol, ikke langt væk fra et menneske par, som han lidt studerede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:30 pm

Selena fulgte endnu en gang efter og satte sig på en stole ved siden af ham. "Okay" sagde hun og smilte til ham. "Sikke mange lugte" sagde hun grinende og så sig om i lokalet. Hun kunne meget bedre lugte efter hun var blevet forvandlet til vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:33 pm

"Ah, sådan er det at være vampyr" sagde han med en hviskende stemme, da han lænede sig hen mod hende, så menneskerne ikke kunne høre ham. "Hvad synes du så om at dit liv er forandret?" spurgte han nysgerrigt, og kiggede på hende, inden at han blidt kyssede hende på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:34 pm

//jeg skal logge men kommer igen (://
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:36 pm

Claire kom lansomt gåene ind i Caféen og så Tom sammen med en anden, det var vidst nok Selena. Hun var ikke helt sikker på om hun nogen sinde havde mødt denne tøs, men sagde ikke rigtig noget til at Tom var sammen med hende. Hendes blik var fuldstændigt tomt imens at hun så på det, hun orkede virkelig ikke til at være jaloux. Det lød nok mærkeligt når man brugte ordet :: orkede ikke. Men hun var fuldstændig følelseløs på dette tidspunkt. Han havde sagt til hende at han elskede hende, men det var vidst ikke kun hende han elskede. Hun rystede let på hovedet af det. Hun var iført en punkshop kjole (gider ikke til at give nærmere forklaring xD). Hendes hår sad vildt, da hun næsten lige havde været udenfor og løbe. Hun havde dog ikke jaget endnu. Hun fik øje på Bill og overvejede at gå over til ham for at snakke med ham og få hende til at glemme hvem Tom lige nu var sammen med.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:39 pm

Kevin Kom langsomt gående ind i byen med et tænkende blik & gik bare hen til et bord for sig selv
& Havde endnu ikke registeret der var andre Vampyrer
Han satte sig & fremdrog langsomt sin bærbar & nogen andre papir
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 2:44 pm

"Elsker det" sagde hun ivrigt. Hun var vild med hendes nye liv. Hun savnede ikke noget fra sit menneskeliv, i hvert fald ikke endnu. Hun smilte lidt "Jeg er så meget strækere" hviskede hun til ham og bed sig smilende i læben.

//Helt i orden Tom//
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 6:46 pm

Bill sukkede ærgeligt, og besluttede sig for at tale med Tom senere, under 4 øjne. Lige nu var der for mange. Han smilede lidt til Selena, inden han rettede blikket mod døren. Han så Claire kom ind, og smilede glad til hende. Hun hadede ham i det mindste ikke, så vidt han vidste.
Han så hen mod Tom. Mon hun var grunden til at hans bror var vred på ham?
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:10 pm

Hun fik øje på Kevin og bed sig let i læben. Hun havde nok også meget lyst til at gå over til ham, men alligevel lod han til at tænke på så meget. Og desuden snakkede hun ikke så tit med Bill, så det var hun vel også nødt til så hun kunne holde deres venskabsbånd oppe. Hun fugtede let sine læber, før hun gik over til Bill, i det mindste havde hun den kjole på som Kevin havde givet hende. Hun var blevet helt vild med den. Og hun havde også bestemt sig for at det skulle være en af kjolerne hvor der ikke kom blod på.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:15 pm

Han så på hende, da hun kom hen til ham.
"Hej Claire," svarede han lavmælt. Han bed sig let i læben, og betragtede lidt trist hans bror. Han var ked af at Tom ikke ville snakke med ham.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:17 pm

Hun hævede det ene øjenbryn da Bill så over på Tom. "Sig mig er der noget galt mellem jer..?" spurgte hun undrende og skævede lidt over imod Tom og vinkede med et lille smil på læben. Hun ville ikke stoppe deres venskab, selvom at han nu sad med en anden tøs. Claire vidste at Tom nærmest var ligesom hende, ligesom at Bill også lignede hende når hun var for vild. Det var underligt at tænke på at disse to tvillinger, rent faktisk også mindede lidt om hende. Hun tænkte at siden Tom nu allerede havde fået en tøs på krogen, betød hun nu ingenting. Hun så igen på Bill og ventede bare på svar.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:18 pm

Kevin skrev lidt videre & kiggede så rundt efter noget tid & så på Personeren & så Claire & fik også færden af Nogen andre Vampyrer
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:20 pm

"Han er sur på mig," mumlede Bill til Claire. Han bed sig i læben, og kiggede lidt trist på Claire. Han ville ikke være uvenner med Tom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:21 pm

Tom bed sig diskret i læben, da han bemærkede at Claire var kommet ind på caféen, og at det bare blev værre og værre. "Undskyld .. Selena, men jeg må smutte" sagde han og rejste sig op fra stolen som han sad på, idet at han trak sin hættehue op og begyndte at gå hen til døren, med ret hurtige skridt, hev af og til op i sine bukser.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:23 pm

"Erhm.. er der en god grund til det?" hun hævede det ene øjenbryn og så på Bill og kun ham. For hun ville få at vide hans perspektiv og måske derefter Tom?. Hun håbede virkelig at der var en meget god grund, for det ville da være svært at blive ved med at være uvenner med ens egen tvilling? Det lød bare ikke helt rigtigt. Selvom at alle søskende kunne skændes, kunne de da ikke blive ved med at lade være med at snakke med hinanden? Hun fugtede let sine læber, hun tænkte nok mest på deres band, da de var meget kendte. Så ville det være underligt at det blev ødelagt?.. Da hun så at Tom begyndte at gå, tog hun straks fat i hans ærme. "Siden hvornår har du ikke kunne snakke med Bill?" hun hævede det ene øjenbryn og prøvede at ignorere den følelse hun havde i maven.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:23 pm

Kevin så efter Tom & smilet halv grinende
"Young Love" Sagde Han lavt til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:26 pm

Bill havde sænket hovedet, men da Claire snakkede til ham, hævede han langsomt blikket igen, og kiggede hende i øjnene.
"Ehm.. Jeg er ikke sikker, men..." Han tøvede og pillede lidt utilpas ved sin øjenbryns piercing. "Jeg tror det er på grund af dig." Han slog ud med armene. "Men jeg er ikke 100% sikker, og det bliver jeg nok heller ikke foreløbig, for Tom nægter at snakke med ham." Han slog irriteret smæld med tungen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:27 pm

Tom rev sig fri af hendes greb, uden at se på hende. "Det er ikke noget du skal blande dig i" mumlede han irriteret, og fik øje på Kevin. Hvilket også fik ham mere lyst til at gå sin vej. "Jeg gider ikke at være her" tilføjede han og begyndte at gå igen, tog fat i håndtaget, og gik ud fra caféen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:30 pm

Kevin rejste sig pludselig & stod så ved døren
"Tom hvorfor for i ikke bare løst jeres problemer" Sagde Kevin
"Det her er lidt Ynkeligt du kan ikke altid bare løbe for dine problemer & Dine følelser" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:31 pm

Bill betragtede Tom. Han brød sig ikke om det her. De var tvillinger! De havde altid været gode venner! Det kunne ikke passe at det skulle være ødelagt!
Han rakte ud mod ham, men fortrød så, og trak hånden til sig.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:34 pm

Hun frossede med det samme fast i et stykke tid, da hun hørte hvad Bill havde sagt. Hun kunne mærke at hun blev en smule vred.. hun hadede virkelig når fyre blev så sure på hinanden, bare på grund af en tøs det var bare for underligt!? Hun fnøs og rystede på hovedet af det. "Så er I godt nok nogle.." hun kunne overhovedet ikke finde på noget som helst. Hun havde nok mest lyst til at sige dyr men det var de jo på en måde allerede når de nu var vampyre. Hun fugtede let sine læber og var virkelig glad for at Kevin havde fået Tom til at stoppe op. Hun syntes virkelig også at han skulle til at snakke med Bill omkring det.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:36 pm

"Jeg er ikke sikker!" Sagde han hurtigt til Claire.
Han så godt hvordan hun havde det med den slags. Og han var da enig! Han ville ikke være uvenner med sin tvillingebror pga. en pige!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:38 pm

Tom fik et letter chok, da Kevin dukkede op, og trak sig lidt tilbage. "Jeg bestemmer selv hvad jeg gør, og desuden flygter jeg ikke fra mine følelser" sagde han med et hævet bryn. "Lad mig komme forbi!" svarede han irriteret, imens at han tænkte om han bare skulle smadre et vindue og hoppe ud af det? Hvis det var at han ikke måtte komme forbi Kevin.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:40 pm

Efter en pludselig indskydelse, gik Bill hen til Tom, og greb fat i hans arm.
Hans stemme var indtrængende.
"Tom, lad os nu snakke sammen! Vil du ikke nok?" Hans blik var plaget.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:40 pm

//Smutter lige hurtigt i bad. Tilbage om 10 min..//
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:41 pm

"Nej for du har ingen følelser.." sagde hun lige direkte til Tom og fnøs af det. Hun vidste at hun senere hen ville komme til at fortryde det, men alligevel, lige på dette tidspunkt var hun ret så irriteret over at få at vide hvad den ene grund kunne være. Selvom at det overhovedet ikke var sikkert at det var på den måde, var hun stadig ret så irriteret på det.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:42 pm

"Jo du flygter fordi du er sur på Claire fordi hun slog op med dig for at være sammen med mig & er da forståeligt" Sagde Han stille til hende
"Men snak med din bror det hjælper ikke at flygte for dine problemer jeg ved hvad jeg snakker om" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:45 pm

Hun så med det samme på Kevin, "aarjh nu synes jeg altså at du er for grov..!? Han føler overhovedet ikke noget omkring dengang!?" sagde hun stille og tog armene over kors. "Og hvis han gjorde så.." hun kløede sig let i håret. "Så ville han nok sige det.. tror jeg" hun blev lidt usikker omkring det og så på Tom. Han var sammen med nogle andre tøser, så hun var ret så sikker på at han overhovedet ikke savnede dengang. Hun var sammen med Kevin og hun følte bare at det var iorden at Tom var sammen med nogle andre tøser. Selvom at det nogen gange kunne irritere hende en smule at ham hun havde gjort til vampyr.. var sammen med nogle andre.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:47 pm

"Gider slet ikke at snakke, når i på en måde går imod mig" sagde Tom, hentydet til både Bill og Claire, da han specielt hørte det som hun sagde til ham. Han trak svagt på skulderen. "Måske skulle du have brugt din såkaldte evne på mig igen" svarede han irriteret, idet at han rev sig fri fra Bills greb, og gik hen til et vindue som var i nærheden, og slog så hårdt til det med sine hænder, da han havde knyttet dem. Han var ligeglad om han fik nogle sår, efter at han havde slået et par gange, og at det var gået ordentlig i stykker, hoppede han ud, uden at kigge sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:49 pm

"Måske skulle jeg!?.." sagde hun irriteret og fulgte med det samme efter ham ud af vinduet. Hun var ligeglad, det var ikke hende der skulle betale for skaderne. "Kom herover og se mig direkte i øjnene!?.. SÅ FÅR DU DET DU ØNSKER!" skreg hun irriteret. Hun ville egentlig ikke have det, men hvis han havde det på den måde kunne hun ligeså godt gøre det!?

//Skal lige spise ^^.. kommer igen//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:50 pm

"Jo han gør hvorfor tror du han gik da han fandt ud af du var her" Sagde Han & så direkte i hendes øjne
Han så efter Tom
"Du er Ynkelig & Du kommer til at betale for det vindue" Sagde han
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:54 pm

Bill hoppede hurtigt ud af vinduet, og råbte efter hans bror:
"TOM FOR HELVEDE, JEG GÅR IKKE IMOD DIG! JEG HOLDER JO AF DIG FOR SATAN! JEG VIL BARE HA' AT VI SKAL KUNNE SNAKKE SAMMEN!" Han sænkede hænderne, og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:57 pm

Tom rystede kort på hovedet og lod som om at han ikke hørte efter af
hvad der blev sagt. Han var vred.. såret.. ked af det.. sur..
irriteret.. en masse følelser som var blandet sammen, han gad bare
ikke at vise sine tåre. Imens at han tænkte lidt og kiggede ned mod jorden. "Okay.. men så kun alene.." svarede han, hentydet til Bill, uden at svare Claire.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:04 pm

Bill nikkede til hans bror, lettet over at han ikke ignorerede ham mere. Han havde aldrig kunnet klare det, altså at blive ignoreret, og Tom vidste det!
"Fint. Hvorhenne?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:07 pm

"Her.. så kan Claire gå ind til sin såkaldte 'perfekte' kæreste.." svarede han stille og bevægede sine fødder lidt frem og tilbage, imens at hans blik stadig var vendt ned mod jorden. Han fugtede diskret sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:08 pm

"Hmm, okay," mumlede Bill. Han vidste ikke rigtigt hvordan han skulle starte. Det var vigtigt at ordene kom om som han gerne ville have det. Tom måtte ikke misforstå ham. Det var vigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:12 pm

Tom så kort over på Bill, uden at få øjen kontakt med Claire, og sagde ikke noget, da han ikke vidste hvad han skulle sige mere? Scheisse.. tøvede lidt, og vendte så sit blik op mod himlen.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:15 pm

"Tom..." Begyndte Bill blidt. "Først må jeg hellere sige til dig, at jeg ikke, for alt i verden, vil ødelægge det forhold vi altid har haft til hinanden!" Hans blik var oprigtigt og ærligt. Han forsøgte at få øjenkontakt med Tom, så han kunne forstå, at han virkelig mente det her!
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:18 pm

Hun fnøs, "ynkelige stodder.." mumlede hun irriteret til Tom. "Så kan du i det mindste se mig i øjnene og glemme.. hvis det virkelig er det du vil have..!?" hun gik over imod ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:22 pm

Tom sank en lille klump, da Claire bevægede sig over imod ham, og kunne ikke nå at svare Bill, han mente det ikke at han ville glemme hende, det var bare presset der fik ham til at sige det.. idet at han begyndte gå, og vendte sit blik nedad imens, han ville ikke se Claire i øjnene..!
*Undskyld Bill* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:23 pm

Bill bed frustreret tænderne sammen, og kæmpede for at holde de forræderiske tårer tilbage.
Han knyttede næverne.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:24 pm

Hun fnøs da hun godt lagde mærke til at han prøvede at lade være med at se hende i øjnene. "Forhelved Tom..! Du har jo masser af piger du kan finde trøst hos bagefter.. og du ved også at du havde det fint uden at du overhovedet kunne huske mig?!" hun var fuldstændig kold på dette tidspunkt. Hun kunne overhovedet ikke klare at det var på den her måde. "Så se mig dog i øjnene!?" hun var nået foran ham og tog fat i hans skuldre.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:26 pm

"Du har også en masse drenge.." sagde han stille og begyndte at vride sig fri, uden at kigge på hende, han nægtede at kigge hende i øjnene. "Bill.." bad han, til at hjælpe med at slippe ham fri, men dog vidste han at Bill nok ikke ville hjælpe, efter på den måde som han var været på over for ham..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forever now..? Empty
IndlægEmne: Sv: Forever now..?   Forever now..? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forever now..?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Forever and never (åbent)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: