Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Centrum af byen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Centrum af byen Empty
IndlægEmne: Centrum af byen   Centrum af byen Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 11:06 pm

Dato: 3/2 - 09
sted: Centrum af byen
tid: omkring 20:23
omgivelser: folk der går rundt i byen hvilket der ikke er mange der gør.
vejr: koldt og det blæser.
årstid: efterår




Dominic sad oppe på en af bygningerne hvor han kiggede ned på føden!. Han tænkte over om han bare skulle hoppe ned og bide halsen af en af de velhhavende, men så ville han afsløre sig selv og han skulle flytte. Han havde en langærmet trøje på, et par sorte bukser som sidder perfekt på hans ben og et par sorte sko der matcher bukserne. Sulten havde endnu engang fuldkommen overtaget ham og om det var for evigt det vidste han ikke, men han kunne ikke kontrollere det. Han så en mand gå ind i en sort gyde så han gik stille derhen og klatrede ned af brandstige, men blev stående lidt for at se om manden var fuld eller på stoffer eller noget. Han lugtede lidt og kunne lugte han var på stoffer og drak alkohol. Men han var ligeglad så han var parat til at snuppe ham og bare suge til, men han gjorde det ikke, hvorfor ikke?! Han forstod det ikke, havde han stadig en del der ikke ville angribe et menneske? NEJ! han havde forandret sig og var blevet et.. rovdyr! Han tænkte kun på mennesker som føde nu! ikke noget hyggeskole mere, nej nu var det rent rovdyrsjagt. Han klatrede længrere ned og var tæt på jorden nu og var klar til at hoppe ned.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Centrum af byen Empty
IndlægEmne: Sv: Centrum af byen   Centrum af byen Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 11:12 pm

Lige pludselig kom der et eller andet med det samme!? Claire havde taget meget hårdt fat i Dominic og revet ham op på taget igen. Hun fik ham hevet langt hen af taget, midt på så det ville være svært at høre dem, lige meget hvor højt hun råbte!? Hun var rasende!? Komplet irriteret. "HVAD FANDEN ER DET DU HAR GANG I!?" skreg hun vredt og skubbede hårdt til ham. "HVAD ER DET DU TÆNKER PÅ!? VIL DU BLIVE SMIDT UD AF BYEN DIT UHYRE!?" hendes øjne lynede af raseri og hun kunne mærke hvor bekymret hun havde været, imens at hun havde løbet igennem hele byen bare lige for at finde ham. "MAN MÅ IKKE JAGE I BYEN!? HAR DU IKKE FORSTÅET DET!?" hun kunne ikke lade være med at råbe så højt som hun nu gjorde. For hun havde været så rasende over at han ikke bare lige ville passe lidt mere på!? Man måtte overhovedet ikke jage i denne her by, det var jo en pagt de havde lavet med vareulvene. Men hun ville overhovedet ikke have noget imod hvis det var i Seattle eller udenfor Forks i det mindste. Hun ville bare ikke risikere at han blev smidt ud. Og hun ville heller ikke risikere andre vampyres huse inde i Forks, bare på grund af at han måske lige var sulten? Han var selv udenom, omkring det med stoffer osv. men det med at det var i byen var for galt!?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Centrum af byen Empty
IndlægEmne: Sv: Centrum af byen   Centrum af byen Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 7:29 pm

Han så på hende med et sultent blik og slikkede sig på læberne, men blev normal igen. Han så på hende "det må du undskylde, min sult overtog.. jeg har ikke spist i utrolig mange dage og jeg kan ikke blive ved med at leve af dyr!" sagde han og så bedende på hende. Han så overrasket på hende over hun kunen råbe sådan "jeg beklager mig og nej.. vil ikke smides ud" sagde han og kunne mærke det da han blev skubbet af hende, han så lidt på hende og så på hende med et sultent blik, hun så utrolig lækker ud. Han havde lyst til at sætte tænderne i hendes haæs og bare suge til, men noget i ham stoppede ham heldigvis. "Men jo jeg ved godt man ikke må jage i byen! Det var et uheld og forstår først nu at jeg ville udgøre en fare for andre vampyrer hvis jeg bliver ved med det her.." sagde han og havde dårlig samvittighed over næsten at bringe andre vampyrer i fare..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Centrum af byen Empty
IndlægEmne: Sv: Centrum af byen   Centrum af byen Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:22 pm

Hun så på ham og fnøs. Hun rystede på hovedet, "hvordan kan det være at I nye vampyre aldrig nogen sinde tænker jer om?" mumlede hun for sig selv og snakkede nok mest til sig selv end ham. Hun fattede det bare ikke. Hun vendte sig om og havde ikke lagt mærke til hans blik. Hendes hals blev fuldstændig blottet, da blæsten løftede op i hendes hår. Hun var fuldstændig væk fra sin forsvarsposition, da hun overhovedet ikke tænkte på at han sagtens kunne bide i hende. Hun tænkte ikke videre over at han var en af de nye vampyre der bare kunne bide i hvem som helst. Hun fugtede let sine læber, hun var vel nødt til at finde et eller andet til ham?.. Hun var vel nødt til at få ham med ud af byen og måske over til Seattle så de begge kunne få noget at spise.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Centrum af byen Empty
IndlægEmne: Sv: Centrum af byen   Centrum af byen Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:31 pm

"Faktisk er jeg ikke helt så 'ny' af en vampyr at være mere sagde han og så på hende. Han så på hendes hals med et glubsk smil og tog fat i hende og skulle til at bide, da han stoppede.. "Hvad er det jeg laver?!" sagde han og løb væk fra hende og sukkede. "Hvorfor angriber jeg min egen art?!" sagde han til sig selv. Han ville ikke se på Claire og gik ud på kanten til gyden, men ville ikke hoppe ned, han så manden var gået videre og var glad for at han var gået videre fordi han ville nok ikke kunne klare isn tørst mere. Han så ikke på Claire, men tænkte hele tiden på at bide hende og ikke bide hende. Han fattede ikke hvad der skete for ham ligenu?! Han ville ikke skade sin egen art, men gjorde det næsten..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Centrum af byen Empty
IndlægEmne: Sv: Centrum af byen   Centrum af byen Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:36 pm

"Dominic!" skreg hun irriteret og løb med det samme over til ham og tog fat i ham. "Lad dog være med at følge menneskernes lugt..!? Du skal holde dig fra det!?" hvæsede hun koldt og så med det samme på. Hun havde godt lagt mærke til at han skammede sig over at han ville skade sin egen art og hun rystede på hovedet af det. "Altså Dominic!" hun så på ham. "Når man er tørstig.. er det altså almindeligt" hun blottede langsomt sin hals, "kom nu.. gør det"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Centrum af byen Empty
IndlægEmne: Sv: Centrum af byen   Centrum af byen Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:42 pm

Han så på hende hals, men tog hovedet væk "Nej.. jeg finder et dyr ude i skoven senere.. kan ikke skade nogle af min egen art!" sagde han og ville ikke se på hende, hans sult ville sikkert overtage igen på et tidspunkt og han vidste ikke om han kunne holde det tilbage, men han ville gøre alt for at stoppe det fordi han ville bare ikke skade en artsfælle! Han så lidt på hende, han kunne næsten ikke styre sin tørst, men kunne lige og kunne ligeså godt løbe væk og få noget mad nu.. Så var han sikker på ikke at skade hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Centrum af byen Empty
IndlægEmne: Sv: Centrum af byen   Centrum af byen Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:50 pm

"Nej.. vil du ikke nok..?" hviskede hun let og så på ham. "Jeg kan ikke dø igen.." hviskede hun. "Bare tag det roligt.. gør det nu!" hun gik tættere på hende. Hun ville gerne have at han gjorde det, for hun kunne ikke klare at se ham sulte. Især når hun selv ikke havde gjort det. Hun fugtede let sine læber, før hun tog en dyb indånding.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Centrum af byen Empty
IndlægEmne: Sv: Centrum af byen   Centrum af byen Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 8:57 pm

"Men.." sagde han og kunne ikke klare det mere dah un gik tætere på. Han tog fat i hende, ikke hårdt og bed i hende og sugede det bedste blod han nogensinde havde smagt, som en blanding af alle mulige slags blod. Han sugede til og kunne ikke stoppe igen. Blodet var så udsøgt og han prøvede at stoppe, men kunne ikke HVORFOR STOPPEDE HAN IKKE?!?! Han så skræmt på hende og håbede ikke han havde suget for meget blod. Han fik endelig sine tænder fra hendes hals og kunne mærke en stribe blod komme ud fra hans mund, men tørrede det ikke væk.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Centrum af byen Empty
IndlægEmne: Sv: Centrum af byen   Centrum af byen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Centrum af byen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: