Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Byens Park

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:40 pm

Han nikkede til Madelaine , da det gik op for ham, hvad hun mente. Han betragtede hende lidt, inden han vendte opmærksomheden mod de andre piger. "Hey", hilste han og smilte venligt. Derefter så han på Isha. "Tja, sidder og snakker lidt med Madelaine. Ellers ikke så meget"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:43 pm

"ja han sidder og snakker med mig så synes I skulle tage og gå igen!" sagde hun meget overbevisende og lagde lidt af sin evne i, da hun sagde det. Hendes evne var at manipulere med folk, hun kunne hvis hun virkelig anstrengte sig, få folk til at hoppe, med sine tanker.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:45 pm

"ja det kan jeg se" sagde Isha og smilede skævt til Nicolai før hun lagde mærke til hans taske " har du først lige fået fri nu?" spurgte hun Nicolai og så tilbage på sin artsfælle og smilede
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:45 pm

// det er lørdag i emnet //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:46 pm

"Charlaine Wolf Volterra Moonshine" præsenterede Charlaine sig venligt til varulven og mennesket, og så kort på vampyren, og himlede med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:46 pm

//Ups, glemte at læse datoen, glem lige det sidste Nicolai heh ^^//

"hey, Isha" præsenterede hun sig og ragte hende hånden for at hilse ordenligt på hende


Sidst rettet af Isha Tirs Aug 04, 2009 8:48 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:47 pm

Han så overrasket på Madelaine. Han kunne ikke se hvad problemet var. Han sukkede let og slog ud med armene. "Altså, jeg kan sagtens snakke med jer alle?". Derefter rystede han på hovedet som svar til Isha. "Jeg hedder Nicolai Shane Nathan", svarede han og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:48 pm

Hun knurrede lidt af varulven og så koldt på dem begge, hun vendte sig mod Nicolai og sagde "det her er virkelig dårligt selskab, synes ikke det er passende, enten går de ellers går jeg min vej!" hun var kølig i sin tone, men hun mente det helt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:51 pm

Charlaine trykkede Isha's hånd, og så mod vampyren. "Det ville da være en skam hvis du gik" sagde Charlaine med sin stemme fyldt med sarkasme.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:52 pm

hun vendte koldt sit blik mod Charlaine og rullede med øjnene og knurrede igen af hende. Hun rejste sig op og så ventende på Nicolai.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:54 pm

Isha smilede af Charlaines svar og så tilbage på Madeline med et koldt blik og så, så smilende ned på Nicolai igen for at holde sig udenfor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:54 pm

Han fattede ikke at Madelaine pludeslig var blevet så grov. Han sukkede tungt og rejste sig. Der var ingen grundt til at blive, hvis de bare havde tænkt sig at skændes hele tiden. "Er der skam ingen grund til, for nu går jeg", Han trak taskende til sig og svingede den over den ene skulder, inden han gik ud af parken.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:57 pm

Hun knurrede af varulvene og hvæsede "gå af helvedes til stinkdyr!" Hun vendte sig koldt om og gik, hendes ynde var der stadig selvom hun gik i vrede, hvad skulle de satans møgdyr også komme for når hun tydeligvis var der først. Hun rystede på hovedet og nænnede ikke at gå efter Nicolai og forklare, men hendes hus var i den retning som han gik.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:57 pm

Isha ignorede Madeline og så efter Nicolai, "nej nej, jeg var alligevel på vej hjem, så jeg kan godt gå" skyndte hun sig at sige til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 8:59 pm

Han stoppede op og kastede et blik over skulderen. "Isha, bare drop det", svarede han hurtigt og smilte lidt. "Jeg skulle alligevel hjem". Han trak på skulderne og drejede ned af en gade.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:00 pm

Madelaine undrede sig over han gik samme vej som hun skulle "hvor bor du overhovedet?" spurgte hun ham da hun var halet ind på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:01 pm

Charlaine så fra Isha til Nicolai, og så til sidst efter Madelaine. Hun havde ikke rigtig forstået den sidste del af det hele, men smilte bare svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:02 pm

"Lige her henne, rundt om næste hjørne", svarede han og forsatte hen af fortovet uden at se på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:03 pm

"Øh okay" sagde Isha og så derefter på Charlaine "jeg hader de åndsvage bloddyr" snerrede Isha og satte sig ned på bænken
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:04 pm

Hun tog nogle hurtige skridt og kom op foran ham med front mod front og sagde "undskyld det før, kan bare ikke tage de to!" hun kunne ikke sige den slags som hun ville have sagt, for hun vidste ikke hvad hun skulle sige hvis han spurgte hvorfor. det var lettere denne måde.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:05 pm

"Samme her, Isha..." sagde Charlaine, og gøs ved tanken om vampyrerne. hvilken mening var der med vampyrer? Charlaine fnøs lavt for sig selv, da hun ikke fandt meningen med de blodbastarder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:07 pm

Han stoppede op og så lidt på hende. "Det er vel okay", svarede han med et skuldertræk og begyndte derefter at gå igen. "Men bare fordi du ikke kan være sammen med dem, betyder det ikke, at jeg heller ikke kan". Han smilte prøvende og så op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:08 pm

Isha sukkede dybt og lænede sit hovede tilbage så hun så op på hilmlen, "du hved godt hvorfor vi overhovedet er her ikke" spurgte Isha uden at kigge på Charlaine og håbede hun forstod at hun talte om ulve og ikke om mennesker
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:08 pm

"det er enten dem eller mig, jeg kan ikke være sammen med dem sammen med dig, sådan er det bare, ellers hiver jeg bare hovederne af på dem!" hun lød sarkastisk med vilje, men mente det enlig. Hun hadede de bæster, og det var meget tydeligt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:11 pm

Charlaine tænkte kort over Isha's spørgsmål, og nikkede langsomt "Tror jeg da" Sagde Charlaine stille til Isha. Hun hadede de blodtæver! Og især stanken fra dem!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:11 pm

"Org, tving mig ikke til at vælge!". Han sparkede hårdt til en sten som lå på fortovet. Godt nok havde han ikke kendt nogle af pigerne i særlig lang tid, men han kunne ikke få sig selv til at vælge imellem det. Det gik bare mod hans principper!
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:12 pm

"okay fint!" sagde hun fornærmet og vendte sig hårdt om og forsatte ned mod sit hus, hun ville ikke være sammen med en der valgte bæsternes side, hun var normalt ikke venner med mennesker kun vampyrer, så at hun havde snakket med ham havde været en sjælden undtagelse.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:14 pm

Isha rettede sig op og stødtede sine albuer på sine ben, men så ikke på Charlaine, "vi blev skabt med det ene formål at vi skulle udrydde de blodbæster, det ville jeg også meget gerne hvis ikke Daniella havde været vampyr" og sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:16 pm

Charlaine nikkede, og gøs. "Jeg hader de blodbæster!" Hvæssede Charlaine for sig selv, og knurrede let som en ulv gør indimellem ^^ "Er hende Daniella en du har været ven med?" Spurgte hun langsomt Isha, og ville respektere det med det samme, hvis hun ikke ønskede at tale om det!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:17 pm

Han sukkede dybt og løb efter hende. "Madelaine vent!". Han greb fat i hendes bluseærme og trak blidt i det. "Hør lige på mig?", bad han.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:19 pm

Hun stoppede op og vendte sig om, hun så på ham med et blik der enlig ikke sagde noget som helst, hun var tom i udtrykket, men utrolig smuk hendes hår havde svævet let rundt om hendes hoved.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:21 pm

Isha så op på Charlaine for første gang i lang tid, " ja, hun var først menneske, vi var rigtig gode venner, hun sagde enda at hun elskede mig og stolede på mig, og så nogen dage efter finder man hende sammen med to vampyer og den ene har bidt hende" sukkede Isha og så ned i jorden, "jeg har ikke snakket så meget med hende siden, jeg vil ikke gøre det sværre end det er nu" og så op på Charlaine igen og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:22 pm

"Kan vi ikke være venner?", Han lukkede øjnene. Hun var forbandet flot som hun stod der, og han ville ikke lade det distrahere ham. "Hvis jeg nu ikke er sammen med de andre, samtidig med dig? Ville det så ikke kunne gå?"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:24 pm

Hun nikkede og sagde "Jo det kunne det nok!" Hun fremmanede et halvt smil og så på ham. Hun sagde "jeg ville bare ikke være sammen med dem hvis jeg var dig, det er dårligt selskab, man kan ikke stole på dem!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:24 pm

Charlaine lyttede tavst, og trak vejret let. "Det må have været hårdt... At have hende som ven til at starte med, og så at hun blive en af blodbæsterne! " Sagde hun langsomt, og smilte svagt til hende. Hun tænkte hvordan det ville have været hvis det havde været sket for hende selv, og endte med at se mod jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:26 pm

"ja men, det er bare ærgeligt at jeg ikke nåede frem i tide til at redde hende" sukkede Isha og så igen op på Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:27 pm

Han smilte til hende og trak på skulderne. "Tja, det finder jeg vel ud af med tiden". Han rodede lidt i håret og så på hende. "Men alting er fint mellem os?"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:29 pm

"ja det er det vel!" sagde hun og så på ham, hun vendte sig igen om og gik mod sit hus, hun havde mest af alt lyst til at tage hjem nu.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:31 pm

"Desværre... Det er synd for hende, at være en del af blodbæsterne!" Sagde Charlaine roligt, og smilte opmuntrende til Isha. Hun tænkte sig kort om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:33 pm

Han stoppede op da de nåede hans hus. "Her bor jeg så", svarede han med et skævt smil og slog ud med armen, mod det røde murstenshus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:33 pm

Isha smilede sit skæve smil igen og så op på Charlaine " ja, men det er da altid radt at møde en ny artfælle" sagde Isha og rejste sig glad op
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:34 pm

Hun pegede to huse længere nede af vejen, et hvidt smukt hus "og her bor jeg!" hun kunne ikke lade vær med at grine lidt da hun fandt ud af hvor tæt de enlig boede på hinanden.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:35 pm

"Ja... Det er altid rart! Du er faktisk den første artsfælle jeg har mødt siden jeg blev... Varulv" Sagde Charlaine med et skævt smil, og undrede sig over, hvorfor hun kun havde mødt vampyrer, og ikke varulve!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:38 pm

Han smilte skævt og grinte. "Fedt!", svarede han og så på hende. Hun virkede ganske sød. "Så ved jeg hvem jeg kan smutte over til, når familien bliver for meget"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:40 pm

Hun smilede og sagde "giv lige et kald først, for at være sikker på du ikke afbryder på et dårligt tidspunk!" det var nu mest en undskyldning for at nå at kunne sikre at de ikke ville gøre ham noget eller at han ville opdage noget som han ikke måtte.

//vil lige smutte i bad, kommer snart hvis du forbliver online??!!//
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:40 pm

"Der går faktisk en til varulv på Forks High School, der hvor jeg går, hun er også meget sød, resten går i skole ved standen La Push hvor der også ligger et rersavert, det er ulvenes område, der må vampyene ikke komme" sagde Isha og så smilende til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:43 pm

"Skal jeg nok prøve et huske!", svarede han med et skævt smil og nikkede.

// Bliver på :p //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:44 pm

//ok, kommer snart igen //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 9:44 pm

"Jeg er lige flyttet hertil, og lige begyndt på Forks High School" Sagde Charlaine tænkende for sig selv, og lagde så hovedet let på skrå. "Så der går andre varulve på Forks High School" Sagde hun med et smil til Isha.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:01 pm

Hun smilede og sagde "det ville hvert fald være godt hvis du kunne!" hun sparkede let til en sten og spurgte "nåeh har du så travlt nu?"

//hmmh vil snart smutte i seng, hvis jeg skal klare dagen i morgen. //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Sponsoreret inhold





Byens Park - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Byens Park
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Skate Park & Nyt look

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: