Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 tristhed.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 10:32 pm

"Det skal nok gå..." mumlede hun med et svagt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 10:34 pm

Isabella rystede på hovedet, men trak også på skulderne. Hun var meget usikker på, om detr overhovedet ville gå.
*Jeg ville ønske Daniel var her, han forstå mig meget bedre.* tænkte Isabella og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 10:36 pm

Amira så ned i jorden "undskyld hvis jeg er anstrengene..." mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 10:38 pm

Isabella rystede på hovedet.
"Jeg er anstrengende." fik hun mumlet uden at græde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 10:44 pm

"Vel er du ej!" svarede AMira "Okay, jeg ved det her lyder hårdt, men tag dig nu sammen Isa!" Hun rynkede brynene "Er vi pigerne der sidder hjemme, når fyrene er taget afsted?! Gu er vi ej, og du bliver nød til at være stærk nu, selvom det er skide hårdt!" Amira så Isa i øjnene for at se om hun havde forstået det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 10:46 pm

Tårene blænede Isabella.
Hun vidste, at Amira havde ret, selvfølgelig havde Amria det.
*Det er mere end skide hårdt, det er fandens hårdt... det er første gang, jeg føler sådan nogle stærke følelser og så pludselig... så braser alt sammen.* tænkte Isabella og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 10:50 pm

"Du bliver nød til ikke at lade Daniels tilstedeværelse styre dit liv" sagde AMira indtrængende "Kærlighed er fantastisk når den er der, men når den ikke er, så må man bare glemme den selvom det er svært... " hun tog isas hånd og gav den et klem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 10:52 pm

"Jamen, jeg elsker ham.." mumlede Isabella og nogle tårene trilte ned ad hendes kinder, da hun blinkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 10:54 pm

"Ja selvfølgelig gør du det" svarede Amira glad "og det er skønt, husk nu det... men nu må du fokusere på noget andet der optager dig, for han er her jo ikke... så det nytter ikke at gå og være ked af det hele tiden!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:00 pm

"Jeg har været trist længe, men at han ikke er her, har gjort det værre.." sagde Isabella mumlende, da hun havde fundet talen tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:02 pm

"Hvad er der dog ellers galt?" spurgte Amira bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:04 pm

Isabella rystede forsigtig på hovedet. "Der er flere ting... men det er meget forvirrende." mumlede Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:06 pm

"Jeg har masser af tid" sagde Amira med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:08 pm

Isabella så på Amira. "Du ville ikke kunne forstå alt." mumlede hun, "så jeg vil tage en enkelt ting..." Hun bed sig kort i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:12 pm

"Isa... jeg forstår altså en del..." sagde AMira i en mildt irriteret tone, da hun havde taget isa's kommentar som en fornærmelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:13 pm

Isabella ignorede, at hun var blevet irriteret.
Hun sukkede og mumlede næsten lydløst, "Min far vil bortgifte mig." Et streif af had ramte hende tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:16 pm

"til hvem?" spurgte Amira roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:17 pm

Isabella trak på skulderne. "Jeg ved det ikke, jeg mødte ham kun kort." mumlede Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:19 pm

"Hvordan virkede´han så?" spurgte Amira forsigtigt "Du ved... førstehåndsindtryk..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:20 pm

"Rolig.. glad.." mumlede Isabella og trak på skulderne, hun kunne ikke rigtig huske det, da hun kun havde følt vreden, da hun havde opdaget det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:24 pm

"Er du godt klar over at tvangsægteskab er forbudt her i landet?" spurgte Amira med et hævet øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:26 pm

Isabella trak på skulderne og mumlede, "Jeg er en statsborger fra Canada... og vores familie har specielle rettigheder. Jeg er først en del af USA næsten år."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 11:34 pm

Amira sukkede opgivende "Hovedesagen er at du kan gå til politiet med det her, ingen har specielle rettigheder til at behandle andre mennesker imod deres vilje" sagde hun en smule utålmodigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 11:31 am

Isabella så bare på Amira.
Amira skulle bare vide, hvad Isabellas far kunne finde på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 10:12 pm

"Jeg mener det" sagde Amira indtrængende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitimeTors Okt 08, 2009 8:03 pm

Isabella rystede stille på hovedet.
Hun vidste ikke, hvad hun skulle sige og orkede ikke at forklare noget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tristhed. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: tristhed.   tristhed. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tristhed.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Tristhed kan være behagligt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: